Probleme Tv Philips 43PUS7304, Smart, cu Ambilight
Last Updated: Jun 02 2023 14:19, Started by
tyyna25
, Nov 20 2019 15:40
·
19
#37
Posted 29 January 2020 - 20:15
Salut. Am același televizor. Am avut și eu aceeași problema... La ghidul TV aveam afișat doar intervalul orar... Fără niciun text. Am reinstalat canalele și la operator am selectat "other" în loc de "digi" și funcționează.
|
#38
Posted 30 January 2020 - 20:37
Astazi m-am jucat putin prin meniul acestui TV. Imi puteti spune daca se pot instala apk-uri din surse necunoscute si cum?
Exista vreun soft pentru aranjarea canalelor prin import/export pe stick? Multumesc? |
#39
Posted 25 February 2020 - 20:55
Salut,
Am instalat din surse necunoscute, de pe stick, mai multe APK-uri si nu gasesc de unde sa le pornesc, gen Chrome, TitaniumTV, Kodi... Ma ajuta cineva? Multumesc! |
#40
Posted 25 February 2020 - 21:45
Kodi din surse necunoscute? Pe asta il gasesti in Play Store, magazinul de aplicatii android TV, isi face shortcut in ecranul principal (launcher).
Ce sa faci cu Chrome? Daca vrei sa faci browsing pe TV, mai bine o lasi balta. TitaniumTV? De ce nu TeaTV - e optimizat pentru android TV. Pentru aplicatiile care nu-si fac shortcut in launcher exista mai multe solutii: >instalezi un explorer (ex. X-plore File Manager) din Play Store si accesezi App Manager de unde poti vedea toate aplicatiile instalate - click & run >instalezi un launcher din Play Store (Sideload Launcher; ATV launcher; TV launcher; HAL launcher etc) si le rulezi de acolo >cauti in apkmirror TV APP REPO (ver 1.1.4) si faci un shorcut pentru aplicatiile care nu sunt optimizate pentru android TV - sper sa mai mearga aplicatia. |
#41
Posted 25 February 2020 - 22:04
adauga la mesajul de mai sus ultima si cea mai banala solutie > din settings te duci la Apps si de acolo le poti accesa.
|
#42
Posted 27 February 2020 - 12:21
Sunt oare singurul căruia nu ii apare opțiunea de a afișa logo-ul canalelor in general settings-advanced? Am doar ceva legat de HbbTV, acolo.
Edited by Vlad_22, 27 February 2020 - 12:21. |
#43
Posted 27 February 2020 - 20:21
La mine apare, dar eu am model 2018 care e încă pe Android Oreo, poate odată cu Pie au ascuns opțiunea că era oricum activată implicit.
|
#44
Posted 28 February 2020 - 11:13
dba, on 25 februarie 2020 - 21:45, said:
Kodi din surse necunoscute? Pe asta il gasesti in Play Store, magazinul de aplicatii android TV, isi face shortcut in ecranul principal (launcher). Ce sa faci cu Chrome? Daca vrei sa faci browsing pe TV, mai bine o lasi balta. TitaniumTV? De ce nu TeaTV - e optimizat pentru android TV. Pentru aplicatiile care nu-si fac shortcut in launcher exista mai multe solutii: >instalezi un explorer (ex. X-plore File Manager) din Play Store si accesezi App Manager de unde poti vedea toate aplicatiile instalate - click & run >instalezi un launcher din Play Store (Sideload Launcher; ATV launcher; TV launcher; HAL launcher etc) si le rulezi de acolo >cauti in apkmirror TV APP REPO (ver 1.1.4) si faci un shorcut pentru aplicatiile care nu sunt optimizate pentru android TV - sper sa mai mearga aplicatia. Multumesc pentru sfaturi. Am reusit sa-l fac pe placul meu. |
#45
Posted 23 March 2020 - 10:26
Salut,
Primesc eroarea din attach când încerc sa actualizez programele instalate. Aveți idee cum pot rezolva? Mulțumesc! Attached Files |
#46
Posted 23 March 2020 - 15:58
|
#47
Posted 23 March 2020 - 21:55
Intrati in meniul de service si verificati daca sunt erori hardware sau software, daca sunt stergeti-le. Atentie nu umblati la nimic altceva prin setarile din meniul service.
|
#48
Posted 26 March 2020 - 03:35
#49
Posted 26 March 2020 - 13:37
Am găsit pe YT codul pt a intra în service mode. Atenție, se pierde garanția daca se intra in acest meniu. Codul este 062596 și apoi apăsați OK pe telecomanda. Întrebarea mea este daca se pierde garanția doar întrand in acest meniu secret sau doar daca umblu la acei parametri?
Edited by Vlad_22, 26 March 2020 - 13:41. |
#50
Posted 26 March 2020 - 13:41
In mod normal nu ar trebui sa pierzi garantia, depinde de ce prostii faci pe-acolo si ce strici.
|
#51
Posted 26 March 2020 - 13:42
Am înțeles. Mă voi uita doar la acea categorie errors. Pe telefon mă mai uit prin service menu, developer mode etc., dar pe TV nu știu exact cum sta treaba.
|
|
#52
Posted 26 March 2020 - 14:16
La errors îmi arată no errors. Am mai găsit câteva opțiuni interesante, precum hardware info, store operation hours, adica dacă a fost folosit in magazin (la mine e 0) sau operation hours cate ore a rulat in total TV-ul (al meu rulează deja de vreo 4100 și ceva de ore, in cele 6 luni de când îl dețin). La altceva nu m-am băgat să mă uit sau modific. Este și o opțiune de resetare a erorilor, dar am ezitat in a folosi-o.
Edited by Vlad_22, 26 March 2020 - 14:22. |
#53
Posted 26 March 2020 - 22:36
Vlad_22, on 26 martie 2020 - 13:37, said:
Am găsit pe YT codul pt a intra în service mode. Atenție, se pierde garanția daca se intra in acest meniu. Codul este 062596 și apoi apăsați OK pe telecomanda. Întrebarea mea este daca se pierde garanția doar întrand in acest meniu secret sau doar daca umblu la acei parametri? |
#54
Posted 26 March 2020 - 23:08
titoo, on 26 martie 2020 - 22:36, said:
Pierzi garantia daca modifici parametrii. La unele sunt cifrele respective + tasta "info". Ai si alte optiuni, salvarea setarilor si a grilei de programe pe stick. Daca nu sunt erori e ok. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users