Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce s-a intamplat de vinerea neagra, nu s-a terminat nici acum.
Last Updated: Dec 06 2019 19:59, Started by
iri_rim
, Dec 04 2019 05:15
·
0
#1
Posted 04 December 2019 - 05:15
Nu am vrut initial sa deschid topic, dar trebuie sa spun ca nici pana azi nu am primit coletul de vinerea neagra de la eMag si devine stresant. Acum nu mai e vorba de rabdarea asteptarii pentru un colet care ori nu va fi adus vreodata ori care deja e programat pentru retur. ci pur si simplu de nesimtirea de care au dat dovada anul asta, de lipsa de respect fata de client si de grosolania sa insulte clientul pe banii lui. Acum sper sa curga reclamatiile si sa fie chiar si desfiintati ca mai apoi sa isi dea seama si sa se trezeasca la realitatea ca s-au inhamat in ceva de care nici nu sunt in stare sa gestioneze corect. Mi-e scarba. Simpla mea intrebare este daca mai este cineva patit ca mine si/sau daca a ajuns la o rezolvare. Acum si daca vine curierul cu coletul vreau sa il refuz. Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? Si cea mai noua mizerie e taxa de curier umflata, indiferent de metoda de plata. Presimt ca iubitorii de shopping online vor ajunge la gandirea mea: mai bine e sa cumperi lucrurile de la fata locului cu bani cash. Nu suntem in anul 2020, nu suntem moderni nu trebuie sa platim cu cardul doar pentru ca il avem. Anul asta ma dezabonez newsletter de la toate magazinele online si voi evita sa mai cumpar ceva online, ceilalti, daca au o satisfactie similara cu autoflagelarea, sa treaca in continuare prin corvoada de a astepta curieri si de a astepta colete pana la sfantul asteapta, ca doar tot curierii au pretentia sa ne spuna noua clientilor sa ne miscam cururile sa ne ridicam singuri coletele, las, ca eu unul voi cumpara direct din magazin, old school de azi inainte. si cine are impresia ca shopping-ul online e viitorul, sa se mai gandeasca de 5 ori.
|
#2
Posted 04 December 2019 - 05:24
Sunt niste escroci, preocupati numai de profit, s-a mai discutat.
Daca tot ai platit, nu refuza coletul, dar data viitoare gândește-te de 2 ori înainte sa comanzi de BF. Edited by Kres, 04 December 2019 - 05:25. |
#3
Posted 04 December 2019 - 05:58
Adevărul e că mulți angajați din depozite sau de la firmele de curierat își bagă picioarele în el de "capitalism pe salarii mici" in decembrie și rămâne marfa nelucrată.
|
#4
Posted 04 December 2019 - 06:18
Livrarea produselor a fost fără probleme. Singura deosebire faptul că nu am mai putut beneficia de ridicare personala din oficiu poștal că de obicei .
Sugerau oficii din doua comune limitrofe .Am preferat prin curieri . Două comenzi au venit în doua zile, una în 4 .Iar una am luat-o direct din depozitul Urgent Cargus . |
#5
Posted 04 December 2019 - 06:26
Nu mai are eMag contract cu Posta Romana sau ce? Eu știu că lumea a ridicat din oficiile poștale dar aia din marketplace livrează cum vrea putza lor.
Eu daca as fi in locul ANPC as obliga firmele precum eMag sa mute marketplace în secțiune separată de magazinul online de baza, astfel încât omul să facă distincție clară între cele două. |
#6
Posted 04 December 2019 - 06:31
Sameday a cerut tuturor partenerilor să temporizeze expedițiile dar din 19 nov. s-a reintrat în normal. O întârziere așa de mare presupune implit existența unor probleme.
|
#7
Posted 04 December 2019 - 06:31
Eu am avut cinci comenzi. Au sosit trei duminica si doua luni (dupa doua si trei zile). Singurul stres a fost ca am fost plecat la Bacau si a trebuit sa rog pe altcineva sa le ridice. M-am si mirat ca au lucrat curierii duminica.
In cazul initiatorului, cred ca pur si simplu nu au avut produsul pe stoc. |
#8
Posted 04 December 2019 - 06:38
Dar de sunat la ei, ai sunat?
Ce au avut de zis? Poata a cazut curierul cu tot cu produsul tau in Dambovita si nu mai stie nimeni de el de 2 saptamani. |
#9
Posted 04 December 2019 - 06:44
#10
Posted 04 December 2019 - 06:46
Funcționează perfect ridicare din oficiu poștal . Strict acum punctual a fost limitarea asta .Cum nu aveam chef de plimbare in cele două comune limitrofe am ales livrare prin curier .
E ok . Majoritatea curierilor mă cunosc, e un oraș mic in care toate pisicile se tutuiesc între ele . Ii mai impulsionez și eu cu bani de o bere sau ceva, în funcție de valoarea comenzii . Sunt copii majoritatea curierilor , mai fac și ei un bănuț de ieșit cu o fată în weekend . |
|
#11
Posted 04 December 2019 - 07:18
Verifica stadiul comenzii. A plecat de la magazin?
Nu a fost obligatoriu plata înainte. Și acum e 5 lei plata transportului cu curier sau 2,5 lei daca vine la posta. |
#12
Posted 04 December 2019 - 07:34
#13
Posted 04 December 2019 - 07:48
iri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said: Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? la ce-i cu card bani sunt deja luati, pot sa astepte - si nu am auzit sa refuze plata rambus (probabil ai un card asociat contului si de aici refuzu) Edited by STARTREK1, 04 December 2019 - 07:49. |
#14
Posted 04 December 2019 - 07:52
Amazonul nu o sa vina asa repede.Dupa ce au pirjolit astia comertul online va dura ani de zile pina ce populatia va avea incredere in ei.
Fa retur sa gata.Nu te fac pe tine aia cativa lei in plus de la un magazin fizic. Eu de pe marchetplace de pe emag nu mai cumpar nimic.Sunt foarte ciudati aia marunti care vind pe acolo.Singurul lucru pe care il putem face e sa ai anuntam si pe altii prieteni ,neamuri,vecini despre ce reprezinta marchetplace pe emag.80 % din cei care cumpara de pe emag inca nu stiu. Pe ANPC nu va bazati ca nu ai intereseaza. |
#15
Posted 04 December 2019 - 08:23
Eu nu inteleg chestia asta, pe bune.
Astepti de obicei sa iti iei e BF ceva ieftin, iar adesea amani destul de mult. Volumul de vanzari e urias, iar din aceasta cauza apar probleme inerent => emag sunt escroci, ca tie iti arde buza, dar ai asteptat atata ca sa il iei la un pret bun. Eu am platit totul online, iar daca nu ajunge ceva, anulez comanda si foarte repede banii imi revin in cont, deci ce atata jelenie? Si eu am un produs care desi nu era reducere de BF oficiala, l-am comandat atunci pt ca pretul era foarte bun. M-au sunat dupa o saptamana, sa imi spuna ca nu mai e pe stoc (era stoc limitat), si revine dupa cca o luna, deci astept sau anulez comanda. O sa astept, asta este. Grow up! |
|
#16
Posted 04 December 2019 - 08:29
La eMag au fost ieri la aniversarea de 18 ani, produse mai ieftine că de BF.
Aseară la ora 18 am comandat și dimineață la 7,34 erau predate la curier |
#17
Posted 04 December 2019 - 08:44
GingisHan2015, on 04 decembrie 2019 - 06:18, said:
Livrarea produselor a fost fără probleme. Singura deosebire faptul că nu am mai putut beneficia de ridicare personala din oficiu poștal că de obicei . Sugerau oficii din doua comune limitrofe .Am preferat prin curieri . Două comenzi au venit în doua zile, una în 4 .Iar una am luat-o direct din depozitul Urgent Cargus . In afara de faptul ca si daca a plecat de la ei coletul la timp, n-avem autostrazi, curierii sunt varza,..... Si n-ar fi normal sa pierzi ocazia unei postari de dragul scrisului..... Edited by myshyk, 04 December 2019 - 08:45. |
#18
Posted 04 December 2019 - 08:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users