![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
O noua speranta pentru masinile electrice
Last Updated: Jan 25 2020 13:33, Started by
sorin61
, Oct 20 2019 22:41
·
0

#21
Posted 21 October 2019 - 09:50

Ce e curios e ca nimeni nu spune cat CO2 se produce pana faci aluminiul respectiv...
Edited by fqx, 21 October 2019 - 09:50. |
#22
Posted 21 October 2019 - 12:34

Realitatea... Pai da maestre dar de bine de rau unele tari nu sunt departe de punctul in care obtin energia necesara doar din hidrocentrale , eoliene , panouri solare si altele. Doar ce am pornit pe drumul asta , putintica rabdare. Daca luam procesul cap-coada , tot ce inseamna productie & distributie + poluare masini cu motoare termice VS aceeasi situatie : productie & distributie + poluare masini electrice , e diferenta ca de la cer la pamant. Hai sa aruncam o privire de ansamblu si sa gandim cu creierasul nostru , nu sa ne luam dupa niste meme-uri aruncate aiurea pe net. |
#23
Posted 21 October 2019 - 14:12

Normal ca avem rabdare, ca n-avem ce face. Din consumul total de energie mondiala, un procent foarte mic este acoperit de energia verde (solara, eoliana, hidro), restul toate sunt poluante intr-o mai mica sau mai mare masura. Cu toate astea, se vede "luminita de la capatul tunelului", iar aceasta este reactorul cu fuziune nucleara. Desi tehnologia e in stadiu de prototip, iar momentan costurile de productie plus intretinere depasesc cantitatea de energie generata, in viitorul apropiat aceasta tehnologie se va dezvolta puternic, iar mai apoi va deveni principala sursa de energie la nivel mondial (pentru ca dezvolta o putere superioara reactoarelor nucleare clasice, si nu este poluanta).
Dar pana una-alta, facem frectie cu spirt la un picior de lemn, fiind fortati sa ne cumparam autovehicule electrice (noi astia din UE). Asta in timp ce nimeni nu se atinge de principalele surse de poluare: combinate/fabrici/uzine (majoritatea in China si India), transporturi comerciale navale/fluviale/rutiere/aeriene (vapoare, camioane, avioane - toate dotate cu motoare cu ardere interna), termocentrale, atomocentrale, etc. Edited by _Aemilius_, 21 October 2019 - 14:13. |
#24
Posted 21 October 2019 - 14:39

Realitatea... ![]()
Mie mi-ar placea mai mult ideea de baterie modulara decat de acumulator reincarcabil. Cu conditia ca bateria sa fie standardizata ca forma si fiecare vehicul sa poata folosi bateria oricarui producator. La "Peco" te dai jos, scoti bateria veche, o pui pe aia noua si hit the road again. Daca se si pot recicla in cea mai mare proportie, am invins. ![]() Edited by andreic, 21 October 2019 - 14:39. |
#25
Posted 21 October 2019 - 14:42

Mașinile electrice sunt primitive. Cand vom avea motoare în roți, baterii ascunse în sasiu cu capacitate de minim 500km si timpi de încărcare la 80% de maxim 20 minute vom putea vorbi despre o speranță pentru mașinile electrice.
Deocamdată e doar spiritul ecologic care-i face pe cumpărători să aleagă o mașină electrică. |
#26
Posted 23 October 2019 - 20:41

Motoare in roti sunt posibile dar nu sunt de dorit
![]() Fratiorul mai mic a lui Segway adica hoverboardul are motoare multipolare in roti si au un cuplu excelent, pot fi controlate precis, dar nu se preteaza la apa. Deasemenea lifturile moderne de la companii serioase au motoarele slim, ca un disc de ambreiaj mai mare. Edited by andreic, 23 October 2019 - 20:44. |
#27
Posted 23 October 2019 - 21:07

Pentru ce să mai montezi etriere când motorul în sine e o frâna foarte bună?
Dacă a ajuns segway referință la masinile electrice rămân la fumegatoare. |
#28
Posted 24 October 2019 - 12:33

Motorul poate fi frana si daca nu e in roti. Vrei o greutate cat mai mica in rotile alea. https://en.wikipedia...i/Unsprung_mass
|
#29
Posted 24 October 2019 - 12:39

Da, daca e multipolar se poate controla si franarea insa nu e totuna cu o frana sanatoasa pe discuri, e mai mult un soi de frana de motor eventual regenerativa.
|
|
#30
Posted 25 January 2020 - 13:33

Da, daca e multipolar se poate controla si franarea insa nu e totuna cu o frana sanatoasa pe discuri, e mai mult un soi de frana de motor eventual regenerativa. 2 motoare puse spate in spate in milocul axului din spate sau fata. DECI INBOARD. la fel faci si cu discurile de frana. le pui inboard , langa moatoare. is de accord sa ai si frana de "motor" (invertor) cat si frana pe discuri. unele masini electrice accelereaza f puternic. ai nevoie de frane calumea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users