Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Se scumpesc abonamentele
#469
Posted 22 October 2019 - 11:46
Dar de ce sa fiu eu fortat sa actionez? Daca vor sa rezilieze, sa-si asume decizia. Dar le-a fost teama sa zica asa in SMS-ul ala: "Abonamentul dumneavoastra de 5 euro nu mai este in oferta curenta Orange. In 30 de zile contractul dumneavoastra se va rezilia unilateral la initiativa Orange Romania si numarul va trece automat pe cartela prepay. Daca doriti sa ramaneti abonatul Orange va rugam sa ne contactati la numarul de relatii cu clientii 300 in perioada de preaviz de incetare a contractului. "
Eu cred ca era mult mai corect, isi asumau decizia luata. Dar ei fac asa pentru ca li se permite, nu e vorba de suma, e vorba de modalitatea aleasa pentru a modifica un contract valid. Edited by Getodacul, 22 October 2019 - 11:49. |
#470
Posted 22 October 2019 - 12:10
mirabcd, on 22 octombrie 2019 - 11:21, said:
De ce nu reziliati daca nu doriti sa platiti pretul solicitat ? Mai sunt inca 3 operatori pe piata. Aici nu am inteles atitudinea asta de ....a romanului. Orange daca vrea iti cere si 100 de euro fara minute incluse, e dreptul lor. dorin_2k, on 22 octombrie 2019 - 09:41, said:
Cererea de reziliere o am din septembrie deja. |
#471
Posted 22 October 2019 - 12:18
crislacor
Art. 1.768. Cod civil - (1) Preţul datorat de beneficiar este cel prevăzut în contract sau în lege. (2) Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia, între părţi va continua să se aplice preţul sau mecanismul de determinare a acestuia stabilit iniţial în contract, dacă legea nu prevede expres contrariul. (3) Dacă legea prevede expres că preţul sau modalitatea de determinare pe care le stabileşte se va aplica şi contractelor în curs, fiecare dintre părţi poate denunţa contractul în 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii. Pe durata celor 30 de zile părţile vor aplica preţul stabilit prin contract. Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala? La termenii si conditiile de furnizare a serviciilor, care se regasesc pe https://www.orange.r...ni-si-conditii/, sunt conditiile de modificare/cesiune/incetare a contractului care prevad penalitatile de incetare a contractului inainte de termen, astfel perioada minima contractuala pt client este OBLIGATORIE, iar denuntare unilaterala solicitata de catre Client, se face cu un preaviz de cel putin 30 de zile calendaristice si cu plata de juste despagubiri, egale cu valoarea abonamentului înmultita cu numarul de luni ramase pâna la expirarea perioadei minime contractuale. Decat sa scriem ceva, fara a avea argumente legale, mai bine nu o facem. Ideea era ca sa facem ceva sa iesim castigati din aceasta situatie. Cine se complace sa ii fie incalcate drepturile, nu are decat sa accepte majorarea nejustificată. Eu nu o fac ! Contractul de furnizare a serviciilor este un contract sinalagmatic, iar obligațiile născute din acesta sunt reciproce și interdependente și trebuie respectate de catre ambele parti contractuale. Edited by gigiman, 22 October 2019 - 12:20. |
#472
Posted 22 October 2019 - 12:39
Bag de samă că citești printre rînduri și doar ce îți convine! Pe cale de consecintă, eu mă opresc aici și îți doresc succesuri!
|
#473
Posted 22 October 2019 - 16:12
geo579, on 21 octombrie 2019 - 15:47, said:
Ce demersuri?adică taxe de reziliere sau ce?eu am vorbit cu ei și au spus că pot porta in termen de o luna de când am primit SMS ul,fara nici o taxa! Ma refeream la colegii care au facut sesizari anpc, au cerut despagubiri , etc... In urma sms-urilor m-am portat si eu, nu am mai facut sesizari, reclamatii. |
#474
Posted 22 October 2019 - 19:21
gigiman, on 22 octombrie 2019 - 12:18, said:
crislacor Art. 1.768. Cod civil - (1) Preţul datorat de beneficiar este cel prevăzut în contract sau în lege. (2) Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia, între părţi va continua să se aplice preţul sau mecanismul de determinare a acestuia stabilit iniţial în contract, dacă legea nu prevede expres contrariul. (3) Dacă legea prevede expres că preţul sau modalitatea de determinare pe care le stabileşte se va aplica şi contractelor în curs, fiecare dintre părţi poate denunţa contractul în 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii. Pe durata celor 30 de zile părţile vor aplica preţul stabilit prin contract. Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala? La termenii si conditiile de furnizare a serviciilor, care se regasesc pe https://www.orange.r...ni-si-conditii/, sunt conditiile de modificare/cesiune/incetare a contractului care prevad penalitatile de incetare a contractului inainte de termen, astfel perioada minima contractuala pt client este OBLIGATORIE, iar denuntare unilaterala solicitata de catre Client, se face cu un preaviz de cel putin 30 de zile calendaristice si cu plata de juste despagubiri, egale cu valoarea abonamentului înmultita cu numarul de luni ramase pâna la expirarea perioadei minime contractuale. Decat sa scriem ceva, fara a avea argumente legale, mai bine nu o facem. Ideea era ca sa facem ceva sa iesim castigati din aceasta situatie. Cine se complace sa ii fie incalcate drepturile, nu are decat sa accepte majorarea nejustificată. Eu nu o fac ! Contractul de furnizare a serviciilor este un contract sinalagmatic, iar obligațiile născute din acesta sunt reciproce și interdependente și trebuie respectate de catre ambele parti contractuale. Opreste cu articole din lege fiindca nu ai prins esenta. Am mai scris asta de cateva ori pe topic: ce a facut Orange reprezinta o modificare unilaterala de contract, drept urmare nu se mai aplica celelalte prevederi referitoare la obligatiile celorlalte parti (taxa de reziliere, anuntare cu 30 de zile inainte etc), in cazul de fata: clientul. Modificarea unilaterala de contract este legala cata vreme nu se impune celorlalte parti sa respecte in continuare prevederile din contract. Nu este nimic ilegal. Era ilegal daca se percepea taxa de reziliere pentru clientii care mai aveau perioada contractuala si nu au dorit sa continue contractul. In plus, nu poate fi obligat niciun furnizor de produse sau servicii sa mentina un produs/serviciu pe termen nelimitat intr-o piata libera. |
#475
Posted 22 October 2019 - 19:26
Ilegal e ca au făcut notificarea prin SMS și nu pe mail asa cum e specificat la punctul 5.2 din contract.
"5.2. Clientul este de acord ca orice notificari sau alt tip de corespondenta referitoare la contractele de abonament aferente codului de abonat 047xxx sa ii fie comunicate pe adresa de email” |
#477
Posted 22 October 2019 - 20:07
Măi oameni buni ce-i cu voi?
Au schimbat abonamentele (au voie și unilateral), te-au anunțat (SMS, mail, TV, porumbei voiajori, etc) și ți-au dat alternativă, continui cu noul abonament sau pleci unde vezi cu ochii fără să plătești nimic. Care-i problema că nu înțeleg. Citesc pe aici idei de noaptea minții, să te sune personal, să-ți trimită scrisoare, să te scoată la o bere, să ți-o dea pe sor'sa de nevastă. Cînd ne-au trecut pe minunatul Me5 țopăiam toți într-un picior. Ne trec pe Me7 că nu mai există 5-ul pornim o revoluție. |
#478
Posted 22 October 2019 - 20:10
Nu intelegi sau te faci ca nu intelegi?
Ai citit ce am facut eu copy paste din contract la pct 5.2? Ce nu intelegi? Nu deosebesti un SMS de un mail? |
|
#480
Posted 22 October 2019 - 20:19
Da. Ca am mai multe numere si la cele folosite de copii daca nu ii intrebam, nici nu aflam de sms.
Insa mailul e pe cont si il primesc doar eu. Priceput? Ăăă??? I-am intrebat de ce nu au respectat pct 5.2 si au dat un raspuns total aiurea, au zis ca am 30 zile sa ii anunt ca reziliez. Edited by dorin_2k, 22 October 2019 - 20:19. |
#481
Posted 22 October 2019 - 20:36
OK man, dă-i în judecată și rupe-le capu' mama lor de capitaliști fără inimă care fură banii copiilor.
Am și io încă 2 numere, ambele cu Me5 da' eu am zis că dacă mi-a venit SMS-ul le-o fi venit și lor. |
#482
Posted 22 October 2019 - 22:19
gigiman, on 22 octombrie 2019 - 12:18, said:
Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala? Fara sa vreau sa intru in polemica + nu tin cu Orange in acest caz, pe site-ul Ancom avem urmatoarea sursa: http://www.ancom.ro/...eleviziune_5537 Modificarea contractelor pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se poate face atât la cererea utilizatorului, în condițiile prevăzute în contract sau pe baza negocierii directe, cât și la inițiativa furnizorului. Potrivit prevederilor legale, dacă un operator intenționează să modifice unilateral contractul încheiat cu un utilizator final, acesta din urmă are dreptul să renunțe la contract, fără a plăti despăgubiri, în termen de 30 de zile de la primirea notificării privind intenția de modificare a contractului, dacă nu este de acord cu modificările propuse. Potrivit Deciziei președintelui ANCOM nr.158/2015 privind obligațiile de informare a utilizatorilor finali,notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă sub formă de scrisoare, e-mail, SMS, fax sau prin intermediul contului de client al abonatului de pe site-ul furnizorului, în acest din urmă caz notificarea trebuind să fie însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea acesteia. Edited by Lieutenant, 22 October 2019 - 22:20. |
#483
Posted 22 October 2019 - 22:29
Problema e ca au transmis doar un singur SMS in orima zi. Apoi au trimis cate 2 SMS-uri.
Insa in contract e scris ca doar prin email voi primi orice notificare. |
|
#484
Posted 23 October 2019 - 04:06
#485
Posted 23 October 2019 - 07:51
Pricepe ca nu incalca nicio lege, nu insista degeaba si nu mai inflama discutia.
Vezi si precizarea de mai jos. Nenea Zap, on 22 octombrie 2019 - 19:48, said:
Nici un avocat pe aici? Daca vrei sa aprofundezi subiectul dpdv legal iti recomand sa postezi pe aria Juridic -> Drept Comercial. Acolo ai sanse mari sa primesti un raspuns mai detaliat si argumentat corect. Valabila pentru toata lumea precizarea! |
#486
Posted 23 October 2019 - 07:58
Inginerul_, on 23 octombrie 2019 - 04:06, said:
(...) e o lege, deci aplicarea ei e obligatorie (...) În al doilea rînd, chiar și în citatul „legal” (de care vă legați atîta) scrie negru pe alb: „Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia (...)”. Fiți buni și spuneți-mi ce reglementare legală s-a modificat odată cu inițiativa Orange? Chiar sînteți siguri că înțelegeți termenii? Sau doar vă sună pompos și credeți că ați dat lumea pe spate folosindu-i (vezi și cuvîntul „sinalagmatic”, care culmea, nici nu se prea poate aplica unui contract de prestare servicii)? |
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
1 members, 4 guests, 0 anonymous users
man_cristian