![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Anulare comanda confirmata fara notificare
Last Updated: Jan 06 2020 17:55, Started by
newbie13
, Jan 06 2020 15:27
·
0

#1
Posted 06 January 2020 - 15:27

salut!
pe 22 decembrie am plasat o comanda online pentru o pereche de pantofi la un magazin destul de mare, prezent in mult mall-uri. am ales sa ridic comanda din magazinul de langa munca, am primit confimarea comenzii pe mail/sms si ... sa tot astepti. intors din concediu am trecut mai devreme prin magazin sa intreb ce se intampla cu comanda. dupa 10 minute de ameteala mi-au citit in final dintr-un soi de mail din sistemul intern (care aparent ar fi trebuit sa ajunga si la mine dar nu a ajuns - da, am verificat in spam) datat pe 26 decembrie in care ma anuntau ca mi-a fost anulata comanda deoarece perechea de pantofi "nu corespundea", "prezenta defecte" (aici s-a balbait rau domnisoara de la casa). in mail se afla si un cod de reducere pentru o viitoare comanda (bineinteles ca reducerea este inferioara reducerii produsului pe care l-am comandat) nu este vorba neaparat de bani cat de atitudinea neprofesionista pe care au afisat-o si faptul ca mi se pare ca ma iau de prost: magazinul nu avea in stoc doar perechea mea de pantofi si in plus pantofii au mai fost pe stoc si zilele urmatoare. pe langa asta, atunci cand CONFIRMI o comanda... pai nu se presupune ca te asiguri ca ai ce ii livra omului? lor le-a luat 3 zile lucratoare sa "trimita" un mail de anulare pe site, la termeni si conditii se specifica: "Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii: datele/detaliile furnizate de catre client sunt incorecte si/sau incomplete; solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa (cu titlu de exemplu, fara a fi limitativ: comanda unor cantitati exagerate de produse, etc.); in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de vanzator. Orice astfel de anulare a comenzii de catre vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia restituirii contravalorii produselor in cazul in care acestea au fost deja achitate." poate fi asta considerat un "eveniment independent de vanzator" ? merita sa le trimit ANPC-ul pe cap? multumesc Edited by newbie13, 06 January 2020 - 15:31. |
#2
Posted 06 January 2020 - 15:30

Confirmarea comenzii pe email e o chestie automata... nu e obligatie contractuala !
Nu va face nimeni nimic, treci peste. Edited by sirgoofy, 06 January 2020 - 15:33. |
#3
Posted 06 January 2020 - 15:31

Sa le trimiti ANPC-ul pe cap pentru ce anume? Ca nu aveau pe stocul pentru comenzi online ce ai comandat tu? Daca au vazut ca perechea prezinta defecte nu era normal sa iti anuleze comanda si nu sa o trimita asa?
P.S: vezi ca acea 'confirmare a comenzii' e confirmare pentru inregistrarea comenzii, adica a ajuns la ei cererea ta de a cumpara produsul X Edited by AlexEn, 06 January 2020 - 15:31. |
#4
Posted 06 January 2020 - 15:34

Quote Sa le trimiti ANPC-ul pe cap pentru ce anume? Ca nu aveau pe stocul pentru comenzi online ce ai comandat tu? |
#6
Posted 06 January 2020 - 15:36

Bine ca ai primit voucherul ala, ca puteai sa primesti doar notificarea ca e comanda anulata si gata.
Nu rezolvi nimic cu OPC. Abia asteapta inspectorii de la OPC verificari din astea: se duc, le cer la aia explicatii, primesc moca niste pantofi sport si merg acasa. Cam asa stau treburile la probleme din astea. Sau oricum, daca e amenda, e o amenda pe care o acopera magazinul in 10 minute. |
#7
Posted 06 January 2020 - 15:39

Quote Și de ce nu te duci la Mall și îi și probezi ? Quote ca puteai sa primesti doar notificarea ca e comanda anulata si gata. |
#8
Posted 06 January 2020 - 15:47

Cu reducere sau fără, dacă nu te mulțumesc serviciile lor, nu mai cumperi de la ei.
|
#9
Posted 06 January 2020 - 15:52

nu-i mai bine sa te duci in primul rand in acel magazin, sa probezi produsul si sa-l cumperi de la fata locului? caci in ziua de azi, multi parca au o placere morbida sa faca comenzi online si la magazinele accesibile la doi pasi de tine... eu unul fac comenzi online doar cand nu am respectivul magazin in proximitate, ma obliga lipsa accesului catre acel magazin la cumpărarea online, nu lenea.
|
#10
Posted 06 January 2020 - 15:53

#11
Posted 06 January 2020 - 15:56

Tocmai de aceea merită sancționați nemaicumpărând de la ei.
|
|
#12
Posted 06 January 2020 - 15:57

In ce domeniu lucrezi de esti asa de biased?
Nu apar pe nimeni, dar in comert mai ales, si cu 1% posibila eroare, e un numar mare din 1000 comenzi, spre exemplu. Nu e acelasi lucru cu un cizmar care are 5 ghete pe zi si are aceeasi rata de eroare. |
#13
Posted 06 January 2020 - 16:03

#14
Posted 06 January 2020 - 16:08

Se intampla si la case mai mari - ex Amazon.
Si aia au respect ptr cumparatori, comparativ cu magazinele noastre. E posibil ca sa fi gasit produsul defect sau sa nu fi existat - cutie goala sau alt model in ea, etc. |
#15
Posted 06 January 2020 - 16:12

am primit confimarea comenzii pe mail/sms si ... Iată SMS trimis ieri la 2 secunde după ce am plasat o comanda. Am preluat comanda ta 10937xxx in valoare de 104,46 lei si o livram pe 10.01 la oficiul postal! Te anuntam cand o poti ridica. Ganduri bune! |
#16
Posted 06 January 2020 - 16:29

In ce domeniu lucrezi de esti asa de biased? Nu apar pe nimeni, dar in comert mai ales, si cu 1% posibila eroare, e un numar mare din 1000 comenzi, spre exemplu. Nu e acelasi lucru cu un cizmar care are 5 ghete pe zi si are aceeasi rata de eroare. mda, citind mai bine prin T&C se pare ca au totusi 2 tipuri de confrimare, de primare si de livrare. aparent confirmarea comenzii se face doar dupa ce te suna un reprezentat de-al lor cand ai posibilitatea sa o anulezi. nu s-au mai deranjat sa sune |
#17
Posted 06 January 2020 - 16:37

|
#18
Posted 06 January 2020 - 16:59

Da, emailul primit imediat dupa plasarea unei comenzi e un lucru automat, nu inseamna decat ca au primit comanda ta.
Mie mi s-a anulat o comanda de bf fiindca nu aveau 1 produs (comandasem 7 chestii), tot asa nu m-au sunat, si am pierdut reduceri importante, daca ma sunau renuntam la acel produs si luam celelalte 6... deci se-ntampla. Edited by sirgoofy, 06 January 2020 - 17:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users