Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Skoda Octavia 4

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
1515 replies to this topic

#55
rivali

rivali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 09.01.2008
Buna seara,
Aveti idee cand va fi disponibil configuratorul pe site? sau mai bine zis cand poti lansa o comanda si in cat timp s-ar face livrarea ?

#56
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
O vizita la dealer at face minuni...

#57
rivali

rivali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 09.01.2008

View Postmihalexmihalex, on 17 noiembrie 2019 - 17:34, said:

O vizita la dealer at face minuni...
Forumul nu este doar pentru a-si etala unii smecheri replicile lor "inteligente" este si pentru a pune intrebari si a primii raspunsuri.

Edited by rivali, 17 November 2019 - 19:47.


#58
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postrivali, on 17 noiembrie 2019 - 17:17, said:

Buna seara,
Aveti idee cand va fi disponibil configuratorul pe site? sau mai bine zis cand poti lansa o comanda si in cat timp s-ar face livrarea ?
pai si pe wikipedia scrie ca ar intra in productie pe la inceputul lui 2020.
Chiar si Octavia 3 s-a lansat in decembrie 2012, parca, si pana a intrat in productie au mai trecut luni bune. Pe strazi am observat-o abea in vara lui 2013. Eu personal cred ca productia Octavia 3 inca nu s-a terminat. Se vinde probabil cu discounturi atractive, pentru a atrage clientii tentati sa astepte dupa modelul O4.
Tocmai ne-a scazut valoarea la O3 uri semnificativ acuma.
Cat despre led matrix & bulshit.. ma infiorez la gandul ca masinile astea o sa ne orbeasca in trafic. Am vazut Passaturile cat de potente sunt, lumineaza de doamne fereste. Eu daca as fi la RAR nu le-as da omologarea. Sunt o bataie de joc farurile , mai ales cele de pe BMW uri asa zise LASER.  Pur si simplu orbesc.

De pe wiki
"The third-generation Octavia was revealed on 11 December 2012, at the ©koda museum in Mladá Boleslav.[31] The car began to appear in showrooms in key European markets in February 2013."
Deci peste cateva luninde zile va aprea in showroom-uri.

Gandeste-te ca sunt cateva mii de show room uri in europa, cred ca primele 5000-10000 de unitati vor fi fabricate pentru publicitate, teste si abea apoi se vor onora comenzile clientilor.

#59
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postrivali, on 17 noiembrie 2019 - 19:46, said:

Forumul nu este doar pentru a-si etala unii smecheri replicile lor "inteligente" este si pentru a pune intrebari si a primii raspunsuri.
Ok. Poti face configurarea maine la prima ora iar peste o saptamana te plimbi cu masina. Multumit? Ah, stai, replica asta nu a fost chiar asa de inteligenta. Deci ramane tot varianta cu vizita la dealer care face minuni...

#60
rivali

rivali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 09.01.2008

View Posttfmercedez, on 17 noiembrie 2019 - 20:08, said:

Eu personal cred ca productia Octavia 3 inca nu s-a terminat. Se vinde probabil cu discounturi atractive, pentru a atrage clientii tentati sa astepte dupa modelul O4.

Multumesc pentru raspuns

Problema mea este ca firma de leasing operational de unde o sa iau masina mi-a spus spus ca nu se mai pot configura modele noi , doar modelele care sunt pe stoc. Acum nu stiu daca nu cumva forteaza ei nota ca sa vanda un modelul vechi unde au discount ( si profit ) mai mare sau chiar nu se mai pot comanda. As prefera sa mai astept o luna doua si sa iau noul model chiar daca va avea dotari mai putine.

Edited by rivali, 17 November 2019 - 20:45.


#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Postrivali, on 17 noiembrie 2019 - 20:44, said:



Multumesc pentru raspuns

Problema mea este ca firma de leasing operational de unde o sa iau masina mi-a spus spus ca nu se mai pot configura modele noi , doar modelele care sunt pe stoc. Acum nu stiu daca nu cumva forteaza ei nota ca sa vanda un modelul vechi unde au discount ( si profit ) mai mare sau chiar nu se mai pot comanda. As prefera sa mai astept o luna doua si sa iau noul model chiar daca va avea dotari mai putine.
si poti configura deja octavia 4? Atunci ar fi super!  Sau abea peste 2-3 luni incep sa preia comenzile, dupa care astepti sa intre in fabricatie, si pana se livreaza , mai cresc 3 cm de barba..

#62
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010

View Posttfmercedez, on 17 noiembrie 2019 - 20:08, said:

Cat despre led matrix & bulshit.. ma infiorez la gandul ca masinile astea o sa ne orbeasca in trafic. Am vazut Passaturile cat de potente sunt, lumineaza de doamne fereste. Eu daca as fi la RAR nu le-as da omologarea. Sunt o bataie de joc farurile , mai ales cele de pe BMW uri asa zise LASER.  Pur si simplu orbesc.
Gandeste-te ca sunt cateva mii de show room uri in europa, cred ca primele 5000-10000 de unitati vor fi fabricate pentru publicitate, teste si abea apoi se vor onora comenzile clientilor.

Nu, nici vorba. Folosesc DLA-ul pe Golf non stop, este o diferenta mare fata de LED-urile standard la iluminare si siguranta si nu primesc deloc atentionari de la ceilalti soferi. De altfel, soferul de pe contrasens este mult mai putin deranjat de DLA decat de farurile obisnuite. Se vede cu ochiul liber cum sunt anulate LED-urile, pe masura ce masina se apropie.
Eu nu voi mai lua vreo masina fara acest sistem.

#63
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostCumulus, on 18 noiembrie 2019 - 09:09, said:



Nu, nici vorba. Folosesc DLA-ul pe Golf non stop, este o diferenta mare fata de LED-urile standard la iluminare si siguranta si nu primesc deloc atentionari de la ceilalti soferi. De altfel, soferul de pe contrasens este mult mai putin deranjat de DLA decat de farurile obisnuite. Se vede cu ochiul liber cum sunt anulate LED-urile, pe masura ce masina se apropie.
Eu nu voi mai lua vreo masina fara acest sistem.
poate iti faci timp sa scrii pe romaneste, ca DLA pentru mine nu inseamna nimic.  Se pune in ceai?

Eu ma refeream la farurile de noapte faza de intalnire , care la masinile mai moderne se intampla sa orbeasca. Pentru ca degeaba au "poloboc" incorporat sa faca autonivelarea , cand masina trece peste gropi va orbi traficul de pe contrasens, mai rau decat niste becuri galbejite incandescente.  Singura mea consolare este ca  bmw istii merg cu faza lunga pe automat, iar LEDurile alea istete se sting  cumva sa "nu orbeasca" pe cei de pe contrasens. Ceva de genu, farul de pe dreapta ramane pe faza lunga in timp ce farul din stanga comuta pe faza scurta. Ei, la astia le bag faza lunga in ochi fara jena, ca oricum nu poate sa mai dea faza lunga, cu inteligentele lui, care sunt deja pe faza lunga. Dar defapt farurile astea nu sunt atat de grozave, doar marketing si bani de muls de la cumparatori. Sa fim seriosi,  ce rezolvi cu ele? Sunt mai economice? Difera doar temperatura de culoare.

Edited by tfmercedez, 18 November 2019 - 09:31.


#64
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.01.2010
DLA Dynamic Light Assist, faruri matrix. Nu te pot orbi intrucat se sting in fata masinii tale si bat mai jos. Daca tu crezi ca nu poti primi o faza lunga de la un astfel de sistem, te inseli.
Si te asigur ca sistemul e mult mai avansat fata de farurile normale si iti ofera o vizibilitate superioara.
Incearca-l si mai vorbim.

#65
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostCumulus, on 18 noiembrie 2019 - 12:03, said:

DLA Dynamic Light Assist, faruri matrix. Nu te pot orbi intrucat se sting in fata masinii tale si bat mai jos. Daca tu crezi ca nu poti primi o faza lunga de la un astfel de sistem, te inseli.
Si te asigur ca sistemul e mult mai avansat fata de farurile normale si iti ofera o vizibilitate superioara.
Incearca-l si mai vorbim.
eu vad ca nu sunt suficient de clar si nu pricepe lumea punctul MEU de vedere. Sistemul ala antiorbire este departe de eficient sa nu zic perfect.  Cand masina trece prin hartoape, farurile alea bat pana la etajul cladirilor, chiar si daca pentru o fractiune de secunda.  Nu tin fascicolul luminos fixat inainte cum tin tancurile israeliene tunul neclintit pe tinta indiferent de modul de deplasare a tancului , prin denivelari. Tancurile alea au un sistem inertial  giroscop.
In schimb farurile astea sunt niste plasticuri cu electronica in ele. Si orbesc mai rau decat niste halogene after market.
Si nu zic ca "daca tu crezi - te inseli".
Am fist cu x5 ul cumnatului, care lasa pe faza lunga, ca las' ca e desteapta masina  si face smecherii din faruri. Aproape jumate din masinile de pe contrasens blitzuiau inapoi, de fain ce era.

Sa nu mai spun cat tine cont acel sistem de masina din fata ei, si cum orbeste in oglinzi, de parca toate masinile au oglinzi retrovizoare electrocromatice.

Edited by tfmercedez, 11 December 2019 - 11:11.


#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
Si o idee despre siguranta oferita de masina, a fost publicat si testul NCAP

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rPa7GcYooPU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Interesant cate sisteme active de siguranta are, mai spre finalul clipului. Oare sunt dotari obligatorii sau optionale?  Chestia cu franrea de urgenta chiar ar trebui introdusa pe toate masinile noi, ar creste siguranta pe strazi, nu te mai calca boii pe trecerea de pietoni.

Ultimele stiri disponibile sustin ca deja Octavia 4 este in fabricatie, cu 1050 de bucati pe zi. Prioritate are modelul combi, fiind cel mai cerut.

Edited by tfmercedez, 20 December 2019 - 02:37.


#67
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003

View Posttfmercedez, on 20 decembrie 2019 - 02:35, said:

Prioritate are modelul combi, fiind cel mai cerut.
Normal!!!! :)

#68
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostBursul, on 20 decembrie 2019 - 08:01, said:


Normal!!!! :)
E si nitel mai scump, pentru dotari identice , la O3 diferenta de pret intre hatchback si combi era de 850 de euro.

La noi nu prea este la moda varianta combi, cel putin, nu am observat sa predomine combi  vs hatchback.
Cat despre faptul ca se cumpara si se produce combi, e clar ca masina asta nu pentru frumusete este cumparata.

#69
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003
La noi nu merg multi in vacante. Cand pleci de acasa 2-3 saptamani sa vezi ce apreciezi un combi. Cand am avut VW Vento mergeam cu el plin, scaunele din spate lasate, era loc, dar portbagajul nu era prea practic, cum sunt la toate berlinele. Am zis ca urmatoarea masina combi va fi si aia mi-am luat.

#70
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View PostBursul, on 20 decembrie 2019 - 09:56, said:

La noi nu merg multi in vacante. Cand pleci de acasa 2-3 saptamani sa vezi ce apreciezi un combi. Cand am avut VW Vento mergeam cu el plin, scaunele din spate lasate, era loc, dar portbagajul nu era prea practic, cum sunt la toate berlinele. Am zis ca urmatoarea masina combi va fi si aia mi-am luat.

Diferenta intre combi si sedan, nu e chiar asa de mare, cred ca  sub 100 de litri volum. In schimb, nu are sens sa  compari un portbagaj de golf cu octavia..
Eu am reusit sa umplu octavia la maxim, la primul drum , cand am cumparat-o special inainte de concediu.  Dar am avut bulendre pe tru 4 persoane pentru aproape trei saptamani.

#71
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,330
  • Înscris: 28.10.2018
100 de litri volum sub plasa retractabila. Altfel daca lasi plasa ne-trasa, mai bagi inca 300-400 de litri de volum pana in tavan.

Nu mai vorbim de ce platforma faci cand rabatezi scaunele la un estate. E o singura podea, dreapta, aproape la nivel cu gaura portbagajului.

Poti inclusiv sa pui doi saci de dormit si sa dormi lungit in portbagaj. Doua persoane.

Edited by abac, 20 December 2019 - 16:02.


#72
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Posttfmercedez, on 11 decembrie 2019 - 11:14, said:


Am fist cu x5 ul cumnatului, care lasa pe faza lunga, ca las' ca e desteapta masina  si face smecherii din faruri. Aproape jumate din masinile de pe contrasens blitzuiau inapoi, de fain ce era.
Care este anul de fabricație al X5-ului cumnatului tău?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate