![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Școala de Aviatie
Last Updated: May 12 2020 13:43, Started by
Unknown10
, Jan 06 2020 16:10
·
0

#19
Posted 12 January 2020 - 20:32

1. Probele medicale nu sunt nici pe departe atat de dure cum se vorbeste. Mai degraba departajarea se face la alte probe
2. Asa e Oricum la noi facultatea de Aeronave e o gluma. 3. Nu te poti muta de la militar la civil. titi_steel, on 12 ianuarie 2020 - 20:27, said:
1. Probele medicale nu sunt nici pe departe atat de dure cum se vorbeste. Mai degraba departajarea se face la alte probe 2. Asa e Oricum la noi facultatea de Aeronave e o gluma. 3. Nu te poti muta de la militar la civil. As mai aduaga 4. Scoala de aviatie nu garanteaza un job de pilot. Stiu pe cineva care a terminat SCAV si e taximetrist. |
#20
Posted 17 January 2020 - 22:17

Ca sa va raspund amândurora:
In primul rand daca e adevarat ce spui,chiar imi pare rau ca a ajuns taximetrist. Baremele nu sunt foarte dure adica sa ai totul grila si daca corespunzi treci daca nu,nu.Sunt stricte,dar nu imposibile si trebuie sa te gândești la ele in primul rand caci fara certificat poti avea bani. Zicea penultima persoană care a răspunsla acest topic ca nu contractul cu MAI ar fi o problema...poate da poate nu insa mi s-a parut o optiune bună si dupa asta spuneai ca platesti in rate si nu stiu ce.Amm,ce sa plătești in rate ca Wizz Air Pilot Academy pui jos 14k euro si dupa ce intri in paine caci daca absolvi toate examenele te angajeaza ca si co-pilot in cadrul companiei si iti taie din salariu. Pentru mine,sincer problema principala este cea financiara...caci nu scot din flori 14k euro +bani chirie si mâncare:(( |
#21
Posted 10 May 2020 - 21:14

Salut! Si eu sunt la liceu si vreau sa devin pilot
![]() ![]() |
#22
Posted 10 May 2020 - 22:23

Salut,Robert!Eu sunt in clasa a 10-a si m-am gandit si răzgândit unde sa dau si cu ce ma ajuta si am ajuns la o concluzie clara:Scoala din Trener Kft,Ungaria e o optiune promițătoare in masura bugetului pe care il ai si iti ofera loc de munca garantat dupa ce absolvi.
Pe lângă scoala de la unguri mai este si la noi aviatia militara la Brasov,care necesită costuri mai mici dar ofera o alta școlarizare si ai optiunea de specializare pe un anume aparat de zbor:avion(pilot de vanatoare,de test,acrobatic,etc sau de transport)sau elicopter Pe moment invat mai mult la matematica si fizcia mai puțin,insa matematica e la baza fizici. Btw,tu,in ce clasa esti? |
#23
Posted 10 May 2020 - 22:29

No acuma hai sa va intreb ceva.
am avut exact asta discutie cu al meu ficior. Dupa ce se ia in considerare ultimile evenimente ale acestui artificiala pandemie,unde o gramada de piloti si alt personal auxiliar care efectiv aveau contact cu mana pe avion, dupa ce o multime de companii is vor concedia si/sau reduce nivelul de zbor,credeti ca se va mai face scoli,cadeti sau angajari pe urmatorii 3-5 ani !? Daca pleaca cativa junior si middle level piloti de la companii bune...si...in cel mai fericit caz,se vor relua angajari si acele probabil mici si redus la numar...pe cine vor angaja acele firme : pe voi bobocii abia iesit din simulator cu zero ore de "real flight hands on" SAU pe acei piloti experimentati si care inca mai au legatura cu cei din compartmentul de angajari !? Va las pe voi sa ghiciti... Eu cred ca aviatia civila si tot ce tine de acest sector a fost cel mai tare afectat dupa acest experiment...greu isi va mai reveni si chair daca isi va reveni nu va mai fi la fel de ieftin,independenta si accessibila. Bafta ! Edited by EmeraldCountryHouse, 10 May 2020 - 22:30. |
#24
Posted 11 May 2020 - 08:09

Se pare ca nu ai citit tot ce am scris eu in reply insa sa lasam asta deoparte.Ce-i drept aviatia civila este foarte afectata de actuala pandemie insa cand se va fi terminat cu restrictiile mariile companii aeriene si cele low cost precum wizz air vor creste semnificativ numarul rutelor de zbor si pentru asta au nevoie de piloti.
Dar mai exista si aviația militară care nu reprezintă o companie aeriana ci un serviciu al statului,care de asemenea are nevoie de personal pentru mai multe categorii. |
#25
Posted 11 May 2020 - 09:57

Unknown10, on 11 mai 2020 - 08:09, said:
actuala pandemie insa cand se va fi terminat cu restrictiile mariile companii aeriene si cele low cost precum wizz air vor creste semnificativ numarul rutelor de zbor si pentru asta au nevoie de piloti Edited by neagu_laurentiu, 11 May 2020 - 09:59. |
#26
Posted 11 May 2020 - 10:05

Plus ca stau la coada intai pilotii disponibilizati!
Si sectorul de instructie e cu un mare semn de ? peste tot, nu prea se stie cum s-ar putea relua in contextul actual. Edited by byteworks, 11 May 2020 - 10:07. |
#27
Posted 11 May 2020 - 10:17

In contextul actual nu prea se poate,iar acest lucru este stiut si de companii si de piloți,insa cand se va fi terminat toata pandemia care nu se stie cat va mai dura,companiile vor ridica ștacheta.Acum desigur aici intervin si alte variabile de care se tine cont,insa sa stabilim ceva:noi vorbim despre aviatia civilă,iar in secolul nostru transportul aerian este aproape indispensabil pentru unele persoane si de aceea cred ca dupa criza economica care va veni,companiile aeriene(poate doar unele) se vor "ridica din cenusa".
Lăsând deoparte contextul actual topicul era de fapt despre ce scoala sa urmezi ca sa ajungi pilot(fie el de linie sau militar),iar ca sa nu pierzi vremea degeaba daca tot nu ai banii necesari pt a studia si obtine licența ATPL si apoi type rating-ul,se poate studia la AFAHC daca nu esti deranjat de uniforma militară. |
#28
Posted 11 May 2020 - 11:21

Posibil ca în 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman.
|
|
#29
Posted 11 May 2020 - 11:29

Karhu, on 11 mai 2020 - 11:21, said:
Posibil ca Ă®n 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman. Edited by Unknown10, 11 May 2020 - 11:29. |
#30
Posted 11 May 2020 - 11:33

#31
Posted 11 May 2020 - 12:45

Karhu, on 11 mai 2020 - 11:21, said:
Posibil ca Ă®n 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman. Si acum avioanele merg in mare parte pe pilot automat, pilotul doar se asigura ca functioneaza cum trebuie si in caz ca ceva nu merge bine , el trebuie sa intervina si sa controleze manual avionul. Deci ce ai spus tu exista deja doar ca intotdeauna va fi nevoie de cineva care sa " supravegheze robotul " - ala este pilotul. Doar la armata sa fie avioane care nu au nevoie de pilot, dar in aviatia civila , la transportul de persoane nu vei vedea avion fara pilot niciodata ( poate peste zeci de ani). Pana si in filmele SF in cere actiunea se petrece peste zeci, sute de ani , sunt piloti la avioane si nave ![]() |
#32
Posted 11 May 2020 - 14:18

RobertBZ, on 11 mai 2020 - 12:45, said:
Doar la armata sa fie avioane care nu au nevoie de pilot Edited by neagu_laurentiu, 11 May 2020 - 14:18. |
#33
Posted 12 May 2020 - 13:43

RobertBZ, on 11 mai 2020 - 12:45, said:
Si acum avioanele merg in mare parte pe pilot automat, pilotul doar se asigura ca functioneaza cum trebuie si in caz ca ceva nu merge bine , el trebuie sa intervina si sa controleze manual avionul. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users