Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Compania de avioane mi-a luat banii de doua ori
#19
Posted 07 November 2019 - 16:47
#20
Posted 07 November 2019 - 16:48
Cred că e util ca oamenii să afle că li se pot întâmpla și chestii de felul ăsta. Repet: nu după câteva zile au deblocat sumele, ci după 30 de zile!
|
#21
Posted 07 November 2019 - 16:48
OK, am rugamintea sa tragi aer in piept sa te relaxezi si sa iti imaginezi ca citesti mesajele unui alt user.
Ia vezi, are sens ce ai scris ? gcosmin2, on 07 noiembrie 2019 - 15:54, said: Buna ziua la toata lumea , Am luat pe 1 noiembrie un bilet catre madrid ( de pe ### - fraier daca stiam luam direct de la o agentie ), mi-au tras banii atunci , no problem here ... Iar pe 6 noiembrie mi-au mai tras iar suma aceeeasi din banca . Am sunat la compania prin care am luat biletul si aia mi-au zis ca e normal , ca asa se face , ca iti blocheaza inti suma , apoi iti mai trage iar suma aceeasi ( prima suma fiind blocata la mine in cont cu "tranzactie in asteptare" ) . Na , oamenii s-au scos la telefon , am sunat si la banca si aia au zis ca trebuie sa fac intai sesizare la cei de la care am luat biletul .... Da , intrebarea mea este daca este adevarat cea ce m-au aburit aia la telefon , cum ca asa fac companiile aeriene . A mai luat cineva bilete online ( sa plateasca prin cardul lor ? ) , asa se intampla , iti blocheaza intait suma de bani pe bilet , apoi iti mai trage iar aceeasi suma , urmand ca banii blocati sa iti fie inapoiati mai tarziu ? gcosmin2, on 07 noiembrie 2019 - 16:33, said: Ok , vad ca nu ati inteles Am cumparat in valoare de 386 Euro , iar din cont mi-au disparut 3600 Lei . Pentru tranzactia de pe 1 apare a o singura "tranzactie in asteptare " , pentru tranzactia de pe 6 sant 3 tranzactii , una de 695 lei ,alta de 495 lei , si alta de 695 lei , astea 3 nu mai sant in asteptare . Compania princare am cumparat este e s k y . r o , iar biletele sant pentru "a i r e u r o p a" . Cred ca daca ai reformula incat sa intelegem si noi ce ti s-a intamplat, ai primi raspunsuri la obiect. Altfel ne faci sa punem mai multe intrebari decat sa iti oferim un raspuns. |
#22
Posted 07 November 2019 - 16:50
Naoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:35, said:
Aveam grijă să alimentez cardul cu suficiente fonduri înainte de fiecare plecare ca să nu mă prindă descoperită: dacă muream acolo, măcar să pot fi adusă acasă. Nimeni nu ar fi putut folosi vreun card in absenta ta. Nu ar fi functionat asa. La inchirieri sau la orice alta prostie unde bagi cardul, daca nu pot bloca suficient cat considera, resping tranzactia pe motiv ca nu sunt suficiente fonduri. Eu ma patimesc des din cauza asta. Pentru o plata de 150 Euro imi blocheaza 250 euro pentru cel putin o saptamana. Daca fac mai multe tranzactii, trebuie sa imi alimentez cardul cu cel putin 1,5 ori in plus fata de necesar. Am intrebat DE CE. Mi s-a raspuns ca asa este politica bancilor in relatie cu cele romanesti. Daca ar fi un card din Germania pentru o tranzactie in Germania, cica nu ar fi atat de mult in plus limita de blocare. O porcarie. |
#23
Posted 07 November 2019 - 16:52
cele 3 sume retrase pe data de 6 reprezinta echivalentul celor 386 euro.
tranzactia care inca este in asteptare doar iti tine banii blocati, ei inca sunt in contul tau, dar nu ii poti folosi si nici nu ii regasesti in soldul contului. sunt ca o garantie, daca vrei, pentru compania aeriana, ca sa fie sigura ca isi poate incasa banii, in eventualitatea in care tu, in intervalul 1-6 nov, te apucai si cheltuiai toti banutii din cont si il lasai cu sold 0. pentru ca ai avut totusi bani in cont in data de 6, ti s-au incasat banii pentru bilet direct din cont, iar suma pusa deoparte pe post de garantie inca nu a fost deblocata. de aceea inca iti apare tranzactie in asteptare pe acea suma. ar trebui sa revii cu un telefon sau mail/reclamatie la compania aeriana, sa-ti spuna in cat timp ti se deblocheaza suma retinuta "ca garantie" in data de 1. |
#24
Posted 07 November 2019 - 16:56
tomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:50, said:
Nimeni nu ar fi putut folosi vreun card in absenta ta. corinadaniela, on 07 noiembrie 2019 - 16:52, said:
sunt ca o garantie, daca vrei, pentru compania aeriana, ca sa fie sigura ca isi poate incasa banii, in eventualitatea in care tu, in intervalul 1-6 nov, te apucai si cheltuiai toti banutii din cont si il lasai cu sold 0. Practici de genul asta pot duce la probleme foarte grave, mai ales atunci cand calatoresti. Pot fi exceptii, erori, dar nu o practica. De ex in cazul lui #tomaso, aia de la hotel au procedat asa, pentru a nu mai plati comisionul catre procesatorul de plati. #tomaso nu trebuia sa accepte plata cash, doar daca a avut motivele lui. Edited by pasilla, 07 November 2019 - 16:58. |
#25
Posted 07 November 2019 - 16:58
tomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:50, said:
Am intrebat DE CE. Mi s-a raspuns ca asa este politica bancilor in relatie cu cele romanesti. Bancă românească? Păi cică-i "banca universala si ofera servicii financiare complete pentru persoane fizice si companii." Glumesc, nu mă pricep la serviciile bancare și nici ce tip de card ar fi trebuit să aleg ca să fac plăți din fonduri proprii. Îi sfătuiesc însă pe alții să se informeze mai bine decât mine! |
#26
Posted 07 November 2019 - 16:59
#27
Posted 07 November 2019 - 17:00
tomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:59, said:
Poate, dar este ilegal. In cazul rent a car, este normal ca sa fie pastrata o "garantie", daca acea garantie nu a fost retinuta in clar. Pana nu se stabileste daca masina e intreaga, plinul este facut, nu sunt amenzi, taxe de drum platite, etc., banii sunt retinuti, dar nu mai mult de 30 de zile. Edited by pasilla, 07 November 2019 - 17:05. |
#28
Posted 07 November 2019 - 17:03
Ca sa facem un scurt rezumat deoarece initiatorul este foarte nervos si nimereste tastele intr-un stil agresiv:
El a cumparat bilete de avion printr-o agentie online. In loc de suma respectiva i-a fost retrasa suma dubla din cont. Aici este clar, este vorba de o eroare technica si trebuie sa contactezi compania urgent si cu ei sa o rezolvi. Banca este indirect de vina, normal tranzactiile identice sunt blocate si doar dupa ce la oferi permisiunea le dau si ei confirmarea, cel putin la mine asa este. Le trimiti dovezi cu cont-ul tau ca sa vada ca ti-au luat dublu. Edited by business11, 07 November 2019 - 17:03. |
|
#29
Posted 07 November 2019 - 17:03
Naoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:58, said:
Bancă românească? Păi cică-i "banca universala si ofera servicii financiare complete pentru persoane fizice si companii." Glumesc, nu mă pricep la serviciile bancare și nici ce tip de card ar fi trebuit să aleg ca să fac plăți din fonduri proprii. Îi sfătuiesc însă pe alții să se informeze mai bine decât mine! Si uite asa ajungem tot la politica. O banca "universala" este asa in lumea occidentala. In tari cu moneda proprie, filialele "bancilor universale" sunt tratate de pe o pozitie de inferioritate. Iar cei care proceseaza plati isi iau masuri exagerate care sa acopere "orice risc" in relatia cu o plata dintr-o tara "nesigura". Suntem considerat cetateni europeni de mana doua si suntem tratati ca atare. |
#30
Posted 07 November 2019 - 17:20
pasilla, on 07 noiembrie 2019 - 17:00, said:
Se practica pe "scara larga". Parinti dau cardul copiilor, Sugar daddy, fetei, etc. O fi, numai ca era vorba despre un caz ceva mai deosebit. Stiu bine ce spune Naoto, pentru ca si eu imi fac grijile astea ori de cate ori calatoresc prin tari straine. Conduc mult si automat ma gandesc si la scenariul ca trebuie sa fiu adus. Faptul ca am bani pe card nu inseamna ca sunt safe si ca ar putea exista fodurile necesare aducerii acasa. Nimeni nu ar putea folosi cardul in absenta mea, mai ales ca in caz de accident politia retine toate bunurile si valorile celui decedat. Nici daca am bani in cont, tot nu pot fi folositi, pentru ca implica multe alte chestii legale, notar, alea alea, nu detaliez. In caz de deces banii raman blocati acolo unde sunt si nimeni nu ii mai poate folosi un timp destul de lung, pana se dezbate succesiunea & shit. Evident, cineva poate sa o faca ilegal, un timp limitat, pana cand intra in sistem CNP-ul de pe certificatul de deces. Stiu ca pare macabra discutia si cam offtopic, dar cred ca este util de stiut cum trebuie procedat pentru a fi siguri ca nu stai prin vreun frigider din vreun oras strain, cu banii in cont. Se face o imputernicire pe un cont unui om apropiat. Acel om care te va aduce si se va ocupa de tot. Nu am facut asta, dar m-am interesat si exista aceasta optiune. Acesta ar putea sa foloseasca banii legal si fara sa stea cu stresul ca i se blocheaza cardul in bancomat si e trimis la banca emitenta pentru a-l recapata. Apoi se va putea regla din asigurarea de calatorie, dar realitatea naspa este ca daca mori subit cand esti plecat din tara, este nevoie ca cineva sa suporte cheltuielile initiale din fonduri disponibile imediat, nu dupa ce se fac decontarile din asigurari. pasilla, on 07 noiembrie 2019 - 17:06, said:
E exclusiv vina noastra. Sorry, nu sunt de acord cu tine, chiar deloc nu sunt! Dar nu dezvolt pentru ca intram in politica pe un topic unde nu se discuta politica. Doar repatrieri in caz de deces .. Edited by tomaso, 07 November 2019 - 17:23. |
#31
Posted 07 November 2019 - 17:42
Cum ai autorizat tranzactia TU?
Ai intodus datele cardului si nu au cerut codul secure 3D? Ai primit in ssecunda 2 confirmarea de plata si biletul? Daca DA, ce se intampla in data de 6 daca nu aveai nicun leu in cont? Tu aveai deja biletul si banii blocati. |
#32
Posted 07 November 2019 - 18:38
pasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:19, said:
Autorizarea se face prin PIN in cazul POS, iar online prin sms. Este si o directiva europeana (PSD2), in sensul asta. Cauta POS card not present, functioneaza pe același principiu. Directiva aia spune sa autorizeze plata, dar modul nu e plata. Deci plata poate fi făcută la o data ulterioara autorizației. |
#33
Posted 07 November 2019 - 18:52
Se intampla la bilete, mai ales daca sunt 2 bilete cumparate cu aceeasi tranzactie.
Fratele meu a patit la fel cu o companie mai mare. Intai s au blocat banii iar peste cateva zile s au blocat dn nou, dar defalcat, pe fiecare bilet. Si peste cateva zile s au deblocat banii retinuti initial. Deci nu ti fa griji, n ai platit de 2 ori |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users