Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce s-a intamplat de vinerea neagra, nu s-a terminat nici acum.
Last Updated: Dec 06 2019 19:59, Started by
iri_rim
, Dec 04 2019 05:15
·
0
#37
Posted 04 December 2019 - 10:59
iri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:
Nu am vrut initial sa deschid topic, dar trebuie sa spun ca nici pana azi nu am primit coletul de vinerea neagra de la eMag si devine stresant. Acum nu mai e vorba de rabdarea asteptarii pentru un colet care ori nu va fi adus vreodata ori care deja e programat pentru retur. ci pur si simplu de nesimtirea de care au dat dovada anul asta, de lipsa de respect fata de client si de grosolania sa insulte clientul pe banii lui. Acum sper sa curga reclamatiile si sa fie chiar si desfiintati ca mai apoi sa isi dea seama si sa se trezeasca la realitatea ca s-au inhamat in ceva de care nici nu sunt in stare sa gestioneze corect. Mi-e scarba. Simpla mea intrebare este daca mai este cineva patit ca mine si/sau daca a ajuns la o rezolvare. Acum si daca vine curierul cu coletul vreau sa il refuz. Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? Si cea mai noua mizerie e taxa de curier umflata, indiferent de metoda de plata. Presimt ca iubitorii de shopping online vor ajunge la gandirea mea: mai bine e sa cumperi lucrurile de la fata locului cu bani cash. Nu suntem in anul 2020, nu suntem moderni nu trebuie sa platim cu cardul doar pentru ca il avem. Anul asta ma dezabonez newsletter de la toate magazinele online si voi evita sa mai cumpar ceva online, ceilalti, daca au o satisfactie similara cu autoflagelarea, sa treaca in continuare prin corvoada de a astepta curieri si de a astepta colete pana la sfantul asteapta, ca doar tot curierii au pretentia sa ne spuna noua clientilor sa ne miscam cururile sa ne ridicam singuri coletele, las, ca eu unul voi cumpara direct din magazin, old school de azi inainte. si cine are impresia ca shopping-ul online e viitorul, sa se mai gandeasca de 5 ori. |
#38
Posted 04 December 2019 - 11:29
#39
Posted 04 December 2019 - 11:38
N-o sa accepte Amazon ramburs. Garantat. Si foarte bine ca nu accepta. Eu vreau livrare cu drona
Edited by Ann0nyym0us, 04 December 2019 - 11:38. |
#40
Posted 04 December 2019 - 11:41
rumegus, on 04 decembrie 2019 - 09:20, said:
Topic inutil, postare lunga, din care nu se intelege nimic.Ai cumparat de la emag, sau marketplace? Inainte de a face comanda, te-ai uitat sa vezi daca produsul e pe stoc in magazin, sau in stoc la furnizor? Tot acolo puteai vedea in cate zile va fi livrat. De awb ai auzit? Sigur nu. Pe awb puteai vedea unde e produsul, daca a plecat din magazin, daca e la curier, sa vezi unde e buba, dar tu stii doar sa plangi... |
#41
Posted 04 December 2019 - 13:37
Kres, on 04 decembrie 2019 - 06:26, said:
Nu mai are eMag contract cu Posta Romana sau ce? Eu știu că lumea a ridicat din oficiile poștale dar aia din marketplace livrează cum vrea putza lor. Eu daca as fi in locul ANPC as obliga firmele precum eMag sa mute marketplace în secțiune separată de magazinul online de baza, astfel încât omul să facă distincție clară între cele două. Clar... sa fie bine semnalizata treaba, sa nu ne trezim cu altceva la comanda. Asa am patit eu cu A10 de BF, imi arata unul la vreo 600 de lei de la un partener eMAG, nu de la ei. Oare chiar au fost oameni care au cumparat din greseala de pe Marketplace, crezand ca dau 200 de lei pe A10, cum a fost de fapt la eMAG? |
#42
Posted 04 December 2019 - 13:53
E de considerat cita lume a pus botu?(e o expresie,creduli)la vrajelile mioritice cu black friday...Implicit si curierii sunt aglomerati.Astept si eu o vrajeala dar din alta tara,unde scrie clar pe factura pretul cu si fara black friday...
|
#43
Posted 05 December 2019 - 07:57
danpet, on 04 decembrie 2019 - 09:08, said:
Patania mea cu emag: pe 30 noiembrie, am comandat o masina de spalat,.... Mi se spune ca va fi livrata intre 4 si 6 Dec.. FreeThinker, on 04 decembrie 2019 - 09:48, said:
Verifica ambalajul si produsul cu atentie. Emag vinde produse returnate la pret de produse noi. Edited by danpet, 05 December 2019 - 08:00. |
#44
Posted 05 December 2019 - 16:26
s-a rezolvat problema in cazul meu, s-a refacut comanda la acelasi pret si urmeaza sa vad daca astept la fel de mult ca pentru comanda anterioara neonorata.
totusi, as dori sa mai citesc nefericirile similare ale altora care trec prin ce am trecut eu si daca au ajuns pana la urma la o rezolvare. |
#45
Posted 06 December 2019 - 10:25
Aha, deci s-a putut rezolva daca i-ai contactat. Dar a trebuit mai intai sa astepti niste saptamani ca sa poti sa faci topic de cersit atentie pe SP.
|
#46
Posted 06 December 2019 - 16:15
sunt egoist, stiu. dar am dreptul sa intreb daca mai sunt nemultumiti ca mine.
|
|
#47
Posted 06 December 2019 - 19:59
Nu, nu mai sunt, toti oamenii intregi la cap, stiu ca de BF sunf intarzieri, tu est singurul care nu esti instare sa pricepi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users