New Chapter 2.0 - Skoda Octavia Fl, 2018 -1.0 - "OCTI"
#19
Posted 10 October 2019 - 06:40
corcodel10, on 09 octombrie 2019 - 21:27, said:
OCtavia 2012 este si peste urmatoarele 2 generatii de Logan. Bine de stiut ca preturile sunt ok. Ca o parenteza, un filtru de polen la Skoda e 50 de lei, cu carbon activ, iar la Dacia, e 55 lei, tot cu carbon activ. Si nu comparam bosch cu dacia. Anul acesta sau la inceputul anului urmator (mai mult ca sigur, pt ca mai am cheltuieli acum cu masina) intentionez sa ii fac revizia. Nu pot sta, sufleteste, impacat sa tin 20 000 km, dar 30k km un ulei si niste filtre. Imi bat joc de masina. Pentru inițiator, multi km fără probleme! |
#20
Posted 10 October 2019 - 06:59
abac, on 10 octombrie 2019 - 04:32, said:
Pacat ca inca in Romania se cumpara berline si cutii manuale. Daca era Estate (break) si automata (DSG7) te apropiai de perfectiune. Mi se pare cam mare consumul de 9.7% Hai ma, ca nu e chiar bau-bau cutia manuala. De ce sa ia toata lumea automate, sa castige producătorul mai mult prin servisare? Sa se arunce mai repede masina dupa ce e ajuns la o varsta ca devine nerentabil de reparat automata? Incurajezi o societate de consum, in care ne uitam doar la confort ca americanii si aruncam cu bani pe credit pt cutii automate si motoare mari (bine, au scazut si la ei, au ajuns mari 2,5 - 4l, ca nu se mai fac alea de 6-7). Dsg-ul nu e o cutie in care sa nu bagi deloc bani dupa o vreme. Si asta e parerea cuiva care a avut si automata si manuala. Conduc in continuare ambele cu placere, dar cumva imi plac mai mult manualele. Sigur, daca pentru cineva reprezinta un efort fizic si mental deosebit sa conduca o manuala, sa-si ia automata. Pentru mine e cam tot aia, avem pedale moi de ambreiaj, cutii precise, motoare care iti injecteaza suplimentar combustibil cand ai turatii prea scazute intr-o treapta, etc. Nu mai is manualele cu dubla debreiere de pe Aro. Cat despre perfectiune, e tare subiectiva. Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 07:07. |
#21
Posted 10 October 2019 - 07:02
abac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:
Nu era o problema in plus automata, nu era mai grea masina, nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula). Și era mai scumpă automata, și eu deja sărisem peste bugetul stabilit în urmă cu 3 luni. Cu Sandero mi-am făcut treaba, era nevoie de un portbagaj mai lung, nu mai înalt. Și nici formă de break nu am vrut, ci formă de berlină cu haion. Octavia din titlu s-a încadrat la tot. |
#22
Posted 10 October 2019 - 07:10
corcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:02, said: Și nici formă de break nu am vrut, ci formă de berlină Aici te inteleg. Romanii (turcii, arabii) sunt programati genetic sa iubeasca berlinele indiferent de argumente despre pragmatism. Nemtii (vest europenii, nordicii) sunt pe dos. Dai cu tunul si nu vezi o berlina (ironia termenului berlina-> Berlin, de unde proveneau trasurile care au generat denumirea) in Germania. Edited by abac, 10 October 2019 - 07:13. |
#23
Posted 10 October 2019 - 07:25
abac, on 10 octombrie 2019 - 07:10, said: Aici te inteleg. Romanii (turcii, arabii) sunt programati genetic sa iubeasca berlinele indiferent de argumente despre pragmatism. Nemtii (vest europenii, nordicii) sunt pe dos. Dai cu tunul si nu vezi o berlina (ironia termenului berlina-> Berlin, de unde proveneau trasurile care au generat denumirea) in Germania. Nu, romanii sunt programati genetic (as zice ca mai degraba e influenta sociala, de aceea unii isi mai educa meteahna) sa generalizeze, sa zica ca tot ce le place lor e perfect si sa-i creada pe restul prosti daca nu le place acelasi lucru. E plin de berline si in Germania. Intr-adevar, procentul de breakuri e mai mare, dar nu e chiar asa, sa nu vezi una in km intregi. Dar nemtii nu prea au probleme cu parcarea organizata, ai peste tot ori in spic, ori supraetajate cu locuri paralele, rar stai ca noi in lungul bordurii sa ginesti un loc ca nu-s. Is alti factori si acolo, nu e genetica. Majoritatea au casa, caine (si nu de ala tinut in lant sa bată la straini) , isi permit sa creasca mai multi copii, etc. normal ca iau masini mai incapatoare. Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 07:32. |
#24
Posted 10 October 2019 - 07:32
Vrei sa auzi una nemaiauzita? Skoda Octavia 3 belina are aceleasi dimensiuni (la milimetru) ca break. Unde n-o poti parca pe una, nu merge nici alalta
Dar nu e problema, trecerile de pietoni si locurile de handicapati ofera suficient spatiu de parcare. Dar mai ales banda 1 + avarii. Asta este sfanta. Edited by abac, 10 October 2019 - 07:33. |
#25
Posted 10 October 2019 - 07:42
Referitor la break: nu mai voiam să am, după fiecare deplasare, prin ploaie, haionul murdar.
Octavia hatch are 590 litri. Breaku-ul 610 litri. În oraș nu prea circul cu mașina personală, am abonament la metrorex și la stb. |
#26
Posted 10 October 2019 - 08:05
corcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:42, said:
Referitor la break: nu mai voiam să am, după fiecare deplasare, prin ploaie, haionul murdar. Se pune spoiler la haion anti murdarie. La orice estate. https://www.ebay.com...I-/322962774258 Avantaj estate -> ai stergator si spalator luneta. Volumul portbagajului este masurat sub prelata portbagajului. Daca rulezi prelata si consideri pana in tavan ai peste mia de litri. |
#27
Posted 10 October 2019 - 08:14
abac, on 10 octombrie 2019 - 08:05, said: Se pune spoiler la haion anti murdarie. La orice estate. https://www.ebay.com...I-/322962774258 Avantaj estate -> ai stergator si spalator luneta. Volumul portbagajului este masurat sub prelata portbagajului. Daca rulezi prelata si consideri pana in tavan ai peste mia de litri. Acuma sa nu zici ca am ceva cu tine, dar daca cozorocul ala de sapca ajuta sa nu se murdareasca haionul la break, imi mananc telefonul. Poate ajuta sa nu-l ploua cand stai pe loc. Cel mai mult ajuta niste aparatoare de noroi puse la rotile spate. Rulou ai si la octavia hatch si se poate scoate, stergator si spalator ai si la octavia hatch ( optional). Edited by Mihai_mb, 10 October 2019 - 08:17. |
#28
Posted 10 October 2019 - 08:17
Baieti, nu-i mai răspundeti.
Troll și aberații, nimic mai mult. |
|
#29
Posted 10 October 2019 - 08:23
Nu e bai, îl accept😎
Nu sunt adeptul improvizațiilor de genul acelui spoiler. Totul cât mai de origine, așa am fost și la Sandero. Tot ce i-am adăugat ulterior achiziției a fost original Dacia. Ionuț, zice bine și el, dar voiam berlină și fără ștergător pe haion. Vă vine să credeți că, dacă ar fi avut ștergător spate, eram în dubii dacă să iau Skoda? Nu îmi place Octavia hatch cu acel ștergător. Și punct 😅 |
#30
Posted 10 October 2019 - 08:30
"Cozorocul" ala ajuta sa nu se murdareasca luneta pentru ca nu mai produce vartejul in spatele lunetei lipit de ea ci il muta 1-2 metri mai in spate. In fine, n-o sa dau eu lectii de aerodinamica.
Audi A6 vine cu asa ceva stock din fabrica. Nici vorba de improvizatie ci mai degraba inginerie si maiestrie in constructia de masini. Romanii evident atat din cauza educatiei precare dar mai ales a ingamfarii de tipul "stie tot" n-au de unde sti cu ce se mananca. Edited by abac, 10 October 2019 - 08:31. |
#31
Posted 10 October 2019 - 08:53
Ăla vine stock, din fabrică. Improvizație, în opinia mea, este să adaug eu ulterior ceva ce nu există din fabrică ca optional. Nu am configurat combi pt că nu m-a interesat.
Octavia aceasta a fost cea mai bună ofertă la momentul acela, am dat și Sandero la fix și asta a fost. Nu am regrete, break nu îmi este necesar, e ceva voluminos (mai înalt) de transportat, am un Duster al unui prieten la dispoziție. Am chestii lungi de transportat, rabatez banchetele spate sau doar partea cu cotiera din spătarul spate și am rezolvat problema 🙂 Și tu dacă luai A6, sigur venea cineva să îți spună că ai fi putut lua cealaltă variantă. Important e ca posesorii să fie mulțumiți și eu sunt unul dintre aceia. E devreme să zic asta, după doar 40 km, dar prima impresie e ok😎 Edited by corcodel10, 10 October 2019 - 09:03. |
#32
Posted 10 October 2019 - 09:42
corcodel10, on 10 octombrie 2019 - 07:42, said:
În oraș nu prea circul cu mașina personală, am abonament la metrorex și la stb. Edited by sirgoofy, 10 October 2019 - 09:43. |
#33
Posted 10 October 2019 - 09:43
abac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:
...nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula). ON: Felicitări pentru achiziţie şi mulţi km fără probleme! |
|
#34
Posted 10 October 2019 - 09:54
Felicitari pentru alegerea pe care ai facut-o. Este o masina foarte echilibrata si practica.
Cred ca singurul minus real este motorul cam mic, insa daca esti genul de sofer relaxat, te vei descurca fara probleme. Sa va plimbe peste tot unde va doriti si sa tina cu casa ! |
#35
Posted 10 October 2019 - 09:55
Peter Blood, on 10 octombrie 2019 - 09:43, said: ON: Felicitări pentru achiziție și mulți km fără probleme! Mersi! Mulțumim Florin! Totuși, e de 2 ori mai puternică decât Sandero, eu zic că va face față cu brio provocărilor. La drum întins, mi-am creat obiceiul de a merge cât mai constant, să nu mai depășesc aiurea în coloană, dar să nu stau în spatele tirurilor sau, dacă nu am altă variantă, să stau cât mai în spatele lor. Aruncă mult praf si multe pietricele, pietre. Și simțeam nevoia unei a 6 viteze. Edited by corcodel10, 10 October 2019 - 09:59. |
#36
Posted 10 October 2019 - 10:13
abac, on 10 octombrie 2019 - 06:22, said:
Nu era o problema in plus automata, nu era mai grea masina, nu marimea portbagajului este neparat criteriul pentru care si-ar lua cineva break dar mai ales volumul suplimentar (poti sa bagi obiecte mari, pana in tavan) si usurinta de incarcare (la break gaura de incarcare e mai aproape de pamant iar daca rabatezi scaunele din spate ai un furgon in toata regula). Dar ma rog, ce nu stii nu te poate rani. E bine ca esti fericit de masina, cum zicea cineva mai sus nici nu ai cum sa nu fii venind de pe Sandero. Edited by andrew1980, 10 October 2019 - 10:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users