Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Transfer Constanța - Aeroport Henri Coandă Otopeni
Last Updated: Dec 27 2020 19:25, Started by
gunnlaugsson
, Dec 13 2019 03:44
·
0
#1
Posted 13 December 2019 - 03:44
Începând cu 15.12.2019 (noul mers al trenurilor) trenurile dinspre Constanța opresc și la Gara Băneasa, aflată la sub 10 minute de aeroportul Henri Coandă Otopeni. Este cea mai rapidă variantă de transfer la aeroport de la Constanța și foarte accesibilă ca preț, mai ales cu reducerea oferită de CFR pentru rezervare anticipată. Din păcate nu există legături care să ajungă foarte devreme în București pentru zborurile de dimineață devreme.
De la Gara Băneasa la aeroport se ajunge foarte ușor cu Uber, Bolt, Yango, Free Now etc. sau transportul în comun (STB SA). Attached Files |
#2
Posted 13 December 2019 - 04:21
O laye... Într-o țară normală la cap, daca tot nu suntem în stare să facem tren de aeroport, am avea transfer gratuit sau platit de la gara Băneasa la aeroport. Sau măcar o statie STB de autobuz Express fix langa gara Băneasa. Altfel cine drku traversează dn-ul cu bagajele să aștepte expresul in statie la fântâna Miorița?? Gândiți-va că poate ploua și chiar daca nu ploua, e mizerie umeda pe jos de nu-ți vine să târăști bagajul pe role 500m până în statie.
Lucru de mantuiala Uber, Tango, Bolt, s-ar putea sa coste bani in plus pe langa cursa, că mașinile nu prea stau pe acolo, trebuie sa vina de la câțiva km sa preia cursa. Edited by Kres, 13 December 2019 - 04:24. |
#3
Posted 13 December 2019 - 07:19
Bine punctat. ideea e foarte buna dar implementarea locala e proasta la noi
|
#4
Posted 13 December 2019 - 08:17
Nu faci 10 minute de la Gara Baneasa pana la aeroport nici daca esti singur pe strada; minim 15 minute si asta daca esti cu masina personala.
STB-ul spre aeroport n-are o recurenta chiar asa minunata; singura varianta ar fi Taxi. STB vine din 20 in 20 de minute, spre aeroport, daca ai noroc si conform Google face minim 40 de minute. Momentan nici macar nu fac statie la Gara Baneasa. 10 minute faci din Gara pana in Bulevard. Edited by mannyx92, 13 December 2019 - 08:23. |
#5
Posted 13 December 2019 - 08:51
Cu taxiul, daca prinzi orele de vârf pe DNu stai o groaza în trafic și aparatul merge. De asta in toate tarile s-a inventat un tren către aeroport, ca sa știi cât faci, sa ai o predictibilitate.
|
#6
Posted 13 December 2019 - 08:57
Kres, on 13 decembrie 2019 - 08:51, said:
Cu taxiul, daca prinzi orele de vârf pe DNu stai o groaza în trafic și aparatul merge. De asta in toate tarile s-a inventat un tren către aeroport, ca sa știi cât faci, sa ai o predictibilitate. Exact. Ar putea construi o gara la aeroport, destul de usor, comparativ cu metroul. Nici nu renteaza sa faca metrou pana acolo, pentru ca, pana la urma, destul de putine capitale au metrou in aeroport si cele care au sunt tari super dezvoltate comparativ cu noi. Un tren pana la aeroport ar fi exact ce trebuie din toate punctele de vedere. Iesi de la metrou in Gara de Nord si imediat te urci in trenul spre Otopeni; numai sa aiba recurenta buna. |
#7
Posted 13 December 2019 - 08:58
Dacă tot vii cu trenul până în Gara Băneasa - fostă gară regală, să nu uităm - şi dacă tot vorbim de tren spre aeroport, nu-i mai simplu să nici nu mai cobori din tren, să mergi direct spre aeroport?
Ai dracu' elveţieni cu trenurile lor, ţi se face poftă să mergi cu ele şi să laşi maşina în parcare. Edited by PSC, 13 December 2019 - 08:59. |
#8
Posted 13 December 2019 - 09:02
Kres, on 13 decembrie 2019 - 09:00, said:
Au deja linie de tren până în apropierea aeroportului, dar trebuie sa construiască 1 km de viaduct, ceva, să ducă omul cu bagajul până la terminal, ca in tarile civilizate și nu sunt in stare. Face statii inutile si da, nu este la terminal ci departe; deci mai pierzi timp si cu autobuzele alea dintre Halta si Aeroport. Tipic romanesc... |
#9
Posted 13 December 2019 - 09:05
mannyx92, on 13 decembrie 2019 - 09:02, said: Da au si circula doar 6-7 trenuri pe zi cu o durata a calatoriei de aprox 45 min; pai dracu, in 45-50 minute ajunge la Ploiesti, de obicei, nu la Otopeni. Face statii inutile si da, nu este la terminal ci departe; deci mai pierzi timp si cu autobuzele alea dintre Halta si Aeroport. Tipic romanesc... Nu asta e pricipala problema ci că te lasă trenul in camp, în porumb, trebuie sa cobori într-o stație jegoasa, sa cobori niste scări cu bagajele și să te urci in niste microbuze / autobuze meschine cu tot cu bagajele. Adică ca in Africa Edited by Kres, 13 December 2019 - 09:16. |
#10
Posted 13 December 2019 - 10:21
Kres, on 13 decembrie 2019 - 09:00, said:
E deja aprobată o varianta finala cu o noua linie, mai pe scurtătură care să iasă în față aeroportului dar nici de aia nu s-au apucat. Numa să bage CFR trenuri cu frecvență calumea. |
|
#11
Posted 13 December 2019 - 11:06
"La sub 10 minute" ... fara trafic, adica in intervalul 22-6. In rest, e de salutat reintroducerea garii pentru zona Pajura/Bucurestii Noi in traficul ferioviar (nu mai este necesar sa stai prin trafic sa ajungi la gara de nord).
|
#12
Posted 13 December 2019 - 12:54
Sunt 340 de metri intre peronul Garii Baneasa si statia de autobuz.
Dar bineinteles ca toate sunt legate. Mersul trenurilor - done, o sa opreasca trenurile in gara Baneasa. Cum ajung in statie cei care trebuie sa ajunga la aeroport ? Sa traverseze DN1 ? Nuuuu, se va face o pasarela, adica "bani" (proiect aprobat, https://www.hotnews....ti-ploiesti.htm). Si atunci se vor suplimenta autobuzele spre aeroport, adica "bani". Dupa aia se vor gandi sa modernizeze putin gara, adica "bani". |
#13
Posted 13 December 2019 - 13:37
Kres, on 13 decembrie 2019 - 04:21, said:
Altfel cine drku traversează dn-ul cu bagajele să aștepte expresul in statie la fântâna Miorița?? Gândiți-va că poate ploua și chiar daca nu ploua, e mizerie umeda pe jos de nu-ți vine să târăști bagajul pe role 500m până în statie. Si mai ales ca trecerea aia de pietoni e foarte periculoasa . Au fost nenumarate accidente acolo pentru ca masinile vin in general cu viteza. Trebuie sa fii iute de picior. Altfel e cam nasol. |
#14
Posted 13 December 2019 - 18:15
Dar nu mai e autobuzul de la Gara de Nord la aeroport??
|
#16
Posted 14 December 2019 - 13:40
Nu am mers niciodata cu 780. Este atat de aglomerat incat sa fie justificata o capacitate mult mai mare de transport?
|
#17
Posted 15 December 2019 - 18:51
#18
Posted 16 December 2019 - 00:55
Acum asta este. Oriunde in lume trebuie sa mergi pana intr-un anumit punct pentru a putea prinde o legatura etc. Asta sa fie problema.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users