Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Pickup Truck (CYBERTRUCK)
Last Updated: Dec 21 2019 20:43, Started by
inuendo0
, Nov 17 2019 17:01
·
0
#163
Posted 29 November 2019 - 19:13
Deci cand va falimenta? Tu cat ai pierdut cu short-ul TSLA?
Attached FilesEdited by inuendo0, 29 November 2019 - 19:13. |
#164
Posted 29 November 2019 - 20:01
Rosebud09, on 29 noiembrie 2019 - 18:21, said:
D-ta stii sa citesti un grafic? Aduna pierderea cu profitul si vezi ce iese, dupa toti acesti ani. Conteaza trendul. Poti sa fi avut un milion la suta pierderi, daca ai depasit momentu si apoi urci si ajungi sa intri pe profit, e ok. Nu cred ca exista si a existat companie pe fata pamantului care nu a inregistrat pierderi puternice in primii ani de viata, de fapt chiar tu o spui. Iar cum volumul productiei se va dubla (cu fabrica din China), respectiv se va tripla (cu cea din Germania), eu cred ca trendul crescator se va pastra in continuare. Deocamdata targetul pentru 2019 e chiar realizabil, cel putin limita de jos al lui, in ce priveste vanzarile. N-ai curaj sa cumperi o Tesla ca...ce o face compania, nu cumperi, simplu. Vrei sa duci munca de lamurire si cu ceilalti in sensul asta? Lasa compania sa-si menegiuiasca succesul sau falimentul (si in caz ca s-o intampla asta, sarbatoreste pentru tine). Rosebud09, on 29 noiembrie 2019 - 18:21, said:
D-ta stii sa citesti un grafic? Aduna pierderea cu profitul si vezi ce iese, dupa toti acesti ani. Faptul ca o afacere intra pe profit la un anumit moment sau pentru o perioada de timp nu inseamna ca afacerea a fost rentabila in ansamblu.. Ai premonitii cand se va termina perioada asta? De vazut, se vede ca-ti doresti. Pe bune, chestiile astea nu mai sunt critici, sunt carcoteli. Daca-i un insucces, hai sa-l exploatam, sa batem toba tare si "sa ne radem", daca-i un succes, sta-le-ar in gat, ca tot nu inseamna nimic...ca treaba aia cu "ai, n-ai shapca..." Edited by SorinGT, 29 November 2019 - 20:06. |
#165
Posted 30 November 2019 - 00:02
#166
Posted 30 November 2019 - 00:49
Rosebud09, on 30 noiembrie 2019 - 00:02, said:
Ce-i ala short si ce-i aia TSLA? Ma confunzi cu vreun tanar zapacit. |
#168
Posted 30 November 2019 - 18:43
Hei, nu ma supara deloc succesul Tesla, din contra, doar ca nu vad cu ochi buni exagerarile, manevrele publicitare cusute cu ata alba, isteria unora chiar. Astea sunt daunatoare, creaza o imagine alterata care, la o mica greseala pot afecta grav afacerea.
E ca la un sportiv de mare performanta, de la care lumea asteapta numai succese de la un moment dat, si cand nu i se mai iarta greseli marunte. Presiunea asta din partea publicului insemna stress urias si parca invita la greseli, care oricum sunt inerente fiintei umane, dar care capata importanta mare doar din cauza renumelui. |
#169
Posted 01 December 2019 - 00:27
Și Aston Martin Bulldog a avut un design asemănător, doar că nu era trudi
https://www.classicd...-martin-bulldog |
#170
Posted 01 December 2019 - 09:43
Ford4, on 27 noiembrie 2019 - 18:18, said: Las-o balta. Nu stiu despre ce organe interne vorbesti cand intra un tanc de asta nedeformabil intr-o masina care se mototoleste ca o foaie de hartie. Probabil ca n-ai vazut cum se face o masina de asta 'deformabila" in caz de accident. E posibil sa scapi doar daca ai norocul sa fii aruncat afara din masina doar, altfel o sa ai organele interne strivite din exterior ce-i drept ! Asta e propaganda a producatorilor ca sa-si motiveze reducerea de costuri si tabla tot mai subtire care se indoaie cand o impingi cu deget Nu e nicio propaganda, e fizica pura si nici nu e greu de inteles, cu un manual de clasa a 7-a iti poate explica orice elev. Vezi ce se intampla daca intri cu o Volga intr-un zid la 60km/h si compara cu orice masina moderna decenta din care te dai jos pe picioarele tale. Din toate prostiile citite pe forumul asta, unele sunt de-a dreptul ridicole. |
#171
Posted 01 December 2019 - 09:54
Citez : inginerul Bela Barenyi a arătat în anii cincizeci ai secolului trecut că cel mai bun mod de a proteja un pasager de un vehicul a fost să nu facă o caroserie dură ca o stâncă, cel puțin nu toată caroseria. Ideal era realizarea unei structuri nedeformabile (numită celulă de supraviețuire) înconjurată de alte părți care se deformează în timpul impactului. În acest fel, părțile deformabile absorb o parte din energia care este transformată în accident și reduc decelerarea bruscă în timpul impactului. Aceste părți sunt cunoscute sub numele de zone de deformare programată, deoarece sunt proiectate să se deformeze într-un mod concret.
De asta scapi intr-o masina masina care se mototoleste ca o foaie de hartie si intr-o Voga - nu ! Edited by focut, 01 December 2019 - 09:58. |
#172
Posted 01 December 2019 - 10:29
Explicati-le asta si celor facuti conserva intre fiarele contorsionate ale masinilor. Asta cu celula de supravietuire are sens, problema este ca ea exista doar pe masinile foarte scumpe, in rest pe majoritea masinilor este doar putin mai tare decat partea deformabila si se face si ea praf daca socul e mai solid. Parca nu ati vazut accidente in care pasagerii sunt facuti una cu masina.
Ia aratati-mi aici unde-i celula de supravietuire : accident-1-1.jpg 140.12K 32 downloads |
|
#174
Posted 01 December 2019 - 11:21
Testele de impact frontal Euro NCAP se fac la 64 km/h.
După acea viteza cred ca e o necunoscuta pentru toți. Și nu vrea nimeni sa afle. Dar sa revenim la micul nostru monstru. Oribil ca design, venit parca dintr-un viitor nuclear dar cu performante net superioare pick-up-urilor clasice și ale unor ICE. Sa vedem ce-o mai fi. Deocamdată stam pe tușă și comentăm. |
#175
Posted 01 December 2019 - 13:10
Quoriah, on 25 noiembrie 2019 - 13:10, said:
Am stat... Am citit... Am vazut si micile demo-uri... Am facut pre-comanda La 700-800 km autonomie, e super ok mai ales daca ai cum sa o incarci acasa sau la birou. Configuratorul pt versiunea cu 3 motoare devine disponibil abia "late 2022" si tinanad cont de numarul precomenzilor cred ca masina o iau fix cand se termina garantia extinsa la pickup-ul meu Oricum planul era sa schimb la un momendat Fullback-ul cu altceva. Cele 2 optiuni erau SsangYong Musso (mi-a placut saltul tehnologic efectuat de SsangYong) sau un F150. Fata de un F150 nu e chiar asa mare diferenta. |
#176
Posted 01 December 2019 - 14:57
focut, on 01 decembrie 2019 - 11:21, said:
Testele de impact frontal Euro NCAP se fac la 64 km/h. După acea viteza cred ca e o necunoscuta pentru toți. Și nu vrea nimeni sa afle. |
#177
Posted 01 December 2019 - 14:59
|
#178
Posted 01 December 2019 - 18:35
cavaliere, on 01 decembrie 2019 - 09:43, said:
Nu e nicio propaganda, e fizica pura si nici nu e greu de inteles, cu un manual de clasa a 7-a iti poate explica orice elev. Vezi ce se intampla daca intri cu o Volga intr-un zid la 60km/h si compara cu orice masina moderna decenta din care te dai jos pe picioarele tale. Din toate prostiile citite pe forumul asta, unele sunt de-a dreptul ridicole. Eu unul nu stiu dar am gasit articolul asta: https://cleantechnic...ant-build-that/ Extras din el: ,,I happen to be friends with an engineer who has previously worked in the automotive industry and currently works in aerospace (not SpaceX), and I was curious about the statements that the Cybertruck in it’s current configuration wasn’t legal, so I reached out to him to see what he thought. I was surprised when he compared the Cybertruck to the Pontiac Fiero, a sports car that had mostly plastic panels. He explained that, in both cases, the chassis would need to do the work of distributing the forces in a crash, and the panels would more or less just need to move out of the way. Since the Cybertruck’s panels are more durable, he said it would be an interesting design challenge, but that there were solutions that could be implemented to make it work. He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars, so that changes how much they need to do with this." Sunt interesante si alte aspecte de citit la acel link, par de common-sense la un educated guess. Ca trucks (sau pickup) sunt o clasa aparte rezulta si din numarul infim de teste NCAP (F150 nu exista la Euroncap). IIHS a facut ceva teste https://www.iihs.org...side-protection Parerea mea e ca avand in vedere istoricul Tesla la testele de profil Cybertruck se va comporta excelent. |
#179
Posted 01 December 2019 - 21:35
Hansolo, on 01 decembrie 2019 - 18:35, said:
Uneori e o vorba, daca nu cunosti un domeniu mai bine spui asta si te informezi. Eu unul nu stiu dar am gasit articolul asta: https://cleantechnic...ant-build-that/ Extras din el: ,,I happen to be friends with an engineer who has previously worked in the automotive industry and currently works in aerospace (not SpaceX), and I was curious about the statements that the Cybertruck in it’s current configuration wasn’t legal, so I reached out to him to see what he thought. I was surprised when he compared the Cybertruck to the Pontiac Fiero, a sports car that had mostly plastic panels. He explained that, in both cases, the chassis would need to do the work of distributing the forces in a crash, and the panels would more or less just need to move out of the way. Since the Cybertruck’s panels are more durable, he said it would be an interesting design challenge, but that there were solutions that could be implemented to make it work. He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars, so that changes how much they need to do with this." Sunt interesante si alte aspecte de citit la acel link, par de common-sense la un educated guess. Ca trucks (sau pickup) sunt o clasa aparte rezulta si din numarul infim de teste NCAP (F150 nu exista la Euroncap). IIHS a facut ceva teste https://www.iihs.org...side-protection Parerea mea e ca avand in vedere istoricul Tesla la testele de profil Cybertruck se va comporta excelent. "Parerea ta" e bazata fix pe parerea ta. Pana nu vedem un test Ncap concludent, ceea ce ai postat tu e de o relevanta infima. "He also noted that trucks do not need to meet the same crash regulations as cars", pai de ce zice nenea expertul asta asta si pe ce se bazeaza? Revenind, ai inceput postul cu "Uneori e o vorba, daca nu cunosti un domeniu mai bine spui asta si te informezi". Pana una alta, exista sute de teste si studii cu cat de sigure sunt masinile actuale comparativ cu tancurile de acum 40 de ani. Vezi ca e plin internetul de comparatii, fie si intre modelele aceleiasi marci. Exemplul cu Volga e aleatoriu si destul de clar, insa daca nu te multumeste, cauta un Volva 740 si compara-l cu un s80 si vezi in ce stare se afla manechinele dupa impact. Ceea ce am zis pe scurt e de bun simt, fizica elementara. DEgeaba intri cu tancul in zid si tancul nu se indoaie si presupunem ca nici nu rupe zidul, daca organele tale interne sunt zdrobite. Nu iti trebuie doctorate ca sa intelegi asta, asa cum colegul Fortzoso incearca sa ne convinga de conspiratii. |
#180
Posted 01 December 2019 - 22:10
Volga, tancuri, ,,Volva" 740, S80, sute de teste. Poti intelege ca masinile se compara in aceeasi clasa?
La o prima cautare, e simplu sa cauti si sa te informezi: https://www.motorbis...er-than-sedans/ ,,Because trucks were traditionally sold for commercial purposes, purchasers were quite cost-conscious. As a result, automakers did not put extra effort into safety features. In fact, trucks weren’t required to comply with federal safety regulations until 1999. Prior to 1999: All pickups were exempt from federal safety regulations, meaning many lacked safety features like airbags and anti-lock brakes. Heavy-duty trucks: Even after 1999, heavy-duty trucks remain exempt from many federal safety regulations. Light pickups after 1999: These vehicles are subject to the same federal safety standards as passenger cars, which includes dual airbags and side-impact crash standards. The good news is that if you buy a light pickup built after 1999, the truck will comply with federal safety regulations at a minimum." ,,Unfortunately, not a single small pickup satisfied the above requirements. With a number of marginal and poor ratings, small pickups struggled consistently in the headlight and small overlap front passenger-side categories. Inferior passenger-side safety was confirmed by an IIHS report, which showed lagging passenger-side crash test results. The less impressive results for passenger-side crash tests are likely in part because trucks are built using a body-on-frame design, where the passenger compartments are bolted on top of the truck’s rigid frame. This frame design makes the vehicle stronger and able to perform heavy-duty tasks. Passenger cars, on the other hand, have a unibody design." Sau: https://www.trucks.c...safety-ratings/ “Trucks have often tended to be more rigid and stronger than passenger cars and as a result do not collapse as easily in the event of a frontal collision,” Gillis said. “They end up transferring that energy back into the passenger compartment.” https://www.iihs.org...patibility-lags ,,Although the voluntary commitment resulted in more compatible pickup designs too, pickup-car compatibility is still lacking. The car driver death rate in crashes with pickups increased steadily between 1989 and 2008, relative to the car driver death rate in crashes with other cars. This gap began to close over the last decade but remains large. In 2013-16, pickups were 2½ times as likely to be involved in a crash that was fatal for a car or minivan driver than other cars and minivans were." Parerea mea s-a bazat pe informatii publice relevante si obiective la care am pus link. Parerea ta o respect ca opinie dar nu o pot lua in consideratie ca valoare tehnica/stiintifica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users