Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ilegalitatile Telekom anchetate de politie - infracțiuni de înșelăciune și/sau fals în înscrisuri sub semnătură privată
Last Updated: Mar 07 2021 20:31, Started by
mirabcd
, Jan 13 2020 10:30
·
0
#19
Posted 13 January 2020 - 14:14
#20
Posted 13 January 2020 - 14:47
marius664, on 13 ianuarie 2020 - 10:50, said:
Articol cu dedicatie??? Asa pare la prima vedere...Sa inteleg ca la ceilalti operatori e lapte si miere si nu sunt astfel de abuzuri? Am patit la alta firma. Dar au recunoscut rapid, refacut imediat contractul la original, cerut scuze si un bonus pe deasupra. S-a verificat inregistrarea audio a operatorului care a facut contractul ilegal. PS: Oricum cartela e sfanta ! Edited by bumpocbum, 13 January 2020 - 14:50. |
#21
Posted 13 January 2020 - 16:18
Eu am reusit sa scap de ei dupa ce au incercat de vreo doua ori magarii,dar nu le-a mers.
Am insa o prietena cu contracte facute pe firma ei de un nene de la ei ,acum se judeca cu borfasii astia. Nici ceilalti operatori nu sunt ingeri,dar pana la infractiune mai e cale lunga. |
#22
Posted 13 January 2020 - 17:02
Am avut probleme cand m-am portat de la ei, nu mai stiu detaliile dar continuau sa ma factureze dupa portare. Am avut vreo 4 conversatii lungi in 2 luni, pana am ajuns la unul mai manager, care a inteles ca ori faceau un abuz ori cineva de la ei imi falsificase semnatura. Si atunci s-a rezolvat imediat, au anulat facturile abuzive.
|
#23
Posted 13 January 2020 - 22:57
Și în Orange Store, aceeași practica de agățat clienții. Te duci sa încarci cartela și pleci cu abonament. Vrei sa schimbi un sim prepay, nu se poate decat cu abonament pe 6 luni. Sau portare pe prepay, nu exista, nu se poate decat pe abonament. La Vodafone și pe acolo, am auzit ca te înhață cu abonmanet foarte ușor la o reîncărcare. La digi, soacra mea s-a dus sa rezilieze un abonament de internet pe mobil și a plecat acasă cu DO2, fără acordul ei, evident că l-am reziliat după câteva zile. În goana după comisioanele mari oferite la vânzări de abonamente, agenții uita de rațiune, probabil sunt plătiți cu salariul minim pe economie și primesc procent din Target. Trebuie umblat la salarii, ca să nu se mai întâmple astfel de măgării.
|
#24
Posted 13 January 2020 - 23:29
angajeaza tot felul de ciudati ca agenti care se preteaza la orice. dupa aia dau vina pe agenti si se fac ca ei n-au banuit nimic. ar trebui vreo institutie a statului sa sanctioneze si firma care nu verifica in nici un fel ce fac agentii aia... daca te trezesti cu un contract pe numele tau fara sa fi semnat tu asa ceva ai ceva bataie de cap sa scapi de el. nu-i normala practica asta.
|
#25
Posted 13 January 2020 - 23:43
Ei nu verifica nici macar actele...M-am trezit cu un abonament la Digi la un apartament inchiriat...Cum a facut chiriasul?? A gasit prin casa o copie dupa un buletin expirat de vreo 2 ani, s-a dus cu el in POP si un agent l-a rezolvat numaidecat...Inutil sa mai zicem ca poza de pe copia din buletin nu semana cu respectivul chirias, dar nmacar valabilitatea actului verificata?!!!...
|
#26
Posted 14 January 2020 - 08:03
Agenții sunt plătiți foarte prost și din aceasta cauză apelează la astfel de tertipuri, ca să îndeplinească targetul lunar.
|
#27
Posted 14 January 2020 - 09:58
Da, dar tertipurile astea sunt ilegale si tin de domeniul penal. Ar trebui sa le fie frica sa nu ajunga in puscarie.
Cred ca se bazeaza pe faptul ca oamenii nu reclama direct la politie si incearca sa rezolve amiabil cu firma respectiva sau cu alte institurii de reglementare. Care firma nici ea nu vrea sa se lege la cap si doar ii da afara - daca n-au plecat ei intre timp. In cazul meu s-a rezolvat rapid prin ANCOM, probabil daca faceam plangere la politie eram in situatia celui mentionat in articol - sa plateasca abonamentul pana se finalizeaza ancheta. |
#28
Posted 14 January 2020 - 10:22
chestia e ca tertipurile astea devin un fenomen suparator pt cetatenii onesti care se trezesc peste noapte victime. oare n-ar trebui modificat ceva in lege si atributiile vreunei institutii de control ca sa le descurajeze? sa implice cumva si raspunderea angajatorului pt aceste contracte?
|
|
#29
Posted 14 January 2020 - 10:46
Bihor, la 40 km de Oradea.
Bunicul a fost sunat de "telekom" prin 2017, a zis clar ca NU vrea modificari de abonament (era si cineva langa el care se asigura ca zice Nu la tot), dar s-a trezit cu factura dubla si cu pachet marit la tv si un telefon mobil, contract pe 2 ani. A venit un mobil pentru persoane in varsta prin curier care nu i-a zis ce ii aduce, si a ramas nedespachetat. Din cauza reducerilor la mobil i-au anulat reducerea de veteran de razboi. Pentru rezolvare si renuntare la mobil, i-au zis sa mearga personal la sediul telekom din Oradea, dar el nu se putea deplasa la 87 ani pana acolo. Cumva i-au aplicat la loc reducerea de veteran. Si pana la urma a ajuns si la Oradea sa rezilieze mobilul. Contractul nou nu l-a vazut niciodata, ca sa il vada trebuia deplasare in sediu Oradea. Edited by solitaryman, 14 January 2020 - 10:48. |
#30
Posted 14 January 2020 - 12:58
Quote oare n-ar trebui modificat ceva in lege si atributiile vreunei institutii de control ca sa le descurajeze? sa implice cumva si raspunderea angajatorului pt aceste contracte? Eventual contractul sa fie trimis prin posta/mail si la client indiferent de locul unde se incheie... |
#31
Posted 14 January 2020 - 13:36
si sa fie cumva raspunzator angajatorul in solidar cu agentul. ca sa aiba grija la calitatea agentilor care-i angajeaza si ce contracte fac aia.
|
#32
Posted 14 January 2020 - 14:49
ii doare pe toti in fund; banu' sa iasa pe seama categoriilor de persoane vulnerabile (batrani, bolnavi, etc)
sper ca nu ati uitat ce mizerii facea romtelecomul acum cativa ani buni cu liniile de tipul 89.89... |
#33
Posted 14 January 2020 - 16:17
Pai in general cand aud de batrani reactioneaza.
Daca maica-mea nu zicea ca are 80 si probabil o lasau in pace. Nu stiu ce ii place sa trancaneasca atata. I-am zis cand aude de oferte sa inchida telefonul. Faza cea mai tare e ca in special la batrani n-ar trebui sa li se permita sa semneze contracte fara un aviz medical. Multi sunt senili. |
|
#34
Posted 14 January 2020 - 16:40
se prezuma ca-s sanatosi si se lasa asa dintr-un soi de respect pt seniori. cu toate ca ce spui tu e foarte adevarat.
|
#35
Posted 14 January 2020 - 19:45
Puteți sa-mi spuneți de ce ar trebui un om de 80 de ani sa dovedească ca este sănătos înainte sa semneze un contract iar unul de 35 de ani nu ar trebui sa dovedească nimic ? Când a avut grija de copii a fost bun acum ca a îmbătrânit ați vrea sa-i luați și dreptul la vot .
|
#36
Posted 17 January 2020 - 17:42
Situație oricum asemănătoare la bunicii mei, i-au sunat pe fix să le dea ceva ofertă de telefonie mobilă. A răspuns tata (care nu e titularul abonamentului), acesta a acceptat oferta și cei de la Telekom au trimis SIM-ul acasă fără niciun alt fel de verificare să confirme cu cine au vorbit, bunica - săraca - fiind luată prin surprindere când a adus poștașul plicul. Culmea, zona respectivă nici măcar nu e sub acoperirea rețelei mobile Telekom. Din fericire s-a rezolvat amiabil.
aris86, on 13 ianuarie 2020 - 22:57, said:
Și în Orange Store, aceeași practica de agățat clienții. [...] Vrei sa schimbi un sim prepay, nu se poate decat cu abonament pe 6 luni. Confirm, pe frate-miu l-au "potcovit" cu un abonament de telefonie mobilă în felul ăsta. Dacă a semnat ca primarul acum plătește două abonamente de voce, pe unul din ele nefolosindu-l. Nu știu ce și dacă a mai rezolvat ceva între timp legat de asta. marius664, on 13 ianuarie 2020 - 23:43, said:
M-am trezit cu un abonament la Digi la un apartament inchiriat...Cum a facut chiriasul?? A gasit prin casa o copie dupa un buletin expirat de vreo 2 ani, s-a dus cu el in POP si un agent l-a rezolvat numaidecat...Inutil sa mai zicem ca poza de pe copia din buletin nu semana cu respectivul chirias, dar nmacar valabilitatea actului verificata?!!!... La Digi am făcut eu abonament de internet stând în chirie la cineva cu un contract de comodat care era doar semnat și atât. Mi-a zis doamna de la Digi că nu e bun pentru că trebuia înregistrat la notar dar se pare că asta n-a fost o piedică la încheierea contractului. Edited by 0v1d1u, 17 January 2020 - 17:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users