Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Falca afirma ca reprezentanții Volkswagen au ales Arad ca posibilă destinație pentru fabrică
Last Updated: Oct 17 2019 10:32, Started by
max_01
, Oct 15 2019 15:14
·
0
#37
Posted 15 October 2019 - 23:38
Ion_Bumbu, on 15 octombrie 2019 - 21:39, said:
Nu zau! Elster face cablaje? Conti anvelope doar??? Are 2 platforme, anvelope si automotive unde se face productie la greu. TRW, stiti ce face? Autoliv? Hella? Nokia cu platforma de productie a fostului Alcatel? Astea fac cable? Hai sa fim serios un pic! Edited by wagmich, 15 October 2019 - 23:39. |
#38
Posted 15 October 2019 - 23:40
Am intalnit (in 3 fabrici,3 schimburi,40 pe tura) cam 1000 de tineri(!!!) romani in Piemonte. Pe CNC-URI. Luau lejer 1600 euri. Sigur sant mai multi (mult mai multi)prin Europa. Conditii,mediu,beneficii,salar. Si dupa,poate se relocheaza! Ps.nu-i cazul meu. I-am intalnit in timp ce munceam/ajutam la rectificat/sudat chiuloase fonta. Aka mergeau pe masini din piata estica!
|
#39
Posted 15 October 2019 - 23:50
Ion_Bumbu, on 15 octombrie 2019 - 19:08, said:
Domnule, dumneata intrebi eu iti raspund. Cunosc oameni de peste 60 de ani angajati consultanti, destui, ca`s de virsta mea ca stiu ingineria bine. Credeti ca unu de 60 de ani nu stie a lucra cu un CNC, probabil dumneavoastra credeti ca`s inventie recenta, totusi dateaza de pe la sfirsitul anilor 80 raspindirea CNC-urilor... Am o cunoştinţă care lucrează la KUKA, umblă pe unde e nevoie de programare de roboţi, din fabrică în fabrică. Ei instalează doar firmware şi verifică dacă braţul robotului se poate mişca fizic în spaţiul cerut, restul face clientul prin reţeaua proprie, folosind tehnologia Industry 4.0. |
#40
Posted 15 October 2019 - 23:53
#41
Posted 15 October 2019 - 23:57
Da, c`ai fost informat, insa cite rateuri au dat pina la 2.0 reusit.
|
#42
Posted 16 October 2019 - 06:39
Dacă VAG ar avea fabrica la Arad, o parte a forței de munca ar putea fi și din Ungaria.
|
#43
Posted 16 October 2019 - 09:14
Si ministrul pentru Mediul de Afaceri confirma reluarea discutiilor cu VW https://www.digi24.r...-turcia-1201652
|
#44
Posted 16 October 2019 - 09:47
Phobos, on 15 octombrie 2019 - 18:07, said: Bineinteles. La 1500-1800 lei net, o sa duca lipsa mult si bine. Unu care trage tare poate lua si pana la 4000 lei in mana! Plus tichetele de masa. Vorbesc de operatori de pe banda, ex debitare de furtune. Nu mai are sambete libere, dar daca vrea, face bani ok. La mine la depozit un stivuitorist ajunge si la 3000 lei net daca e de lucru, plus tichete de masa, plus transport decontat. Deci nu vorbi daca nu stii! max_01, on 16 octombrie 2019 - 06:39, said:
Dacă VAG ar avea fabrica la Arad, o parte a forței de munca ar putea fi și din Ungaria. Niciun zvon de partea cealalta, da-i pace. |
#45
Posted 16 October 2019 - 11:00
Eu zic sa mai lasati sperantele ca veti vedea fabrica VW in Romania :
https://economie.hot...-volkswagen.htm |
#46
Posted 16 October 2019 - 11:02
|
#47
Posted 17 October 2019 - 07:48
O investitie de un asemenea calibru,nu se anunta de catre un politician,cu atat mai mult intr-o faza incipienta a negocierilor.
In asemenea situatii sunt tatonari,negocieri si calcule,ce se intind pe o perioada lunga de timp. Intuitia imi spune ca da,poate au fost ceva discutii,nu s-a concretizat mare lucru,VW deja s-a hotarat unde sa faca investitia,iar acum Falca iese cu anunt cu tenta electorala,stiind ca nu mai “iese” nimic concret din aceste posibile negocieri. Alminteri,chiar nu-l cred nebun,sa faca declaratii care ar putea periclita investitia. |
#48
Posted 17 October 2019 - 10:32
Falca da din falca cand n-ar trebui. In mod normal pana la decizie, fabricantilor nu le plac scurgerile in presa.
https://economie.hot...ntul-german.htm |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users