Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Marmura Residence

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
601 replies to this topic

#37
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,411
  • Înscris: 24.02.2017

View Postedi10000, on 04 octombrie 2019 - 16:52, said:

Linia traseului 5 va fi modernizata, este în negocieri constructorul.


Si probabil va fi gata in 2035, exact ca si metroul Dr. Taberei.  Acel tramvai nu are capat. Tramvaiele nu au unde sa intoarca. Despre ce modernizari vorbim ? Sau ne crezi idioti.

#38
realnick

realnick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 22.10.2007

View Postedi10000, on 04 octombrie 2019 - 16:52, said:

. În alta ordine de idei, mall-ul de pe Sos Chitilei mi se pare ca nu își scoate banii, în afara de week-end este slaba mișcarea. Plus ca în jur este plin de colorați cu putere de cumpărare mica iar densitatea de loc/kmp este redusa.

Ideea este ca ar fi cel mai aproape mall pentru Grivita, 1 Mai, Pajura, Basilescu..etc...plus localitatile din IF apropiate. (Chitila, Mogosoaia, Buftea, Sabareni, Tartasesti) Seara va fi mult mai aglomerat decat este acum, daca baga si un Auchan in incinta lucrurile se aranjeaza.Oricum si cartierul s-a aglomerat, sunt din ce in ce mai multi locuitori noi, nu mai este strada pe care sa nu apara un bloculet nou o data la 6 luni.

#39
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postrealnick, on 07 octombrie 2019 - 09:18, said:

Seara va fi mult mai aglomerat decat este acum, daca baga si un Auchan in incinta lucrurile se aranjeaza.
Ar fi o realizare, sa bage un Oșan lângă un Carfur.

View Postedi10000, on 04 octombrie 2019 - 16:52, said:

Linia traseului 5 va fi modernizata, este în negocieri constructorul. Eu as pune garduri de protecție ca pe traseul lui 41.
Ar fi o idee geniala sa puna garduri pentru un tramvai fara prea multa cerere. Bulevardul Aerogarii e o artera de iesire din oras. Deci lasati dracu masina si mergeti cu tramvaiul la Ploiesti, Brasov si mai departe.

#40
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007

View Postbladhaund, on 20 octombrie 2019 - 23:03, said:

Ar fi o idee geniala sa puna garduri pentru un tramvai fara prea multa cerere. Bulevardul Aerogarii e o artera de iesire din oras. Deci lasati dracu masina si mergeti cu tramvaiul la Ploiesti, Brasov si mai departe.
Cine merge la Ploiesti, Brasov ? Tu de exemplu, de ce ai face asta ?

#41
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011

View Postamenajari_buc, on 22 octombrie 2019 - 12:06, said:

Cine merge la Ploiesti, Brasov ? Tu de exemplu, de ce ai face asta ?

Cred că a fost o enumerare, a unor localități, la întîmplare, nu un traseu bine stabilit.
Altfel, la treburi, probleme, distracții & un milion de alte motive.

#42
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007
Proiectul este foarte misto si va avea succes.

Metrou cu legatura directa gara de nord in fata blocului.
Supermarket vizavi.
Scoli, gradinite, crese.
Victoriei in 15-20min ora de varf.
Parc la cinci minute de mers pe jos.
Piata la fel ca mai sus.

Ai cam tot.

Preturile sunt maricele, dar nu exagerate avand in vedere arhitectura si pozitia.

Gatuiala de la podul constanta se va termina cand se va vota un primar intreg la bila.
De contruit se va contrui in continuare si este perfect normal. Problema nu e ca se contruieste si ca strazile sunt mici, ca pe principiul asta nu mai contruim nimic niciodata, ci ca primaria, in loc sa sistematizeze intersectii sau sa faca pasaje, cumpara voturile la prostime (catedrale, subventii, vouchere samd).

#43
Baltaci

Baltaci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 28.04.2007

View Posttomtom, on 26 octombrie 2019 - 22:55, said:

Proiectul este foarte misto si va avea succes.

Metrou cu legatura directa gara de nord in fata blocului.
Supermarket vizavi.
Scoli, gradinite, crese.
Victoriei in 15-20min ora de varf.
Parc la cinci minute de mers pe jos.
Piata la fel ca mai sus.

Ai cam tot.

Preturile sunt maricele, dar nu exagerate avand in vedere arhitectura si pozitia.

Gatuiala de la podul constanta se va termina cand se va vota un primar intreg la bila.
De contruit se va contrui in continuare si este perfect normal. Problema nu e ca se contruieste si ca strazile sunt mici, ca pe principiul asta nu mai contruim nimic niciodata, ci ca primaria, in loc sa sistematizeze intersectii sau sa faca pasaje, cumpara voturile la prostime (catedrale, subventii, vouchere samd).
Metroul ala e cel mai prost din Bucuresti, vine o data la 7-10 minute si nu prea merge nimeni cu el la Gara de Nord decat daca are treaba la gara (la preturile astea, ma indoiesc ca vreunul din locatari se va "injosi" sa mearga cu trenul cu ceilalti plebei), majoritatea schimba la Basarab.

Nu e nici un parc la 5 minute de mers pe jos, faci atat pana la Bazilescu doar daca esti in adidasi, ai 20 de ani si alearga o haita de caini dupa tine.

Podul Constanta nu tine numai de primar, 2050 cred ca e un termen rezonabil.

#44
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,660
  • Înscris: 23.10.2006
Esti optimist cu 7-10 minute metroul.. ajungi si la 15 min. venea la 6-7 minute, cand avea capatul la parc Bazilescu.

#45
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007

View PostBaltaci, on 28 octombrie 2019 - 11:07, said:

Metroul ala e cel mai prost din Bucuresti, vine o data la 7-10 minute si nu prea merge nimeni cu el la Gara de Nord decat daca are treaba la gara (la preturile astea, ma indoiesc ca vreunul din locatari se va "injosi" sa mearga cu trenul cu ceilalti plebei), majoritatea schimba la Basarab.

Nu e nici un parc la 5 minute de mers pe jos, faci atat pana la Bazilescu doar daca esti in adidasi, ai 20 de ani si alearga o haita de caini dupa tine.

Podul Constanta nu tine numai de primar, 2050 cred ca e un termen rezonabil.

Parcul e la 13 minute pe jos (la peste 30 ai mei, fara adidasi. Am exagerat eu.
Metroul nu vine niciodata la 7-10-15 minute. Am stat vreo zece ani in zona si il foloseam destul de des, cu toate ca aveam masina (ma injoseam).
Daca preturile 'alea' (adica un 120.000 euro cu tot cu TVA, trei camere) ti se par mari si pentru 'neplebime' inseamna ca ai o problema (tu, ca individ).
Nu toata lumea castiga 1500 + bonuri.

Podul constanta tine de primarie si de CFR, de nimeni altcineva, numai ca asa cum spuneam, in loc de bani in consolidare, se arunca bani in prostime, in aia care castiga 1500 + bonuri si care se bucura la vouchere lui madam sarma.

#46
Baltaci

Baltaci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 28.04.2007

View Posttomtom, on 28 octombrie 2019 - 21:12, said:

Metroul nu vine niciodata la 7-10-15 minute. Am stat vreo zece ani in zona si il foloseam destul de des, cu toate ca aveam masina (ma injoseam).
Am lucrat cativa ani in zona. Din timpul pe care il petreceam pe pe m4, 70% era alocat asteptarii metroului.


View Posttomtom, on 28 octombrie 2019 - 21:12, said:

Daca preturile 'alea' (adica un 120.000 euro cu tot cu TVA, trei camere) ti se par mari si pentru 'neplebime' inseamna ca ai o problema (tu, ca individ).
Nu toata lumea castiga 1500 + bonuri.
Vreo 30-40% din populatie angajata munceste pe minim, adica mai putin de 1500+bonuri. Salariul mediu este vreo 650 EUR net (si este o masura pur statistica, caci 90% dintre romani castiga mai putin https://www.digi24.r...e-un-vis-957920), iar gradul de indatorare maxim acceptat de banci e 45%. Asta inseamna ca, presupunand ca banca nu iti cere deloc dobanda, toti ti-ar trebui 35 de ani sa il achiti. Deci preturile sunt pentru top 10%. Daca te afli printre ei, ai noroc!

View Posttomtom, on 28 octombrie 2019 - 21:12, said:

Podul constanta tine de primarie si de CFR, de nimeni altcineva, numai ca asa cum spuneam, in loc de bani in consolidare, se arunca bani in prostime, in aia care castiga 1500 + bonuri si care se bucura la vouchere lui madam sarma.
Consolidarea se face si acum, dar nu rezolva nimic. Acolo trebuie o lucrare de arta complexa, care implica inclusiv exproprieri, mutari de retele, etc. Nu mai e ca pana in 89, cand era suficient o decizie a guvernului. Acum pierzi 2 ani in contestatii la contract, inca 3 sa te judeci cu proprietarii expropriati si alti 2 sa-si mute operatorii privati retelele. Daca ai noroc si firma castigatoarea nu renunta la contract sau nu intra in faliment, in 6-7 ani poti sa te apuci sa deviezi calea ferata ca sa poti darama podul existent.

Edited by Baltaci, 29 October 2019 - 16:18.


#47
CatalinKRK

CatalinKRK

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 21.05.2007
Vorbim de Romania sau de Bucuresti sau le amestecam dupa cum ne convine sa ne sustina punctul de vedere

#48
Baltaci

Baltaci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 28.04.2007

View PostCatalinKRK, on 29 octombrie 2019 - 16:45, said:

Vorbim de Romania sau de Bucuresti sau le amestecam dupa cum ne convine sa ne sustina punctul de vedere
Ai citit articolul? Zice acolo: Ponderea celor cu salariu minim era în București de 34%.
Daca te uiti pe site-ul statisticii ( http://statistici.in...les/insse-table) o sa vezi ca mediul in Bucuresti era in 2018 la 770 Euro, deci sunt doar 29 de ani, nu 35 (in ipoteza ca banca iti cere dobanda 0%), mare avantaj...

Edited by Baltaci, 29 October 2019 - 16:54.


#49
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007
Nu stiu despre ce exproprieri vorbesti, dar esti total pe langa.
Podul ala nu a mai vazut reparatii de 70 de ani!
Este in administrarea primariei capitalei, asa cum spuneam si in primul post.
Da-le naibii de acte si contestatii.

Nu-mi da statistici, ca le stiu foarte bine. Norocul si ghinionul sunt niste notiuni total abstracte cand vorbim de salariu.
Aia care-si permit, isi permit pentru ca muncesc si-i duce bila, nu pentru ca au avut noroc in viata.

Daca tu nu castigi mai mult de 1500 + bonuri nu inseamna ca ai avut ghinion, ci pur si simplu ca nu ti-ai dorit mai mult de la viata.

#50
Baltaci

Baltaci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 28.04.2007
Ba e noroc, daca te nasteai intr-o familie cu 5 copii prin ruralul vasluian, acum munceai la cules de prune prin Italia cu 7 euro pe ora...

Edited by Baltaci, 29 October 2019 - 17:01.


#51
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007
Complet irelevant.
Ideea era ca este un proiect foarte misto si ca are cine sa-l cumpere. Te asigur ca pana la finalizare va fi vandut in proportie de cel putin 70-80%.

Exact cum spunea si ‘leustean€’™, un individ pe care nu ma asteptam sa-l citez vreodata, incep sa se trieze preturile pe categorii sociale.

Esti sarantoc/provincial/ghinionist cu prima casa, te duci in ‘orasul’ popesti. Oferta e mare, pe alese.
Vrei sa locuiesti in sectorul 1, intr-un ansamblu civilizat, care-ti ofera mai mult de 4 pereti inghesuit intre alte zeci de constructii facute anapoda, marci banul.

Edited by tomtom, 30 October 2019 - 06:39.


#52
Afroditu

Afroditu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 06.09.2006
Ai dreptate cu trierea. Trebuie sa fii cumva sa dai pretul ala pe un apartament in Drumul Taberei sectorului 1 :))

#53
tomtom

tomtom

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,139
  • Înscris: 03.01.2007
Iti doresc sa locuiesti in drumul taberei, ca sa poti face comparatii live dimineata intre cele doua cartiere :)).

Tramvaiul 41 si podul grant dimineata si seara sunt priceless.

#54
realnick

realnick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 22.10.2007
trierea o va face mediul economic. Daca s-ar opri sangerarea banilor statului a economiei negre si gri si s-ar urmari anumite cheltuieli ale unor persoane private poate nu ar mai fi atatia oameni care vina cu punga de bancnote si sa cumpere de la stadiu de proiect.Si daca cumparatorii s-ar uita si la ce inconjoara blocul (aglomeratie, infrastructura) poate nu ar mai "investi" unii peste tot.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate