![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Școala de Aviatie
Last Updated: May 12 2020 13:43, Started by
Unknown10
, Jan 06 2020 16:10
·
0

#1
Posted 06 January 2020 - 16:10

Buna,sunt la liceu si trebuie sa ma gandesc din timp unde o sa merg si ce vreau sa fac pe viitor.Eu stiu cu siguranta ce vreau sa fac:da devin pilot.
In Romania nu pot merge la SSAvC dintr-un singur motiv,adica motivul școlarizarii care costa 60k euro,o suma mare.Si dupa căutări am aflat de Wizz Air Pilot Academy din Ungaria unde tu plătești vreo 14k euro si ei iti prefinanteaza restul,iar dupa finalizarea studiilor esti angajat la ei si in final o sa plătești din salariu 51k de parca cu tot cu dobândă pe parcursul catorva luni.Nu am 14 k euro la moment si nu stiu daca o sa îi am cand termin liceul asa ca m-am tot gândit si am realizat un lucru.Ca trebuie sa muncesc cativa ani pentru a face rost de bani.M-am gandit la pompieri la Prahova dar din ce am inteles semnezi un contract cu MAI pe 10 ani sa lucrezi si dupa esti liber de contract.Daca e asa e cam nasol si alta solutie care ar fi pentru ca pe langa 14 k euro am nevoie de inca vreo 5k euro pentru chirie in Trener Kft care am inteles ca e destul de ieftina. In concluzie visul meu e sa fiu pilot,dar daca ma iau dupa părinți ar fi ba politie sau politehnica (unul din ei e cu politia si ambii cu poli).Nu as vrea sa merg la poli sa pierd ani buni din viata pentru ca in Romania un inginer nici nu este bine platit dar isi gaseste de lucru destul de greu. Domeniul care imi place este mecanica si de mic mi-a plăcut cam tot ce e cu motor insa sa zbor e visul meu. M-am gandit la o sectie a poli București,anume facultatea de inginerie aerospatiala.Daca imi poate spune cineva care sunt avantajele unui masterat si doctorat in acest domeniu. Dupa cum am spus nu as fi extrem de interesat de jobul de inginer,ci de cel de pilot. Niste idei cum am propus-on eu pe cea cu pompierii. |
#2
Posted 06 January 2020 - 16:21

Armata nu are nevoie de piloti?
http://www.afahc.ro/index.html Edited by ccf_cristi, 06 January 2020 - 16:22. |
#3
Posted 06 January 2020 - 16:22

#4
Posted 06 January 2020 - 16:23

Pilot sau navigator-marinar absolvent UMC la constanta ca basescu, ai un salariu mare, dar lipsesti mult din tara, viata de familie poate sa sufere. Multi sunt divortati. Daca vei lucra la companii straine trebuie sa-ti pui deoparte bani de pensie caci la 55 ani iesi la pensie. Parti bune vizitezi toata lumea, dar e periculos: accidente aviatice, catastrofe marine, pirati etc.
Vezi ca proba medicala la piloti e foarte dura. Daca iti place aventura si nu esti familist-desi la 18 ani niciunul nu am fost, atunci urmeaza-ti visul. Edited by cristian_e, 06 January 2020 - 16:25. |
#5
Posted 06 January 2020 - 16:27

#6
Posted 06 January 2020 - 16:32

Facultatea de aeronave e ff grea, poate cea mai grea din poli. In tara mai sunt 2-3 fabrici de avioane\elicoptere....turbomecanica, IAR ghimbav etc..Slabe sanse sa lucrezi in domeniu
Edited by cristian_e, 06 January 2020 - 16:32. |
#7
Posted 06 January 2020 - 16:40

Pilot sau navigant-marinar.Cum am spus aviația e visul meu si la 18 ani nu am bani sa merg direct spre aviatie de aia am întrebat de niste solutii cum am propus eu pe cea cu pompierii.
Nu pot spune ca nu sunt familist dar la varsta asta ai vrea sa pleci sa vezi toata lumea,plus ca oriunde merg nu as gasi de lucru langa casa cu un salariu bun.Gandul imi sta numai la obtinerea certificatului medical clasa 1 si de anul asta ma axez pe mancat fructe mai mult si las dulciurile deloc sau f putin ca suc nu am mai baut de un an si 3 luni.Deci caut solutii pentru a face rost de bani de Academie 😊 |
#8
Posted 06 January 2020 - 16:46

Daca ai vreo problema de fond (inima, vedere, echilibru etc), nu o rezolvi cu mancarea.
Edited by neagu_laurentiu, 06 January 2020 - 16:47. |
#9
Posted 06 January 2020 - 16:50

de anul asta ma axez pe mancat fructe mai mult si las dulciurile deloc sau f putin ca suc nu am mai baut de un an si 3 luni.Deci caut solutii pentru a face rost de bani de Academie la prima vedere, problema ta sunt banii pentru a-ti urma visul eu acum vin si intreb: iti place sa inveti?la ce materii ai note bune? la ce materii inveti cu drag? trebuie sa fii si capabil pentru aceasta meserie, banii chiar de-i ai, daca-ti lipseste capul nu te favorizeaza nimeni in meseria asta ai alternativa sa lucrezi in strainatate 2-3 ani pana strangi bani de academia wizz |
#10
Posted 06 January 2020 - 16:57

Daca ai vreo problema de fond (inima, vedere, echilibru etc), nu o rezolvi cu mancarea. Am pe mail exact ce contine examinarea medicală si pe langa ce ai zis ai analize de sange si daca nu sunt in parametrii e cam nasol.Mi-am facut de curand analize si totul a fost bun. persona695 Zic de mancare pentru un motiv,ala fiind certificatul fara de care esti varza si cu bani si fara. Am scris in topic-ul asta din cele multe la numar(adica 2) ca imi place ceva pe mecanica sau mai concret partea reala(cum am dat reply la primul topic).Din plăcere invat matematica,pe care nu o tocesc si la fel si informatica si chimia(nu prea m-am axat pe chimie dar am priceput repede toate noțiunile din urma).Fizica anul acesta nu prea fac*am zis in primul topic* pt ca profa de fizica preda si chimie si asa fac cam 5 ore chimie pe sapt si o ora povesti si fizcia ca o data la 2 sapt insa ea a zis ca sem asta am facut toate lecțiile din manual si restul orelor tebuia sa facem probleme. |
|
#11
Posted 06 January 2020 - 17:00

Inainte sa ajungi pilot de linie arunca un ochi si la cursurile gratuite pentru ultrausoare: https://www.facebook...5987?__tn__=C-R
Cu siguranta experienta de pilot pe ultrausoare te va ajuta mai departe in cariera. |
#12
Posted 06 January 2020 - 17:20

Esti naiv daca crezi ca te ajuta invatatul si scoala.
Daca chiar vrei sa ajungi pilot trebuie sa iti faci relati. Aici nu conteaza cat stii, conteaza pe cine cunosti. Deci cauta sa vrajesti o fata de politai de rang inalt,sau ceva babaciune de pe la minister. Si te face pilot si pe Aero fortza unu (avionul presedintelui) Vezi si pilotii starleta(Adrian Iovan)..absolut toti sunt bazati Edited by radu889, 06 January 2020 - 17:22. |
#13
Posted 06 January 2020 - 17:34

Epuru:M-am gandit si am spus treaba aia in un topic recent.Am spus ca voiam sa obtin licenta pentru a pilota un planor însă aerodromul este la 90km de mine deci 180 dus-intors si cineva spunea :"phoai nu poti face 90km si vrei sa fii pilot".Treaba e urmatoarea:cursurile pentru licenta aia se desfasora in timpul scolii dupa ore.
Radule,dragul meu tu esti mai naiv ca mine crezând ca tot ce zboară se mananca.Am auzit povestea asta cu pile de o mie de ori si daca imi spui tu ca o fata de politai ma invata despre avioane si o baba de la minister ma face pilotul avionului prezidențial...te inseli. Unu la mana nu vreau sa fiu pilotul presedintelui si nici jucaria unei răsfățate.Daca nu prin munca si suodare obtii ce iti doresti atunci obtii prin smecherii? |
#14
Posted 06 January 2020 - 18:13

În ce zonă locuiești ?
Decât UMC, mai bine ANMB, dacă tot vrei să înveți ceva. |
#15
Posted 06 January 2020 - 18:17

O clipa...de unde pana unde au aparut raspunsurile legate de scolile de marina?nu mi-ar placea asa ceva pt ca ma cunosc si am spus pe m-as axa si ce vreau sa fac insa apreciez raspunsurile
|
|
#16
Posted 06 January 2020 - 18:28

Toate scolile pentru piloti comerciali sunt foarte scumpe, indiferent de tara.
De ex. in Finlanda, la Finnair incepe de la 68.000 euro, si e concurenta mare de tot. Se poate face la privat, spre 100.000 euro, pt cine trece examenul medical si psihologic. In SUA e pe la 80.000 dolari. Nu-i nicaieri ieftin. |
#17
Posted 06 January 2020 - 19:08

Toate scolile pentru piloti comerciali sunt foarte scumpe, indiferent de tara. De ex. in Finlanda, la Finnair incepe de la 68.000 euro, si e concurenta mare de tot. Se poate face la privat, spre 100.000 euro, pt cine trece examenul medical si psihologic. In SUA e pe la 80.000 dolari. Nu-i nicaieri ieftin. Programul integrat constă în 750 de ore la sol, 60 de ore în simulator și 145 de ore de antrenament de zbor pe parcursul a 16 sau 21 de luni la una dintre cele mai experimentate școli de zbor partenere Wizz Air. Pe parcursul acestor luni de training-uri introductive, cadeții încep să dobândească cunoștințele necesare și să-și dezvolte abilitățile pentru a-și lansa cariera de piloți la Wizz Air și pentru a sprijini extinderea semnificativă a companiei. Cadenții care absolvă cu succes programul âPilot Academyâ pot să-și înceapă activitatea la Wizz Air în calitate de Pilot Trainees (pilot în pregătire). După terminarea următoarelor programe Airline Transition Program, Type Rating Course, Line Training, precum și a altor training-uri interne în cadrul WIZZ, ei pot începe să zboare ca și co-piloți în întreaga rețea Wizz Air și pot progresa în carieră. Wizz Air oferă piloților săi șansa dezvoltării rapide și constante a carierei. După intrarea în cadrul companiei în calitate de First Officers, cadeții pot deveni Senior First Officers în termen de doi ani și, după încă doi ani, pot aplica pentru programul de upgrade pentru a deveni comandanți Airbus A320 / A321 Aici scrie cat plătești tu: Pentru cei care aleg școala Trener Kft din Ungaria, dobânda anuală efectivă (DAE) se ridică la 2,40%, suma totală a împrumutului este de: 45.000 de euro, suma totală de plată: 51.000 euro. Rata dobânzii la împrumut este de 0% (fixă). Costul total al împrumutului: 6.000 EUR (constând în comisionul de împrumut: 2.000 euro pe loc și 4.000 euro după luna 89). Împrumutul se acordă pe o perioadă de 89 de luni, plata în rate se efectuează pe o perioadă de 60 de luni, așadar restituirea împrumutului începe după luna 30. Edited by Unknown10, 06 January 2020 - 19:09. |
#18
Posted 12 January 2020 - 16:46

1. indiferent daca faci SSAvC sau Academia de aviatie de la Brasov (pt piloti militari), vei avea de trecut probe medicale extrem de stricte (la S.M.C. - Institutul National de Medicina Aeronautica), diferentele sunt doar de bareme diferite ("mai stricte de cat cele foarte stricte") pt avion supersonic.
2. la Facultatea de Aeronave (UPB) nu vei avea de-a face cu pilotajul, ci doar cu constructia/proiectarea etc de motoare / celula / instalatii (electrice, radio tc.) de avion 3. nu contractul pe care il vei semna cu Ministerul Apararii / de Interne etc. ar fi cea mai mare problema dupa ce absolvi (nu este o suma extraordinar de mare de platit, o platesti in rate, mai ales ca se presupune ca te muti pe un job de pilot civil, platit foarte bine). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users