Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda MX30 #electric
#19
Posted 23 October 2019 - 14:45
Clipul zice totul. Masina recomandata tinerilor, single sau cuplu, care-si permit un electric. Daca s-a cumparat i3 sigur se va vinde si asta.
|
#20
Posted 23 October 2019 - 15:28
Eu sunt fericit ca apar mai multe modele de electrice și se diversifica piața dar nu înțeleg de ce companiile nu fac sondaje de opinie sa vadă ce își doresc eventualii posesori.
De exemplu pentru mine, minimul acceptat (la preturile actuale) ar fi 350km autonomie iarna la 0 grade. |
#21
Posted 23 October 2019 - 15:37
Nu se poate sa aiba o baterie asa de mica cand concurenta are deja 40 kw + , ar insemna sa-si bata singuri cuie in talpa .
Pana in 2021 mai e ceva vreme in care poate se rasucesc 180 de grade , niponii si scot ceva care sa si merite . |
#24
Posted 23 October 2019 - 19:23
Sigmus, on 23 octombrie 2019 - 16:27, said:
Arata ca ceva sortit esecului, Kia sta mult mai bine iar i3 nu se mai fabrica cu un motiv totusi I3 se fabrica fiindca exista cerere : https://m.automarket...t-an-94253.html Deci va fi si pentru asta. Edited by Ford4, 23 October 2019 - 19:24. |
#25
Posted 24 October 2019 - 09:04
Parca acum 2 luni ziceau aceiasi jurnalisti ca o sa opreasca fabricarea i3 ...ma rog...stiri Aneta 3. E adevarat vanzarile au crescut in Q 1 2019 vs 2018 de la 3.846 la 5.473. Cererea e in crestere pentru EV nu pentru i3 in mod special. De exemplu Kona s-a vandut mai bine peste 6000unitati, ZOE sau Tesla la fel. O sa vedem.
|
#26
Posted 24 October 2019 - 09:38
atât timp cât vânzările țin și de producție, nu numai de cerere - statisticile sunt irelevante
sunt mărci la care lista de așteptare e de un an... câți sunteți dispuși să așteptați atât? iar atunci când îți sosește - e deja-nvechită tehnologic... |
#27
Posted 24 October 2019 - 11:16
E o piata dura. Totusi e cineva caruia ii place? Si ce ii place la ea, ca sa vedem si noi cu alti ochi
|
#28
Posted 24 October 2019 - 19:53
Deenman, on 23 octombrie 2019 - 10:10, said:
Eu zic sa te uiti putin la aparatiai producatorilor asiatici pe piata (astia noi de care nu au auzit niciodata). Au preturi foarte competitite si autonomie reala de 400-500km cu cea mai mica baterie. Lucrurile o sa fie foarte nasoale pentru producatorii vechi peste cativa ani, pentru ca momentan nu e concurenta imensa. Imagineaza-ti ce se intampla cand chinezul iti da un SUV cu 7 locuri la pretul pe care ti-l ofera VW pe un id3. Ce ai vazut tu autonomii la chinezi erau NEDC, adica umflate si departe de realitate. Iar chinezii sunt cam departe de capitolul fiabilitate/calitate, dupa ce or vinde pe piete mai concurentiale gen SUA/Europa si vom vedea crash-test NHTSA/IIHS/Euroncap mai putem vorbi de o alegere, acum n-as cumpara o masina chinezeasca nici de ar costa cat un Logan. Revenind la Mazda, de acord cu comparatia Electrek The car is expected to be available for under £30,000 in the UK, inclusive of VAT and government grants, and to have a base price of €33,990 in Germany. For reference, a base Hyundai Kona electric, which offers roughly twice the range and battery capacity in a similar form factor, starts at £35,100 in UK or €34,600 in Germany. A base Nissan Leaf, with 177 miles (285km) of WLTP range, is £27,995 in the UK. Edited by Hansolo, 24 October 2019 - 19:56. |
|
#29
Posted 26 October 2019 - 09:56
#30
Posted 26 October 2019 - 17:09
Eu nu inteleg de ce nu merg pe Mazda6 electric; Tesla vinde atat de multe masini cu forma clasica si Mazda are design bun pe Mazda6.
De ce se arunca la un crossover urat care nici nu pare practic? de ce sa bagi atatia bani in asa ceva cand poti lua forma clasica si o imbunatatesti cu motor electric si sa o faci chiar mai practica gen Tesla cu portbagaj in fata. Iar 143CP pe un cross-over electric nou nout si o autonomie pe hartie de 200km e ca acum 7 ani pe Leaf. Macar daca ar veni si AWD cu doua motoare electrice undeva pe la 250-300CP ca sa fie intr-adevar mai in spiritul zoom-zoom al lor. Edited by MembruAnonim, 26 October 2019 - 17:14. |
#31
Posted 27 October 2019 - 03:16
Mazda intra prea tarziu in domeniul masinilor electrice si va avea de suferit consecinte. Vedeti cat a durat pana sa puna un Diesel pe modelul lor cel mai premiat si mai vandut: tocmai cand bate vantul schimbarii si dieselul ar fi pe faras.
Cat despre motorul Wankel ca supliment pentru marirea autonomiei, mentionat ca optional acum un an, nu se mai aude nimic. Poate isi pun si ei intrebarea daca nu ar fi mai convenabil sa puna o baterie cu 20-30 kW mai mult decat toata bataia de cap cu motorul pe banzina, rezervor, transmisie specifica, etc. Sunt deja pe piata masini cu range extender (Volt de ex) dar daca si asa MX-30 e scumpa, cum ar fi daca ar avea in plus toate alea. Ref. la Mazda 6 de care a pomenit cineva: masinile sedan sunt in cadere libera la vanzari in AN, toate firmele reduc sau elimina din fabricatie in favoarea SUV. Alea se cer. Cu Tesla-sedan e alta treaba, acolo e ceva special dar in curand veti vedea aceeasi schimbare, spre masini stil SUV sau macar cu usa aceea mare in spate si inaltime ceva mai mare. Edited by Rosebud09, 27 October 2019 - 03:16. |
#32
Posted 27 October 2019 - 03:33
Rosebud09, on 27 octombrie 2019 - 03:16, said:
Ref. la Mazda 6 de care a pomenit cineva: masinile sedan sunt in cadere libera la vanzari in AN, toate firmele reduc sau elimina din fabricatie in favoarea SUV. Alea se cer. CX-urile sunt cele care mai tin Mazda in viata in SUA. Mie nu-mi plac deloc SUV-urile si sper sa nu fiu nevoit (sa nu mai gasesc masini de vanzare) sa cumpar vreodata unul. (vanzarile pe luna septembrie in SUA) Edited by MembruAnonim, 27 October 2019 - 03:37. |
#33
Posted 27 October 2019 - 08:56
cata, on 23 octombrie 2019 - 08:56, said: Potrivit unor informații anterioare, platforma tehnică a modelului electric Mazda va avea 105 kW, echivalentul a 143 de cai putere, Ăźn timp ce cuplul este de circa 265 Nm. De asemenea, bateria va avea 35.5 kWh. Nu este clar care va fi autonomia acestui acumulator, Ăźnsă bateria va avea practic aceeași capacitate ca și cea anunțată pentru noul model electric de oraș Honda e, care are o autonomie oficială de 220 de kilometri. https://electrek.co/...very-next-year/ Cu cine vrea sa concureze? |
|
#34
Posted 28 October 2019 - 03:51
Probabil ei cred cu putere ca pana la urma destui amatori de electrice vor accepta ca pentru mers in oras si un pic in jur, adica cel mult 50-60 km pe zi nu e nevoie de carat cateva sute de kilograme in plus de baterie, cu costul suplimentar adus de asta.
Exista chiar un studiu, parca chiar de la Mazda, care arata ca s-ar face mai mare economie de resurse si mai putin CO2 daca ar ramane masinile electrice pentru oras iar pentru drumuri mai lungi s-ar utiliza tot motoare cu ardere interna, mai perfectionate si adaptate pentru asta. Ei porneau de la costul bateriei si celelalte costuri si emisii date de constructie si infrastructura. Probabil sa se fi referit la zone unde exista autostrazi sau drumuri expres. E drept ca nu e economic sa ai baterie de 100 cand cea mai mare parte a timpului folosesti o treime din ea, dar apar alte avantaje, hai sa ne gandim doar la faptul ca trebuie incarcata mai rar. @Wolffy Eu din contra nu vad nici un motiv pentru a mai avea masina in trei volume-sedan. Poate de aceea ultima de acel tip am cumparat-o in 2004, dupa care am renuntat bucuros (desi masina -un Mondeo de NA a fost f. buna) . Principala obiectie: portbagajul, nu atat mic cat mai greu de folosit, apoi capacitatea de trecere mai redusa datorita rotilor relativ mici (15-16). Am trecut la monovolum (MB B classe) si apoi la SUV, de unde nu as pleca sub nici o forma. Asa cum dupa ce am cunoscut transmisia automata (buna) nu mai concep a avea masina cu transmisie manuala, mi se pare un nonsens absolut MT azi. Edited by Rosebud09, 28 October 2019 - 03:53. |
#35
Posted 28 October 2019 - 13:53
remvirg, on 27 octombrie 2019 - 08:56, said:
200 km autonomie teoretica cu descarcare 100%-0%! Adica vreo 150 sau mai putin reala. Cu cine vrea sa concureze? SUV-ul electric Mazda MX-30 poate fi pre-comandat pe piața din România pentru 33.900 de euro, iar constructorul japonez estimează că livrările vor începe în a doua jumătate a anului viitor. Versiunea specială de lansare a SUV-ului electric va beneficia standard de culoarea de caroserie Ceramic Metallic, jante de 18 inch și faruri LED adaptive cu sistem de spălare. De asemenea, japonezii propun și un interior bogat, care include standard scaune față încălzite acționate electric, climatizare automată, ornamente din plută pe consola centrală, proiecție laser pe parbriz, conectivitate Apple Carplay și Android Auto, ecran central cu diagonala de 8.8 inch și geamuri fumurii spate. Din lista dotărilor standard nu lipsesc nici camera video pentru marșarier sau senzorii de parcare față-spate, de ploaie și de lumină, dar nici sistemul de navigație integrat. La capitolul siguranță, Mazda MX-30 este echipată cu asistent inteligent de frânare în oraș (SCBS), sistem de avertizare la depășirea banzii de rulare (LDWS), sistem de recunoaștere a semnelor de circulație (TSR), sistem de asistență pentru menținerea benzii de rulare (LKA), asistent inteligent de frânare (SBS) și pilot automat adaptiv Mazda (MRCC). Edited by cata, 28 October 2019 - 13:54. |
#36
Posted 28 October 2019 - 15:38
Rosebud09, on 28 octombrie 2019 - 03:51, said:
Probabil ei cred cu putere ca pana la urma destui amatori de electrice vor accepta ca pentru mers in oras si un pic in jur, adica cel mult 50-60 km pe zi nu e nevoie de carat cateva sute de kilograme in plus de baterie, cu costul suplimentar adus de asta. Asa este : "„Pe lângă tehnologiile de electrificare pe care le introducem în toată gama noastră, fiind un producător mai mic, ne-am concentrat toate eforturile pe crearea unei mașini electrice care anticipăm că va fi o a doua mașină pentru poseori, a cărui autonomie va satisface nevoile clienților." In rest e o masina cu plusuri si cu minusuri ca oricare alta si care sunt bine descrise in acest articol : https://0-100.ro/201...uro-in-romania/ Ceea ce nu mie clar este autonomia. Toti vorbesc de 200 km WLTP iar aici spune despre 200 km autonomie reala. Cred ca totusi este o greseala fiindca 'autonomie reala' nu e o marime standard ! Edited by Ford4, 28 October 2019 - 15:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users