Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mazda MX30 #electric

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
The electric Mazda MX-30 will shake up the EV market when it launches next year, shunning typical characteristics, such as silent motoring and one-pedal driving, that are found in EVs.

sursa

Attached Files



#2
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Arata bine, totuși nu înțeleg de ce are botul asa lung

#3
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
poze

View PostMicroEdge, on 23 octombrie 2019 - 08:33, said:

Arata bine, totuși nu înțeleg de ce are botul asa lung
ca sa arate bine :)

Attached Files



#4
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GUsjmh2FSGo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Geamul ala mic in spate, privit din interior, no pls.

Tableta, panoul de control din partea inferioara,,,, no pls.

In spate au voie doar minioni, ca pare mai putin loc decat la Mazda 3.

Edited by Deenman, 23 October 2019 - 08:42.


#6
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Seamana izbitor cu Q3 soar ca e mai umflata .
Totusi ceva detalii , capacitate baterie , autonomie ...???

View Postjericho, on 23 octombrie 2019 - 08:31, said:

The electric Mazda MX-30 will shake up the EV market .....

Interiorul  nu arata prea bine . Mediocru cel mult ...

#7
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbdx100, on 23 octombrie 2019 - 08:54, said:

Seamana izbitor cu Q3 soar ca e mai umflata .
Totusi ceva detalii , capacitate baterie , autonomie ...???

Potrivit unor informații anterioare, platforma tehnică a modelului electric Mazda va avea 105 kW, echivalentul a 143 de cai putere, în timp ce cuplul este de circa 265 Nm.
De asemenea, bateria va avea 35.5 kWh. Nu este clar care va fi autonomia acestui acumulator, însă bateria va avea practic aceeași capacitate ca și cea anunțată pentru noul model electric de oraș Honda e, care are o autonomie oficială de 220 de kilometri.
https://electrek.co/...very-next-year/

Edited by cata, 23 October 2019 - 08:57.


#8
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019
Slabute caracteristici . Banuiesc ca pretul va fi exorbitant totusi .

#9
CeapaIndustries

CeapaIndustries

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 20.01.2016
Pare** inghesuita rau la interior. Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine.
200km autonomie e mult prea putin, pt o masina lansata in 2020 si pt una care are ATATA spatiu unde pot pune baterii gramada.
Ecranu de sus parca e ascuns in bord, persoane mai scunde nu o sa vada o parte din el.
Ecranu de jos pare prea aproape de schimbator, parca nu ai avea access usor la butoanele de pe el, fara sa risti sa lovesti in schimbator.

Edited by CeapaIndustries, 23 October 2019 - 09:21.


#10
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,787
  • Înscris: 08.01.2010
Promite mult, livreaza putin. Nimic de vazut.

#11
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,514
  • Înscris: 30.08.2017
Ma gandeam ca viitoarea masina sa fie eletrica si, cum acum am tot Mazda, n-ar fi stricat sa continui traditia. Astept totusi o clasa medie sau o compacta de la ei. Chestia MX30 e buna sa te uiti la ea, practica nu prea. Sper ca viitoarele Mazda 3 si 6 sa aiba macar versiuni plug in hybrid.

Edited by george_alexandru, 23 October 2019 - 09:38.


#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
În spate este o portieră? Posted Image Posted Image

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostCeapaIndustries, on 23 octombrie 2019 - 09:17, said:

Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine
10 cm taiati din bot si pusi la interior faceau minuni. Plus poate faceau si ei geamul din spate mai putin ca la avion si mai mult ca la masina.... Sa te si poti uita prin el. Ma rog, oricum autonomia pare mica pentru un model nelansat inca. Si Daca actuala CX deja e scumpa, electrica nu stiu unde va ajunge....

#14
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
Masinile electrice nu prea au cum sa fie ieftine, pt ca bateriile costa mult.
Chiar daca scade pretul bateriilor, producatorii au ca tel mentinerea preturilor.

Autonomia e data de capacitatea bateriei si consum, iar un suv implica motor puternic, baterie mare si rezistenta mare la inaintare => va costa mult.

Desigur, s-ar putea folosi Aluminiu, dar asta insemna costuri si mai mari.

Se anunta o avalansa de masini electrice, dar f scumpe pt ceea ce ofera, iar SH de 10 ani e deja o loterie.

Range-urile data de producatori sunt bataie de joc, adica esti safe daca tai 25% din ceea ce e estimat oficial.

Infrastructura de incarcare lipseste, iar costurile ei sunt prohibitive, mai ales ca intreaga structura de distributie a curentului electric e invechita si fortata.

#15
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu zic sa te uiti putin la aparatiai producatorilor asiatici pe piata (astia noi de care nu au auzit niciodata).

Au preturi foarte competitite si autonomie reala de 400-500km cu cea mai mica baterie.

Lucrurile o sa fie foarte nasoale pentru producatorii vechi peste cativa ani, pentru ca momentan nu e concurenta imensa. Imagineaza-ti ce se intampla cand chinezul iti da un SUV cu 7 locuri la pretul pe care ti-l ofera VW pe un id3.

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

View PostCeapaIndustries, on 23 octombrie 2019 - 09:17, said:

Pare** inghesuita rau la interior. Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine.
200km autonomie e mult prea putin, pt o masina lansata in 2020 si pt una care are ATATA spatiu unde pot pune baterii gramada.
Ecranu de sus parca e ascuns in bord, persoane mai scunde nu o sa vada o parte din el.
Ecranu de jos pare prea aproape de schimbator, parca nu ai avea access usor la butoanele de pe el, fara sa risti sa lovesti in schimbator.
La asta ma gândeam și eu, capota prea lunga și consola fata la fel, zici ca are v8 acolo...
Autonomia e o gluma, merge la mașini de clasa mica gen ZOE dar la un crossover destul de mare...

#17
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,783
  • Înscris: 06.09.2004
pretul de plecare in germania este de 34.000, deci daca se pastreaza proportiile, la noi o sa ajunga la vreo 30k. daca pui si prima de stat - daca s-o mai da pana ajunge masina asta in Romania - pretul mi se pare foarte bun. ramane de vazut ce mai apare pe piata pana atunci, dar din punctul meu de vedere e de luat in considerare. de fapt, daca ar fi sa dau azi comanda de o electrica, avand in vedere ce e pe piata... cred ca pe asta as comanda-o.

bineinteles, nu se compara cu Tesla sau Volvo polestar, dar pretul e foarte bun pt ce ofera.

#18
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,096
  • Înscris: 17.01.2012

View PostMicroEdge, on 23 octombrie 2019 - 08:33, said:

Arata bine, totuși nu înțeleg de ce are botul asa lung

e o parte a întrebării mele primordiale...
dacă la mașinile electrice nu avem prea mult de răcit, de ce drakku nu facem forme cu coef 0 (exagerez și io...) de frecare cu aerul???
(gen picătura de apă-n cădere?)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate