Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Ce s-a intamplat de vinerea neagra, nu s-a terminat nici acum.

* * - - - 6 votes
  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#19
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,241
  • Înscris: 01.12.2001
Na, am peste 100 comenzi și 2 retururi: un card SD, și aveam nevoie de micro SD. Nus cum am greșit. :) Și o husa de telefon greșit prezentata pe site. Nu era compatibila cu tel meu.
Și pot plăti ramburs. Totuși exista clienți ce nu le apare posibilitatea plății ramburs? Nu prea cred.

#20
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

View Postdorin_2k, on 04 decembrie 2019 - 08:29, said:

La eMag au fost ieri la aniversarea de 18 ani, produse mai ieftine că de BF.
Aseară la ora 18 am comandat și dimineață la 7,34 erau predate la curier
Patania mea cu emag: pe 30 noiembrie, am comandat o masina de spalat, cu 1750Lei, platit cu card (in avans). Mi se spune ca va fi livrata intre 4 si 6 Dec...Era cel mai mic pret de pe piata din Ro si exista in magazinele din oras (Sibiu), dar..ieri, aniversare18 Ani emag, apare la ei cu 1890Lei...dar cu reducere de 10%, adica puteam s-o iau cu 1700 Posted Image
Nu am de ce sa ma plang, e doar o intamplare, ca nu puteam sa prevad aniversarea si reducerea. In rest, produsul se afla deja in depozitul curierului din orasul meu si astept sa fiu sunat sa mi-l aduca acasa (azi-maine).
De ani de zile cumpar produse on-line si nu am avut probleme decat cu unul singur, la care m-au anuntat cu interziere ca nu mai este in stoc, plata fiind prin ramburs (n-am platit nimic)...o firma din Ungaria.

Sotia mea, cumpara fleacuri ieftine de la ceva chinezi, care vin prin posta romana cu mare intarziere (1 luna). Platite in avans cu cardul. S-a intamplat sa nu vina produsul, sa-i returneze banii,iar...dupa catva timp sa vina si produsul. Furnizorul a zis ca: "Puteti pastra produsul, nu e nicio problema"!!!

In perioada sarbatorilor, firmele de curierat (dar si cele de vanzari) nu mai faca fata cererii...asta integ eu ca inseamna cresterea puterii de cumparare a populatiei...sa vedem de-acum incolo cum va fi Posted Image

Edited by danpet, 04 December 2019 - 09:16.


#21
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Topic inutil, postare lunga, din care nu se intelege nimic.Ai cumparat de la emag, sau marketplace? Inainte de a face comanda, te-ai uitat sa vezi daca produsul e pe stoc in magazin, sau in stoc la furnizor? Tot acolo puteai vedea in cate zile va fi livrat. De awb ai auzit? Sigur nu. Pe awb puteai vedea unde e produsul, daca a plecat din magazin, daca e la curier, sa vezi unde e buba, dar tu stii doar sa plangi...

#22
pacapaca

pacapaca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 736
  • Înscris: 28.07.2017

View PostSTARTREK1, on 04 decembrie 2019 - 07:48, said:

de fapt prioritari sunt cei care platesc "Rambus";
la ce-i cu card bani sunt deja luati, pot sa astepte - si nu am auzit sa refuze plata rambus (probabil ai un card asociat contului si de aici refuzu)
cei

#23
laurstef

laurstef

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 965
  • Înscris: 12.12.2007
Eu am pățit altă trăsnaie (și nu-i iubesc nici eu)!

Am comandat de BF niște scutece super-reduse. Am primt mesajul că livrarea se va face săptămâna următoare între orele xx și yy. OK. Toate bune și frumoase, oricum trebuia să plec din oraș cu familia, în tot acest timp, deci perfect.
A doua zi de dimineață, ce să vezi? Sună curierul. WTF?
Eram cu bagajele la ușă și mă pregăteam să plec.

Cine să-i mai înțeleagă?

#24
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,531
  • Înscris: 09.03.2002
Ia-ti produsele si adopta o atitudine Zen; primit dupa 14 zile un TV cu ambalaj lovit/murdar/rupt..parca avea si niscaiva miros de vin(nu de butuc), la intrebarea mea : De ce arata ambalajul ca sfasiat de caini, primit raspuns : Pai nu l-ai cumparat resigilat ?; am zambit politicos+ inspirat adanc+refuzat primirea.Uneori cand ma uit la vechiul tv cu imagine dubla dar sonor excelent,parca regret,dar inspir din nou adanc.

Edited by danb1961, 04 December 2019 - 09:44.


#25
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,569
  • Înscris: 16.08.2010

View Postdanpet, on 04 decembrie 2019 - 09:08, said:

produsul se afla deja in depozitul curierului din orasul meu si astept sa fiu sunat sa mi-l aduca acasa (azi-maine).

Verifica ambalajul si produsul cu atentie. Emag vinde produse returnate la pret de produse noi.

Am patit-o de doua ori. Bineinteles ca le-am returnat la randul meu.

#26
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,416
  • Înscris: 10.08.2005

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

Nu am vrut initial sa deschid topic, dar trebuie sa spun ca nici pana azi nu am primit coletul de vinerea neagra de la eMag si devine stresant. Acum nu mai e vorba de rabdarea asteptarii pentru un colet care ori nu va fi adus vreodata ori care deja e programat pentru retur. ci pur si simplu de nesimtirea de care au dat dovada anul asta, de lipsa de respect fata de client si de grosolania sa insulte clientul pe banii lui. Acum sper sa curga reclamatiile si sa fie chiar si desfiintati ca mai apoi sa isi dea seama si sa se trezeasca la realitatea ca s-au inhamat in ceva de care nici nu sunt in stare sa gestioneze corect. Mi-e scarba. Simpla mea intrebare este daca mai este cineva patit ca mine si/sau daca a ajuns la o rezolvare. Acum si daca vine curierul cu coletul vreau sa il refuz. Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? Si cea mai noua mizerie e taxa de curier umflata, indiferent de metoda de plata. Presimt ca iubitorii de shopping online vor ajunge la gandirea mea: mai bine e sa cumperi lucrurile de la fata locului cu bani cash. Nu suntem in anul 2020, nu suntem moderni nu trebuie sa platim cu cardul doar pentru ca il avem. Anul asta ma dezabonez newsletter de la toate magazinele online si voi evita sa mai cumpar ceva online, ceilalti, daca au o satisfactie similara cu autoflagelarea, sa treaca in continuare prin corvoada de a astepta curieri si de a astepta colete pana la sfantul asteapta, ca doar tot curierii au pretentia sa ne spuna noua clientilor sa ne miscam cururile sa ne ridicam singuri coletele, las, ca eu unul voi cumpara direct din magazin, old school de azi inainte. si cine are impresia ca shopping-ul online e viitorul, sa se mai gandeasca de 5 ori.
Presupun ca vrei livrarea instant.
De unde atat pesimism, ca nu va livrat niciodata ?
La reclamatii si desfiintare n-ai decat sa tot visezi, e clar ca nu intelegi sistemul capitalist.
S-au inhamat la vanzarea de bunuri.
In loc sa-ti fie scarba ce ar fi sa scrii o reclamatie?
Rezolvarea e simpla, daca imi trebuie un produs "urgent" nu-l cumpar de BF.
De refuzul platii prin ramburs n-am auzit, dar din nou, n-am luat nimic de BF.
Acum ca am lamurit partea de comert sa vedem cum e cu partea de logistica, avand in vedere ca in esenta asta ne doare, transportul in sine.
In Romania e nasol cu drumurile, deci o sa fie trist indiferent de cine cum gestioneaza asta, mai ales ca Vineri e langa sfarsit de saptamana (alias week-end), adica o sa fie aglomeratie oricum. La aglomeratia asta acum adaugam tirurile cu marfa de la un depozit la altul.
Ce sunt aia iubitori de shopping online ?
Eu dupa ce ies de la cinema trec pe la "magazin" ( ca e la partierul multiplexului) si fac "offline browsing", daca vad ceva si-mi se incadreaza in bugetul de "personale" atunci cumpar.
De ce sa ma dezabonez? Daca as avea timp as abona cat mai multe adrese, sa munceasca "calculatoru" in gol si  sa aiba "engagement" prost.

#27
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,471
  • Înscris: 15.06.2004
Nu stiu cum e la emag, dar de pe Amazon UK mi-au venit cu o zi mai repede decat normal.
De obicei comadnam vinerea si le primeam martea.
Acu le-am comandat vinerea si luni la 12 le aveam.

#28
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostKres, on 04 decembrie 2019 - 05:24, said:

Sunt niste escroci
Nu stiu daca sunt cum spui tu.

Iti spun ce am observat eu (am print screen-uri):
-acum 2 zile, dimineata am vazut o pompa la un pret.
-tot atunci, dar seara, era cu 20% mai scumpa - si se anuntau 10 milioane lei discounturi pentru azi,ca sarbatoresc ei ceva.
-acum e la acelasi pret ca acum 2 zile dimineata si se pune ca e redusa cu 41%.

#29
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,101
  • Înscris: 04.02.2011

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? Si cea mai noua mizerie e taxa de curier umflata, indiferent de metoda de plata. Presimt ca iubitorii de shopping online vor ajunge la gandirea mea: mai bine e sa cumperi lucrurile de la fata locului cu bani cash.
1. E cel mai ok cu cardul, îți vei primi banii înapoi dacă faci o cerere de retur.
2. Foarte bună ideea, asta da viață să te duci 500 de km doar ca să cumperi de la față locului cu cash. Mai sunteți mulți care ați luat de la dealerul ăsta?

#30
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,131
  • Înscris: 15.05.2008

View Postdorin_2k, on 04 decembrie 2019 - 08:49, said:

Na, am peste 100 comenzi și 2 retururi: un card SD, și aveam nevoie de micro SD. Nus cum am greșit. Posted Image Și o husa de telefon greșit prezentata pe site. Nu era compatibila cu tel meu.
Și pot plăti ramburs. Totuși exista clienți ce nu le apare posibilitatea plății ramburs? Nu prea cred.
patit eu cu anvelodrom
am vrut 4 bucati,in perioada asta mi-au spus ca au scos plata ramburs,acu 2 ani am cumparat 2 cauciucuri de la ei,plata ramburs,dupa ce am terminat de injurat am spus ca platesc anticipat ca am nevoie,in final am platit 100 avans,restul ramburs
initiatorul are o problema sau mai multe

#31
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,390
  • Înscris: 24.02.2017

View PostKres, on 04 decembrie 2019 - 05:58, said:

Adevărul e că mulți angajați din depozite sau de la firmele de curierat își bagă picioarele în el de "capitalism pe salarii mici" in decembrie și rămâne marfa nelucrată.


Sincer nici nu stiu daca pot fi invinovatiti. Am aflat ca celor de la FAN li s-au taiat orele suplimentare iar daca anul trecut faceau ore , livrau colete si mai faceau si un ban in plus, ei bine anul asta nu s-a mai intamplat asta. Deci oamenii si-au bagat picioarele. Si pe buna dreptate.

#32
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

Ce s-a intamplat de vinerea neagra, nu s-a terminat nici acum.
Trebuia să completezi că este vorba de o experiență singulară, a ta, ceea ce nu-ți dă dreptul să generalizezi.
Pe de altă parte, ar trebui să înțelegi că la volumul mare de comenzi care s-au făcut, există și întârzieri, datorate, în principal curierului și nu magazinului.
Și e de așteptat ca să fie serviți prioritar cei care au plătit deja și să rămână la coadă cei cu plata ramburs.
Apoi, nu e cazul să te superi ca văcarul pe sat și să refuzi coletul pentru întârziere (de care, mai mult ca sigur, ai fost prevenit). Oricum, refuzul primirii coletului trebuie să aibă un motiv serios. Seriozitate care, oricum, ție îți lipsește.
Este clar, nu ai mai cumpărat online, mai ales de black friday și la prima experiență te superi, îți iei jucăriile și pleci... E timpul să devii băiat mare!

#33
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019

View PostBogotta, on 04 decembrie 2019 - 10:27, said:


Sincer nici nu stiu daca pot fi invinovatiti. Am aflat ca celor de la FAN li s-au taiat orele suplimentare iar daca anul trecut faceau ore , livrau colete si mai faceau si un ban in plus, ei bine anul asta nu s-a mai intamplat asta. Deci oamenii si-au bagat picioarele. Si pe buna dreptate.

Niste escroci.. adica oamenii aia lucrau sambata si duminica pe barba lor ca sa livrezi si acum nu mai sunt platiti pentru asta. Cum vreti sa va ajunga pachetele daca capitalistii o tin tot intr-un abuz in aceasta tara ???

#34
kjlfdshgfdlkgh

kjlfdshgfdlkgh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 244
  • Înscris: 23.08.2018
>comanda ceva de BF
>e avertizat ca poate dura mult livrarea
>refuza coletul ca dureaza mult livrarea
ok
sa inteleg ca nu iti trebuia acel produs? daca iti trebuia nu refuzai :)))

#35
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,411
  • Înscris: 15.12.2009
Am avut vreo 4 produse comandate de la emag. Au ajuns surprinzator de repede.

View Postmodoran, on 04 decembrie 2019 - 08:44, said:

Pentru cei ce abuzează de retururi sau nu ridica pachetele nu mai merge plata ramburs.

Foarte bine. Eu am cerut livrare la firma unde lucrez, si de obicei curierul are un loc unde se parcheaza si suna la toti oamenii din cladirile din business park. De obicei sta vreo ora si jumatate, doua ore pana livreaza tot. In timp ce stateam la coada, vreo 10 minute, am auzit cred ca cel putin 4 sau 5 replici de genul "nu mai vreau produsul, nu-l mai ridic".

Asa ca, doar cu plata in avans, si fara restituire la transport, cand esti nesimtit.

Edited by Ann0nyym0us, 04 December 2019 - 10:54.


#36
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,208
  • Înscris: 05.06.2002

View PostAdm, on 04 decembrie 2019 - 08:23, said:

Eu nu inteleg chestia asta, pe bune.

Astepti de obicei sa iti iei e BF ceva ieftin, iar adesea amani destul de mult.

Volumul de vanzari e urias, iar din aceasta cauza apar probleme inerent => emag sunt escroci, ca tie iti arde buza, dar ai asteptat atata ca sa il iei la un pret bun.

Eu am platit totul online, iar daca nu ajunge ceva, anulez comanda si foarte repede banii imi revin in cont, deci ce atata jelenie?

Si eu am un produs care desi nu era reducere de BF oficiala, l-am comandat atunci pt ca pretul era foarte bun.
M-au sunat dupa o saptamana, sa imi spuna ca nu mai e pe stoc (era stoc limitat), si revine dupa cca o luna, deci astept sau anulez comanda.
O sa astept, asta este.

Grow up!
barbatii urasc sa astepte!

H8 2 W8!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate