Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Focus Sat Live TV.
Last Updated: Mar 26 2024 10:44, Started by
IceCoolExtreme
, Nov 11 2019 21:40
·
34
#1
Posted 11 November 2019 - 21:40
A fost lansată aplicația și platforma web Focus Sat Live TV Cu aplicația Focus Sat Live TV vizionezi programele preferanțe oriunde ai fi. Disponibilă pe Google Play, AppStore si web, platforma este disponibilă gratuit pentru toți clienții Focus Sat ce au abonament activ Familia și Mozaic Plus. Platforma oferă chiar de la lansare 50 de canale online, replay și restart emisiuni de pe 25 canale tv. Poți viziona TV oriunde în casă sau pe drum, pe telefon mobil, tabletă sau PC. Focus Sat precizează că serviciul este disponibil și pe Smart TV, dar nu oferă deocamdată alte detalii despre producătorii care au lansat sau vor lansa platforma în magazinul de aplicatii a televizoarelor smart. lista canale.jpg 48.27K 111 downloads "Cu Focus Sat Live TV, puteți viziona filme și emisiuni pe telefon sau tabletă, chiar și atunci când nu sunteți acasă. Bucurați-vă de varietatea programelor pe care vi le oferă Focus Sat oricând și oriunde în Uniunea Europeană! Deschideți catalogul bibliotecii video și alegeți filmele pe care le veți urmări pe telefon, receptor sau website-ul nostru. Tot ce trebuie să faceți este să închiriați filmul preferat și să-l luați peste tot cu dumneavoastră!", precizează Focus Sat în descrierea aplicației. focus sat Live tv.jpg 85.83K 65 downloads Ce posibilități aveți? • Căutați ghidul TV și urmăriți canalele preferate • Vizionați filme și seriale • Urmăriți Live TV pe mai multe dispozitive în același timp lista canale focus sat amc.jpg 61.69K 32 downloads De ce aveți nevoie? • Conexiune la internet prin 3G / 4G / 5G mobil sau Wi-Fi pentru a viziona TV în direct și a naviga în browser • Să fiți client Focus Sat • Utilizați datele dumneavoastră de autentificare Focus Sat pentru a viziona pe orice dispozitiv. Nu le aveți încă? Accesați www.focussat.ro pentru a vă crea contul gratuit. Aplicația poate sa fie descărcată pentru Android de AICI https://play.google....mgroup.focussat pentru iOS de AICI https://apps.apple.c...pp/id1462877847 iar platforma poate sa fie accesată din browser web aici: https://livetv.focussat.ro/ [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BVRnNc0yFYE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "Live TV este un serviciu suplimentar pe care îl oferim alături de serviciul de televiziune prin satelit. Ai acces în direct la 50 de canalele TV din pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus. De pe 25 de canale poți alege să repornești emisiunile care se transmit în direct sau să revizionezi programe transmise cu până la 7 zile în urmă. Și pe nu mai puțin de 3 dispozitive în același timp. Scopul acestuia este de a-ți oferi o experiență completă de televiziune prin posibilitatea de a viziona programele preferate oriunde te afli, de pe dispozitive fixe sau mobile. Funcții nelineare ale aplicației sunt: pornește un program care rulează din EPG și accesează „Repornire” pentru a viziona programul de la început. Din tab-ul / pagina „Revizionare” ai posibilitatea să vizionezi programele care s-au încheiat deja. Poți reviziona programele care au fost difuzate în ultimele 7 zile. Serviciul poate fi urmărit în toate țările din Uniunea Europeană de pe dispozitive mobile. În funcție de zona geografică de unde este accesat pot apărea probleme de vizionare sau accesare a conținutului TV. Poți viziona de pe telefon mobil, tabletă, Smart TV, laptop sau calculator. Tot ce trebuie să faci este să descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play. O poți viziona de asemenea direct din browser. Când ești la început și utilizezi pentru prima dată Live TV trebuie să-și creezi pe website www.focussat.ro un cont accesând link-ul Contul meu de pe homepage. Dacă ți-ai activat subscripția pentru pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus, vei avea acces gratuit la aplicația Live TV prin care vei putea viziona cele 50 de canale care sunt în prezent disponibile din pachetul Familia și extraopțiunea Mozaic Plus. Aplicația Live TV se poate viziona pe un ecran mare. Nu ai un televizor inteligent adecvat? Poți comuta programul preferat de pe un dispozitiv mobil pe un ecran mare prin Chromecast sau Apple AirPlay", mai este precizat în descrierea platformei. Cum să te înregistrezi în aplicație și să deconectezi dispozitive În calitate de client Focus Sat, ai deja acces gratuit la aplicația Live TV. Poți accesa aplicația de pe PC direct din contul tău Focus Sat. Trebuie doar să introduci seria smartcardului și parola pe care o folosești pentru autentificarea în contul tău online. Pentru a accesa Focus Sat Live TV pe dispozitive mobile, descărcă aplicația, folosește seria smartcardului și parola pentru autentificare. Conectare După ce ti-ai creat cont online poți accesa direct aplicația Live TV care are link în partea dreapta sus pe homepage. 1. Deschideți aplicația Live TV 2.Accesează meniu din partea stânga sus 3. Accesează login și introduceți datele de autentificare (seria smartcard si parola cu care te autentifici in „Contul meu”) Dacă utilizezi aplicația Live TV poți înregistra mai multe dispozitive pe același cont. Numărul maxim de dispozitive permise simultan este 3 Prea multe dispozitive înregistrate În cazul în care te înregistrezi simultan cu 3 dispozitive și te conecteazi cu al patrulea dispozitiv, vei primi o notificare și opțiunea să deconecteze unul dintre dispozitivele înregistrate. DECONECTEAZĂ DISPOZITIVE Acest lucru este posibil de pe oricare dispozitiv Android/IOS, Smart TV sau web? Îți poți deconecta singur dispozitivele prin intermediul aplicației. 1. Accesează meniul din aplicație 2. Selectează 'Setări' 3. Selectează ‘Dispozitive/Dispozitive conectate' 4. Apasa iconița cu coșul de gunoi sau butonul Sterge din dreptul dispozitivul pe care dorești să-l elimini 5. Dispozitivul este imediat șters. Asistență în utilizarea aplicației Găsești în continuare o listă cu pașii de bază pentru conectarea la aplicație: Tabletă /Telefon mobil (Android si IOS) 1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet. 2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să verifici dacă seria smartcard-ului și parola sunt cele pe care le folosești în „Contul meu” de pe www.focussat.ro 3. Dacă problema tot nu se rezolvă, te rugăm să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, după care să încerci din nou să te autentifici. 4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, contactezi operatorul la email-ul [email protected] Pentru eficientizarea procesului, transmiți operatorului următoarele informații: a. seria smartcard-ului, b. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Android 4.4.4), c. mesajele de eroare care apar pe ecran, d. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema, e. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul. Calculator 1. Te rugăm să verifici dacă dispozitivul este conectat la Internet. 2. În cazul în care dispozitivul este conectat, dar nu îți sunt acceptate datele de autentificare, trebuie să îți resetezi parola din „Contul meu” de pe www.focussat.ro utilizând câmpul (”Ai uitat parola”). 3. Alte variante de soluționare posibile: a. Te rugăm să te conectezi cu alt browser, b. Repornește browser-ul, repornește calculatorul; c. Curățăți cache-ul browser-ului; d. Dezinstalează/reinstalează browser-ul. 4. ESCALADAREA PROBLEMEI: în cazul în care pașii de mai sus nu soluționează problema, contactezi operatorul la emailul [email protected] . Pentru eficientizarea procesului, transmiți către Focus Sat următoarele informații: f. seria smartcard-ului, e. tipul dispozitivului și versiunea de software utilizată (de exemplu: Windows 10), f. mesajele de eroare care apar pe ecran, g. acțiuni pe care le-ai efectuat, însă nu au rezolvat problema, h. codul de eroare de trei cifre afișat de dispozitiv, dacă este cazul. Cum folosesc aplicația Smart TV? Dacă televizorul tău inteligent este potrivit pentru aplicația noastră Smart TV, te invităm să parcurgi următorii pași: 1. Accează magazinul de aplicații al televizorului tău inteligent 2. Căută Focus Sat. 3. Instalează aplicația Focus Sat pentru Smart TV. 4. Deschide aplicația când instalarea este completă. 5. Pentru a adauga un Smart TV la lista de dispozitive pe care poți viziona, trebuie mai întâi să descarci aplicația pe un dispozitiv mobil și să te autentifici. 6. Cu aplicația deschisă pe dispozitivul mobil, din meniu Setări va trebui să scanezi codul QR care apare pe ecranul televizorului. Ghid Chromecast si Apple TV Chromecast Cu un dispozitiv (dongle) de streaming Google Chromecast conectat la televizor, aplicația poate fi transmisă de pe telefonul mobil sau tabletă pe televizior. Aplicația va detecta dispozitivul Chromecast în rețeaua wi-fi și va apărea o iconiță de streaming în colțul din dreapta sus. Dacă butonul de distribuire nu este vizibil, te rugăm să verifici dacă dispozitivul de pe care transmiți și dispozitivul Chromecast se află în aceeași rețea wi-fi. Dacă acest pas nu funcționează, te rugăm să deconectezi dispozitivul Chromecast de la sursa de alimentare, să ieși din aplicația TV și să încerci din nou. Observații suplimentare: - Aplicația TV fuctioneaza până la protocolul Chromecast 3.0 inclusiv. - Funcționează în țările din Uniunea Europeană - Fast Forward și Rewind funcționează doar dacă emițătorul permite acest lucru AirPlay (Apple) Poți face streaming al conținutului aplicației TV în Airplay. (Te rugăm însă să ai în vedere că aplicația nu poate fi instalată pe Apple TV în sine). Deschide stream-ul și vizualizează-l pe ecran întreg. Trebuie să apară logo-ul de mai sus din stânga în partea de sus a stream-ului. Ocazional poate fi necesar să derulezi în jos când apeși logo-ul până când acesta vine în față. Există un meniu în cadrul iOS pe care te poți mișca de jos în sus pe ecranul de pornire / acasă, cu butonul „Afișaj sincron”. Dacă-l ții apăsat ți se vor afișa toate dispozitivele disponibile. Care este consumul de date pentru acest serviciu? Calitate slabă: în jur de 0.5 GB date/oră Calitate medie: 0.7 GB/oră Calitate bună: 1.35 GB/oră Calitate foarte bună: 2 GB/oră ceea ce traduce în 4.4mbps (~5) disponibili exclusiv pentru acest serviciu Cerințe de sistem Windows si MacOS Web app Sunt compatibile următoarele browsere: ■ Windows: IE / Edge, Chrome, Firefox ■ MacOS: Safari Aplicația pentru Smart TV ■ Samsung: Televizoare cu Tizen OS din 2015 sau mai nou. ■ LG: webOS 3.0 și mai nou ■ Geoblocare: Canalele aplicației Live TV pot fi vizionate pe teritoriul țării unde clientul și-a activat serviciul de televiune prin satelit. Serviciile interactive pot fi utilizate în țările din Uniunea Europeană Aplicația pentru Android ■ Versiunea minimă Android: 4.4 ■ Aplicația funcționează si cu Google Chromecast ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană iOS App ■ Versiunea minimă iOS: 10 (plus suport pentru iPhone X / iPad Pro). De la actualizarea 5.2.3 aplicația funcționează pe dispozitive cu versiunea iOS 9.X și va continua să funcționeze astfel o perioadă de timp. Se va asigura suport pentru dispozitive cu o versiune iOS de la 10.X ■ Aplicația poate rula pe Chromecast și Apple Airplay ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană Chromecast ■ Suport: până la și incluzând protocolul Chromecast 3.0 ■ Geoblocare: pentru utilizare în țările din Uniunea Europeană Windows Phone: aplicația nu este compatibilă Coduri de eroare Posibilele coduri de eroare sunt prezentate în imaginile de mai jos. coduri-de-eroare-01.jpg 216.63K 37 downloads coduri-de-eroare-02.jpg 245.16K 21 downloads coduri-de-eroare-03.jpg 191.22K 11 downloads coduri-de-eroare-04.jpg 226.47K 6 downloads coduri-de-eroare-05.jpg 241.59K 7 downloads coduri-de-eroare-06.jpg 181.38K 7 downloads coduri-de-eroare-07.jpg 256.84K 5 downloads coduri-de-eroare-08.jpg 246.16K 4 downloads coduri-de-eroare-09.jpg 284.19K 2 downloads coduri-de-eroare-10.jpg 252.65K 5 downloads coduri-de-eroare-11.jpg 178.36K 4 downloads Alte detalii găsiți pe https://www.focussat.ro/live-tv/ Sursa: https://www.hdsateli...-platforma.html Edited by _-KALMAN-_, 12 November 2019 - 15:13. |
#2
Posted 11 November 2019 - 21:52
Fara TVR-uri, fara Antene, fara canale de sport.. Le urez multa bafta. Vor avea nevoie
|
#4
Posted 11 November 2019 - 22:01
#5
Posted 11 November 2019 - 22:11
Scuze, am vazut tarziui. Cred ca pentru inceput e bine, dar tot lipsesc Antenele, posturi la care se uita multa lume. De TVR-uri nu mai spun, ca alea oricum nu prea conteaza in audiente.
|
#6
Posted 11 November 2019 - 22:21
Trebuie serie smart pt vizionare
Screenshot_2019-11-11-22-20-32-569_com.android.chrome.jpg 96.69K 132 downloads |
#8
Posted 11 November 2019 - 22:30
pufonel, on 11 noiembrie 2019 - 22:11, said:
Scuze, am vazut tarziui. Cred ca pentru inceput e bine, dar tot lipsesc Antenele, posturi la care se uita multa lume. De TVR-uri nu mai spun, ca alea oricum nu prea conteaza in audiente. |
#9
Posted 11 November 2019 - 23:02
E pentru clienți așa cum e la fiecare operator deci e normal sa ceară cel puțin seria smartcard.
quantico2708, on 11 noiembrie 2019 - 22:28, said:
si daca nu stau la sat ma pot abona la Focus Sat ? Edited by _-KALMAN-_, 11 November 2019 - 23:03. |
#10
Posted 11 November 2019 - 23:41
Am testat. Merge pe IP de UK. Merge replay-ul si merge replay-ul prin Chromecast.
Problema pe care am vazut-o a fost faptul ca Discovery e doar in HD, iar cel HD e in Mozaic, asadar daca ai doar pachetul Familia, nu poti vedea Discovery. Idem pt ES-uri, si History. |
|
#11
Posted 12 November 2019 - 00:05
Scuzați-mă că vin cu o mentalitate mai invechită.
Dar aș vrea o asemenea aplicație, prin care să te poți abona la respectivul provider de tv, indiferent de ce furnizor de internet ai ! Până atunci, mă întorc la mine în buncăr |
#12
Posted 12 November 2019 - 00:07
pai este deajuns doar seria? trebuie si subscriptie la zi
|
#13
Posted 12 November 2019 - 00:56
Au descoperit si astia apa calda si intratu-n randu' lumii...hapciu...
La 35 de lei pe 69 de canale (ca amaratele alea de 5 HD-uri oricum sunt dubluri si sunt...5...) e de-a dreptul geniala inovatia, nici nu e de mirare ca le-a luat atat. Nu mai vorbim de calitate la banii astia, ca oricum rup cu simulcast-u' si stim bine cu totii (cred) ce calitate (nu) e pe TP-urile lor si-ale lu' Digi. Bine, pana mea, macar aia isi vad lungu' nasului. LE: da ma, stiu...prepay (uneori), CAM-uri (cat o mai tine minunea si Conax-ul la ei), invarti pachetele cum vrei, etc. stiu, nu va mai raciti gura degeaba... Edited by dygey, 12 November 2019 - 00:57. |
#14
Posted 12 November 2019 - 02:00
ronuquet, on 11 noiembrie 2019 - 23:41, said:
Am testat. Merge pe IP de UK. Merge replay-ul si merge replay-ul prin Chromecast. Problema pe care am vazut-o a fost faptul ca Discovery e doar in HD, iar cel HD e in Mozaic, asadar daca ai doar pachetul Familia, nu poti vedea Discovery. Idem pt ES-uri, si History. |
#15
Posted 12 November 2019 - 09:13
_-GEORGE-_, on 11 noiembrie 2019 - 22:30, said:
Cele 5 antene nu sunt nicaieri, la Orange TV GO sunt doar Antena 1 HD si Antena 3 HD, restul doar cu abonament Antena Play. Ma intreb de ce a durat atat de mult pana sa fie implementat sistemul si de ce este separat de HorizonGo (totusi, vorbim de aceeasi tutela de ani de zile). |
|
#16
Posted 12 November 2019 - 09:32
Focus Sat si UPC nu mai apartin de Liberty Global, Focus Sat apartine de M7 Group iar UPC de Vodafone.
|
#17
Posted 12 November 2019 - 10:35
#18
Posted 12 November 2019 - 11:54
@_-GEORGE-_:, cunosc informatiile din ultimii 3-4 ani, dar e ciudata intarzierea. HorizonGo e are ani buni in spate.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users