Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Problema casa de marcat

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
MihaiiiGL

MihaiiiGL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2015
Salut. Am o problema cu casa de marcat pe care intenționez sa o transmit celor de la care am procurat-o însă mă gândeam poate reușesc sa o rezolv mai rapid cu un răspuns din partea dvs. Problema consta în faptul ca, în momentul în care descarc fișierele de tip pkcs 7 certificate pe cardul sd pentru raportul lunar, îmi apar cu dimensiunea de 0 kbs și implicit nu sunt valide. Pana acum nu m-am confruntat cu o astfel de problema întrucât am descarcat deja pe alte luni și totul a fost ok. Menționez ca bonul (zetul lunar) este în regula și îmi apar toate datele corect.
Am formatat cardul sd și am încercat și cu un alt card și totuși eroarea persista. Mulțumesc anticipat!

Edited by MihaiiiGL, 08 October 2019 - 20:04.


#2
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010
Probabil nu o sa poti face nimic pina cind ajungi la cei ce fac service si inchei un nou contract pentru 1an, moment in care , casa o sa inceapa sa lucreze iar normal.

#3
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Ce casă de marcat e?

#4
MihaiiiGL

MihaiiiGL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2015
E un daisy compact m

#5
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Dacă nu ma înșel casa aia are și opțiunea de a exporta datele pe un pc. Nu merge așa?

#6
MihaiiiGL

MihaiiiGL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2015
S-a rezolvat. Am fost cu casa la firma de unde am achizitionat-o si cu o actualizare de soft e totul ok.
Multumesc pentru raspunsuri!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate