![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 4

#55
Posted 17 November 2019 - 17:17

Buna seara,
Aveti idee cand va fi disponibil configuratorul pe site? sau mai bine zis cand poti lansa o comanda si in cat timp s-ar face livrarea ? |
#57
Posted 17 November 2019 - 19:46

#58
Posted 17 November 2019 - 20:08

Buna seara, Aveti idee cand va fi disponibil configuratorul pe site? sau mai bine zis cand poti lansa o comanda si in cat timp s-ar face livrarea ? Chiar si Octavia 3 s-a lansat in decembrie 2012, parca, si pana a intrat in productie au mai trecut luni bune. Pe strazi am observat-o abea in vara lui 2013. Eu personal cred ca productia Octavia 3 inca nu s-a terminat. Se vinde probabil cu discounturi atractive, pentru a atrage clientii tentati sa astepte dupa modelul O4. Tocmai ne-a scazut valoarea la O3 uri semnificativ acuma. Cat despre led matrix & bulshit.. ma infiorez la gandul ca masinile astea o sa ne orbeasca in trafic. Am vazut Passaturile cat de potente sunt, lumineaza de doamne fereste. Eu daca as fi la RAR nu le-as da omologarea. Sunt o bataie de joc farurile , mai ales cele de pe BMW uri asa zise LASER. Pur si simplu orbesc. De pe wiki "The third-generation Octavia was revealed on 11 December 2012, at the ©koda museum in Mladá Boleslav.[31] The car began to appear in showrooms in key European markets in February 2013." Deci peste cateva luninde zile va aprea in showroom-uri. Gandeste-te ca sunt cateva mii de show room uri in europa, cred ca primele 5000-10000 de unitati vor fi fabricate pentru publicitate, teste si abea apoi se vor onora comenzile clientilor. |
#59
Posted 17 November 2019 - 20:29

Forumul nu este doar pentru a-si etala unii smecheri replicile lor "inteligente" este si pentru a pune intrebari si a primii raspunsuri. |
#60
Posted 17 November 2019 - 20:44

Eu personal cred ca productia Octavia 3 inca nu s-a terminat. Se vinde probabil cu discounturi atractive, pentru a atrage clientii tentati sa astepte dupa modelul O4. Multumesc pentru raspuns Problema mea este ca firma de leasing operational de unde o sa iau masina mi-a spus spus ca nu se mai pot configura modele noi , doar modelele care sunt pe stoc. Acum nu stiu daca nu cumva forteaza ei nota ca sa vanda un modelul vechi unde au discount ( si profit ) mai mare sau chiar nu se mai pot comanda. As prefera sa mai astept o luna doua si sa iau noul model chiar daca va avea dotari mai putine. Edited by rivali, 17 November 2019 - 20:45. |
#61
Posted 17 November 2019 - 22:32

Multumesc pentru raspuns Problema mea este ca firma de leasing operational de unde o sa iau masina mi-a spus spus ca nu se mai pot configura modele noi , doar modelele care sunt pe stoc. Acum nu stiu daca nu cumva forteaza ei nota ca sa vanda un modelul vechi unde au discount ( si profit ) mai mare sau chiar nu se mai pot comanda. As prefera sa mai astept o luna doua si sa iau noul model chiar daca va avea dotari mai putine. |
#62
Posted 18 November 2019 - 09:09

Cat despre led matrix & bulshit.. ma infiorez la gandul ca masinile astea o sa ne orbeasca in trafic. Am vazut Passaturile cat de potente sunt, lumineaza de doamne fereste. Eu daca as fi la RAR nu le-as da omologarea. Sunt o bataie de joc farurile , mai ales cele de pe BMW uri asa zise LASER. Pur si simplu orbesc. Gandeste-te ca sunt cateva mii de show room uri in europa, cred ca primele 5000-10000 de unitati vor fi fabricate pentru publicitate, teste si abea apoi se vor onora comenzile clientilor. Nu, nici vorba. Folosesc DLA-ul pe Golf non stop, este o diferenta mare fata de LED-urile standard la iluminare si siguranta si nu primesc deloc atentionari de la ceilalti soferi. De altfel, soferul de pe contrasens este mult mai putin deranjat de DLA decat de farurile obisnuite. Se vede cu ochiul liber cum sunt anulate LED-urile, pe masura ce masina se apropie. Eu nu voi mai lua vreo masina fara acest sistem. |
#63
Posted 18 November 2019 - 09:25

Nu, nici vorba. Folosesc DLA-ul pe Golf non stop, este o diferenta mare fata de LED-urile standard la iluminare si siguranta si nu primesc deloc atentionari de la ceilalti soferi. De altfel, soferul de pe contrasens este mult mai putin deranjat de DLA decat de farurile obisnuite. Se vede cu ochiul liber cum sunt anulate LED-urile, pe masura ce masina se apropie. Eu nu voi mai lua vreo masina fara acest sistem. Eu ma refeream la farurile de noapte faza de intalnire , care la masinile mai moderne se intampla sa orbeasca. Pentru ca degeaba au "poloboc" incorporat sa faca autonivelarea , cand masina trece peste gropi va orbi traficul de pe contrasens, mai rau decat niste becuri galbejite incandescente. Singura mea consolare este ca bmw istii merg cu faza lunga pe automat, iar LEDurile alea istete se sting cumva sa "nu orbeasca" pe cei de pe contrasens. Ceva de genu, farul de pe dreapta ramane pe faza lunga in timp ce farul din stanga comuta pe faza scurta. Ei, la astia le bag faza lunga in ochi fara jena, ca oricum nu poate sa mai dea faza lunga, cu inteligentele lui, care sunt deja pe faza lunga. Dar defapt farurile astea nu sunt atat de grozave, doar marketing si bani de muls de la cumparatori. Sa fim seriosi, ce rezolvi cu ele? Sunt mai economice? Difera doar temperatura de culoare. Edited by tfmercedez, 18 November 2019 - 09:31. |
#64
Posted 18 November 2019 - 12:03

DLA Dynamic Light Assist, faruri matrix. Nu te pot orbi intrucat se sting in fata masinii tale si bat mai jos. Daca tu crezi ca nu poti primi o faza lunga de la un astfel de sistem, te inseli.
Si te asigur ca sistemul e mult mai avansat fata de farurile normale si iti ofera o vizibilitate superioara. Incearca-l si mai vorbim. |
|
#65
Posted 11 December 2019 - 11:14

DLA Dynamic Light Assist, faruri matrix. Nu te pot orbi intrucat se sting in fata masinii tale si bat mai jos. Daca tu crezi ca nu poti primi o faza lunga de la un astfel de sistem, te inseli. Si te asigur ca sistemul e mult mai avansat fata de farurile normale si iti ofera o vizibilitate superioara. Incearca-l si mai vorbim. In schimb farurile astea sunt niste plasticuri cu electronica in ele. Si orbesc mai rau decat niste halogene after market. Si nu zic ca "daca tu crezi - te inseli". Am fist cu x5 ul cumnatului, care lasa pe faza lunga, ca las' ca e desteapta masina si face smecherii din faruri. Aproape jumate din masinile de pe contrasens blitzuiau inapoi, de fain ce era. Sa nu mai spun cat tine cont acel sistem de masina din fata ei, si cum orbeste in oglinzi, de parca toate masinile au oglinzi retrovizoare electrocromatice. Edited by tfmercedez, 11 December 2019 - 11:11. |
#66
Posted 20 December 2019 - 02:35

Si o idee despre siguranta oferita de masina, a fost publicat si testul NCAP
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rPa7GcYooPU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Interesant cate sisteme active de siguranta are, mai spre finalul clipului. Oare sunt dotari obligatorii sau optionale? Chestia cu franrea de urgenta chiar ar trebui introdusa pe toate masinile noi, ar creste siguranta pe strazi, nu te mai calca boii pe trecerea de pietoni. Ultimele stiri disponibile sustin ca deja Octavia 4 este in fabricatie, cu 1050 de bucati pe zi. Prioritate are modelul combi, fiind cel mai cerut. Edited by tfmercedez, 20 December 2019 - 02:37. |
#67
Posted 20 December 2019 - 08:01

#68
Posted 20 December 2019 - 08:52

Normal!!!! ![]() La noi nu prea este la moda varianta combi, cel putin, nu am observat sa predomine combi vs hatchback. Cat despre faptul ca se cumpara si se produce combi, e clar ca masina asta nu pentru frumusete este cumparata. |
#69
Posted 20 December 2019 - 09:56

La noi nu merg multi in vacante. Cand pleci de acasa 2-3 saptamani sa vezi ce apreciezi un combi. Cand am avut VW Vento mergeam cu el plin, scaunele din spate lasate, era loc, dar portbagajul nu era prea practic, cum sunt la toate berlinele. Am zis ca urmatoarea masina combi va fi si aia mi-am luat.
|
|
#70
Posted 20 December 2019 - 12:08

La noi nu merg multi in vacante. Cand pleci de acasa 2-3 saptamani sa vezi ce apreciezi un combi. Cand am avut VW Vento mergeam cu el plin, scaunele din spate lasate, era loc, dar portbagajul nu era prea practic, cum sunt la toate berlinele. Am zis ca urmatoarea masina combi va fi si aia mi-am luat. Diferenta intre combi si sedan, nu e chiar asa de mare, cred ca sub 100 de litri volum. In schimb, nu are sens sa compari un portbagaj de golf cu octavia.. Eu am reusit sa umplu octavia la maxim, la primul drum , cand am cumparat-o special inainte de concediu. Dar am avut bulendre pe tru 4 persoane pentru aproape trei saptamani. |
#71
Posted 20 December 2019 - 15:55

100 de litri volum sub plasa retractabila. Altfel daca lasi plasa ne-trasa, mai bagi inca 300-400 de litri de volum pana in tavan.
Nu mai vorbim de ce platforma faci cand rabatezi scaunele la un estate. E o singura podea, dreapta, aproape la nivel cu gaura portbagajului. Poti inclusiv sa pui doi saci de dormit si sa dormi lungit in portbagaj. Doua persoane. Edited by abac, 20 December 2019 - 16:02. |
#72
Posted 21 December 2019 - 21:33

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users