Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda MX30 #electric
Last Updated: Oct 19 2023 08:03, Started by
jericho
, Oct 23 2019 08:31
·
1
#1
Posted 23 October 2019 - 08:31
#2
Posted 23 October 2019 - 08:33
Arata bine, totuși nu înțeleg de ce are botul asa lung
|
#3
Posted 23 October 2019 - 08:40
#4
Posted 23 October 2019 - 08:40
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GUsjmh2FSGo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#7
Posted 23 October 2019 - 08:56
bdx100, on 23 octombrie 2019 - 08:54, said:
Seamana izbitor cu Q3 soar ca e mai umflata . Totusi ceva detalii , capacitate baterie , autonomie ...??? De asemenea, bateria va avea 35.5 kWh. Nu este clar care va fi autonomia acestui acumulator, însă bateria va avea practic aceeași capacitate ca și cea anunțată pentru noul model electric de oraș Honda e, care are o autonomie oficială de 220 de kilometri. https://electrek.co/...very-next-year/ Edited by cata, 23 October 2019 - 08:57. |
#8
Posted 23 October 2019 - 08:58
Slabute caracteristici . Banuiesc ca pretul va fi exorbitant totusi .
|
#9
Posted 23 October 2019 - 09:17
Pare** inghesuita rau la interior. Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine.
200km autonomie e mult prea putin, pt o masina lansata in 2020 si pt una care are ATATA spatiu unde pot pune baterii gramada. Ecranu de sus parca e ascuns in bord, persoane mai scunde nu o sa vada o parte din el. Ecranu de jos pare prea aproape de schimbator, parca nu ai avea access usor la butoanele de pe el, fara sa risti sa lovesti in schimbator. Edited by CeapaIndustries, 23 October 2019 - 09:21. |
#11
Posted 23 October 2019 - 09:38
Ma gandeam ca viitoarea masina sa fie eletrica si, cum acum am tot Mazda, n-ar fi stricat sa continui traditia. Astept totusi o clasa medie sau o compacta de la ei. Chestia MX30 e buna sa te uiti la ea, practica nu prea. Sper ca viitoarele Mazda 3 si 6 sa aiba macar versiuni plug in hybrid.
Edited by george_alexandru, 23 October 2019 - 09:38. |
#13
Posted 23 October 2019 - 09:50
CeapaIndustries, on 23 octombrie 2019 - 09:17, said: Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine |
#14
Posted 23 October 2019 - 10:04
Masinile electrice nu prea au cum sa fie ieftine, pt ca bateriile costa mult.
Chiar daca scade pretul bateriilor, producatorii au ca tel mentinerea preturilor. Autonomia e data de capacitatea bateriei si consum, iar un suv implica motor puternic, baterie mare si rezistenta mare la inaintare => va costa mult. Desigur, s-ar putea folosi Aluminiu, dar asta insemna costuri si mai mari. Se anunta o avalansa de masini electrice, dar f scumpe pt ceea ce ofera, iar SH de 10 ani e deja o loterie. Range-urile data de producatori sunt bataie de joc, adica esti safe daca tai 25% din ceea ce e estimat oficial. Infrastructura de incarcare lipseste, iar costurile ei sunt prohibitive, mai ales ca intreaga structura de distributie a curentului electric e invechita si fortata. |
#15
Posted 23 October 2019 - 10:10
Eu zic sa te uiti putin la aparatiai producatorilor asiatici pe piata (astia noi de care nu au auzit niciodata).
Au preturi foarte competitite si autonomie reala de 400-500km cu cea mai mica baterie. Lucrurile o sa fie foarte nasoale pentru producatorii vechi peste cativa ani, pentru ca momentan nu e concurenta imensa. Imagineaza-ti ce se intampla cand chinezul iti da un SUV cu 7 locuri la pretul pe care ti-l ofera VW pe un id3. |
|
#16
Posted 23 October 2019 - 12:26
CeapaIndustries, on 23 octombrie 2019 - 09:17, said:
Pare** inghesuita rau la interior. Au preferat sa faca botul (aiurea) de 5 metri decat sa mai bage cativa cm la interior sa stea lumea mai bine. 200km autonomie e mult prea putin, pt o masina lansata in 2020 si pt una care are ATATA spatiu unde pot pune baterii gramada. Ecranu de sus parca e ascuns in bord, persoane mai scunde nu o sa vada o parte din el. Ecranu de jos pare prea aproape de schimbator, parca nu ai avea access usor la butoanele de pe el, fara sa risti sa lovesti in schimbator. Autonomia e o gluma, merge la mașini de clasa mica gen ZOE dar la un crossover destul de mare... |
#17
Posted 23 October 2019 - 13:52
pretul de plecare in germania este de 34.000, deci daca se pastreaza proportiile, la noi o sa ajunga la vreo 30k. daca pui si prima de stat - daca s-o mai da pana ajunge masina asta in Romania - pretul mi se pare foarte bun. ramane de vazut ce mai apare pe piata pana atunci, dar din punctul meu de vedere e de luat in considerare. de fapt, daca ar fi sa dau azi comanda de o electrica, avand in vedere ce e pe piata... cred ca pe asta as comanda-o.
bineinteles, nu se compara cu Tesla sau Volvo polestar, dar pretul e foarte bun pt ce ofera. |
#18
Posted 23 October 2019 - 14:16
MicroEdge, on 23 octombrie 2019 - 08:33, said:
Arata bine, totuși nu înțeleg de ce are botul asa lung e o parte a întrebării mele primordiale... dacă la mașinile electrice nu avem prea mult de răcit, de ce drakku nu facem forme cu coef 0 (exagerez și io...) de frecare cu aerul??? (gen picătura de apă-n cădere?) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users