Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...
 O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...
 Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra
 Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari
 

New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 -1.0 - "OCTI"

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
2872 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postcorcodel10, on 09 octombrie 2019 - 21:27, said:

OCtavia 2012 este si peste urmatoarele 2 generatii de Logan.

Bine de stiut ca preturile sunt ok. Ca o parenteza, un filtru de polen la Skoda e 50 de lei, cu carbon activ, iar la Dacia, e 55 lei, tot cu carbon activ. Si nu comparam bosch cu dacia.

Anul acesta sau la inceputul anului urmator (mai mult ca sigur, pt ca mai am cheltuieli acum cu masina) intentionez sa ii fac revizia. Nu pot sta, sufleteste, impacat sa tin 20 000 km, dar 30k km un ulei si niste filtre. Imi bat joc de masina.
Logan este în clasa cu Fabia deci este normal.
Pentru inițiator, multi km fără probleme!

#20
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 04:32, said:

Pacat ca inca in Romania se cumpara berline si cutii manuale.

Daca era Estate (break) si automata (DSG7) te apropiai de perfectiune.

Mi se pare cam mare consumul de 9.7%

Hai ma, ca nu e chiar bau-bau cutia manuala. De ce sa ia toata lumea automate, sa castige producătorul mai mult prin servisare? Sa se arunce mai repede masina dupa ce e ajuns la o varsta ca devine nerentabil de reparat automata? Incurajezi o societate de consum, in care ne uitam doar la confort ca americanii si aruncam cu bani pe credit pt cutii automate si motoare mari (bine, au scazut si la ei, au ajuns mari 2,5 - 4l, ca nu se mai fac alea de 6-7). Dsg-ul nu e o cutie in care sa nu bagi deloc bani dupa o vreme.
Si asta e parerea cuiva care a avut si automata si manuala. Conduc in continuare ambele cu placere, dar cumva imi plac mai mult manualele. Sigur, daca pentru cineva reprezinta un efort fizic si mental deosebit sa conduca o manuala, sa-si ia automata. Pentru mine e cam tot aia, avem pedale moi de ambreiaj, cutii precise, motoare care iti injecteaza suplimentar combustibil cand ai turatii prea scazute intr-o treapta, etc. Nu mai is manualele cu dubla debreiere de pe Aro.
Cat despre perfectiune, e tare subiectiva.

Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 07:07.


#21
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:

Nu era o problema in plus automata, nu era mai grea masina, nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula).

Și era mai scumpă automata, și eu deja sărisem peste bugetul stabilit în urmă cu 3 luni.

Cu Sandero mi-am făcut treaba, era nevoie de un portbagaj mai lung, nu mai înalt. Și nici formă de break nu am vrut, ci formă de berlină cu haion. Octavia din titlu s-a încadrat la tot.

#22
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,325
  • Înscris: 28.10.2018

View Postcorcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:02, said:

Și nici formă de break nu am vrut, ci formă de berlină

Aici te inteleg. Romanii (turcii, arabii) sunt programati genetic sa iubeasca berlinele indiferent de argumente despre pragmatism. Nemtii (vest europenii, nordicii) sunt pe dos. Dai cu tunul si nu vezi o berlina (ironia termenului berlina-> Berlin, de unde proveneau trasurile care au generat denumirea) in Germania.

Edited by abac, 10 October 2019 - 07:13.


#23
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 07:10, said:



Aici te inteleg. Romanii (turcii, arabii) sunt programati genetic sa iubeasca berlinele indiferent de argumente despre pragmatism. Nemtii (vest europenii, nordicii) sunt pe dos. Dai cu tunul si nu vezi o berlina (ironia termenului berlina-> Berlin, de unde proveneau trasurile care au generat denumirea) in Germania.

Nu, romanii sunt programati genetic (as zice ca mai degraba e influenta sociala, de aceea unii isi mai educa meteahna) sa generalizeze, sa zica ca tot ce le place lor e perfect si sa-i creada pe restul prosti daca nu le place acelasi lucru.

E plin de berline si in Germania. Intr-adevar, procentul de breakuri e mai mare, dar nu e chiar asa, sa nu vezi una in km intregi. Dar nemtii nu prea au probleme cu parcarea organizata, ai peste tot ori in spic, ori supraetajate cu locuri paralele, rar stai ca noi in lungul bordurii sa ginesti un loc ca nu-s.
Is alti factori si acolo, nu e genetica. Majoritatea au casa, caine (si nu de ala tinut in lant sa bată la straini) , isi permit sa creasca mai multi copii, etc. normal ca iau masini mai incapatoare.

Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 07:32.


#24
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,325
  • Înscris: 28.10.2018
Vrei sa auzi una nemaiauzita? Skoda Octavia 3 belina are aceleasi dimensiuni (la milimetru) ca break. Unde n-o poti parca pe una, nu merge nici alalta Posted Image

Dar nu e problema, trecerile de pietoni si locurile de handicapati ofera suficient spatiu de parcare. Dar mai ales banda 1 + avarii. Asta este sfanta.

Edited by abac, 10 October 2019 - 07:33.


#25
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Referitor la break: nu mai voiam să am, după fiecare deplasare, prin ploaie, haionul murdar.

Octavia hatch are 590 litri. Breaku-ul 610 litri.

În oraș nu prea circul cu mașina personală, am abonament la metrorex și la stb.

#26
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,325
  • Înscris: 28.10.2018

View Postcorcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:42, said:

Referitor la break: nu mai voiam să am, după fiecare deplasare, prin ploaie, haionul murdar.


Se pune spoiler la haion anti murdarie. La orice estate.

https://www.ebay.com...I-/322962774258

Avantaj estate -> ai stergator si spalator luneta.

Volumul portbagajului este masurat sub prelata portbagajului. Daca rulezi prelata si consideri pana in tavan ai peste mia de litri.

#27
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 08:05, said:



Se pune spoiler la haion anti murdarie. La orice estate.

https://www.ebay.com...I-/322962774258

Avantaj estate -> ai stergator si spalator luneta.

Volumul portbagajului este masurat sub prelata portbagajului. Daca rulezi prelata si consideri pana in tavan ai peste mia de litri.

Acuma sa nu zici ca am ceva cu tine, dar daca cozorocul ala de sapca ajuta sa nu se murdareasca haionul la break, imi mananc telefonul. Poate ajuta sa nu-l ploua cand stai pe loc. Cel mai mult ajuta niste aparatoare de noroi puse la rotile spate. Rulou ai si la octavia hatch si se poate scoate, stergator si spalator ai si la octavia hatch ( optional).

Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 08:17.


#28
ionutg93

ionutg93

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 30.10.2013
Baieti, nu-i mai răspundeti.

Troll și aberații, nimic mai mult.

#29
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Nu e bai, îl accept😎

Nu sunt adeptul improvizațiilor de genul acelui spoiler. Totul cât mai de origine, așa am fost și la Sandero. Tot ce i-am adăugat ulterior achiziției a fost original Dacia.

Ionuț, zice bine și el, dar voiam berlină și fără ștergător pe haion. Vă vine să credeți că, dacă ar fi avut ștergător spate, eram în dubii dacă să iau Skoda? Nu îmi place Octavia hatch cu acel ștergător. Și punct 😅

#30
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,325
  • Înscris: 28.10.2018
"Cozorocul" ala ajuta sa nu se murdareasca luneta pentru ca nu mai produce vartejul in spatele lunetei lipit de ea ci il muta 1-2 metri mai in spate. In fine, n-o sa dau eu lectii de aerodinamica.

Audi A6 vine cu asa ceva stock din fabrica. Nici vorba de improvizatie ci mai degraba inginerie si maiestrie in constructia de masini. Romanii evident atat din cauza educatiei precare dar mai ales a ingamfarii de tipul "stie tot" n-au de unde sti cu ce se mananca.

Edited by abac, 10 October 2019 - 08:31.


#31
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Ăla vine stock, din fabrică. Improvizație, în opinia mea, este să adaug eu ulterior ceva ce nu există din fabrică ca optional. Nu am configurat combi pt că nu m-a interesat.
Octavia aceasta a fost cea mai bună ofertă la momentul acela, am dat și Sandero la fix și asta a fost. Nu am regrete, break nu îmi este necesar, e ceva voluminos (mai înalt) de transportat, am un Duster al unui prieten la dispoziție. Am chestii lungi de transportat, rabatez banchetele spate sau doar partea cu cotiera din spătarul spate și am rezolvat problema 🙂


Și tu dacă luai A6, sigur venea cineva să îți spună că ai fi putut lua cealaltă variantă. Important e ca posesorii să fie mulțumiți și eu sunt unul dintre aceia. E devreme să zic asta, după doar 40 km, dar prima impresie e ok😎

Edited by corcodel10, 10 October 2019 - 09:03.


#32
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,978
  • Înscris: 06.09.2008

View Postcorcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:42, said:

În oraș nu prea circul cu mașina personală, am abonament la metrorex și la stb.
Bravo pt asta si pt masina pe benzina, sper ca UE sa interzica/ creasca taxele pt diesel cat mai repede Posted Image   chiar nu mai suport infectia ce iese pe esapamentele alea.

Edited by sirgoofy, 10 October 2019 - 09:43.


#33
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:

...nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula).
Las-o baltă cu break-ul. De ce ai da ~1000E în plus la preţ pentru o aerodinamică mai nasoală, un consum mărit cu ~1l/100 km pe toată durata de exploatare şi un ruliu mai accentuat? În 95% din timp portbagajul sedanului este arhisuficient, pentru restul de 5% există curieri. Din cei 95% enunţaţi, o mare perioadă maşina va rula doar cu şoferul şi cu portbagajul gol, c-aşa-i în tenis Posted Image

ON: Felicitări pentru achiziţie şi mulţi km fără probleme!

#34
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Felicitari pentru alegerea pe care ai facut-o. Este o masina foarte echilibrata si practica.
Cred ca singurul minus real este motorul cam mic, insa daca esti genul de sofer relaxat, te vei descurca fara probleme.

Sa va plimbe peste tot unde va doriti si sa tina cu casa :) !

#35
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011

View PostPeter Blood, on 10 octombrie 2019 - 09:43, said:



ON: Felicitări pentru achiziție și mulți km fără probleme!

Mersi!

Mulțumim Florin! Totuși, e de 2 ori mai puternică decât Sandero, eu zic că va face față cu brio provocărilor. La drum întins, mi-am creat obiceiul de a merge cât mai constant, să nu mai depășesc aiurea în coloană, dar să nu stau în spatele tirurilor sau, dacă nu am altă variantă, să stau cât mai în spatele lor. Aruncă mult praf si multe pietricele, pietre.
Și simțeam nevoia unei a 6 viteze.

Edited by corcodel10, 10 October 2019 - 09:59.


#36
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View Postabac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:

Nu era o problema in plus automata, nu era mai grea masina, nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula).

Dar ma rog, ce nu stii nu te poate rani. E bine ca esti fericit de masina, cum zicea cineva mai sus nici nu ai cum sa nu fii venind de pe Sandero.
Am avut mai multe masini din concernul VAG, si in familie si DSG-uri si uscate si cu ulei... Pai astea pe uscat sunt praf si pulbere dupa 80-90 000 km cu unele exceptii dar din pacate exceptii. Daca cumperi masina second hand e inca OK ca nu ai dat bani in plus pe ea, dar daca o cumperi de noua si mai si dai 1500-2000 euro pe ea ca si extraoptiune, e nebunie curata, dai bani sa ai probleme in voiosie. O masina cu cutie automata clasica dar de generatie noua cum sunt pe BMW, Peugeot pe unele modele oricand le-as lua si as da si banii in plus, functioneaza superlin si nici nu se c..a pe ei daca le folosesti des urban ( DSG uscat asta suporta cel mai putin), la cele clasice cu convertizor de cuplu daca schimbi uleiul in ele si nu abuzezi nu au probleme minim pana la 250-300 000km. La DSG daca schimbi uleiul ( la 60 000km sau unele modele la 90 000) esti pe noroc, daca intarzii si cu max 20 000km deja ai dat pe japca. Nici gratis nu mi-ar trebui DSG uscat pe masina mea( cu ambreaje care patineaza mai tot timpul la viteze mici in oras, care se duc in maxim 80-90 000km, cu mecatronic bolnavicios smd)... de 1000 ori mai buna o manuala buna daca nu ai doua picioare de lemn. Nu degeaba pe forumul VW 71 de pagini...

Edited by andrew1980, 10 October 2019 - 10:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate