Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Panko lung

Analfabetism functional la relati...

Declaratia Unica - dividende WINE

Plase ferestre, din nanofibra, an...
 Batch defect de cartele metrou

350 lei pentru o plomba e mult sa...

Incarcator Makita China

Boala pomi, sau insecte?
 Ghiduri clinice Romania

Credit - persoane cu dizabilitati...

Diferente dioptrii intre ochi

cod CAEN magazin online cu aproba...
 Vocuher eMag peste pret comanda a...

Punct alb pe gingie

Schema scaner Lexmark X215

Descarcare poze raw de pe card mi...

ANSYS Electromagnetics

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

DCTyto

DCTyto

Junior Member

• Grup: Members
Salutare. Sunt incepator in acest tip de softuri si as dori sa aprofundez. Ma poate ajuta cineva cu ceva cursuri de ANSYS Electronics Desktop? (HFSS/ HFSS 3D Layout) sau SIWave? As fii recunoscator. Multumesc.

schwoz

schwoz

Junior Member

• Grup: Junior Members
Ai sectiunea "Ajutor" in pachetul ansys unde ti se explica pas cu pas ce trebuie sa faci pentru o simulare. Ar fi bine sa inveti cum functioneaza HFSS-ul si pe urma sa simulezi. Daca vrei, te pot ajuta cu setarile unei simulari dar sunt sigur ca nu vei intelege mare lucru din ce am facut acolo. Apropo, conteaza foarte mult si marimea modelului, de exemplu, daca vrei sa simulezi un sistem de antene intr-o masina ai nevoie de FEKO pentru a simula modele CAD de mari dimensiuni.

DCTyto

DCTyto

Junior Member