![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung Watch Active 2
Last Updated: Aug 08 2023 10:28, Started by
liviudami13
, Sep 29 2019 16:43
·
3

#703
Posted 27 November 2021 - 19:48

#704
Posted 27 November 2021 - 19:53

Nu m-aș mai întoarce la Active 2 acum. Autonomia este doar cu câteva ore mai mică la 4. Maxim 6.
|
#705
Posted 28 November 2021 - 14:36

Mda, dar si asa era mica si pe Active 2... Normal si logic ar fi evolutie, nu regres....Astept urmatorul model, de data asta nu m-au convins. |
#706
Posted 29 November 2021 - 22:11

Nici eu nu m-as intoarce la Active 2.
Active 4 este net superior. Il incarc in fiecare dimineata, si bateria e suficienta pentru mine. |
#708
Posted 22 December 2021 - 16:15

Achiziționat active 2 de 44mm roz pentru prietena, bateria se duce în 2 zile maxim iar azi a cam murit definitiv. Se restartează singur, nu mai funcționează gestul de aprindere al ecranului, nu mai măsoară pulsul și nici pașii, mai are câte un moment când parcă ar funcționa cum trebuie dar după 2 3 măsurători iar nu funcționează.
Parcă era rezistent la apă, să fie o problemă că a făcut duș cu el? ... |
#709
Posted 23 December 2021 - 23:13

L-am recuperat din Service, nu era problemă de apă ci s-au defectat senzorii inclusiv placa de bază și s-a schimbat placa de bază și capacul spate.
|
#710
Posted 14 July 2023 - 19:19

Buna seara, am achizitionat din Altex, dar care a iesit din garantie. Astazi am observat ca s-a deslipit ecranul de ansamblul ceasului. Fara sa fie lovit sau ceva, din contra, discutam in picioare cu cineva, si am observat ca ecranul mai avea putin si se desprindea de tot. L-am pus la loc si sta acolo, s-a prins in lipiciul care mai exista sa ma exprim asa.
As vrea sa stiu daca considerati ca este necesar sa il trimit catre cel mai apropiat service, sau rezolv problema si la un ceasornicar? Multumesc! |
#711
Posted 14 July 2023 - 20:19

Ceasornicarii nu știu să se ocupe de ceasurile astea, care sunt electronice la urma urmei... Nu au ei sculele pentru așa ceva. Direct la service cu el. Este service oficial Samsung la București.
Edited by Vlad_22, 14 July 2023 - 20:19. |
#712
Posted 22 July 2023 - 10:09

Am gasit totusi produsul necesar, este o banda dubla adeziva si cam atat, nimic deosebit. (47 ron OEM Samsung cu transport inclus). Se vede la min 5 si 24s banda.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gxKCBY4NtL8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La un ceasornicar voi apela sa imi desfaca surubelele ca sa pot scoate mufa apoi. Nu am nevoie de toata procedura ca in video de mai sus, deoarece ecranul meu este deja deslipit ![]() Edited by IrrelevantWhiteMan, 22 July 2023 - 10:10. |
|
#713
Posted 08 August 2023 - 10:28

Bună ziua. De unde ați achiziționat banda dublu adezivă ?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users