Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Un nou conglomerat auto - Stellantis
Last Updated: Apr 17 2024 05:13, Started by
asul
, Oct 31 2019 12:03
·
2
#1
Posted 31 October 2019 - 12:03
„Grupul PSA Peugeot-Citroen și Alianța Fiat-Chrysler vor fuziona și vor avea putere egală de decizie. Noul constructor va fi al patrulea ca mărime din lume după Grupul Volkswagen, Toyota și Alianța Renault-Nissan.” Apare astfel un constructor auto cu 11 mărci în portofoliu. Din primele declarații nu se închid fabrici (rămâne de văzut) și nu se renunță nici la Alfa sau Maserati despre care s-a afirmat că au „potențial de dezvoltare”.
Sursa Va fi interesant de văzut în ce măsură va afecta mișcarea piața auto în condițiile în care în Europa FCA are o prezență palidă. Cu siguranță un prim impact va fi pe partea de autovehicule utilitare. Să fie oare totul ca urmare a măsurilor legate de partea de emisii/dezvoltare de mașini electrice, etc? Ce părere aveți? |
#4
Posted 31 October 2019 - 12:18
DA - în Europa FCA are o prezență palidă iar PSA are o fata la fel de palida in America
De altfel acesta este si scopul principal al aliantei Accesul mai facil pe piata americana pentru PSA si viceversa pe piata europeana pentru FCA Edited by Naijax, 31 October 2019 - 12:18. |
#5
Posted 31 October 2019 - 12:27
Fiat a fost o marcă detestată de mulţi, sunt curios dacă asta se va reflecta asupra Peugeot-Citroen, care sunt văzute mult mai bine pe piaţă.
|
#6
Posted 31 October 2019 - 12:33
mihaicozac, on 31 octombrie 2019 - 12:27, said:
Fiat a fost o marcă detestată de mulţi, sunt curios dacă asta se va reflecta asupra Peugeot-Citroen, care sunt văzute mult mai bine pe piaţă. În SUA Fiat are iar prezență din 2011, dar vânzările sunt firave ca să folosesc un eufemism. |
#8
Posted 31 October 2019 - 12:56
asul, on 31 octombrie 2019 - 12:33, said:
În SUA Fiat are iar prezență din 2011, dar vânzările sunt firave ca să folosesc un eufemism. Edited by abrakadaver07, 31 October 2019 - 12:57. |
#9
Posted 31 October 2019 - 13:15
Fiat vind in principal versiuni de 500 și vehicule comerciale. Nu prea mai au nici alte modele de masă, nici mare succes cu cele pe care le au.
Plus că stau foarte slab pe partea electrice. |
#10
Posted 31 October 2019 - 13:16
Eu as lua in considerare inca cateva aspecte :
* grupul PSA inca nu a "digerat" achizitia Opel, exista mari probleme/rivalitati/antagonisme/resentimente in cadrul grupului care probabil se vor accentua si mai mult * daca ne uitam la FCA, in "curtea" grupului regasim Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Ferrari, Chrysler, Lancia, Maserati, Abarth, Dodge, un alt amalgam de marci avand cote de piata foarte diferite si mai ales marje operationale foarte diferite * e cel putin ciudat cum de s-a realizat asa rapid acordul (chiar daca discutii au fost si in trecut), la scurt timp dupa negocierile esuate cu Alianta Renault-Nissan * nemtii de la Daimler s-au "fript" zdravan cu Chrysler acum ceva timp; nu stiu daca s-au tras toate invatamintele ... * va deveni Tavares (deja Carlos) al doilea Ghosn ? * in mod cert, autoritatile de reglementare vor impune ca noul grup sa se debaraseze de 2-3 marci; care sa fie acelea si cum vor reactiona guvernele implicate ? Edited by sdrc, 31 October 2019 - 13:20. |
|
#11
Posted 31 October 2019 - 13:25
#12
Posted 31 October 2019 - 13:40
Eşec total în discuţiile de fuziune ale producătorilor auto Fiat şi Peugeot. Directorii celor două conglomerate industriale au rămas în pană cu maşinile în drum spre semnare. Primul s-a defectat Fiatul, a cărui cutie de viteze inteligentă a refuzat să intre în marşarier. Există însă şi suspiciuni de incompetenţă la cel mai înalt nivel, pentru că Fiat 500 era condus de o femeie, şi femeile nu au gena marşarierului.
Chiar când suna să amâne semnarea, şefa grupului Fiat a aflat că şi directorul Peugeot e într-o situaţie similară, adică pe marginea drumului şi aşteaptă platforma. În cazul Peugeot-ului defecţiunea era evident de natură electrică, adică computerul maşinii confunda butonul unui geam cu senzorul sondei Lambda. “S-a aprins becul ăla care arată ca un motor, au început să bată culbutorii, s-au deschis airbagurile, radioul a dat singur volumul la maxim. Dar staţi liniştiţi, maşina comandă singură piesele necesare şi în 6 luni o scot din service”, a spus directorul Peugeot. Totuşi, fuziunea s-ar putea amâna şi mai mult. Surse din anturajul Peugeot susţin că maşina nu e defectă, ci infectă. Sursa Edited by cata, 31 October 2019 - 13:40. |
#13
Posted 31 October 2019 - 13:51
Cel mai probabil era existenta in zona unui volxvagin cu motorul pornit, componentele masinilor defectandu-se din cauza fumului excesiv si a nivelului de poluare ridicat.
|
#14
Posted 31 October 2019 - 14:55
FCA a vrut initial sa fuzioneze cu Renault insa statul francez care este actionar la marca Renault s-a opus la aceasta fuziune.
Cand nu te descurci singuri faci aliante, fuzionezi.Viitorul apartine autoturismelor cu propulsie electrica(acumulatori, pile cu hidrogen).Cine nu isi permite singur sa dezvolte asemenea tehnologii apeleaza la aliante si fuziuni.Cel putin pentru FCA aceasta alianta cu PSA este foarte benefica.Probabil si pentru PSA va fi benefica aceasta fuziune deoarece vor scadea drastic costurile sale de proiectare si productie industriala.La motoare, atat italienii cat si francezii sunt foarte buni. Nu as fi surprins ca si Ford sa ajunga cel putin la o alianta cu VW. |
#15
Posted 31 October 2019 - 17:34
|
#16
Posted 31 October 2019 - 20:04
Momentan ei colaborează doar pe partea de autoutilitare, o sa mai dureze minim 7 ani pana o sa vedem primele produse comune
|
#17
Posted 31 October 2019 - 20:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users