Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Compania de avioane mi-a luat banii de doua ori

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Posttomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:44, said:

Idem si la mine.
La hotel mi-au blocat suma pe data de 10 ale lunii,   am achitat cash la receptie,  deblocat suma abia pe 2 ale lunii urmatoare.
Asta e cu totul altceva.

#20
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,864
  • Înscris: 15.12.2009
Cred că e util ca oamenii să afle că li se pot întâmpla și chestii de felul ăsta. Repet: nu după câteva zile au deblocat sumele, ci după 30 de zile!

#21
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
OK, am rugamintea sa tragi aer in piept sa te relaxezi si sa iti imaginezi ca citesti mesajele unui alt user.
Ia vezi, are sens ce ai scris ?

View Postgcosmin2, on 07 noiembrie 2019 - 15:54, said:

Buna ziua la toata lumea ,

Am luat pe 1 noiembrie un bilet catre madrid ( de pe ###  - fraier daca stiam luam direct de la o agentie ), mi-au tras banii atunci , no problem here ...

Iar pe 6 noiembrie  mi-au mai tras iar suma aceeeasi din banca .

Am sunat la compania prin  care am luat biletul si aia mi-au zis ca e normal , ca asa se face , ca iti blocheaza inti suma , apoi iti mai trage iar suma aceeasi ( prima suma fiind blocata la mine in cont cu "tranzactie in asteptare" ) .

Na , oamenii s-au scos la telefon , am sunat si la banca si aia au zis ca trebuie sa fac intai sesizare la cei de la care am luat biletul ....


Da , intrebarea mea este daca este adevarat cea ce m-au aburit aia la telefon ,  cum ca asa fac companiile aeriene . A mai luat cineva bilete online ( sa plateasca prin cardul lor ? ) , asa se intampla , iti blocheaza intait suma de bani pe bilet , apoi  iti mai trage iar  aceeasi suma , urmand ca banii blocati sa iti fie inapoiati mai tarziu ?

View Postgcosmin2, on 07 noiembrie 2019 - 16:33, said:

Ok , vad ca nu ati inteles

Am cumparat in valoare de 386 Euro , iar din cont mi-au disparut 3600 Lei .

Pentru tranzactia de pe 1 apare a o singura "tranzactie in asteptare " , pentru tranzactia de pe 6 sant 3 tranzactii , una de 695 lei ,alta de 495 lei , si alta de 695 lei , astea 3 nu mai sant in asteptare .

Compania princare am cumparat este e s k y . r o , iar biletele sant pentru "a i r e u r o p a" .

Cred ca daca ai reformula incat sa intelegem si noi ce ti s-a intamplat, ai primi raspunsuri la obiect.
Altfel ne faci sa punem mai multe intrebari decat sa iti oferim un raspuns.

#22
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View PostNaoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:35, said:

Aveam grijă să alimentez cardul cu suficiente fonduri înainte de fiecare plecare ca să nu mă prindă descoperită: dacă muream acolo, măcar să pot fi adusă acasă.

Nimeni nu ar fi putut folosi vreun card in absenta ta.  Nu ar fi functionat asa.  
La inchirieri sau la orice alta prostie unde bagi cardul,  daca nu pot bloca suficient cat considera,  resping tranzactia pe motiv ca nu sunt suficiente fonduri.

Eu ma patimesc des din cauza asta.  Pentru o plata de 150 Euro imi blocheaza 250 euro pentru cel putin o saptamana.   Daca fac mai multe tranzactii,   trebuie sa imi alimentez cardul cu cel putin 1,5 ori in plus fata de necesar.  

Am intrebat DE CE.
Mi s-a raspuns ca asa este politica bancilor in relatie cu cele romanesti.

Daca ar fi un card din Germania pentru o tranzactie in Germania,  cica nu ar fi atat de mult in plus limita de blocare.
O porcarie.

#23
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,520
  • Înscris: 05.06.2009
cele 3 sume retrase pe data de 6 reprezinta echivalentul celor 386 euro.
tranzactia care inca este in asteptare doar iti tine banii blocati, ei inca sunt in contul tau, dar nu ii poti folosi si nici nu ii regasesti in soldul contului.
sunt ca o garantie, daca vrei, pentru compania aeriana, ca sa fie sigura ca isi poate incasa banii, in eventualitatea in care tu, in intervalul 1-6 nov, te apucai si cheltuiai toti banutii din cont si il lasai cu sold 0.
pentru ca ai avut totusi bani in cont in data de 6, ti s-au incasat banii pentru bilet direct din cont, iar suma pusa deoparte pe post de garantie inca nu a fost deblocata. de aceea inca iti apare tranzactie in asteptare pe acea suma.
ar trebui sa revii cu un telefon sau mail/reclamatie la compania aeriana, sa-ti spuna in cat timp ti se deblocheaza suma retinuta "ca garantie" in data de 1.

#24
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Posttomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:50, said:

Nimeni nu ar fi putut folosi vreun card in absenta ta.
Cardul poate fi folosit de oricine, daca are informatile necesare.

View Postcorinadaniela, on 07 noiembrie 2019 - 16:52, said:

sunt ca o garantie, daca vrei, pentru compania aeriana, ca sa fie sigura ca isi poate incasa banii, in eventualitatea in care tu, in intervalul 1-6 nov, te apucai si cheltuiai toti banutii din cont si il lasai cu sold 0.
Compania aeriana/banca trebuia sa execute a cea "garantie", nu sa ia bani suplimentar, pastrand garantia.
Practici de genul asta pot duce la probleme foarte grave, mai ales atunci cand calatoresti.
Pot fi exceptii, erori, dar nu o practica.

De ex in cazul lui #tomaso, aia de la hotel au procedat asa, pentru a nu mai plati comisionul catre procesatorul de plati.
#tomaso nu trebuia sa accepte plata cash, doar daca a avut motivele lui.

Edited by pasilla, 07 November 2019 - 16:58.


#25
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,864
  • Înscris: 15.12.2009

View Posttomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:50, said:

Am intrebat DE CE.
Mi s-a raspuns ca asa este politica bancilor in relatie cu cele romanesti.


Bancă românească? Păi cică-i "banca universala si ofera servicii financiare complete pentru persoane fizice si companii." :lol:

Glumesc, nu mă pricep la serviciile bancare și nici ce tip de card ar fi trebuit să aleg ca să fac plăți din fonduri proprii.

Îi sfătuiesc însă pe alții să se informeze mai bine decât mine!

#26
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:56, said:

Cardul poate fi folosit de oricine, daca are informatile necesare.

Poate,  dar este ilegal.

#27
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Posttomaso, on 07 noiembrie 2019 - 16:59, said:

Poate,  dar este ilegal.
Se practica pe "scara larga". Parinti dau cardul copiilor, Sugar daddy, fetei, etc.


In cazul rent a car, este normal ca sa fie pastrata o "garantie", daca acea garantie nu a fost retinuta in clar.
Pana nu se stabileste daca masina e intreaga, plinul este facut,  nu sunt amenzi, taxe de drum platite, etc., banii sunt retinuti, dar nu mai mult de 30 de zile.

Edited by pasilla, 07 November 2019 - 17:05.


#28
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,792
  • Înscris: 13.07.2011
Ca sa facem un scurt rezumat deoarece initiatorul este foarte nervos si nimereste tastele intr-un stil agresiv:

El a cumparat bilete de avion printr-o agentie online. In loc de suma respectiva i-a fost retrasa suma dubla din cont. Aici este clar, este vorba de o eroare technica si trebuie sa contactezi compania urgent si cu ei sa o rezolvi. Banca este indirect de vina, normal tranzactiile identice sunt blocate si doar dupa ce la oferi permisiunea le dau si ei confirmarea, cel putin la mine asa este.

Le trimiti dovezi cu cont-ul tau ca sa vada ca ti-au luat dublu.

Edited by business11, 07 November 2019 - 17:03.


#29
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View PostNaoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:58, said:

Bancă românească? Păi cică-i "banca universala si ofera servicii financiare complete pentru persoane fizice si companii." Posted Image
Glumesc, nu mă pricep la serviciile bancare și nici ce tip de card ar fi trebuit să aleg ca să fac plăți din fonduri proprii.
Îi sfătuiesc însă pe alții să se informeze mai bine decât mine!

Si uite asa ajungem tot la politica.
O banca "universala"  este asa in lumea occidentala.   In tari cu moneda proprie,  filialele "bancilor universale"  sunt tratate de pe o pozitie de inferioritate.
Iar cei care proceseaza plati isi iau masuri exagerate care sa acopere "orice risc"  in relatia cu o plata dintr-o tara "nesigura".
Suntem considerat cetateni europeni de mana doua si suntem tratati ca atare.

#30
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 17:00, said:

Se practica pe "scara larga". Parinti dau cardul copiilor, Sugar daddy, fetei, etc.

O fi, numai ca era vorba despre un caz ceva mai deosebit.
Stiu bine ce spune Naoto,  pentru ca si eu imi fac grijile astea ori de cate ori calatoresc prin tari straine.
Conduc mult si automat ma gandesc si la scenariul ca trebuie sa fiu adus. Faptul ca am bani pe card nu inseamna ca sunt safe si ca ar putea exista fodurile necesare aducerii acasa.   Nimeni nu ar putea folosi cardul in absenta mea,  mai ales ca in caz de accident politia retine toate bunurile si valorile celui decedat.   Nici daca am bani in cont,  tot nu pot fi folositi,  pentru ca implica multe alte chestii legale, notar,  alea alea,  nu detaliez.   In caz de deces banii raman blocati acolo unde sunt si nimeni nu ii mai poate folosi un timp destul de lung,  pana se dezbate succesiunea & shit.  
Evident,  cineva poate sa o faca ilegal,  un timp limitat,  pana cand intra in sistem CNP-ul de pe certificatul de deces.

Stiu ca pare macabra discutia si cam offtopic,  dar cred ca este util de stiut cum trebuie procedat pentru a fi siguri ca nu stai prin vreun frigider din vreun oras strain,  cu banii in cont.  

Se face o imputernicire pe un cont unui om apropiat.   Acel om care te va aduce si se va ocupa de tot.  
Nu am facut asta,  dar m-am interesat si exista aceasta optiune.
Acesta ar putea sa foloseasca banii legal si fara sa stea cu stresul ca i se blocheaza cardul in bancomat si e trimis la banca emitenta pentru a-l recapata.  

Apoi se va putea regla din asigurarea de calatorie,  dar realitatea naspa este ca daca mori subit cand esti plecat din tara,  este nevoie ca cineva sa suporte cheltuielile initiale din fonduri disponibile imediat,  nu dupa ce se fac decontarile din asigurari.

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 17:06, said:

E exclusiv vina noastra.

Sorry,  nu sunt de acord cu tine,  chiar deloc nu sunt!
Dar nu dezvolt pentru ca intram in politica pe un topic unde nu se discuta politica.
Doar repatrieri in caz de deces ..  Posted Image

Edited by tomaso, 07 November 2019 - 17:23.


#31
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,247
  • Înscris: 01.12.2001
Cum ai autorizat tranzactia TU?
Ai intodus datele cardului si nu au cerut codul secure 3D?
Ai primit in ssecunda 2 confirmarea de plata si biletul?
Daca DA, ce se intampla in data de 6 daca nu aveai nicun leu in cont? Tu aveai deja biletul si banii blocati.

#32
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,480
  • Înscris: 19.04.2009

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:19, said:

Autorizarea se face prin PIN in cazul POS, iar online prin sms. Este si o directiva europeana (PSD2), in sensul asta.
Sau cu semnatura, sau fara semnătura daca e online si tranzacția confurmată.

Cauta POS card not present, functioneaza pe același principiu.


Directiva aia spune sa autorizeze plata, dar modul nu e plata. Deci plata poate fi făcută la o data ulterioara autorizației.

#33
leventebest

leventebest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,268
  • Înscris: 10.05.2007
Se intampla la bilete, mai ales daca sunt 2 bilete cumparate cu aceeasi tranzactie.
Fratele meu a patit la fel cu o companie mai mare. Intai s au blocat banii iar peste cateva zile s au blocat dn nou, dar defalcat, pe fiecare bilet. Si peste cateva zile s au deblocat banii retinuti initial.
Deci nu ti fa griji, n ai platit de 2 ori

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate