Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Se scumpesc abonamentele

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
2736 replies to this topic

#469
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Dar de ce sa fiu eu fortat sa actionez? Daca vor sa rezilieze, sa-si asume decizia. Dar le-a fost teama sa zica asa in SMS-ul ala: "Abonamentul dumneavoastra de 5 euro nu mai este in oferta curenta Orange. In 30 de zile contractul dumneavoastra se va rezilia unilateral la initiativa Orange Romania si numarul va trece automat pe cartela prepay. Daca doriti sa ramaneti abonatul Orange va rugam sa ne contactati la numarul de relatii cu clientii 300 in perioada de preaviz de incetare a contractului. "
Eu cred ca era mult mai corect, isi asumau decizia luata. Dar ei fac asa pentru ca li se permite, nu e vorba de suma, e vorba de modalitatea aleasa pentru a modifica un contract valid.

Edited by Getodacul, 22 October 2019 - 11:49.


#470
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001

View Postmirabcd, on 22 octombrie 2019 - 11:21, said:

De ce nu reziliati daca nu doriti sa platiti pretul solicitat ? Mai sunt inca 3 operatori pe piata. Aici nu am inteles atitudinea asta de ....a romanului.
Orange daca vrea iti cere si 100 de euro fara minute incluse, e dreptul lor.
Randul asta ti-a scapat?

View Postdorin_2k, on 22 octombrie 2019 - 09:41, said:

Cererea de reziliere o am din septembrie deja.


#471
gigiman

gigiman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 07.02.2007
crislacor

Art. 1.768. Cod civil - (1) Preţul datorat de beneficiar este cel prevăzut în contract sau în lege.
(2) Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia, între părţi va continua să se aplice preţul sau mecanismul de determinare a acestuia stabilit iniţial în contract, dacă legea nu prevede expres contrariul.
(3) Dacă legea prevede expres că preţul sau modalitatea de determinare pe care le stabileşte se va aplica şi contractelor în curs, fiecare dintre părţi poate denunţa contractul în 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii. Pe durata celor 30 de zile părţile vor aplica preţul stabilit prin contract.

Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala?

La termenii si conditiile de furnizare a serviciilor, care se regasesc pe https://www.orange.r...ni-si-conditii/, sunt conditiile de modificare/cesiune/incetare a contractului care prevad penalitatile de incetare a contractului inainte de termen, astfel perioada minima contractuala pt client este OBLIGATORIE, iar denuntare unilaterala solicitata de catre Client, se face cu un preaviz de cel putin 30 de zile calendaristice si cu plata de juste despagubiri, egale cu valoarea abonamentului înmultita cu numarul de luni ramase pâna la expirarea perioadei minime contractuale.

Decat sa scriem ceva, fara a avea argumente legale, mai bine nu o facem.
Ideea era ca sa facem ceva sa iesim castigati din aceasta situatie. Cine se complace sa ii fie incalcate drepturile, nu are decat sa accepte majorarea nejustificată. Eu nu o fac !
Contractul de furnizare a serviciilor este un contract sinalagmatic, iar obligațiile născute din acesta sunt reciproce și interdependente și trebuie respectate de catre ambele parti contractuale.

Edited by gigiman, 22 October 2019 - 12:20.


#472
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009
Bag de samă că citești printre rînduri și doar ce îți convine! Pe cale de consecintă, eu mă opresc aici și îți doresc succesuri!

#473
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012

View Postgeo579, on 21 octombrie 2019 - 15:47, said:

Ce demersuri?adică taxe de reziliere sau ce?eu am vorbit cu ei și au spus că pot porta in termen de o luna de când am primit SMS ul,fara nici o taxa!

Ma refeream la colegii care au facut sesizari anpc, au cerut despagubiri , etc...

In urma sms-urilor m-am portat si eu, nu am mai facut sesizari, reclamatii.

#474
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,919
  • Înscris: 18.12.2007

View Postgigiman, on 22 octombrie 2019 - 12:18, said:

crislacor

Art. 1.768. Cod civil - (1) Preţul datorat de beneficiar este cel prevăzut în contract sau în lege.
(2) Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia, între părţi va continua să se aplice preţul sau mecanismul de determinare a acestuia stabilit iniţial în contract, dacă legea nu prevede expres contrariul.
(3) Dacă legea prevede expres că preţul sau modalitatea de determinare pe care le stabileşte se va aplica şi contractelor în curs, fiecare dintre părţi poate denunţa contractul în 30 de zile de la data intrării în vigoare a legii. Pe durata celor 30 de zile părţile vor aplica preţul stabilit prin contract.

Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala?

La termenii si conditiile de furnizare a serviciilor, care se regasesc pe https://www.orange.r...ni-si-conditii/, sunt conditiile de modificare/cesiune/incetare a contractului care prevad penalitatile de incetare a contractului inainte de termen, astfel perioada minima contractuala pt client este OBLIGATORIE, iar denuntare unilaterala solicitata de catre Client, se face cu un preaviz de cel putin 30 de zile calendaristice si cu plata de juste despagubiri, egale cu valoarea abonamentului înmultita cu numarul de luni ramase pâna la expirarea perioadei minime contractuale.

Decat sa scriem ceva, fara a avea argumente legale, mai bine nu o facem.
Ideea era ca sa facem ceva sa iesim castigati din aceasta situatie. Cine se complace sa ii fie incalcate drepturile, nu are decat sa accepte majorarea nejustificată. Eu nu o fac !
Contractul de furnizare a serviciilor este un contract sinalagmatic, iar obligațiile născute din acesta sunt reciproce și interdependente și trebuie respectate de catre ambele parti contractuale.

Opreste cu articole din lege fiindca nu ai prins esenta.

Am mai scris asta de cateva ori pe topic: ce a facut Orange reprezinta o modificare unilaterala de contract, drept urmare nu se mai aplica celelalte prevederi referitoare la obligatiile celorlalte parti (taxa de reziliere, anuntare cu 30 de zile inainte etc), in cazul de fata: clientul.
Modificarea unilaterala de contract este legala cata vreme nu se impune celorlalte parti sa respecte in continuare prevederile din contract.
Nu este nimic ilegal. Era ilegal daca se percepea taxa de reziliere pentru clientii care mai aveau perioada contractuala si nu au dorit sa continue contractul.
In plus, nu poate fi obligat niciun furnizor de produse sau servicii sa mentina un produs/serviciu pe termen nelimitat intr-o piata libera.

#475
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Ilegal e ca au făcut notificarea prin SMS și nu pe mail asa cum e specificat la punctul 5.2 din contract.

"5.2. Clientul este de acord ca orice notificari sau alt tip de corespondenta referitoare la contractele de abonament aferente codului de abonat 047xxx sa ii fie comunicate pe adresa de email”

#476
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,033
  • Înscris: 10.04.2006
Nici un avocat pe aici?

#477
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,342
  • Înscris: 23.05.2003
Măi oameni buni ce-i cu voi?
Au schimbat abonamentele (au voie și unilateral), te-au anunțat (SMS, mail, TV, porumbei voiajori, etc) și ți-au dat alternativă, continui cu noul abonament sau pleci unde vezi cu ochii fără să plătești nimic.

Care-i problema că nu înțeleg.

Citesc pe aici idei de noaptea minții, să te sune personal, să-ți trimită scrisoare, să te scoată la o bere, să ți-o dea pe sor'sa de nevastă. :D

Cînd ne-au trecut pe minunatul Me5 țopăiam toți într-un picior. Ne trec pe Me7 că nu mai există 5-ul pornim o revoluție. :)

#478
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Nu intelegi sau te faci ca nu intelegi?
Ai citit ce am facut eu copy paste din contract la pct 5.2?
Ce nu intelegi? Nu deosebesti un SMS de un mail?

#479
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,342
  • Înscris: 23.05.2003
Contează?

#480
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Da. Ca am mai multe numere si la cele folosite de copii daca nu ii intrebam, nici nu aflam de sms.
Insa mailul e pe cont si il primesc doar eu.
Priceput?
Ăăă???

I-am intrebat de ce nu au respectat pct 5.2 si au dat un raspuns total aiurea, au zis ca am 30 zile sa ii anunt ca reziliez.

Edited by dorin_2k, 22 October 2019 - 20:19.


#481
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,342
  • Înscris: 23.05.2003
OK man, dă-i în judecată și rupe-le capu' mama lor de capitaliști fără inimă care fură banii copiilor.

Am și io încă 2 numere, ambele cu Me5 da' eu am zis că dacă mi-a venit SMS-ul le-o fi venit și lor.


#482
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014

View Postgigiman, on 22 octombrie 2019 - 12:18, said:

Deci, care e legea romana de care spui tu conform careia are voie furnizorul de servicii are voie sa modifice unilateral valoarea abonamentului in perioada contractuala?

Fara sa vreau sa intru in polemica + nu tin cu Orange in acest caz, pe site-ul Ancom avem urmatoarea sursa: http://www.ancom.ro/...eleviziune_5537

Modificarea contractelor pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se poate face atât la cererea utilizatorului, în condițiile prevăzute în contract sau pe baza negocierii directe, cât și la inițiativa furnizorului. Potrivit prevederilor legale, dacă un operator intenționează să modifice unilateral contractul încheiat cu un utilizator final, acesta din urmă are dreptul să renunțe la contract, fără a plăti despăgubiri, în termen de 30 de zile de la primirea notificării privind intenția de modificare a contractului, dacă nu este de acord cu modificările propuse.

Potrivit Deciziei președintelui ANCOM nr.158/2015 privind obligațiile de informare a utilizatorilor finali,notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă sub formă de scrisoare, e-mail, SMS, fax sau prin intermediul contului de client al abonatului de pe site-ul furnizorului, în acest din urmă caz notificarea trebuind să fie însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea acesteia.


Edited by Lieutenant, 22 October 2019 - 22:20.


#483
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,262
  • Înscris: 01.12.2001
Problema e ca au transmis doar un singur SMS in orima zi. Apoi au trimis cate 2 SMS-uri.
Insa in contract e scris ca doar prin email voi primi orice notificare.

#484
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View PostAlexEn, on 22 octombrie 2019 - 19:21, said:

Opreste cu articole din lege fiindca nu ai prins esenta.
Cred ca ai ratat ceea ce e cu adevarat important: e o lege, deci aplicarea ei e obligatorie.

Edited by AlexEn, 23 October 2019 - 07:49.
Nu te mai referi la Romania ca colonie!


#485
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,919
  • Înscris: 18.12.2007
Pricepe ca nu incalca nicio lege, nu insista degeaba si nu mai inflama discutia.
Vezi si precizarea de mai jos.

View PostNenea Zap, on 22 octombrie 2019 - 19:48, said:

Nici un avocat pe aici?

Daca vrei sa aprofundezi subiectul dpdv legal iti recomand sa postezi pe aria Juridic -> Drept Comercial. Acolo ai sanse mari sa primesti un raspuns mai detaliat si argumentat corect.
Valabila pentru toata lumea precizarea!

#486
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

View PostInginerul_, on 23 octombrie 2019 - 04:06, said:

(...) e o lege, deci aplicarea ei e obligatorie (...)
În primul rînd, ce a scris colegul acolo nici măcar nu era lege, ci articol din codul civil. Din cîte știu, nu sîntem în instanță ca să începem să aplicăm ceva de pe acolo...
În al doilea rînd, chiar și în citatul „legal” (de care vă legați atîta) scrie negru pe alb: „Dacă în cursul executării contractului se modifică reglementarea legală a preţului sau mecanismului de determinare a acestuia (...)”. Fiți buni și spuneți-mi ce reglementare legală s-a modificat odată cu inițiativa Orange? Chiar sînteți siguri că înțelegeți termenii? Sau doar vă sună pompos și credeți că ați dat lumea pe spate folosindu-i (vezi și cuvîntul „sinalagmatic”, care culmea, nici nu se prea poate aplica unui contract de prestare servicii)?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

5 user(s) are reading this topic

1 members, 4 guests, 0 anonymous users

man_cristian

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate