Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Skoda Kodiaq 2.0 Diesel 150 CP, 4x4, automata DSG, Ambition

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare,
  A venit momentul sa ii schimb mașina bătrânului meu care avea ( încă mai are) pana acum un Nissan x-Trail manual diesel 150 cp de care era așa de atasat ca mai ca ne-am certat când i-am dat “vestea cea buna”.
   Ma rog, dat fiind ca ma mânca și pe mine talpa sa văd cum se comporta un Kodiak, așa de mult laudat de presa de specialitate , am făcut actele și am luat mașina din titlul de mai sus , pe care sper sa o pot ridica luni sau marți.
   Este un silver metalizat .....cam ce am eu pe Audi și care rezista bine la praf și mizerie.
   Motorul este cică foarte echilibrat și reușit .....eu aplec mult urechea la evaluările pe care le face Mat Watson la Carwow....așa ca am mers pe 150 cp. La ce drumuri avem ....e suficient.
   In plus, colegul tfmercedes e așa îndrăgostit de skodita lui ( alături de mulți prieteni care lauda fiabilitatea ei legendara) încât am zis sa mai dau o șansa grupului VAG.
   E drept ca eram la un milimetru distanță de achiziția unui Mitsubishi Outlander CVT 2000 benzina ....dar am renunțat ....și bine am făcut. Am reușit sa obțin un discount ff bun , puțin peste 28000 euro ....dar in mod fortuit.
   Mașina are dotările standard Ambition plus faruri full LED cu AFS ( adaptive) și proiectoare ceata cu cornering, are senzori parcare fata spate plus camera video, duze stropitoare încălzite, spălare faruri, afișajul mai dot color, acces fără cheie - Kessy, scaune încălzite.
   Tapițerie stofa neagră, cruise adaptativ pana la 160 km /h și Front Assistant, Radio MIB 2, Smartlink, torpedou climatizat, iluminat ambiental etc.
   Una peste alta o mașina foarte bogat configurată la banii ăștia.
   Sincer nu am avut alternativa cu cutie aut și tracțiune integrala la banii ăștia decât Kia Sportage sau Tucson cu motorul de 1600 diesel....adică alune pe lângă dieselul de 2000.
    Prima intenție a fost sa-i iau un X-Trail nou ....dar cu dotările astea și motor de 2000 diesel....mai bine o lăsam balta.
    Cum am mașina și-i fac primele ture și poze ....revin cu detalii.

Edited by m6d, 10 November 2019 - 15:44.


#2
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Sa fie intr-un ceas bun si... asteptam poze!

#3
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Ok. In sfârșit am aflat ca mâine după 15 primesc mașina .....lunga așteptare.

#4
Therockstar

Therockstar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,194
  • Înscris: 07.03.2016
Felicitări pentru achiziție!Se pare că așteptarea se apropie de final 👍😃!

Edited by Therockstar, 17 November 2019 - 22:54.


#5
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare .
In sfârșit am intrat in posesia mașinii ...după o lunga introducere plină de detalii inutile, mai puțin activat contul de Skoda connect, un fel de My Audi al cehilor.
Mașina e un gri metalizat aproape identic cu cel de pe Audiul meu așa ca mi-a mers rapid la inima. O culoare perfecta pentru un om care nu are timp sa-și bibileasca prea des mașina.
Am făcut deja un drum de o ora și 10 minute , o mixtura între oraș și centura Clujului ca am vrut sa o simt/văd cum merge și la viteze mari.
  Am făcut 44 km in total , cu o medie de 38km/h și cu un consum mediu de 8% fix. Pentru primul drum și pentru pedalele date sa văd cum merge un motor nou, nerodat cred ca se descurca binișor.
  Interiorul este absolut imens , adică IMENS . Am senzația ca are mai mult loc pentru pasager decât in Q7 ....și vreau sa văd zilele următoare exact câți cm sunt in spate. Cea mai izbitoare diferența pare a fi in spate. Acolo e magistrala iar scaunele culisează pe orizontala și spătarul are și poziție foarte înclinată pentru confort maxim la drum . Bravo bravo Skodita.
  O alta impresie a fost cea de mașina ușoară , foarte închegată și foarte silențioasă. Nu am reușit sa obțin nici măcar un mic scârțâitul de la Ursulețul asta Kodiak. O alta nota de 10 pentru cehi și calitatea execuției lor.
  Cutia de viteze funcționează ireproșabil, aici am avut emoții, mai ales ca mai citeam ca unii relatau ca m-au smucește. Absolut nici o problema, schimba lin și perfect și sincronizat .
  Motorul nu nimic ieșit din comun, e un diselache de 2000 foarte silențios și care suna rotund și frumos. La turații de peste 2000 rpm e clar ca se aude și in habitaclu dar fără a deranja absolut de loc.
  La drum întins e foarte liniște , am mers pana la 150 km/h și nu am nimic de comentat.
  Pana la acest moment pot spune ca suspensia e foarte iertătoare , am optat pentru jantele pe 17 cu talon înalt și asta se simte, filtrând foarte bine drumurile noastre nasoale. Probabil ca ar trebui sa se resimtă dinamica însă fata de XTrailul pe care îl înlocuiește ....nici nu se poate compara.
  La acest punct, ca o scurta concluzie , este o mașina excelenta pentru banii dați.
  De punctat farurile led care dau o lumina exemplara și mai am mult de butonat la sistemul audio și la setările mașinii ....cruise automat, front assist etc.
   Poze fac mâine ca azi nu am mai apucat din cauza întunericului.
   Seara buna.

#6
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Cateva poze de interior.
Azi am fost la lucru pe traseul meu obisnuit, consumul a fost de 8,4-8,5%.
Mult mai usor de condus in oras decat Q7 , e mult mai mica si mai usor de incadrat in traficul asta. Suspensiile care sunt clasice si fara telescoape adaptative este foarte buna in oras insa lasa o diferenta notabila fata de suspensiile pneumatice de pe Q7, asta cred ca e normal .
  Impresia generala e de masina gandita foarte mult in detaliu , pentru a avea acoperite cat mai multe aspecte practice . O minunata masina de familie.

Attached Files



#7
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Sa o stapaniti sanatosi!

Ceasuri ca ale mele, comenzi climatizare ca la mine, sistem media ca la mine, putem spune ca avem aceeasi masina, volan la fel, butoane geamuri. No? (glumesc, evident)

App, vezi ca mai poti activa o multime de chestii, daca ai pe cineva care e priceput in VAG-uri si are ce ii trebuie, nu strica sa le ai. O sa ma duc si eu, sper in weekend, sa vedem ce suporta calculatoarele. Si poate incerci si tu Posted Image

Edited by corcodel10, 19 November 2019 - 23:02.


#8
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Alte poze ....azi am plecat spre Cluj pe autostrada pana in Gilau si apoi nebunia Gilau Floresti. Consum bun , chiar daca nu extraordinar , o mai fi de rodat....

Attached Files



#9
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Hai ca ii sade bine. Dar, totusi, Nexen...saracie la cehii astia, nu au putut sa puna ceva mai performant/de renume. Pacat...

#10
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Da ar fi bune niște gume mai de doamne ajuta....dar nici astea nu pot sa ma plâng ca ar avea probleme, nu suna tare, au aderenta, sunt ok.
  Oare e cineva expert in compatibilități între jante ???
  Mi-au rămas niște jante noi Dezent TTH78SA48  7,5Jx17H2.    PCD 112x5     ET 48,0.    ML/DC  70,1.  Pe 17”.
  Oare ar putea fi compatibile cu astea pe 17 de pe Kodiak ???


#11
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Vezi certificatul de conformitate ce zice. Ai acolo ET-ul, J-ul, distanta intre gauri e aceeasi (5*112), gaura centrala 57,1. Asa ar trebui sa fie astea 2, ca face parte din grupul VAG.

Le: desi cred ca nu l-ai primit...intreaba pe vwforum, pe posesori de Kodiak :)

Încă un update: caută în manual, la pagina Roțile (așa am in manualul electronic). Dimensiunile de acolo le am și in certificatul de conformitate.

Attached Files


Edited by corcodel10, 21 November 2019 - 23:01.


#12
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Din ce scrie acolo nu. La ce ai tu CB e 70.1 si ai nevoie de 57.1. Ia un subler si masoara, poate e totusi 57.1 si aia 70.1 se refera la altceva.

Exista inele de centrare, dar sunt ca o ultima optiune. De regula CB acesta e foarte important pt ca daca nu e dimensiunea corecta vei avea batai in volan, vor trepida rotile si ai toate sansele sa rupi prezoanele. Rolul gaurii centrale e sa preia fortele din roata si sa le transmita mai departe in suspensie.

Inelele de centrare mai mult dau bataie de cap si sansele ca rotile sa se aseze perfect sunt mici. Efectele sunt cele de sus, vibratii, senzatia ca nu sunt echilibrate etc.



#13
simache_2004

simache_2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 17.04.2008
Si eu trebuie sa ma hotarasc intre Kodiaq si Outlander, detin un ASX de care sunt foarte multumit fiind tentat sa continui cu acreasi marca. Caut informatii, citesc diferite forumuri, motiv pentru cate am si ajuns aici, si m-ar ajuta sa aflu de ce ati renuntat la achizitia celui din urma?

#14
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 m6d, on 21 noiembrie 2019 - 21:13, said:

Da ar fi bune niște gume mai de doamne ajuta....dar nici astea nu pot sa ma plâng ca ar avea probleme, nu suna tare, au aderenta, sunt ok.
  Oare e cineva expert in compatibilități între jante ???
  Mi-au rămas niște jante noi Dezent TTH78SA48  7,5Jx17H2. PCD 112x5 ET 48,0. ML/DC  70,1.  Pe 17”.
  Oare ar putea fi compatibile cu astea pe 17 de pe Kodiak ???
Nu vad de ce nu ar fi compatibile... Gama VAG are 2 marimi:
- 5X100 la cele mici (Fabia, Polo, Ibiza, Up!, Mii, Citigo, etc) si gama veche (Golf 4, Bora, Octavia 1, Leon, A3, etc)
- 5X112 de la Golf 5 si Octavia 2 in sus.
Totusi, pentru linistea ta sufleteasca, uita-te in COC si acolo vei avea toate datele necesare...

Edited by mihalexmihalex, 22 November 2019 - 16:49.


#15
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 simache_2004, on 22 noiembrie 2019 - 16:15, said:

Si eu trebuie sa ma hotarasc intre Kodiaq si Outlander, detin un ASX de care sunt foarte multumit fiind tentat sa continui cu acreasi marca. Caut informatii, citesc diferite forumuri, motiv pentru cate am si ajuns aici, si m-ar ajuta sa aflu de ce ati renuntat la achizitia celui din urma?
Buna intrebare.
Pai in cazul meu raspunsul ar fi cam asa:
- ambele masini au cam acelasi pret ( varianta cheala de outlander e cam naspa desi e doar 25 k)
- outlander are o platforma veche bine de tot, motor pe benzina vechi si foarte papacios , mai ales in oras.
- cutia de viteze e o nasoala CVT care pusa pe un fier asa greu cu un benzinar asa slab, cu un cuplu micut, faca ca masina sa se conduca destul de nasol.
- skoda e extrem de bine gandita, practica, orientata spre nevoile familiei , foarte bune dotarile .
- finisajele din Mitsu sunt cu 10 ani in urma fata de Skoda, realmente te simti ca intr-o masina de doua generatii in urma.
-spatiul interior si portbagajul lui Kodiak sunt mult peste Mitsu.
-prestatiile motorului diesel si ale cutiei DSG nu sufera nici o comparatie cu cvt ul care nu are dinamism .
- consumul benzinarului de 2000 in oras aglomerat este cam cu 4-5 lt mai mare decat dieselul de 2000. Ceva gen 8-9% skoda versus 13-15 mitsu.
  Am facut o proba si cu noul ASX 2019 CVT 2000 benzina 4x4 , dragut dar scump (26000) fata de cat de putina masina, consum mare, dinamica afectata mult de cutie si cuplul scazut, suspensie foarte ferma ...
  Cam astea au fost parerile mele .

#16
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Am citit pe nerăsuflate topicul dar nu am găsit impresia lui taica-tău despre mașina... Nu era o achiziție pentru el?

Am condus și eu Kodiaq-ul de 2.0 Tdi de 190cp, cu DSG și impresia mea a fost ca e o mașină bună la toate, inclusiv de alergatura și de carat diverse sau de familie însă calitățile ei o fac o alegere buna pentru drumuri lungi.

Între timp am condus și (noul) Rav4 hybrid awd și parca totuși pentru mers preponderent prin oraș o vad mai adresabila decât Kodiaq. Cu dezavantajul ca e mai scumpa...

Despre anvelopele Nexen și Skoda.... Multe mașini Skoda vin cu Nexem echipare de fabrica din motivul ca Nexen are o fabrica de anvelope în Cehia și atunci din motive de industrie pe orizontala, cehii cumpăra Nexen la preturi extrem de bune aceste anvelope. Pe de alta parte, nici nu sunt proaste din ce am înțeles de la câțiva utilizatori...
Drumuri bune!

#17
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 clausio, on 23 noiembrie 2019 - 07:14, said:

Am citit pe nerăsuflate topicul dar nu am găsit impresia lui taica-tău despre mașina... Nu era o achiziție pentru el?

Am condus și eu Kodiaq-ul de 2.0 Tdi de 190cp, cu DSG și impresia mea a fost ca e o mașină bună la toate, inclusiv de alergatura și de carat diverse sau de familie însă calitățile ei o fac o alegere buna pentru drumuri lungi.

Între timp am condus și (noul) Rav4 hybrid awd și parca totuși pentru mers preponderent prin oraș o vad mai adresabila decât Kodiaq. Cu dezavantajul ca e mai scumpa...

Despre anvelopele Nexen și Skoda.... Multe mașini Skoda vin cu Nexem echipare de fabrica din motivul ca Nexen are o fabrica de anvelope în Cehia și atunci din motive de industrie pe orizontala, cehii cumpăra Nexen la preturi extrem de bune aceste anvelope. Pe de alta parte, nici nu sunt proaste din ce am înțeles de la câțiva utilizatori...
Drumuri bune!
Hi hi hi!!!! Buna observatie. Batranul a facut cateva ture de onoare care l-au coplesit la maxim. In primul rand ca si complexitate a partii de infotainment iar apoi ca si calitate a masinii noi versus cea veche.
  Pana acum i-am facut aproape 600 km  asa ca sa ma edific si eu asupra masinii, iar de maine trece la el.
  Azi am facut un salt pana la Sibiu la targ si inapoi.
  Masina plina, la dus 7,1% ( aglomerat si un pic grabit) iar la intors am mers frumos si am ajuns acasa cu 6,9%. Foarte buna masina la drum lung, asa cum ai afirmat si tu.
   Am doua o observatii de facut in urma drumului de azi.
   1. Daca esti pasionat de muzica si esti mai pretentios la partea audio, atunci fa un efort si ia-ti una din optiunile superioare de sistem audio.
    2.  Daca poti , fa un alt efort ($$$) si ia-ti amortizatoarele adaptative . Pe drumurile noastre fac o mare mare diferenta. Si doamne fereste sa-ti iei jantele pe 18 sau 19” . Iti vor clatina universul. Pe 17 e chiar confortabila.
    In ceea ce priveste RAV 4....l-am testat si eu si e o masina mult mai reusita decat versiunea anterioara si da, mult mai ok in oras prin prisma consumului real de 6-7%. Insa la drum lung....vise placute!!! Nu faci 6,9%. Mie mi s-a parut ca e cvt ul inca mai are de invatat, motorul se tureaza enervant de tare , face zgomot mare la acceleratii mari si per ansamblu nu e bine izolata. Pretul comparat la aceleasi dotari face in final diferenta.

#18
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Cam astea sunt poznele

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate