Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...
 Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra
 Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari
 

Falca afirma ca reprezentanții Volkswagen au ales Arad ca posibilă destinație pentru fabrică

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#19
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,628
  • Înscris: 22.03.2007
Falcă era treaz cand a spus asta? Nu stie ca a doua optiune pentru VW, dupa Turcia, este BULGARIA?

#20
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,728
  • Înscris: 10.11.2013

View PostPhobos, on 15 octombrie 2019 - 18:07, said:

Bineinteles. La 1500-1800 lei net, o sa duca lipsa mult si bine.
Pai ce sa faci cu 1800 de lei in Romania, daca ai chirie sau rata la casa plus copii, mori de foame. Sa speram ca vine, dar parca ma indoiesc nitel..

Edited by n-amname, 15 October 2019 - 18:49.


#21
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015

View PostIon_Bumbu, on 15 octombrie 2019 - 16:50, said:

Da!
Prietenul meu este maistru clasa 6 speciala, scoala la Resita si mai munceste, are si firma de profil!
Nu`i in Arad, e in Timis.
Si nu repara strunguri, una e strungul, alta este o matrita.
La Arad sint cel putin 2 firme care reabiliteaza strunguri, lucreaza mai ales pentru export, la Brasov mai este una.
Nu`s cunoscute dar se lucreaza inca, adevarat cu vechii meseriasi de la Strungul.
Si ii vezi pe cei de la Volskwagen, angajand oameni de peste 65 de ani, doar fiindca sunt buni meseriasi, dar habar nu au sa lucreze pe CNC-urile lor? Si-atunci, la ce "personal calificat" faci trimitere? Ca daca vin, vor trimite oameni la specializare, da, e adevarat, dar nici acolo nu trimit pe oricine. Nu cred ca vor avea nevoie de tineri care nici macar romaneste nu stiu sa scrie si sa citeasca corect, chiar daca stiu exact care-i diferenta intre un procesor de I7 si unul I5, sau care e cel mai bun telefon de pe piata.
Si vorba celui de mai sus, cati crezi ca vor rezista unui ritm de lucru la banda? Crezi ca salariile vor fi egale cu ale IT-istilor? Sau ale bugetarilor?

Edited by wagmich, 15 October 2019 - 19:05.


#22
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,563
  • Înscris: 31.01.2010
Domnule, dumneata intrebi eu iti raspund.
Cunosc oameni de peste 60 de ani angajati consultanti, destui, ca`s de virsta mea ca stiu ingineria bine.
Credeti ca unu de 60 de ani nu stie a lucra cu un CNC, probabil dumneavoastra credeti ca`s inventie recenta, totusi dateaza de pe la sfirsitul anilor 80 raspindirea CNC-urilor...

Edited by Ion_Bumbu, 15 October 2019 - 19:09.


#23
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,725
  • Înscris: 01.10.2002

View Postwagmich, on 15 octombrie 2019 - 15:47, said:

Da, aia care au lucrat la fabrica de ceasuri si la fabrica de papusi.  Ca cei de la  UTA, Fabrica de vagoane, Strungul, au murit si au mai ramas doar cativa pensionari.
Desi judetul are 400.00 locuitori iar orasul 170.000 locuitori, iata care e pozitia Aradului in domeniul exporturilor, predominant automotive.
[ https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/25566/16414928/1/1-harta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postwagmich, on 15 octombrie 2019 - 19:03, said:

Si ii vezi pe cei de la Volskwagen, angajand oameni de peste 65 de ani, doar fiindca sunt buni meseriasi, dar habar nu au sa lucreze pe CNC-urile lor? Si-atunci, la ce "personal calificat" faci trimitere?
Daca in Arad sau Timisoara nu gasesti experti in domeniul auto, pai unde altundeva? Si majoritatea sunt tineri pana in 30 de ani. Vin gramada din sudul sarac al tarii sa lucreze in "occident"

Edited by Wotan, 15 October 2019 - 19:17.


#24
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 06.11.2014
Sunt curios ce spaga au cerut politicienii... Oare tot 10%, ca pe timpul lui Nastase?

Edited by iZet, 15 October 2019 - 19:21.


#25
Dan131

Dan131

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 12.03.2019
Reintra in productie B5-ul 1.9 ? Posted Image

#26
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,725
  • Înscris: 01.10.2002

View PostDan131, on 15 octombrie 2019 - 19:22, said:

Reintra in productie B5-ul 1.9 ? Posted Image
Multi in Romania regreta 1.9... ;)

#27
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,563
  • Înscris: 31.01.2010
Normal, dupa petardele ce le`au scos ca sa`l inlocuiasca...

#28
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View PostBloodRa, on 15 octombrie 2019 - 18:29, said:

La banii ăștia nici necalificați nu mai găsești.

Lasă că aduc vietnamezi Posted Image

#29
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015

View PostWotan, on 15 octombrie 2019 - 19:14, said:

Desi judetul are 400.00 locuitori iar orasul 170.000 locuitori, iata care e pozitia Aradului in domeniul exporturilor, predominant automotive.


Daca in Arad sau Timisoara nu gasesti experti in domeniul auto, pai unde altundeva? Si majoritatea sunt tineri pana in 30 de ani. Vin gramada din sudul sarac al tarii sa lucreze in "occident"
Nu vin sa lucreze in industrie. Cel putin, nu in Timisoara. Timisoara geme de IT-isti, care nu produc industrie, chiar daca multinationalele invart banii cu furca. Si bugetul local nu pe acestia se bazeaza.
Cat despre cei de peste 60 de ani care stiu ce e un CNC si stiu sa lucreze pe CNC-urile actuale, (nu ma refer la cei care stiu sa puna materialul pe masa si sa de drumul din buton programului,) ii numeri pe degete. Si doar stiu, dar nu-i mai angajeaza nimeni sa si lucreze pe ele. Chiar sunt in domeniu si stiu asta.

#30
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,563
  • Înscris: 31.01.2010
Hella, Conti, Elster, AEM, Nokia, TRW, Draxelmaier, Autoliv...si mai sint, acolo se fac produse, nu doar IT, poate va mai ridic nivelul cunostiintelor generale.
Aia de 60 de ani stiu sa le faca, nu se complica sa stea ca operatori.
Daca mergi prin Timisoara deja masinile inmatriculate HD,CS,MH,GJ,DJ in orele de trafic par mai numeroase decit cele inmatriculate TM.
Asta este realitatea, buna, rea, nu depinde de mine.

#31
ErnestoCheGuevara

ErnestoCheGuevara

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 07.10.2019
"...TERENUL PUS LA DISPOZITIE DE PRIMARIE ESTE DE 1100 DE HECTARE..."
sarantocii de la Porsche, nu-si pot permite 2-300.000 de EUR sa-si cumpere terenul.
Cred ca vor cere si niscaiva "favoruri fiscale" ca orice firma multinationala care sa respecta
si care are cifra de afaceri mai mare decat PIB-ul Romaniei.

Sub cupola Porsche intra: VW, Audi, Skoda, Seat, Bugatti, Man, si altele de care un stim.

..

Edited by ErnestoCheGuevara, 15 October 2019 - 20:51.


#32
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015

View PostIon_Bumbu, on 15 octombrie 2019 - 20:31, said:

Hella, Conti, Elster, AEM, Nokia, TRW, Draxelmaier, Autoliv...si mai sint, acolo se fac produse, nu doar IT, poate va mai ridic nivelul cunostiintelor generale.
Aia de 60 de ani stiu sa le faca, nu se complica sa stea ca operatori.
Daca mergi prin Timisoara deja masinile inmatriculate HD,CS,MH,GJ,DJ in orele de trafic par mai numeroase decit cele inmatriculate TM.
Asta este realitatea, buna, rea, nu depinde de mine.
Exact asta spun si eu, ca masinile,.... (Si banuiesc ca si in Arad e la fel) Doar ca proprietarii acelor masini, nu au peste 60 de ani,  majoritatea lucreaza in IT  si ca atare, nu sunt un motiv ca Volskwagen sa-si deschida o filiala la Arad. Nu ca n-ar fi bine,.... dar.....
Si apropo de firmele insirate mai sus, sunt cam cele scrise de mine, ca fac cabluri, sarme, plastice cauciucuri, s.a.m.d, adica niste subansamble, (mai putin AEM si o paret din ElBa) si nu produse finite, chiar daca o paret pentru export. Doar ca, n-au garantia zilei de maine, pentru ca daca se scoate din productie un anume tip de masina, un sfert din acele firme dau in balbaiala.

Edited by wagmich, 15 October 2019 - 21:35.


#33
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,563
  • Înscris: 31.01.2010
Nu zau!
Elster face cablaje?
Conti anvelope doar???
Are 2 platforme, anvelope si automotive unde se face productie la greu.
TRW, stiti ce face?
Autoliv?
Hella?
Nokia cu platforma de productie a fostului Alcatel?
Astea fac cable?
Hai sa fim serios un pic!

#34
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018

View PostBursul, on 15 octombrie 2019 - 15:26, said:

Parca a inceput campania electorala. Romania duce lipsa de personal, ma indoiesc ca vor veni aici.



Aradul e conectat la tren de mare viteza,
Ce-i prostia asta?
Daca pun niste salarii oneste gasesc imediat personal.

View Posteugeniusro, on 15 octombrie 2019 - 20:13, said:


Lasă că aduc vietnamezi Posted Image
Asa e, uitasem.

#35
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View Posteugeniusro, on 15 octombrie 2019 - 20:13, said:



Lasă că aduc vietnamezi Posted Image
Vietnamezii îs scumpi, cam pe la dublul banilor ăștia

View PostIon_Bumbu, on 15 octombrie 2019 - 19:47, said:

Normal, dupa petardele ce le`au scos ca sa`l inlocuiasca...
Se mai întâmplă ca unele petarde să fie bune. :)

#36
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,563
  • Înscris: 31.01.2010
Da, dar dupa a cit`a incercare??
Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate