Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Ce s-a intamplat de vinerea neagra, nu s-a terminat nici acum.

* * - - - 6 votes
  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#1
iri_rim

iri_rim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 01.04.2018
Nu am vrut initial sa deschid topic, dar trebuie sa spun ca nici pana azi nu am primit coletul de vinerea neagra de la eMag si devine stresant. Acum nu mai e vorba de rabdarea asteptarii pentru un colet care ori nu va fi adus vreodata ori care deja e programat pentru retur. ci pur si simplu de nesimtirea de care au dat dovada anul asta, de lipsa de respect fata de client si de grosolania sa insulte clientul pe banii lui. Acum sper sa curga reclamatiile si sa fie chiar si desfiintati ca mai apoi sa isi dea seama si sa se trezeasca la realitatea ca s-au inhamat in ceva de care nici nu sunt in stare sa gestioneze corect. Mi-e scarba. Simpla mea intrebare este daca mai este cineva patit ca mine si/sau daca a ajuns la o rezolvare. Acum si daca vine curierul cu coletul vreau sa il refuz. Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata? Si cea mai noua mizerie e taxa de curier umflata, indiferent de metoda de plata. Presimt ca iubitorii de shopping online vor ajunge la gandirea mea: mai bine e sa cumperi lucrurile de la fata locului cu bani cash. Nu suntem in anul 2020, nu suntem moderni nu trebuie sa platim cu cardul doar pentru ca il avem. Anul asta ma dezabonez newsletter de la toate magazinele online si voi evita sa mai cumpar ceva online, ceilalti, daca au o satisfactie similara cu autoflagelarea, sa treaca in continuare prin corvoada de a astepta curieri si de a astepta colete pana la sfantul asteapta, ca doar tot curierii au pretentia sa ne spuna noua clientilor sa ne miscam cururile sa ne ridicam singuri coletele, las, ca eu unul voi cumpara direct din magazin, old school de azi inainte. si cine are impresia ca shopping-ul online e viitorul, sa se mai gandeasca de 5 ori.

#2
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Sunt niste escroci, preocupati numai de profit, s-a mai discutat.

Daca tot ai platit, nu refuza coletul, dar data viitoare gândește-te de 2 ori înainte sa comanzi de BF.

Edited by Kres, 04 December 2019 - 05:25.


#3
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Adevărul e că mulți angajați din depozite sau de la firmele de curierat își bagă picioarele în el de "capitalism pe salarii mici" in decembrie și rămâne marfa nelucrată.

#4
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Livrarea produselor a fost  fără probleme. Singura deosebire faptul că nu am mai putut beneficia de ridicare personala din oficiu poștal că de obicei .
Sugerau oficii din doua comune limitrofe .Am preferat prin curieri .
Două comenzi au venit în doua zile, una în 4 .Iar una am luat-o direct din depozitul Urgent Cargus .

#5
Kres

Kres

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,314
  • Înscris: 21.03.2019
Nu mai are eMag contract cu Posta Romana sau ce? Eu știu că lumea a ridicat din oficiile poștale dar aia din marketplace livrează cum vrea putza lor.

Eu daca as fi in locul ANPC as obliga firmele precum eMag sa mute marketplace în secțiune separată de magazinul online de baza, astfel încât omul să facă distincție clară între cele două.

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sameday a cerut tuturor partenerilor să temporizeze expedițiile dar din 19 nov. s-a reintrat în normal. O întârziere așa de mare presupune implit existența unor probleme.

#7
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,586
  • Înscris: 16.08.2010
Eu am avut cinci comenzi. Au sosit trei duminica si doua luni (dupa doua si trei zile). Singurul stres a fost ca am fost plecat la Bacau si a trebuit sa rog pe altcineva sa le ridice. M-am si mirat ca au lucrat curierii duminica.

In cazul initiatorului, cred ca pur si simplu nu au avut produsul pe stoc.

#8
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,349
  • Înscris: 11.08.2003
Dar de sunat la ei, ai sunat?
Ce au avut de zis?
Poata a cazut curierul cu tot cu produsul tau in Dambovita si nu mai stie nimeni de el de 2 saptamani.

#9
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

cine are impresia ca shopping-ul online e viitorul, sa se mai gandeasca de 5 ori.
Romania e inca in sec XIX in mai multe domenii..

#10
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Funcționează perfect ridicare din oficiu poștal . Strict acum punctual a fost limitarea asta .Cum nu aveam chef de plimbare in cele două comune limitrofe am ales livrare prin curier .
E ok . Majoritatea curierilor mă cunosc, e un oraș mic  in care toate pisicile se tutuiesc între ele .
Ii mai impulsionez și eu cu bani de o bere sau ceva, în funcție de valoarea comenzii .
Sunt copii majoritatea curierilor , mai fac și ei un bănuț de ieșit  cu o fată în weekend .

#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,272
  • Înscris: 01.12.2001
Verifica stadiul comenzii. A plecat de la magazin?
Nu a fost obligatoriu plata înainte.
Și acum e 5 lei plata transportului cu curier sau 2,5 lei daca vine la posta.

#12
sas1975

sas1975

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 21.10.2013

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

Anul asta ma dezabonez newsletter de la toate magazinele online
Asa ceva!!! Ai grija sa astupi bine intrarea in peștera. Legat de ramburs. Sa vina Amazon odata, sa vedem cum sta treaba cu rambursul.

Edited by sas1975, 04 December 2019 - 07:36.


#13
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007

View Postiri_rim, on 04 decembrie 2019 - 05:15, said:

Patania asta e mai nasoala pentru cei care au platit cu cardul pentru care banii au fost deja luati. Alta tactica mizerabila din partea lor, cum sa refuzi tu plata prin ramburs, adica obliga clientul sa plateasca online ca banii sa ii fie luati si comanda sa nu fie onorata?
de fapt prioritari sunt cei care platesc "Rambus";
la ce-i cu card bani sunt deja luati, pot sa astepte - si nu am auzit sa refuze plata rambus (probabil ai un card asociat contului si de aici refuzu)

Edited by STARTREK1, 04 December 2019 - 07:49.


#14
gymy

gymy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,002
  • Înscris: 29.11.2005
Amazonul nu o sa vina asa repede.Dupa ce au pirjolit astia comertul online va dura ani de zile pina ce populatia va avea incredere in ei.
Fa retur sa gata.Nu te fac pe tine aia cativa lei in plus de la un magazin fizic.
Eu de pe marchetplace de pe emag nu mai cumpar nimic.Sunt foarte ciudati aia marunti care vind pe acolo.Singurul lucru pe care il putem face e sa ai anuntam si pe altii prieteni ,neamuri,vecini  despre ce reprezinta marchetplace pe emag.80 % din cei care cumpara de pe emag inca nu stiu.
Pe ANPC nu va bazati ca nu ai intereseaza.

#15
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,123
  • Înscris: 22.05.2003
Eu nu inteleg chestia asta, pe bune.

Astepti de obicei sa iti iei e BF ceva ieftin, iar adesea amani destul de mult.

Volumul de vanzari e urias, iar din aceasta cauza apar probleme inerent => emag sunt escroci, ca tie iti arde buza, dar ai asteptat atata ca sa il iei la un pret bun.

Eu am platit totul online, iar daca nu ajunge ceva, anulez comanda si foarte repede banii imi revin in cont, deci ce atata jelenie?

Si eu am un produs care desi nu era reducere de BF oficiala, l-am comandat atunci pt ca pretul era foarte bun.
M-au sunat dupa o saptamana, sa imi spuna ca nu mai e pe stoc (era stoc limitat), si revine dupa cca o luna, deci astept sau anulez comanda.
O sa astept, asta este.

Grow up!

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,272
  • Înscris: 01.12.2001
La eMag au fost ieri la aniversarea de 18 ani, produse mai ieftine că de BF.
Aseară la ora 18 am comandat și dimineață la 7,34 erau predate la curier

#17
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View PostGingisHan2015, on 04 decembrie 2019 - 06:18, said:

Livrarea produselor a fost  fără probleme. Singura deosebire faptul că nu am mai putut beneficia de ridicare personala din oficiu poștal că de obicei .
Sugerau oficii din doua comune limitrofe .Am preferat prin curieri .
Două comenzi au venit în doua zile, una în 4 .Iar una am luat-o direct din depozitul Urgent Cargus .
Pai se uita si ei la cine-li clientul, la obrazul subtire,.......Asta inseamna sa ai fler!
In afara de faptul ca si daca  a plecat de la ei coletul la timp, n-avem autostrazi, curierii sunt varza,.....
Si n-ar fi normal sa pierzi ocazia unei postari de dragul scrisului.....

Edited by myshyk, 04 December 2019 - 08:45.


#18
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,380
  • Înscris: 08.02.2011

View Postdorin_2k, on 04 decembrie 2019 - 07:18, said:

Verifica stadiul comenzii. A plecat de la magazin?
Nu a fost obligatoriu plata înainte.
Și acum e 5 lei plata transportului cu curier sau 2,5 lei daca vine la posta.

Pentru cei ce abuzează de retururi sau nu ridica pachetele nu mai merge plata ramburs.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate