Inchiriere masini pentru Clever / Bolt in Cluj
Last Updated: Nov 16 2019 18:50, Started by
dumiandrei99
, Nov 16 2019 17:29
·
0
#1
Posted 16 November 2019 - 17:29
Salutare ! Dispun de un buget care mi-ar permite sa cumpar 2 , maxim 3 masini (second-hand), pe care as dori sa le inchiriez unor soferi pentru a face Clever sau Bolt(nu stiu daca mai functioneaza Uber in Cluj ?? ). Intrebarile mele sunt :
1. Dupa deschiderea firmei si dupa inregistrarea respectivelor masini pe firma, de ce fel de autorizatii mai am nevoie pentru a putea functiona legal ? 2. Respectivul sofer, pe care eu il angajez, este nevoit sa aiba vreun fel de autorizatie ? Sau ii ajunge pur si simplu buletinul si permisul ? (pe care am observat ca trebuie sa-l aiba de minim 2 ani). Am observat ca tariful "stas" pe saptamana este de cam 500 de lei pe masina(si in unele cazuri chiar si comision pe cursele efectuate). In plus, am vazut ca iti poti folosi firma pentru a colabora cu alti soferi, care au deja masina lor, si carora le percepi o taxa de 10% din veniturile lor saptamanale. Momentan acest plan este doar la nivel de idee, orice sfat sau experienta personala este bine venita ! |
#2
Posted 16 November 2019 - 18:03
Am luat un UBER acum cca o luna, iar omul zicea ca are mari probleme pentru ca nu mai gaseste soferi, mai ales de cand se cere atestat transport persoane pt fiecare sofer.
A zis ca initial orice maimuta se facea sofer de UBER, acum insa nu sunt in stare sa citeasca putin, sa ia acel atestat. |
#3
Posted 16 November 2019 - 18:33
vezi ca ai nevoie de firma cu un anumit profil. ai nevoie sa ai om in firma care sa aiba atestat de manager de transport.ai nevoie de om care sa aiba atestat de transport persoane in regim de car rent.ai nevoie de contabil.ai nevoie de asigurare pe bunuri si persoane in masina.ai nevoie de masina dupa anul 2012. iti mai zic? crezi ca mergi cu "zecemi" in targ iei 3 cotete si pui studentii la produs si ii zeciuiesti?
|
#4
Posted 16 November 2019 - 18:36
N-a spus nimeni ca ma astept sa fie usor sau sa nu fie obstacole. Nu mi-e frica de munca, sunt constient ca nu doar arunci cu "zecemi" in 3 masini si faci inca "zecemi" fara nici un fel de efort. Momentan incerc sa ma informez, de asta am si postat acest topic.
|
#6
Posted 16 November 2019 - 18:39
#7
Posted 16 November 2019 - 18:50
Adm, on 16 noiembrie 2019 - 18:03, said:
Am luat un UBER acum cca o luna, iar omul zicea ca are mari probleme pentru ca nu mai gaseste soferi, mai ales de cand se cere atestat transport persoane pt fiecare sofer. A zis ca initial orice maimuta se facea sofer de UBER, acum insa nu sunt in stare sa citeasca putin, sa ia acel atestat. nici vorba de asa ceva. castigurile au devenit atat de mici incat nu mai merita ca sofer sa platesti 300-500 lei chiria la masina, 25% comisionul uber, 10% comisionul firmei. abia mai rezista pe piata cei cu masinile personale dar sa mai platesti si chirie pe masina saptamana de saptamana. pana la 1 februarie 2020 nu trebuie niciun atestat nicio autorizatie. castigurile au devenit mici pt ca aplicatiile in lupta dintre ele mentin preturile cat mai scazute. tariful standard pe bucuresti pe uber este 1.30 lei (din care uber opreste la fiecare cursa 25%). taxiul in Bucuresti este 1.99 iar la taxi mereu se lasa spaga, nu iti opreste nimeni comision, la taxi au voie (legal) sa te refuze daca vrei sa mergi in afara Bucurestiului etc. Serviciile de genul asta sunt peste taxi ca si calitate dar cu toate astea diferenta de castiguri a devenit imensa intre cele 2 categorii (taxiurile castiga mult mai mult). Ceva da cu virgula acum ontopic de la cineva care chiar stie la perfectie domeniul pt initiator: - in Cluj genul asta de transport a prins MULT mai putin decat in Bucuresti. Mai putini clienti automat mai putini soferi asa ca nu stiu cati oameni ar fi dispusi in Cluj sa plateasca chirie la masina. Chiria la masina o platesti si daca iti merge prost, si daca esti bolnav si nu poti iesi la treaba si asa mai departe. Chiria la masina inseamna automat ca soferul ala sa stea "ca sclavul" cate 10-12 ore 6 zile din 7 pe saptamana sa ii ramana si lui "de o ciorba". In Bucuresti marea majoritate care iau masini in chirie sunt veniti din judete limitrofe Teleorman, Giurgiu, Calarasi zone unde nu au de munca. - In Bucuresti tarifele pe saptamana pleaca de la 300 lei (Logan 2005-2008 masini vai de ele marea majoritate scoase de pe taxi ca depasisera limita de varsta acolo) si cam 500-550 lei Logan 2016-2019. - tinand cont de ce am explicat mai sus, deci masinile vor fi muncite la greu plus profilul soferului (iti dai seama ca vor merge cu ele ...stiind ca nu sunt ale lor) reparatiile vor costa mult si aici conteaza mult sa ai servisuri ieftine unde sa iti repari masinile. de asemenea vei avea de aface cu multi tinerei foarte putin seriosi. in domeniul asta mai e si riscul de accidente , iti loveste vreunul masina 1-2-3-4 saptamani sta in service nu incasezi nimic * pana la 1 februarie 2020 merge fara niciun fel de acte, de la 1 februarie trebuie ca firma sa aiba o autorizatie iar soferul un atestat. ambele se obtin foarte usor. Edited by bossake, 16 November 2019 - 18:56. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users