Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.5dCi (95CP) - intervale schimb ulei + filtre
#19
Posted 02 October 2019 - 07:07
#20
Posted 02 October 2019 - 07:52
mannyx92, on 02 octombrie 2019 - 07:07, said:
Cum sa se dilueze uleiul cu motorina???? Înseamnă ca s-au dus dracu pistoanele...ce aveti? |
#21
Posted 02 October 2019 - 07:54
Un interval de 20.000 km pare un pic cam mare, poate ca e ok pentru exploatarea ideala extraurbana, insa pentru o masina folosita mai mult prin oras pe distante scurte as face schimburile mai repede, macar la 15.000 km.
|
#22
Posted 02 October 2019 - 08:24
Uleiul este sufletul motorului, un schimb in regim propriu nu e limba chineza la Logan , la 10k l-as da jos iar la ultimul schimb inaite de a merge in service as fi atent sa pun acelasi filtru cu cel montat de ei .Un coleg a mentionat ca in timp vei simti la buzunar - asa este , uleiul si lichidul de racire sunt esentiale , neanlocuite la timp face sa bata vantul prin buzunar .
|
#23
Posted 02 October 2019 - 08:37
DdorinN, on 01 octombrie 2019 - 19:23, said:
Eu știam ca la cumpărarea unei mașini noi primul schimb de ulei se face la 1500 maxim 2000 km. Apoi la cât vrea producătorul conform cărții service. Știe cineva ceva despre acest lucru? Un pic offtopic: motorul de 0.9 TCe, productie 2016 (pre facelift cred), revizie la 20.000 km, motor 0.9 TCe, productie 2019 (facelift), revizie la 30.000 km. Unul e pe un Sandero (2016), al doilea pe un MCV (2019). Ontopic: revizia o faci cand scrie la carte (ori la km, ori la an/timpul indicat). Daca le faci mai devreme, vei plati mai mult raportat la km parcursi. Pe motorul pe care il am (0.9 TCe) zice la 30.000 km sau la an SAU, daca merg mai mult in oras (sau 50-50%), km se injumatatesc. |
#24
Posted 02 October 2019 - 08:49
calabrezu, on 01 octombrie 2019 - 22:30, said:
Filtrul de aer nu rezista mai mult de 10000km pe drumurile noastre, eu il schimb la 7-10mii. mannyx92, on 02 octombrie 2019 - 07:07, said:
Cum sa se dilueze uleiul cu motorina???? Înseamnă ca s-au dus dracu pistoanele...ce aveti? masinile moderne au multe sisteme care ies din aria ta de cunostinte traditionale spooky51, on 02 octombrie 2019 - 07:54, said:
Un interval de 20.000 km pare un pic cam mare, poate ca e ok pentru exploatarea ideala extraurbana |
#25
Posted 02 October 2019 - 09:10
unbrutus, on 02 octombrie 2019 - 08:49, said:
nu merge pe drumurile "noastre" ci in spania, dar are obiceiul sa nu spuna clar asta... "mediteran" |
#26
Posted 02 October 2019 - 09:25
Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Daca o sa fac schimburile la 20.000km, asa cum mi s-a spus de la reprezentata, ar inseamna sa le fac o data la 8 luni, raportat la numarul de km anuali pe care-i fac. Daca le-as face la 10.000km, asa cum m-am gandit initial, ar insemna sa le fac o data la 4 luni. Tinand cont de regimul meu de mers (30.000km/an, regim autostrada, viteze constante 110-130km/h, zona Barcelona), cred ca solutia de mijloc pare mai putin costisitoare si mai eficienta. Adica sa fac schimburile de ulei si filtre la 15.000km, adica o data la 6 luni. As fi super incantat sa pot duce motorul la 300.000km, asta insemnand 10 ani de exploatare, fara reparatii majore, doar schimburi de consumabile... |
#27
Posted 02 October 2019 - 09:42
unbrutus, on 02 octombrie 2019 - 08:49, said:
si atunci, daca omul zice clar ca extraurban va merge, in regim de autostrada in spania, de ce ii zici ce ai face tu in oras in Romania...? |
#28
Posted 02 October 2019 - 11:06
Pololica, on 02 octombrie 2019 - 08:37, said:
Ontopic: revizia o faci cand scrie la carte (ori la km, ori la an/timpul indicat). Daca le faci mai devreme, vei plati mai mult raportat la km parcursi. Pe motorul pe care il am (0.9 TCe) zice la 30.000 km sau la an SAU, daca merg mai mult in oras (sau 50-50%), km se injumatatesc. Parcă Dan Babu a pus pe YouTube un film despre Astra J returnata la expirarea contractului de leasing ce avusese servisare LL la 30000 km. Motorul se prezenta în stare groaznică cu depuneri imense și mergea foarte urât. Nu mai făceai mașină din aia. Cine își permite să schimbe mașina când expiră garanția nu are decât. Dar pentru inițiatorul topicului, pentru mine și mulți alții care citesc aceste rânduri este absolut contraindicat. |
|
#29
Posted 02 October 2019 - 11:33
@TLGTLC
Atunci ce-mi sugerezi? Sa ma duca pana in 300.000km? Sa schimb o data la 4 luni (10.000km) sau o data la 6 luni (15.000km)? |
#30
Posted 02 October 2019 - 20:54
_Aemilius_, on 02 octombrie 2019 - 11:33, said:
@TLGTLC Atunci ce-mi sugerezi? Sa ma duca pana in 300.000km? Sa schimb o data la 4 luni (10.000km) sau o data la 6 luni (15.000km)? Dar asta îți recomand să o faci cam la al treilea schimb, deoarece la primele două schimburi, în general, sunt nerelevante din cauza uzurii de rodaj. |
#31
Posted 03 October 2019 - 00:34
TLGTLC, on 02 octombrie 2019 - 11:06, said: Omul vrea să țină mașina 10 ani/300000 km. Cu regim LL nu apucă. Parcă Dan Babu a pus pe YouTube un film despre Astra J returnata la expirarea contractului de leasing ce avusese servisare LL la 30000 km. Motorul se prezenta în stare groaznică cu depuneri imense și mergea foarte urât. Nu mai făceai mașină din aia. Cine își permite să schimbe mașina când expiră garanția nu are decât. Dar pentru inițiatorul topicului, pentru mine și mulți alții care citesc aceste rânduri este absolut contraindicat. Si merg. Multe din ele cica ar avea 400.000.km si se vand la noi cu 150.000 Adica merg f bine spooky51, on 02 octombrie 2019 - 09:42, said: Deoarece multora li se pare enorm intervalul de 20.000 km la schimb ulei am considerat ca o explicatie ar fi utila. Mai ai vreo nelamurire, te pot ajuta cu ceva? |
#32
Posted 03 October 2019 - 01:05
unbrutus, on 03 octombrie 2019 - 00:34, said:
Absolut toate masinile importate din germania au servisarea favuta la 30.000 de vreo 15 ani incoace Si merg. Multe din ele cica ar avea 400.000.km si se vand la noi cu 150.000 Adica merg f bine Dar așa e la noi în România, spune unul o tâmpenie și restul o preia fără să o verifice. |
#33
Posted 03 October 2019 - 08:42
unbrutus, on 02 octombrie 2019 - 08:49, said:
nu merge pe drumurile "noastre" ci in spania, dar are obiceiul sa nu spuna clar asta... "mediteran" Stai linistit ca nici pe afara nu tine tine filtrul de aer mai mult de 10000km.Am batut toata Europa cu Loganul si asta e intervalul de schimb, nu 20000 cum scrie in carte. L-am schimbat si la 7000km cind am mers pe drumuri neasfaltate sau primavara cind asfaltul e prin de praf de dupa iarna.Sa vezi cind mai scapa cite un tir cu rotile din dreapta pe banda de urgenta si face ceata in urma lui(in Danemarca,Norvegia in special).Sau cind prinzi in fata o dubita sau un cocalar cu beemveu diesel dar cu motorul terminat si scoate fum ca locomotiva la accelerare, de trebuie sa mergi cu recircularea pornita ca sa poti respira(asta la noi).Sa mergi citiva km in spate la unul de asta ca nu ai cum sa-l depasesti, sa vezi ce se aduna in filtre. regenerarile filtrului de particule se fac prin post-injectie de motorina, e normal sa mai ajunga si in ulei mai ales cand regenerarile se intrerup din diferite motive masinile moderne au multe sisteme care ies din aria ta de cunostinte traditionale Exact,in timpul regenerarii, ECU comanda injectia de motorina in cilindri( si pe evacuare daca are al 5lea ''element'') pe timpul 4 adica evacuare pentru a creste temperatura in filtru.Normal ca motorina aia in exces va scapa pe linga segmenti si va ajunge in baie. si atunci, daca omul zice clar ca extraurban va merge, in regim de autostrada in spania, de ce ii zici ce ai face tu in oras in Romania...? |
|
#34
Posted 03 October 2019 - 09:20
Multumesc pentru sfaturi, vad ca parerile sunt oarecum impartite.
Eu doresc sa-mi intretin bine masina, sa ma tina 10 ani (adica 300.000km). Dar banuiesc ca tine si de "noroc". De ce spun asta? Pentru ca in momentul de fata conduc un Renault Clio din 2009, 1.5dCi (85CP) care are 264.000km. Masina a fost cumparata la 140.000km, de la unic proprietar, carte service, toate schimburile facute la reprezentanta. Uleiul si filtrele au fost schimbate tot timpul la intervalul dat de cartea masinii (si martorul din bord care se aprinde cand trebuie facute schimburile), adica la 20.000km. Deci acest Clio are in prezent 264.000km, schimburile de ulei si filtre au fost facute la 20.000km, iar motorul merge brici, a fost folosit aproape exclusive in regim de autostrada, consuma sub 5% si nu pierde niciun gram de ulei intre schimburi (verificat pe joja). Dar cum ziceam, poate tine si de "noroc", iar motorul e de alta generatie, fara filtru de particule... |
#35
Posted 03 October 2019 - 11:19
Nu e chiar de noroc, daca e ceva defect de fabricatie crapa in timp mult mai scurt.
Tine cel mai mult de felul in care mergi cu el si cum il intretii. 1.5 dci ultimele genaratii e dovedit a fi un motor super fiabil si economic. Zic sa te bucuri de masina si sa nu te stresezi prea tare cu uleiu dat fiind ca mergi preponderent in regim de autostrada, il poti schimba fara stres doar la 20000 km. Primul schimb eu l-as face la un 7000-10000 km, asa dupa rodaj cum s-ar spune, apoi cum vrei tu. Nu pot sa-ti spun sa faci cum am facut si fac eu la masinile avute ) , 6000-7500 km schimb uleiu, dar doar pt ca am regimuri mai severe de mers si ceva pitici pe creier. Linistit la 20000 km, iar daca tu te simti mai bine psihic, la 10000 km, cativa litri de ulei si un filtru chiar nu e o cheltuiala mare. Ca fiabilitate, asta ramane de vazut dupa aia 10 ani care ii pomenesti (eu nu mai gandesc asa, am facut asta la fostu Logan , 10 ani poate fi o viata) . In mod cert ca nu ai cum sa micsorezi fiabilitatea daca schimbi mai des uleiu, ai sanse doar sa o maresti, dar nu e dovedit 100% Edited by Octavian___, 03 October 2019 - 11:23. |
#36
Posted 03 October 2019 - 13:56
TLGTLC, on 03 octombrie 2019 - 01:05, said:
Dar așa e la noi în România, spune unul o tâmpenie și restul o preia fără să o verifice. TLGTLC, on 03 octombrie 2019 - 01:05, said:
Este un mit pe care îl înghit mulți. Intră de curiozitate pe motor-talk.de sau pe alte forumuri germane și vezi acolo discuțiile. Nu este nici un mit, uita=te pe mobile.de si veci poze cu cartile de service, toate sint la 30.000 TLGTLC, on 03 octombrie 2019 - 01:05, said:
Parcurile auto oferă preț mai mic pentru mașinile care au avut interval de service extins și preț mai bun pentru cele cu interval fix. TLGTLC, on 03 octombrie 2019 - 01:05, said:
Și nemții schimbă uleiul în curte la fel cum fac românii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users