Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 

"Mercedes-Daimler-Benz" renunță la dezvoltarea motoarelor cu ardere intermă?

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#73
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Iar tu crezi?
Parcă-i văd pe proiectanții de la Mercedes cum le curg bale din gură citindu-ți ”crezurile”.

ps. Dă-mi voie să bag o pungă de popcorn la mikrowelle, ok?

 chilly willy, on 25 septembrie 2019 - 18:09, said:

nu e nici o lupta, producatorii vor face masini in functie de vanzari.
Așa au zis și cei de la Nokia. RIP.

#74
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 chilly willy, on 25 septembrie 2019 - 18:35, said:

Eu cred ca singura varianta de masina electrica de succes va fi cea bazata pe pile de combustie cu metan cand vor fi disponibile pe scara larga la pret accesibil.
Tesla Model 3 este cea mai vanduta masina dintre toate masinile ICE si EV de la inceputul anului in Olanda, Norvegia, Elvetia. Se poate considera ca este de succes? Plus ca in multe alte țări  se vinde mai bine decat masini ICE din aceeasi categorie.
Vorbim de date actuale, sunt curios care sunt datele actuale despre masinile cu pilă de combustie cu metan. Apropos...exista asa ceva la vânzare sau e doar o fantezie de-a ta?

#75
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 inuendo0, on 25 septembrie 2019 - 20:59, said:

pilă de combustie cu metan.
Stai calm ... e vorba de o tehnologie care se preteaza pentru uz in imobile, si e in stadiu de cercetare ... mai e pana sa devina comerciala si mai e foarte mult pana sa se miniaturizeze suficient incat sa devina instalabila pe masini .... in plus necesita temperaturi de functionare pe la 500 de grade celsius si produce CO2 ... cica mai eficient ca un motor cu combustie interna dar inca ... naspa ..

https://www.scienced...81029130939.htm

Sa fie cat mai multe metode, asta nu poate duce decat la progres accelerat in toate domeniile si subdomeniile.

Acum hai sa revenim la Daimler si faptul ca nu omai dezvolta motoare termice :)

#76
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
nah, cei de la  nokia au avut alte belele. Poate le e frica sa nu ajunga ca si Kodak sa ramana in urma cu produse obsolete in timp ce altii merg inainte. Nu prea vad de ce te agiti asa. Am zis ca vom vedea cu timpul cine a avut dreptate.
Nu exista masinile cu pila aia inca. Un dude scientist care a lucrat la nasa in acelasi domeniu a inventat pila aia de combustie prin 2010 si a fondat o companie bloom energy. La inceput a fost agitatie serioasa, goagle isi cumparase unitati de generare a curentului cu gaz . Pila in sine arata ca un biscuit ceramic cu ceva pe el. pe o parte vine gazul pe ailalta aerul. Randamentul era cam 40-45% daca retin corect. Foarte bun, perfect comparabil cu generatoarele mari cu abur. Goagle mai ales era interesat dar si altii pentru ca aveai o sursa de curent solid state cu pornire practic instantanee si usor de scalat la ce marime vrei si cu un combustibil ieftin. Perfect pentru backup si chiar alimentarea serverelor. Pe urma nu am mai auzit mare lucru de ei dar vad ca au aparut mai multe firme care fac acelasi lucru, presupun ca sunt si ceva probleme cu patentele ca de obicei. Si spune in clip ca e chestia care va face ICE obsolete.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kWsWDHR-DxY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pe de alta parte poti sa-ti pui un poster pe perete cu daimler care nu mai dezvolta motoare termice. Poti sa-ti faci si un ceas sau un program pe o tableta care sa arate cate zile au trecut din noua era de cand daimler nu mai dezvolta motoare termice. Mai vedem peste cativa ani daca asa a fost sau nu.

Edited by chilly willy, 25 September 2019 - 21:24.


#77
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 chilly willy, on 25 septembrie 2019 - 21:17, said:

nah, cei de la  nokia au avut alte belele. Poate le e frica sa nu ajunga ca si Kodak sa ramana in urma cu produse obsolete in timp ce altii merg inainte.
”Poate le e frică” ???
Serios acum, de unde ai apărut?

#78
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
adica? ce nu ai inteles? nu ai auzit povestea celor de la kodak?
Acum nu stiu daca voi ca fani auto club Tesla stiti sau nu dar situatia financiara a tesla nu e chiar asa roz. Are in sfarsit ceva profit dar foarte subtire si in scadere rapida. Tesla mai mult a mancat bani decat a produs. Pe de alta parte VW si Mercedes stau pe gramezi de bani, vw a platit amenzile alea pentru falsificarea testelor de poluare fara sa clipeasca (sau ma rog a clipit doar odata). Vedem mai incolo. Va agitati ca domnisoarele batrane la maritat ca a zis unu ca nu mai fac motoare. Gata de maine toti inginerii de la motoare termice isi golesc birourile si valea, aducem niste electricieni in locul lor. Parca vad peste vreo 3 ani reclama la noul s-klasse eleganta, traditie si stabilitate, performanta inegalabila cu noul motor V8.

#79
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 chilly willy, on 25 septembrie 2019 - 22:45, said:

adica? ce nu ai inteles? nu ai auzit povestea celor de la kodak?
Se pare că tu nu ai auzit de mega eșecul celor de la Nokia, dar nu-i de mirare.

#80
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,384
  • Înscris: 23.04.2007

 ro_explorer, on 25 septembrie 2019 - 11:10, said:

- nu poti incarca in 5 minute. Asa e .. dar nici nu ai nevoie. Incarci lent, acasa, ai masina incarcata in fiecare dimineata. Pentru acele 2-3 exceptii pe an, cand mergi la drum lung, stai cate 30 de minute pe la superchargere sau inchiriezi un ICE pentru acea ocazie.
Lasam multi din noi telefoanele la incarcat peste noapte si nu putem lasa masina. Serios ?

#81
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Pai sa se pare, ca nu se poate. Citește pe aici. E un argument adus des în discuție.
Adevărul ca dacă nu stai la casa, ca sa ai o priza în/lângă garaj, e mai dificil cu încărcatul lent peste noapte.

#82
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006

 ericmario, on 25 septembrie 2019 - 23:03, said:

Se pare că tu nu ai auzit de mega eșecul celor de la Nokia, dar nu-i de mirare.
am auzit de nokia dar ce are nokia cu cazul asta? mai clar e esecul de la kodak. probabil ca tu nu ai auzit de kodak

#83
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Ambele au fost în aceasi situație, nu au privit în viitor și au crezut ca poziția dominanta pe piața le ajuta.

#84
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
asa este, erau lideri de piata si s-au trezit peste noapte ca produsul lor nu-l mai vrea nimeni si au cazut din pozitia de lider direct in faliment. Datorita managementului defectuos nu au recunoscut trendul si si-au pus toate ouale intr-un singur cos si cand produsul lor nu a mai avut cautare au cazut si toate ouale s-au spart. Situatia poate fi simetrica si in cealalta parte. Sa abandonezi complet o pozitie pe care o ai si sa te aventurezi pariind ca noul produs va inlocui complet vechiul produs. Esti tot cu ouale intr-un singur cos. Orice corporatie condusa de oameni cu minte va pune ouale in mai multe cosuri. Au fost si corporatii care au cazut crezand ca produsul in are investesc si care i-a secat de resurse ii va face lideri si nu a fost asa. RCA a incercat sa dezvolte un videodisc pe principiul discului de pickup doar ca evident mai avansat. Nu a mers si i-a dus la faliment dupa ce si-au consumat toate resursele si au ajuns vulnerabili la cumparare ostila. Altfel RCA a fost o corporatie legendara care a facut o multime de lucruri noi dar persistenta excesiva pe discul ala care au crezut ei ca-i va face lideri pe piata divertismentului video i-a omorat. Au mai fost si altii care au perseverat in eroare si au bagat fonduri enorme in dezvoltarea unor produse care s-au dovedit esecuri, mai ales cand dezvoltarea a durat ani timp in care preferintele pietei s-au schimbat sau au aparut produse care rezolvau problema din alt unghi si produsul la care au lucrat ani devine nerelevant.
Eu nu cred ca masinile electrice in forma actuala vor fi viitorul. Niste vanzari mari acum in cateva tari nu inseamna mare lucru. Pe ansamblu faptul ca este prima la vanzare intr-o tara poate insemna si doar 5-6% din piata. In plus tarile alea sunt cunoscute pentru subventii mari date de stat pentru cumpararile respective si in olanda de ex au mai fost valuri de cumparari de vehicule electrice dar care au tinut doar cate un sezon. Aia au bani de stricat aiurea. Chiar si cu aceste vanzari mari situatia financiara a Tesla e foarte precara.
Pe de alta parte piata ICE inca e stabila si mai e de scos din motoarele asta inca destul de mult si mai sunt si combustibilii alternativi. Cu timpul oamenii ar putea sa se plictiseasca de restrictiile generate de masinile electrice, de statul la incarcat, de programarea traseului dupa punctele de incarcare etc si trendul sa scada la un numar mai mic de entuziasti si sa ramana doar tesla pe piata si ceva masini mici pentru oras. Poate apare pila aia de combustie ieftina pe gaz care va omora ICE sau poate nu. Mie nu mi se pare prudent sa renunti la cercetare si dezvoltarea altor motoare doar pe credinta ca bateriile vor fi viitorul. Si nu cred ca cei de la Mercedes sunt prosti. Eu cred ca blufeaza sau doar sunt afirmatii facute asa pentru presa de unul si altul. Deciziile oricum le ia conducerea.

Edited by chilly willy, 26 September 2019 - 12:42.


#85
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,111
  • Înscris: 04.08.2007

 AdrianHH, on 26 septembrie 2019 - 08:25, said:


Lasam multi din noi telefoanele la incarcat peste noapte si nu putem lasa masina. Serios ?
Si masina tot pe noptiera o pui la incarcat?

#86
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,551
  • Înscris: 13.06.2004

 inuendo0, on 25 septembrie 2019 - 20:59, said:

Tesla Model 3 este cea mai vanduta masina dintre toate masinile ICE si EV de la inceputul anului in Olanda, Norvegia, Elvetia. Se poate considera ca este de succes? Plus ca in multe alte țări  se vinde mai bine decat masini ICE din aceeasi categorie.
Vorbim de date actuale, sunt curios care sunt datele actuale despre masinile cu pilă de combustie cu metan. Apropos...exista asa ceva la vânzare sau e doar o fantezie de-a ta?

Dacă ăia au venituri mari.
Dacă la noi ar câştiga cel puţin 500.000 de oameni minm 2.000 Euro pe lună am avea mai multe maşini electrice sau cel puţin maşini (mai) noi.

Edited by djl, 01 October 2019 - 16:34.


#87
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,967
  • Înscris: 06.04.2007
Na, acu ok, ai deschis un subiect cu noima.

E normal sa se axeze pe viitor.
Ce stiu sigur, chit ca au vanzari bune au multe masini produse pe stoc/nevandute, e o problema si pt Daimler.
Ce mai stiu ca furnizorii de piese Daimler au deschis ceva linii noi de productie cu repere noi (cine lucreaza pe la fabricile astea de automotive poate spune mai mult daca vrea ) unii sunt chiar dati peste cap.
Nu stiu ce repere, dar sunt ceva piese noi, nefabricate pana acum pe plantatiile noastre.

#88
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dbi8xvqTzlI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#89
chilly willy

chilly willy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,594
  • Înscris: 23.10.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Hatav_Rdnno?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate