Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)
#19
Posted 22 November 2019 - 17:12
Sunt cateva clipuri pe youtube. E imens in interior. Daune? E roverul oficial SpaceX pentru Marte. Bine, varianta presurizata.
|
#20
Posted 22 November 2019 - 17:55
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oTZ84U-K_5k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#21
Posted 22 November 2019 - 19:40
Macar au starnit hohote de ras, daca testul cu geamul a esuat.
Edited by Torquemada-666, 22 November 2019 - 19:40. |
#22
Posted 22 November 2019 - 19:49
inuendo0, on 22 noiembrie 2019 - 16:12, said:
Este spartan, solid si practic. Practica pe draq Masina asta e o aberetie. Practica ? Peretii laterali ai benei numai practicabilitate nu imi inspira. Forma cabinei este bizara, ori pasagerii din spate sunt foarte inghesuiti ori cei din fata au un spatiu inutil de mare. Cine s-a gandit ca un loc unde ar putea fi imbunatatita masina ar fi la geamuri ? La ce naiba ne trebuie geamuri armate ? Schimbam cumva vreo cateva perechi de geamuri pe durata vietii unei masini ca sa ne intereseze geamurile armate ? La fel si duritatea usilor. Numai taica-meu mai are astfel de idei: "Baaaa pe vremea mea exista Lada cu tabla de 1 cm grosime nu rahaturile care se fac acum... uite daca ma sprijin pe ea se indoaie" Chestii de genul prezentatate in dimineata asta ma astept sa fie prezentate de vreun startup care vrea sa faca ceva valva, si asta pentru vreo editie limitata nu de la Tesla. Sunt fan Tesla pentru ca sustin misiunea lor (declarata) de a scoate masinile ICE de pe sosele prin inlocuirea lor cu masini electrice. Master planul "secret" prezentat de Musk mi s-a parut genial: Masina sport (roadster)-> bani -> masina scumapa (model S) -> bani -> masina de volum (model 3). CyberCrap asta n-are nicio logica. De fapt are daca vor sa faca ceva asa la misto de fun cum au facut cu jucaria aia tip "flamethrower". Dar nu ma aburi ani de zile ca ai in plan un pickup si vi cu, scuzati expresia, "rahatul asta". Nu poti sa vorbesti in acelasi context de F-150 si chestia asta. Asta e o jucarie, un concept, eu nu asta astept de la Tesla. De la firmele serioase, si consider Tesla o firma serioasa, astept masini "normale" nu schimonoseli de tip BMW I3 care tipa din toti rarunchii: "Sunt o masina electrica deci trebuie sa am o forma abracadabranta". A... Si inca o chestie din prezentarea lui Musk: Arata trei pickup-uri actuale si remarca cu oarecare scarba ca toate arata la fel daca le scoti marca. Ba Musk pe mine ma deranjeaza FUMUL / NOXELE / OTRAVA pe care o scot masinile alea pe teava de esapament nu ca sunt plictisitoare! Edited by Cornel, 22 November 2019 - 19:54. |
#23
Posted 22 November 2019 - 20:28
O sa pun niste cifre care vorbesc despre cat de practic va fi:
https://jalopnik.com...impression=true Iar despre spatiul interior vezi cum efectiv oamenii COBOARA din masina. Daca o masina de 6 persoane ti se pare "inghesuita".... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uKX7mwWnygE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by inuendo0, 22 November 2019 - 20:36. |
#24
Posted 22 November 2019 - 21:36
Masina e practica conform specificatiilor, sunt curios ce range va avea atunci cand tractezi ceva. Si cu Model 3 puteai tracta insa scadea range-ul considerabil.
Faza cu geamuri sigur a fost regizata in scop de marketing, stirile negative se raspandes mult mai rapid. Iar cu ele sparte chiar zici ca e dintr-un film SF. Edited by vj_Heaven, 22 November 2019 - 21:37. |
#25
Posted 22 November 2019 - 21:48
cata, on 22 noiembrie 2019 - 09:59, said: mai degraba asta:[ https://i.imgur.com/OXSZRwW.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 23 November 2019 - 03:51
Cred ca e cea mai urata masina care a circulat vreodata.
Un copil de 6 ani, pus sa deseneze o masina futurista cred ca ar fi scos ceva mai bun. O aberatie deci, chiar daca exista unii mai ciudati pentru care aratarea e acceptabila. Poate fi mai simplu de construit, nu fiti asa siguri, suprafetele mari plane si cu margini indoite ascutit sunt destul de greu de realizat si mai ales de facut sa reziste asa in timp. Testele cu ciocanul si bila au fost doar de reclama pentru naivi, nici tabla nici geamul nu trebuie sa fie din cale afara de rezistente, din contra, tabla trebuie sa se deformeze in anumit fel, ca sa absoarba socul iar geamul trebuie sa poata fi spart, din interior in caz de urgenta. Exact din cauzele astea si-au pierdut viata oameni. E deci o exagerare, destul de simptomatica , arata intr-un fel dorinta de a impresiona cumva, rapid, de a iesi neaparat in fata, chiar in mod neconventional, cu un produs care in mod categoric va crea controverse si dispute. Intre timp, concurenta se tine de treaba, avanseaza constant si nu peste mult timp Tesla va da probleme pe piata. Cu aberatii ca acest truck nu va face fata multa vreme. Edited by Rosebud09, 23 November 2019 - 03:52. |
#27
Posted 23 November 2019 - 05:18
Eu mă întreb ce mai are de ascuns sub preș de data asta de a fost nevoie de încă o scamatorie de-asta publicitară...
Referitor la formă, o să fie interesant ce scoruri o să aibă la safety cu toate muchiile alea ascuțite orientate ca niște arme, atât împotriva celor din exterior cât și a pasagerilor. |
#29
Posted 23 November 2019 - 09:30
Arata absolut jenant! Am crezut ca e o gluma cand am vazut pozele
|
#30
Posted 23 November 2019 - 09:46
Designul arata ingrozitor. E cea mai urata "masina" posibila.
|
#31
Posted 23 November 2019 - 09:49
Nici pe mine nu ma încântă in mod excepțional pentru ca niciodată nu am fost fanul animalelor astea mari. Dar cu cat ma uit mai mult la el parca îmi crește in suflet iar daca ma uit la orice alt pick-up parca imi pare brusc din secolul trecut.
Sunt curios ce zic persoanele pasionate de 4x4. Cifrele oricum sunt impresionante. |
#32
Posted 23 November 2019 - 11:35
Era normal ca atunci cand apare ceva fuiturist sa nu-l acceptam. Probabil asa nu au fost acceptate si masinile actuale cand primele aveau cu totul alt design. Vedeti poza pusa si de innuendo :
these-are-some-of-the-best-memes-about-the-tesla-cybertruck-official-unveil.jpg 38.38K 52 downloads Dar nici masinile Tesla nu au fost gandite ca masinile actuale si totusi generatiile actuale de masini electrice incep sa copieze designul minimalist din interior al acestora. Ford cel mai mult deoarece se adreseaza si el pietei americane, dar si ceilalti incep sa faca acest lucru doar mai adaugand niste brizbrizuri pentru a-i obisnui treptat pe fostii clienti din Europa treptat cu aceasta viziune. Sa nu uitam ca Tesla nu este unul dintre producatorii consacrati de automobile asa ca nu are de ce sa se adreseze unor fosti clienti ci cauta sa formeze noi trenduri pentru a castiga clienti din generatiile noi. Tesla va fi ca si Apple. Va da tonul iar ceilalti il vor urma mai devreme sau mai tarziu. Daca va desprindeti putin de clisee veti vedea ca pana si acest design care nici mie nu-mi prea place sau mai bine zis imi ia timp sa ma obisnuiesc cu el, are avantajele lui tinand de Cx-ul masinii care la toate camionetele este deficitar. Daca acest Cx nu prea conta la camionetele cu motor ICE, aici s-ar putea sa faca diferenta. Cei care gandesc practic vor prefera o camineta cu 100 mile in plus la autonomie fata de una care are autonomia mai mica. Iar practicalitatea nu se opreste aici: spatiul interior si e incarcare este mare iar puterea ei este foarte mare. Oricum a atras multe critici fiindca este Tesla si este la moda sa o critici. Dar sincer dintre camionetele electrice existente acum pregatite sa intre in productie, 'care este doar doua" Tesla si Rivian, nu va place mai mult decat Rivian-ul de mai jos ? rivian.jpg 185.89K 42 downloads |
#33
Posted 23 November 2019 - 11:53
Sincer, imi place designul la pickup asta. Cel putin exteriorul.
Abia astept MPV-ul sau monovolumul lor bazat pe APC: apc.png 1.11MB 53 downloads Comentarii as avea la: 1. Jante si cauciucuri - in caz ca vrei sa schimbi setul de roti 2. Capacul de la bena va fi victima sigura a multora care il vor scapa din mana si va lovi cu putere bara spate. 3. Acoperisul benei pare a fi un panou solar (din unele poze)? Extrem de scump de inlocuit daca prinzi o grindina 4. Ma ingrijoreaza suspensiile pe spate in momentul in care nenea se suie cu ATV-ul in pickup. Se ridica prea mult botul masinii. Am fost intr-un pickup care a fost incarcat peste masura cu popi de lemn si care la primul damb (trecere la nivel) s-a ridicat de fata si asa a ramas. 5. Consum in regim offroad. Am amici care sar de la 9-10 L/100km la 90 km/h pe sosea cu pickup-uri preparate de offroad la peste 30 L/100 km uneori chiar is +40 L/100 km. Chiar si la autonomie de 900 km, oamenii care cel putin 2 canistre de motorina pentru un weekend end prelungit de 3-4 zile. |
|
#34
Posted 23 November 2019 - 14:33
Ford4, on 23 noiembrie 2019 - 11:35, said:
Era normal ca atunci cand apare ceva fuiturist sa nu-l acceptam. Probabil asa nu au fost acceptate si masinile actuale cand primele aveau cu totul alt design. Vedeti poza pusa si de innuendo : these-are-some-of-the-best-memes-about-the-tesla-cybertruck-official-unveil.jpg Dar nici masinile Tesla nu au fost gandite ca masinile actuale si totusi generatiile actuale de masini electrice incep sa copieze designul minimalist din interior al acestora. Ford cel mai mult deoarece se adreseaza si el pietei americane, dar si ceilalti incep sa faca acest lucru doar mai adaugand niste brizbrizuri pentru a-i obisnui treptat pe fostii clienti din Europa treptat cu aceasta viziune. Sa nu uitam ca Tesla nu este unul dintre producatorii consacrati de automobile asa ca nu are de ce sa se adreseze unor fosti clienti ci cauta sa formeze noi trenduri pentru a castiga clienti din generatiile noi. Tesla va fi ca si Apple. Va da tonul iar ceilalti il vor urma mai devreme sau mai tarziu. Daca va desprindeti putin de clisee veti vedea ca pana si acest design care nici mie nu-mi prea place sau mai bine zis imi ia timp sa ma obisnuiesc cu el, are avantajele lui tinand de Cx-ul masinii care la toate camionetele este deficitar. Daca acest Cx nu prea conta la camionetele cu motor ICE, aici s-ar putea sa faca diferenta. Cei care gandesc practic vor prefera o camineta cu 100 mile in plus la autonomie fata de una care are autonomia mai mica. Iar practicalitatea nu se opreste aici: spatiul interior si e incarcare este mare iar puterea ei este foarte mare. Oricum a atras multe critici fiindca este Tesla si este la moda sa o critici. Dar sincer dintre camionetele electrice existente acum pregatite sa intre in productie, 'care este doar doua" Tesla si Rivian, nu va place mai mult decat Rivian-ul de mai jos ? rivian.jpg Edited by emil_sv, 23 November 2019 - 14:41. |
#35
Posted 23 November 2019 - 15:48
emil_sv, on 23 noiembrie 2019 - 14:33, said:
In nici un caz masinile curente n-au trecut printr-o perioada de lipsa de acceptare, daca ai stii cate ceva despre istoria designului auto... |
#36
Posted 23 November 2019 - 16:21
inuendo0, on 23 noiembrie 2019 - 15:48, said:
Dar tu de unde stii? Ai trait la vremea aia? Stii celebrele vorbe ale lui Ford: "daca intrebam oamenii ce vor,mi-ar fi zis <<cai mai rapizi>>". E ca si cum ai zice de unde stii tu ce s-a intamplat in istorie, ai fost acolo? Ce argument tampit. Edited by emil_sv, 23 November 2019 - 16:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users