Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Se scumpesc abonamentele
Last Updated: Apr 19 2024 00:16, Started by
Remicade
, Sep 27 2019 13:18
·
48
#1045
Posted 03 November 2022 - 20:37
polar006140, on 03 noiembrie 2022 - 20:16, said:
nu au voie sa ceara bani sa sa nu te lase sa te portezi atat timp cat nu ai telefon luat esti liber. Scrie clar in contract. Asta nu-i strict adevărat. Au voie să ceară o "justă despăgubire" pentru oferta ce ai primit-o. Dacă oferta a fost o reducere la abonament, atunci îți pot cere reducerea acordată pe lunile ce au trecut din contract. De exemplu, dacă ai Smart 15 cu reducere de 5 EUR, și au trecut 10 luni din contract, atunci îți pot cere 50 EUR. Desigur, mie nu-mi sună legal nici asta, îmi sună a abuz, pentru că din punct de vedere legal "justa despăgubire" se cere pentru un prejudiciu adus operatorului, adică cheltuieli ce ar fi fost recuperate doar dacă s-ar derula contractul până la sfârșitul perioadei, astfel încât operatorul înregistrează pierderi printr-o denunțare unilaterală prematură a contractului. Dar trebuie să te cerți cu ei, și aș vrea să știu și eu dacă a avut careva câștig de cauză la ANPC/ANCOM. |
#1046
Posted 03 November 2022 - 20:38
Deci: nu te poate impiedica niciun operator sa portezi. Portarea inseamna incheierea realtiilor contractuale cu operatorul curent (nu conteaza ca ai facut cerere de portare sau ca ai depus direct notificarea de reziliere), ceea ce inseamna ca e posibil sa platesti niste despagubiri, cinfrm contractului. Nu ii cere nimeni bani ca sa il lase sa se porteze. Nu ceri voie operatorului curent ca sa te portezi.
P.S: nu mai da reply direct in quote ca nu se intelege nimic. |
#1047
Posted 03 November 2022 - 20:43
AlexEn, on 03 noiembrie 2022 - 20:07, said:
Reclamatie ca ce? Alex, topicul este despre majorarea abonamentului. Desi am ales in prima faza sa-l inchid, m-am razgandit si il portez la Vodafone. Daca in factura imi zici: “Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri…….” Atunci am ales sa renunt la contract prin portare. De ce ma fortezi sa-l inchid sau sa-l trec pe cartela? Este problema mea cum aleg sa renunt la contract. Deci pentru asta am facut reclamatie la ANPC. |
#1048
Posted 03 November 2022 - 20:59
Eu cred că despăgubirile ar fi de plată dacă denunță abonatul primul contractul. Dar în condițiile în care Orange a mărit abonamentele și ei scriu clar pe factură că poți rezilia fără despagubiri, nu înțeleg de ce acum sună și dau mesaje celor care doresc să se porteze că vor plăti despagubiri dacă portează. Mi se pare un abuz din partea Orange și cred că ANPC-ul ar trebui să-i atenționeze și chiar sancționeze.
Atașez și răspunsul lor. Am zis să existe si scris dovada faptului că una scriu pe factură și apoi alta fac, amenințând abonații cu plata penalităților în cazul portării. Că e reziliere, trecere pe prepay sau portare, tot renunțare la contract este și nu văd de ce ar avea voie să ceară despagubiri. Attached FilesEdited by sorin1985, 03 November 2022 - 21:00. |
#1049
Posted 03 November 2022 - 21:04
ANPC sigur controleaza dar trebuie reclamati.
In cazul asta doar ANPC poate verifica sau mai sunt si alte autoritati, daca tot m-am apucat de treaba sa merg pana in panzele albe. ANCOM are treaba cu asta? Nu stiu, ceva comisii parlamentare, Minister, etc. Daca e bal atunci sa fie bal. LE Primul mail a plecat catre presedintele Comisiei pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din Camera Deputatilor. Edited by xymzar, 03 November 2022 - 21:13. |
#1050
Posted 03 November 2022 - 21:14
sorin1985, on 03 noiembrie 2022 - 20:59, said:
Eu cred că despăgubirile ar fi de plată dacă denunță abonatul primul contractul. Dar în condițiile în care Orange a mărit abonamentele și ei scriu clar pe factură că poți rezilia fără despagubiri, nu înțeleg de ce acum sună și dau mesaje celor care doresc să se porteze că vor plăti despagubiri dacă portează. Mi se pare un abuz din partea Orange și cred că ANPC-ul ar trebui să-i atenționeze și chiar sancționeze. Atașez și răspunsul lor. Am zis să existe si scris dovada faptului că una scriu pe factură și apoi alta fac, amenințând abonații cu plata penalităților în cazul portării. Că e reziliere, trecere pe prepay sau portare, tot renunțare la contract este și nu văd de ce ar avea voie să ceară despagubiri. |
#1051
Posted 03 November 2022 - 21:20
sorin1985, on 03 noiembrie 2022 - 20:59, said:
Eu cred că despăgubirile ar fi de plată dacă denunță abonatul primul contractul. Dar în condițiile în care Orange a mărit abonamentele și ei scriu clar pe factură că poți rezilia fără despagubiri, nu înțeleg de ce acum sună și dau mesaje celor care doresc să se porteze că vor plăti despagubiri dacă portează. Mi se pare un abuz din partea Orange și cred că ANPC-ul ar trebui să-i atenționeze și chiar sancționeze. Atașez și răspunsul lor. Am zis să existe si scris dovada faptului că una scriu pe factură și apoi alta fac, amenințând abonații cu plata penalităților în cazul portării. Că e reziliere, trecere pe prepay sau portare, tot renunțare la contract este și nu văd de ce ar avea voie să ceară despagubiri. Practica asta o are și Vodafone. Daca îți dau notificare că-ți măresc abonamentul și nu ești de acord și vrei sa portezi, îți spun că vei plăti despăgubiri daca nu treci întâi pe cartela 🤣😅 |
#1052
Posted 03 November 2022 - 21:31
#1053
Posted 03 November 2022 - 21:41
Aberatii. Daca operatorul mareste valoarea contractului poti porta fara probleme.
Cu vrajeala asta sperie abonatii mai slabi de inger, poate poate or renunta. |
#1054
Posted 03 November 2022 - 21:59
|
#1055
Posted 03 November 2022 - 22:04
Minciuni marca orange.
Ca atunci când pui cerere de reziliere și brusc primesti mesaj ca ai fost căutat și nu ai raspuns, deși pe tine nu te-a sunat nici naiba de la Orange. |
#1056
Posted 04 November 2022 - 00:49
Eu le-am trimis următorul e-mail în care le precizez că sunt de acord cu mărirea dar cu o condiție:
Bună ziua, La mesajul dvs. transmit prin factura nr.JAPxxxxxxdin 20.10.2022 : ”Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 19 Noiembrie 2022 valoarea abonamentului tau de pe 072xxxxxxx va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala. Incepand cu aceeasi data, cursul de schimb valutar la care se va face facturarea este reprezentat de valoarea cursului de vanzare ING Bank anuntat pe site-ul bancii, in sectiunea dedicata cursului valutar (standard) pentru persoane fizice, in ziua lucratoare anterioara zilei emiterii facturii, la ora 15:00. Celelalte conditii contractuale raman neschimbate. Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta pe orange.ro/contact, prin apel la 300 sau in magazinele Orange. In cazul renuntarii la contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele tv si internet pe care le ai in custodie (daca este cazul). In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus. ” vă răspund următoarele: Sunt de acord cu mărirea abonamentului cu 1 Euro (TVA inclus), atât timp cât voi beneficia de o reducere suplimentară de 1 Euro (TVA inclus), pe întreaga perioadă pentru care se percepe mărirea respectivă. In lipsa unui raspuns în scris din partea voastră pe această adresă de e-mail, voi considera ca sunteți de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata de voi, cu modificările menționate de mine.” |
#1057
Posted 04 November 2022 - 07:49
Nu are nicio valoare juridica ce le-ai scris, ma refer la ultima fraza. xymzar, on 03 noiembrie 2022 - 20:43, said:
Alex, topicul este despre majorarea abonamentului. Desi am ales in prima faza sa-l inchid, m-am razgandit si il portez la Vodafone. Daca in factura imi zici: “Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri…….” Atunci am ales sa renunt la contract prin portare. De ce ma fortezi sa-l inchid sau sa-l trec pe cartela? Este problema mea cum aleg sa renunt la contract. Deci pentru asta am facut reclamatie la ANPC. Nu te forteaza nimeni sa il inchizi. S-a mai discutat subiectul asta de nspe mii de ori. Prin modificarea unilaterala de contract, celelalte parti (in speta asta tu) auposibilitatea de a denunta contractul (adica inchidere) fara plata vreunei penalitati daca nu sunt de acord cu modificarea. Asta iti spune sms-ul, nimic altceva. Nu o sa iti spuna vreodata un operator sa te duci la concurenta. Succes cu reclamatia la ANPC, sa ne spui care a fost rezultatul. Edited by AlexEn, 04 November 2022 - 07:50. |
#1058
Posted 04 November 2022 - 09:22
#1059
Posted 04 November 2022 - 10:03
AlexEn, on 04 noiembrie 2022 - 07:49, said: Nu are nicio valoare juridica ce le-ai scris, ma refer la ultima fraza. Nu te forteaza nimeni sa il inchizi. S-a mai discutat subiectul asta de nspe mii de ori. Prin modificarea unilaterala de contract, celelalte parti (in speta asta tu) auposibilitatea de a denunta contractul (adica inchidere) fara plata vreunei penalitati daca nu sunt de acord cu modificarea. Asta iti spune sms-ul, nimic altceva. Nu o sa iti spuna vreodata un operator sa te duci la concurenta. Succes cu reclamatia la ANPC, sa ne spui care a fost rezultatul. Am renunțat la contract prin portare. Dar Orange ma sună și îmi zice că pot doar sa îl închid sau să-l mut pe cartelă. Dacă aleg portarea nu mai este ok pentru ei și vor sa plătesc penalități. Deci nu se opun portarii cu subiect și predicat dar dacă portez ma penalizează. O sa revin cu răspunsul ANPC când îl primesc. |
|
#1060
Posted 04 November 2022 - 12:40
Niciun operator nu are voie sa impună clientului asemenea cerințe. Reclama la ANCOM.
Asta e doar vrăjeală sa nu scadă numărul clienților. |
#1062
Posted 04 November 2022 - 13:11
S-au dus în cap și ăștia. Industria telecom din ro e în cădere libera, la fel ca multe altele. Chestii de neconceput pt o tata europeana fata de respectul pt client.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users