Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Compania de avioane mi-a luat banii de doua ori
Last Updated: Nov 07 2019 18:52, Started by
gcosmin2
, Nov 07 2019 15:54
·
0
#1
Posted 07 November 2019 - 15:54
Buna ziua la toata lumea ,
Am luat pe 1 noiembrie un bilet catre madrid ( de pe ### - fraier daca stiam luam direct de la o agentie ), mi-au tras banii atunci , no problem here ... Iar pe 6 noiembrie mi-au mai tras iar suma aceeeasi din banca . Am sunat la compania prin care am luat biletul si aia mi-au zis ca e normal , ca asa se face , ca iti blocheaza inti suma , apoi iti mai trage iar suma aceeasi ( prima suma fiind blocata la mine in cont cu "tranzactie in asteptare" ) . Na , oamenii s-au scos la telefon , am sunat si la banca si aia au zis ca trebuie sa fac intai sesizare la cei de la care am luat biletul .... Da , intrebarea mea este daca este adevarat cea ce m-au aburit aia la telefon , cum ca asa fac companiile aeriene . A mai luat cineva bilete online ( sa plateasca prin cardul lor ? ) , asa se intampla , iti blocheaza intait suma de bani pe bilet , apoi iti mai trage iar aceeasi suma , urmand ca banii blocati sa iti fie inapoiati mai tarziu ? Edited by gcosmin2, 07 November 2019 - 15:55. |
#2
Posted 07 November 2019 - 15:59
Acum se pune intrebarea daca ti-au tras de 2 ori banii din cont, sau ti-au tras odata banii din cont si odata ti-au blocat suma care urmeaza sa ti-o elibereze din nou dupa ce le intra banii in cont. Daca ti-au tras banii de 2 ori din cont, clar nu este ok si trebuiesc ceruti inapoi.
Despre ce agentie/companie este vorba, fara link. Edited by business11, 07 November 2019 - 16:00. |
#3
Posted 07 November 2019 - 16:01
Te-ai uitat pe extrasul de cont? Sunt 2 tranzacții distincte? Făcute ambele către cine? Cum s-au autorizat? Secure 3D prin sms?
|
#4
Posted 07 November 2019 - 16:06
Si eu am avut problema cu Wizz, unde mi-au luat banii de 3 ori pentru ca au avut o problema cu sistemul de plata si la finalizarea comenzii aparea ca tranzactia a esuat desi a fost efectuata cu success. A durat cateva luni bune de vorbit cu support-ul de la Wizz pana sa recuperez banii.
|
#5
Posted 07 November 2019 - 16:07
eu n-am auzit de asa ceva.
eu personal nu folosesc agentii niciodata 90% din plati le fac cu cardul eu nu am auzit de asa ceva. solutia: scandal la banca.. ei dau aprobarea cererei de decontare a banilor |
#6
Posted 07 November 2019 - 16:07
N-am auzit de asta. Eu am luat bilet de avion cu o singura miscare, nu doua. Adica nu mi-ar trebui 200 euro in cont sa iau un bilet de 100 euro.
Edited by AdiTwism, 07 November 2019 - 16:08. |
#7
Posted 07 November 2019 - 16:10
raspunsul este foarte simplu. nu ti s-au incasat banii de doua ori.
ai uitat sa precizezi cum anume ai platit biletul, cumva ai folosit cardul si plata on-line sau prin intermediul unui procesator de plati ? cand ai cumparat biletul pe data de 1, banii pentru bilet ti-au fost blocati in contul tau, ii vedeai la sume retinute, inca nu plecasera din contul tau, dar nici nu-i puteai folosi. de aceea iti si aparea "tranzactie in asteptare". e ca si cum ai fi pus banii aceia deoparte, intr-o pusculita incuiata. intelegi ? apoi, in data de 6, banii care fusesera blocati / pusi deoparte in contul tau, au plecat spre contul companiei aeriene. asa imi apare si mie in cont atunci cand platesc cu cardul cand merg la cumparaturi, suma este retinuta, in asteptare, dar nu este "plecata" din contul meu spre contul comerciantului, este doar scazuta din soldul (suma) disponibila in contul meu. dureaza uneori si o saptamana sau mai mult pana tranzactia este finalizata, decontata si apare plata in extrasul de cont on-line. ca sa verifici daca nu ti-a fost incasata de 2 ori suma pentru bilet, ia aminteste-ti cati bani aveai in cont in data de 1 inainte sa cumperi biletul, apoi verifica in extrasul de cont ce bani ti-au intrat in cont si ce bani ai cheltuit, pana pe data de 6 cand banii blocati pentru bilet au plecat din contul tau. si vezi, acum iti ies socotelile, ti s-a incasat o data sau de 2 ori aceeasi suma pentru biletul de avion ? hai ca nu e greu, iti trebuie un creion, hartie si un calculator. Edited by corinadaniela, 07 November 2019 - 16:15. |
#8
Posted 07 November 2019 - 16:12
Cum ai platit ? Daca e online, sau prin POS, nu e posibil sa iti ia banii de 2 ori, chiar daca ar vrea .
Edited by pasilla, 07 November 2019 - 16:12. |
#9
Posted 07 November 2019 - 16:13
Gosh...
Folositi carduri de credit pentru cumpărături online daca va sta mintea intr-un hold. Asa procedeaza multe companii. Blocheaza suma pentru siguranța iar mai apoi fac plata ca POS card not prezent. In special firmele americane. Problema e ca pe debit holdurile dureaza 3-5 zile pana se deblocheaza. Concluzia, cardurile de debit nu au fost concepute pentru plati online pasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:12, said:
Cum ai platit ? Daca e online, sau prin POS, nu e posibil sa iti ia banii de 2 ori . Ba da. La ambele. Pot pune doar hold și reprocesa tranzacția. |
#10
Posted 07 November 2019 - 16:16
Da, e normal, cand initiezi tranzactia se rezerva suma si apoi cand se si confirma tranzactia se retrage suma.
Deci care e problema? De unde a reiesit ca ti-a luat banii de doua ori? Vezi ce a intrebat si colegl dorin_2k. |
|
#11
Posted 07 November 2019 - 16:19
#12
Posted 07 November 2019 - 16:20
Lex404, on 07 noiembrie 2019 - 16:13, said: Asa procedeaza multe companii. Blocheaza suma pentru siguranța iar mai apoi fac plata ca POS card not prezent. In special firmele americane. Problema e ca pe debit holdurile dureaza 3-5 zile. Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel. |
#14
Posted 07 November 2019 - 16:28
Naoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:20, said: Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel. |
#15
Posted 07 November 2019 - 16:29
Naoto, on 07 noiembrie 2019 - 16:20, said: Eu am pățit asta cu firme germane. Sau care operează în Germania. De exemplu, Sixt (pentru mașină închiriată). A durat fix 30 de zile ca să-mi deblocheze banii. La fel și pentru rezervare de hotel. Da companiile rent-a-car practica aceasta treaba foarte des. La fel si benzinariile self-service. Conteaza foarte mult ce tip de card ai. |
|
#16
Posted 07 November 2019 - 16:33
Ok , vad ca nu ati inteles
Am cumparat in valoare de 386 Euro , iar din cont mi-au disparut 3600 Lei . Pentru tranzactia de pe 1 apare a o singura "tranzactie in asteptare " , pentru tranzactia de pe 6 sant 3 tranzactii , una de 695 lei ,alta de 495 lei , si alta de 695 lei , astea 3 nu mai sant in asteptare . Compania princare am cumparat este e s k y . r o , iar biletele sant pentru "a i r e u r o p a" . |
#17
Posted 07 November 2019 - 16:35
pasilla, on 07 noiembrie 2019 - 16:28, said:
Si daca nu aveai in cont decat suma respectiva, ce se intampla ? Nu știu. Aveam grijă să alimentez cardul cu suficiente fonduri înainte de fiecare plecare ca să nu mă prindă descoperită: dacă muream acolo, măcar să pot fi adusă acasă. Deși nu puteam ști ce aduce ziua de mâine. |
#18
Posted 07 November 2019 - 16:44
Idem si la mine.
La hotel mi-au blocat suma pe data de 10 ale lunii, am achitat cash la receptie, deblocat suma abia pe 2 ale lunii urmatoare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users