Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Școala de Aviatie

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
titi_steel

titi_steel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 31.12.2019
1. Probele medicale nu sunt nici pe departe atat de dure cum se vorbeste. Mai degraba departajarea se face la alte probe
2. Asa e Oricum la noi facultatea de Aeronave e o gluma.
3. Nu te poti muta de la militar la civil.

 titi_steel, on 12 ianuarie 2020 - 20:27, said:

1. Probele medicale nu sunt nici pe departe atat de dure cum se vorbeste. Mai degraba departajarea se face la alte probe
2. Asa e Oricum la noi facultatea de Aeronave e o gluma.
3. Nu te poti muta de la militar la civil.

As mai aduaga

4. Scoala de aviatie nu garanteaza un job de pilot. Stiu pe cineva care a terminat SCAV si e taximetrist.

#20
Unknown10

Unknown10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 17.02.2019
Ca sa va raspund amândurora:
In primul rand daca e adevarat ce spui,chiar imi pare rau ca a ajuns taximetrist.
Baremele nu sunt foarte dure adica sa ai totul grila si daca corespunzi treci daca nu,nu.Sunt stricte,dar nu imposibile si trebuie sa te gândești la ele in primul rand caci fara certificat poti avea bani.
Zicea penultima persoană care a răspunsla acest topic ca nu contractul cu MAI ar fi o problema...poate da poate nu insa mi s-a parut o optiune bună si dupa asta spuneai ca platesti in rate si nu stiu ce.Amm,ce sa plătești in rate ca Wizz Air Pilot Academy pui jos 14k euro si dupa ce intri in paine caci daca absolvi toate examenele te angajeaza ca si co-pilot in cadrul companiei si iti taie din salariu.
Pentru mine,sincer problema principala este cea financiara...caci nu scot din flori 14k euro +bani chirie si mâncare:((

#21
RobertBZ

RobertBZ

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2020
Salut! Si eu sunt la liceu si vreau sa devin pilot :)   Bineinteles,  tot la WizzAir Academy vreau pentru  ca te ajuta mult pe partea  financiară  ( La scoala din Ungaria plătești  putin sub 20 000 euro si restul  de 40 000 sunt alocați  de companie din salariul  tau de pilot). Iti recomand  sa ii convingi pe parinti ca sa te ajute  pe partea financiară (Cred ca undeva  pe la 25 000-27 00 vom plati cu tot cu  cazare  si ce mai trebuie).Personal  studiez fizica , engleza  si ceva mate :)  In ce clasa esti?

#22
Unknown10

Unknown10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 17.02.2019
Salut,Robert!Eu sunt in clasa a 10-a si m-am gandit si răzgândit unde sa dau si cu ce ma ajuta si am ajuns la o concluzie clara:Scoala din Trener Kft,Ungaria e o optiune promițătoare in masura bugetului pe care il ai si iti ofera loc de munca garantat dupa ce absolvi.
Pe lângă scoala de la unguri mai este si la noi aviatia militara la Brasov,care necesită costuri mai mici dar ofera o alta școlarizare si ai optiunea de specializare pe un anume aparat de zbor:avion(pilot de vanatoare,de test,acrobatic,etc sau de transport)sau elicopter
Pe moment invat mai mult la matematica si fizcia mai puțin,insa matematica e la baza fizici.
Btw,tu,in ce clasa esti?

#23
EmeraldCountryHouse

EmeraldCountryHouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 31.03.2018
No acuma hai sa va intreb ceva.
am avut exact asta discutie cu al meu ficior.

Dupa ce se ia in considerare ultimile evenimente ale acestui artificiala pandemie,unde o gramada de piloti si alt personal auxiliar care efectiv aveau contact cu mana pe avion, dupa ce o multime de companii is vor concedia si/sau reduce nivelul de zbor,credeti ca se va mai face scoli,cadeti sau angajari pe urmatorii 3-5 ani !?

Daca pleaca cativa junior si middle level piloti de la companii bune...si...in cel mai fericit caz,se vor relua angajari si acele probabil mici si redus  la numar...pe cine vor angaja acele firme : pe voi bobocii abia iesit din simulator cu zero ore de "real flight hands on" SAU pe acei piloti experimentati si care inca mai au legatura cu cei din compartmentul de angajari !?
Va las pe voi sa ghiciti...

Eu cred ca aviatia civila  si tot ce tine de acest sector a fost cel mai tare afectat dupa acest experiment...greu isi va mai reveni si chair daca isi va reveni nu va mai fi la fel de ieftin,independenta si accessibila.

Bafta !

Edited by EmeraldCountryHouse, 10 May 2020 - 22:30.


#24
Unknown10

Unknown10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 17.02.2019
Se pare ca nu ai citit tot ce am scris eu in reply insa sa lasam asta deoparte.Ce-i drept aviatia civila este foarte afectata de actuala pandemie insa cand se va fi terminat cu restrictiile mariile companii aeriene si cele low cost precum wizz air vor creste semnificativ numarul rutelor de zbor si pentru asta au nevoie de piloti.
Dar mai exista si aviația militară care nu reprezintă o companie aeriana ci un serviciu al statului,care de asemenea are nevoie de personal pentru mai multe categorii.

#25
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

 Unknown10, on 11 mai 2020 - 08:09, said:

actuala pandemie insa cand se va fi terminat cu restrictiile mariile companii aeriene si cele low cost precum wizz air vor creste semnificativ numarul rutelor de zbor si pentru asta au nevoie de piloti
Si publicul calator? Ti se pare dornic de a se infectata prin recirculatia aerului automat de la bord, de la aglomerarea persoanelor (ca distantare nu vor companiile)? Cam vor astepta musterii cursele alea multe.

Edited by neagu_laurentiu, 11 May 2020 - 09:59.


#26
byteworks

byteworks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 04.04.2003
Plus ca stau la coada intai pilotii disponibilizati!
Si sectorul de instructie e cu un mare semn de ? peste tot, nu prea se stie cum s-ar putea relua in contextul actual.

Edited by byteworks, 11 May 2020 - 10:07.


#27
Unknown10

Unknown10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 17.02.2019
In contextul actual nu prea se poate,iar acest lucru este stiut si de companii si de piloți,insa cand se va fi terminat toata pandemia care nu se stie cat va mai dura,companiile vor ridica ștacheta.Acum desigur aici intervin si alte variabile de care se tine cont,insa sa stabilim ceva:noi vorbim despre aviatia civilă,iar in secolul nostru transportul aerian este aproape indispensabil pentru unele persoane si de aceea cred ca dupa criza economica care va veni,companiile aeriene(poate doar unele) se vor "ridica din cenusa".
Lăsând deoparte contextul actual topicul era de fapt despre ce scoala sa urmezi ca sa ajungi pilot(fie el de linie sau militar),iar ca sa nu pierzi vremea degeaba daca tot nu ai banii necesari pt a studia si obtine licența ATPL si apoi type rating-ul,se poate studia la AFAHC daca nu esti deranjat de uniforma militară.

#28
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,787
  • Înscris: 25.06.2007
Posibil ca în 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman.

#29
Unknown10

Unknown10

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 17.02.2019

 Karhu, on 11 mai 2020 - 11:21, said:

Posibil ca Ă®n 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman.
Am mai auzit teoria asta si e posibil,insa nu pot merge pe teoria asta neaparat pentru ca exista multi factori de luat in calcul,factori pe care un robot nu îi percepe la fel ca si creierul uman.

Edited by Unknown10, 11 May 2020 - 11:29.


#30
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,787
  • Înscris: 25.06.2007

 Unknown10, on 11 mai 2020 - 11:29, said:

...
Probabil și până acum de multe ori ai decolat/ aterizat pe mod automat însă nu ai știut...

#31
RobertBZ

RobertBZ

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.02.2020

 Karhu, on 11 mai 2020 - 11:21, said:

Posibil ca Ă®n 15-20 de ani, de exemplu, avioanele sa fie complet autonome, să nu mai fie nevoie de personal navigant uman.


Si acum avioanele merg in mare parte  pe pilot automat, pilotul doar se asigura ca functioneaza cum  trebuie si in caz ca ceva nu merge bine , el trebuie sa intervina si sa controleze manual avionul. Deci ce ai spus tu exista  deja doar ca intotdeauna va fi nevoie  de cineva  care  sa " supravegheze robotul " - ala este  pilotul.  Doar  la armata sa fie avioane  care nu au nevoie  de pilot,  dar in aviatia civila , la transportul  de persoane nu vei vedea avion fara pilot  niciodata ( poate  peste zeci de ani). Pana si in filmele  SF in cere  actiunea se petrece  peste  zeci,  sute de ani  , sunt piloti la avioane si nave :)

#32
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003

 RobertBZ, on 11 mai 2020 - 12:45, said:

Doar  la armata sa fie avioane  care nu au nevoie  de pilot
Si acolo este unul la sol cu un joystick in mana. Chiar daca anumite zboruri militare pot fi/sunt acum complet autonome, decizia focului nu o va lua un automatism.

Edited by neagu_laurentiu, 11 May 2020 - 14:18.


#33
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,787
  • Înscris: 25.06.2007

 RobertBZ, on 11 mai 2020 - 12:45, said:

Si acum avioanele merg in mare parte  pe pilot automat, pilotul doar se asigura ca functioneaza cum  trebuie si in caz ca ceva nu merge bine , el trebuie sa intervina si sa controleze manual avionul.
Mă refeream la decolare/ aterizare, clar că în timpul zborului avionul e pe pilot automat...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate