Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ilegalitatile Telekom anchetate de politie - infracțiuni de înșelăciune și/sau fals în înscrisuri sub semnătură privată
Last Updated: Mar 07 2021 20:31, Started by
mirabcd
, Jan 13 2020 10:30
·
0
#37
Posted 18 January 2020 - 22:28
Fane, on 13 ianuarie 2020 - 14:14, said:
La fel si la mine, vine o factura (ce-i drept pe mail nu prin posta) pentru un abonament ce nu e al sotiei. Insa numele din factura este al sotiei. Se plateste abonamentul nu apar facturi restante. Dar totusi am facut o sesizare. Si inca una. Si inca una. Tot vin asa de un an si ceva. Nu cred ca este frauda. Cred ca sunt incompetenti. Si cred ca nu si-au luat vreo amenda puternica pe GDPR. |
#38
Posted 19 January 2020 - 10:19
Asta-i chiar ciudat...Du-te la ei si cere detalii, eventual o detaliere a convorbirilor...Poti de asemenea restrictiona numarul, doar esti titular...Curios este si faptul ca au adresa ta de mail, cam greu de facut rost daca nu o dai tu...Adresa ca adresa, o ia din paginile albe, dar cu mailul mai greu...
|
#39
Posted 22 January 2020 - 16:37
Quote Insa numele din factura este al sotiei. Se plateste abonamentul nu apar facturi restante. Coincidenta de nume si zapacitii trimit la alta persoana cu acelasi nume dar alta adresa. |
#40
Posted 24 June 2020 - 07:41
Buna ziua,
Am o matusa de 90 de ani care are facturate de catre Telekom urmatoarele servicii: – abonament pachete servicii fixe de 5.04 euro (servicii care au fost intre timp anulate); – abonament servicii mobile 6.72 euro (Mobil 6) si abonament optiuni 4.20 euro (respectiv bonus net nelimitat). Beneficiaza de o reducere de 5.88 euro (linie mobila 1.68 euro, respectiv 2 euro cu TVA si bonus net nelimitat 4.20 euro). In final aproximativ 32 de lei de plata pentru telefonia mobila si vreo 4 lei pentru factura pe suport hartie. Problema este ca in sistemul informatic al Telekom apare ca in 20.01.2020 a fost prelungit abonamentul si nu ne-am sesizat la momentul potrivit desi nu are / nu utilizeaza telefon mobil. Ca sa renunte la abonament, cei de la Telekom vor sa solicite suma de 380 lei. Ce sanse sunt sa putem renunta la abonament fara a fi obligati sa platim penalitatile, care sunt pasii, ce documente / unde trebuie depuse. Multumesc anticipat! Edited by car_deva, 24 June 2020 - 07:47. |
#41
Posted 24 June 2020 - 07:53
Depuneți solicitare de reziliere la telekom, așteptați factura finala și depuneți apoi sesizare la Anpc, în care le cereți ajutor pentru anularea sumelor stipulate în factură, deoarece sunt ilegale.
|
#42
Posted 24 June 2020 - 11:42
car_deva, on 24 iunie 2020 - 07:41, said: Problema este ca in sistemul informatic al Telekom apare ca in 20.01.2020 a fost prelungit abonamentul si nu ne-am sesizat la momentul potrivit desi nu are / nu utilizeaza telefon mobil. Multumesc anticipat! |
#43
Posted 05 March 2021 - 03:48
Mi-am facut cont special ca sa va zic ca a patit la fel si prietena mea. Am fost sunati de telekom de 5 ori pentru a adauga televiziune, de cinci ori i-am REFUZAT, le-am spus ca nu avem tv... Cine mai foloseste tv in 2021!? Ghici ce, peste cateva saptamani ne-am trezit cu factura pentru servicii tv. Niste nenorociti!
eiffel, on 13 ianuarie 2020 - 13:27, said:
Mai misto e cand zici nu si te trezesti cu factura - nici nu vezi ce contract nu ai semnat. Cazul maica-mii. Ce ai facut? Cum ai rezolvat? |
#44
Posted 07 March 2021 - 09:43
vladmfk, on 05 martie 2021 - 03:48, said:
Mi-am facut cont special ca sa va zic ca a patit la fel si prietena mea. Am fost sunati de telekom de 5 ori pentru a adauga televiziune, de cinci ori i-am REFUZAT, le-am spus ca nu avem tv... Cine mai foloseste tv in 2021!? Ghici ce, peste cateva saptamani ne-am trezit cu factura pentru servicii tv. Niste nenorociti! Edited by marius664, 07 March 2021 - 09:44. |
#45
Posted 07 March 2021 - 14:08
Nu-i obligatoriu sa se instaleze echipament nou pentru fiecare serviciu, se poate activa doar din centrala si atat daca esti pe fibra si ai ONT cu LAN, CATV si tel fix pe el.
|
#46
Posted 07 March 2021 - 17:26
Puțin probabil. Când reziliezi trebuie sa le dai echipamentele înapoi. La o nouă reinstalare se vine le adresa pt instalarea și activarea noilor echipamente
|
|
#47
Posted 07 March 2021 - 20:31
modoran, on 07 martie 2021 - 14:08, said:
Nu-i obligatoriu sa se instaleze echipament nou pentru fiecare serviciu, se poate activa doar din centrala si atat daca esti pe fibra si ai ONT cu LAN, CATV si tel fix pe el. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users