Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Compania de avioane mi-a luat banii de doua ori

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
gcosmin2

gcosmin2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 10.06.2013
Buna ziua la toata lumea ,

Am luat pe 1 noiembrie un bilet catre madrid ( de pe ###  - fraier daca stiam luam direct de la o agentie ), mi-au tras banii atunci , no problem here ...

Iar pe 6 noiembrie  mi-au mai tras iar suma aceeeasi din banca .

Am sunat la compania prin  care am luat biletul si aia mi-au zis ca e normal , ca asa se face , ca iti blocheaza inti suma , apoi iti mai trage iar suma aceeasi ( prima suma fiind blocata la mine in cont cu "tranzactie in asteptare" ) .

Na , oamenii s-au scos la telefon , am sunat si la banca si aia au zis ca trebuie sa fac intai sesizare la cei de la care am luat biletul ....


Da , intrebarea mea este daca este adevarat cea ce m-au aburit aia la telefon ,  cum ca asa fac companiile aeriene . A mai luat cineva bilete online ( sa plateasca prin cardul lor ? ) , asa se intampla , iti blocheaza intait suma de bani pe bilet , apoi  iti mai trage iar  aceeasi suma , urmand ca banii blocati sa iti fie inapoiati mai tarziu ?

Edited by gcosmin2, 07 November 2019 - 15:55.


#2
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,828
  • Înscris: 13.07.2011
Acum se pune intrebarea daca ti-au tras de 2 ori banii din cont, sau ti-au tras odata banii din cont si odata ti-au blocat suma care urmeaza sa ti-o elibereze din nou dupa ce le intra banii in cont. Daca ti-au tras banii de 2 ori din cont, clar nu este ok si trebuiesc ceruti inapoi.

Despre ce agentie/companie este vorba, fara link.

Edited by business11, 07 November 2019 - 16:00.


#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,376
  • Înscris: 01.12.2001
Te-ai uitat pe extrasul de cont? Sunt 2 tranzacții distincte? Făcute ambele către cine? Cum s-au autorizat? Secure 3D prin sms?

#4
Buleandra94

Buleandra94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 19.08.2007
Si eu am avut problema cu Wizz, unde mi-au luat banii de 3 ori pentru ca au avut o problema cu sistemul de plata si la finalizarea comenzii aparea ca tranzactia a esuat desi a fost efectuata cu success. A durat cateva luni bune de vorbit cu support-ul de la Wizz pana sa recuperez banii.

#5
craniul

craniul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 20.12.2010
eu n-am auzit de asa ceva.

eu personal nu folosesc agentii niciodata

90% din plati le fac cu cardul

eu nu am auzit de asa ceva.

solutia: scandal la banca.. ei dau aprobarea cererei de decontare a banilor

#6
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
N-am auzit de asta. Eu am luat bilet de avion cu o singura miscare, nu doua. Adica nu mi-ar trebui 200 euro in cont sa iau un bilet de 100 euro.

Edited by AdiTwism, 07 November 2019 - 16:08.


#7
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,524
  • Înscris: 05.06.2009
raspunsul este foarte simplu. nu ti s-au incasat banii de doua ori.
ai uitat sa precizezi cum anume ai platit biletul, cumva ai folosit cardul si plata on-line sau prin intermediul unui procesator de plati ?

cand ai cumparat biletul pe data de 1, banii pentru bilet ti-au fost blocati in contul tau, ii vedeai la sume retinute, inca nu plecasera din contul tau, dar nici nu-i puteai folosi. de aceea iti si aparea "tranzactie in asteptare".
e ca si cum ai fi pus banii aceia deoparte, intr-o pusculita incuiata. intelegi ?
apoi, in data de 6, banii care fusesera blocati / pusi deoparte in contul tau, au plecat spre contul companiei aeriene.
asa imi apare si mie in cont atunci cand platesc cu cardul cand merg la cumparaturi, suma este retinuta, in asteptare, dar nu este "plecata" din contul meu spre contul comerciantului, este doar scazuta din soldul (suma) disponibila in contul meu. dureaza uneori si o saptamana sau mai mult pana tranzactia este finalizata, decontata si apare plata in extrasul de cont on-line.

ca sa verifici daca nu ti-a fost incasata de 2 ori suma pentru bilet, ia aminteste-ti cati bani aveai in cont in data de 1 inainte sa cumperi biletul, apoi verifica in extrasul de cont ce bani ti-au intrat in cont si ce bani ai cheltuit, pana pe data de 6 cand banii blocati pentru bilet au plecat din contul tau. si vezi, acum iti ies socotelile, ti s-a incasat o data sau de 2 ori aceeasi suma pentru biletul de avion ?
hai ca nu e greu, iti trebuie un creion, hartie si un calculator.

Edited by corinadaniela, 07 November 2019 - 16:15.


#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Cum ai platit ? Daca e online, sau prin POS, nu e posibil sa iti ia banii de 2 ori, chiar daca ar vrea .

Edited by pasilla, 07 November 2019 - 16:12.


#9
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Gosh...

Folositi carduri de credit pentru cumpărături online daca va sta mintea intr-un hold.

Asa procedeaza multe companii. Blocheaza suma pentru siguranța iar mai apoi fac plata ca POS card not prezent. In special firmele americane.

Problema e ca pe debit holdurile dureaza 3-5 zile pana se deblocheaza.

Concluzia, cardurile de debit nu au fost concepute pentru plati online

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:12, said:

Cum ai platit ? Daca e online, sau prin POS, nu e posibil sa iti ia banii de 2 ori .


Ba da. La ambele.

Pot pune doar hold și reprocesa tranzacția.

#10
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,981
  • Înscris: 18.12.2007
Da, e normal, cand initiezi tranzactia se rezerva suma si apoi cand se si confirma tranzactia se retrage suma.
Deci care e problema? De unde a reiesit ca ti-a luat banii de doua ori? Vezi ce a intrebat si colegl dorin_2k.

#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostLex404, on 07 noiembrie 2019 - 16:13, said:

Ba da. La ambele.

Pot pune doar hold și reprocesa tranzacția.
Autorizarea se face prin PIN in cazul POS, iar online prin sms. Este si o directiva europeana (PSD2), in sensul asta.

#12
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 15.12.2009

View PostLex404, on 07 noiembrie 2019 - 16:13, said:


Asa procedeaza multe companii. Blocheaza suma pentru siguranța iar mai apoi fac plata ca POS card not prezent. In special firmele americane.

Problema e ca pe debit holdurile dureaza 3-5 zile.


Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel.

#13
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Companie de avioane Posted Image

Se numeste - COMPANIE AERIANA

Posted Image

#14
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostNaoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:20, said:


Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel.
Si daca nu aveai in cont decat suma respectiva, ce se intampla ?

#15
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,828
  • Înscris: 13.07.2011

View PostNaoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:20, said:


Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel.

Da companiile rent-a-car practica aceasta treaba foarte des. La fel si benzinariile self-service.

Conteaza foarte mult ce tip de card ai.

#16
gcosmin2

gcosmin2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 10.06.2013
Ok , vad ca nu ati inteles

Am cumparat in valoare de 386 Euro , iar din cont mi-au disparut 3600 Lei .

Pentru tranzactia de pe 1 apare a o singura "tranzactie in asteptare " , pentru tranzactia de pe 6 sant 3 tranzactii , una de 695 lei ,alta de 495 lei , si alta de 695 lei , astea 3 nu mai sant in asteptare .

Compania princare am cumparat este e s k y . r o , iar biletele sant pentru "a i r    e u r o p a" .

#17
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,874
  • Înscris: 15.12.2009

View Postpasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:28, said:

Si daca nu aveai in cont decat suma respectiva, ce se intampla ?


Nu știu. Aveam grijă să alimentez cardul cu suficiente fonduri înainte de fiecare plecare ca să nu mă prindă descoperită: dacă muream acolo, măcar să pot fi adusă acasă.

Deși nu puteam ști ce aduce ziua de mâine.

#18
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Idem si la mine.
La hotel mi-au blocat suma pe data de 10 ale lunii,   am achitat cash la receptie,  deblocat suma abia pe 2 ale lunii urmatoare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate