Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Casa pe structura din lemn (sau aventura constructiei in regim diy)
Last Updated: Mar 07 2022 09:05, Started by
blue_marlin
, Sep 18 2019 10:13
·
0
#361
Posted 27 April 2020 - 08:37
In cazul tau...cel mai bine ar fi sa apelezi la un electrician autorizat. Inclusiv pentru tabloul electric.
|
#362
Posted 27 April 2020 - 13:45
blue_marlin, on 26 aprilie 2020 - 22:50, said:
Cum poti sa verifici? In alegerea descarcatoarelor nu lua in considerare numai faptul ca daca nu ai paratrasnet esti scutit de loviturile directe,poate sa loveasca direct in acoperis si pa,in cablul de antena ,antena,,poate sa loveasca in LEA si daca nu ai un descarcator combinat va fi prapad in inst electrica si in electrocasnicele tale,de asemeni verifica daca ai o priza de pamant buna,verifica daca toate componentele si masele metalice ale diverselor inst sunt legate la priza de pamant. Cred ca este clar ca o casa din lemn prezinta cele mai mari riscuri in caz de incendiu indiferent de cauza lui. Edited by anaki, 27 April 2020 - 13:56. |
#363
Posted 30 May 2020 - 22:15
Semineul - Continuare de aici.
Materialele pentru hota le-am cumparat de la Seminee Chazelle care au o oferta foarte buna. Mi-au personalizat oferta, inlocuind o parte dintre placile de silicat de 30mm si diblurie de care nu aveam nevoie cu alte materiale (cateva placi de 25mm, cantitati duble de adeziv si amorsa, plasa de armare, etc). De asemenea informatia tehnica share-uita la telefon de Dl Minculescu a fost foarte importanta. Grilele le-am luat de la pefoc.ro. Tot de la ei vroiam sa iau si celelalte material dar informatia pe care au oferit-o (superficiala si incompleta) m-au determinat sa caut mai mult si astfel am dat peste oferta Chazelle. In urma sfaturilor primite am modificat un pic planul, introducand un perete dublu, ventilat, intre focar si peretele casei. Etape: 1. Izolarea cu vata ceramica a partii din inox a cosului si a tubulaturii de aspiratie a aerului cald – la trecerea prin plafon. 2. Completarea golului din plafon cu placi din vata de sticla. 3. Conectarea aspiratiei aerului de ardere cu trecerea prin perete. 4. Izolarea tubulaturii mentionate mai sus cu armaflex (anticondens – aspira aer din exterior) 5. Montarea placii de plafon, prinsa cu HS. 6. Montarea primului strat al peretelui ventilat, Silicat de 25mm, prins placa cu placa, cu HS de perete 7. Montarea distantierelor care vor crea spatiul ventilat; sunt baghete din silicat de 25mm, late de 80mm, montate continuu pe contur (exceptie cate o fanta sus si jos pe ambele laturi) si orizontal pe fiecare imbinare a placilor (lasand spatii sprebaghetele de pe contur pentru a permite aerului sa circule); se prind cu adeziv si HS; de urmarit ca distantierele sa acopere capetele holsuruburilor cu care au fost fixate placile primului strat pe perete. 8. Montarea celui de-al doilea strat, cu adeziv si HS; De urmarit ca HS-urile sa fie suficient de scurte, astfel incat sa nu ajunga pana in structura inflamabila (sunt punti termice). 9. Montarea diafragmei care separa zona focarului de camera de decompresie; e prinsa doar de peretele ventilat (deocamdata) cu adeziv si HS; deoarece prin ea trece evacuarea fumului si aspiratia aerului cald a trebuit sa o fac din bucati si sa le imbin pe pozitie. 10. Sigilarea trecerilor de tubulatura prin silicat cu sigilant rezistent la temperature. 11. Izolarea cu vata ceramica a evacuarii si aspiratiei in camera de decompresie (sunt tevi fierbinti) si sigilarea izolatiei cu banda din aluminiu (camera de decompresie este ventilata) 12. Confectionarea “pe banc” a peretilor laterali si montarea lor cu adeziv si HS; sunt lipiti atat de peretele din spate cat si de placa din plafon cat si de diafragma; am urmarit ca grila mare de ventilatie de pe stanga sa fie in drepul capacului de inspectie / curatare montat pe evacuare. 13. La recomandarea expertului de la Chazelle am dublat cu resturile ramase zona din spatele focarului, pentru un plus de izolare in zona cea mai fierbinte. 14. Curatenie generala la interior si impregnarea suprafetelor cu amorsa (utilitatea impregnarii e discutabila,, dar am facut-o ca sa fie) 15. Montat peretele frontal, placa cu placa; de urmarit sa ramana minim 3mm spatiu in jurul ramei geamului. Attached Files |
#364
Posted 30 May 2020 - 22:38
16. Incarcarea fundatiei din caramida cu ipsos , pana a ajuns la acelasi nivel cu silicatul.
17. Amorsarea suprafetei exterioare cu amorsa universala de la Apla (o mana 1:3 si inca una 1:1, dupa 5-6 ore). 18. Aplicarea primei maini de glet in care am incorporate si plasa de armare (la o zi dupa amorsare). 19. Montarea ramelor grilelor de ventilatie 20. Aplicarea mainii finale de glet, la o zi dupa prima mana. 21. Slefuirea usoara a suprafetei. 22. Va urma varuire cu lavabila, ca la pereti. Attached Files |
#366
Posted 31 May 2020 - 09:53
Pentru ca il vrem cat mai simplu, ca o extensie a peretelui.
Vrem sa atraga atentia doar cand ard lemnele in el. |
#367
Posted 31 May 2020 - 11:50
Aductiunea de aer vine direct de afara prin perete ? Nu e prea rece iarna aerul ?
Si eu am cochetat cu ideea de a face o soba cu registru termic, parca ai zice, ca sursa principala de incalzire, am renuntat la idee constransi de arhitectura livingului. Mi-a placut mult ceea ce a facut @dana cu focarul in sp. tehnic, la mine din pacate nu se putea, asa ca am renuntat la idee. Din discutiile avute la acel moment am inteles ca era nevoie de o aductiune de aer de peste 10 ml prin pamant ca aerul sa nu vina direct la temperatura exterioara. |
#368
Posted 31 May 2020 - 14:01
blue_marlin, pe 31 mai 2020 - 09:53, a scris:
Pentru ca il vrem cat mai simplu, ca o extensie a peretelui. Vrem sa atraga atentia doar cand ard lemnele in el. FB_IMG_1590926257591.jpg 17.21K 115 downloads |
#369
Posted 31 May 2020 - 21:49
roman_roman, pe 31 mai 2020 - 14:01, a scris:
Bine ,dar e prea simplut. Daca il avea incadrat in planul peretelui sa zicem ca ar fi mers mai simplu. FB_IMG_1590926257591.jpg Stii cum e cu gusturile... Cand ne vom satura de simplitate il vom picta cu fluturasi roz |
#370
Posted 31 May 2020 - 22:32
danwd, pe 31 mai 2020 - 11:50, a scris:
Aductiunea de aer vine direct de afara prin perete ? Nu e prea rece iarna aerul ? Si eu am cochetat cu ideea de a face o soba cu registru termic, parca ai zice, ca sursa principala de incalzire, am renuntat la idee constransi de arhitectura livingului. Mi-a placut mult ceea ce a facut @dana cu focarul in sp. tehnic, la mine din pacate nu se putea, asa ca am renuntat la idee. Din discutiile avute la acel moment am inteles ca era nevoie de o aductiune de aer de peste 10 ml prin pamant ca aerul sa nu vina direct la temperatura exterioara. Nu e obligatorie aceasta aductiune prin pamant, lemnele ard foarte bine si afara, pe ger la -20. Pierzi doar un pic de energie ca sa incalzesti aerul de ardere de la -5 sau -10 la +5. Preincalzirea aerului de ardere pentru a avea eficienta maxima a semineului este situatia ideala, dar sa faci un put canadian doar pentru un procent in plus la randament (asta se intampla doar in putinele saptamani cu temperaturi mici) mi se pare un pic extrem. Mai bine accepti ideea ca randamentul focarului e 81% (sau alta valoare) in loc de 82% La seminee, oricat de ineficiente ar fi, problema e supraincalzirea. E ideal pentru a ridica rapid temperatura dar dupa 1-2 ore trebuie sa ii reduc la maxim aerul de ardere (adica il fortez sa arda ineficient) pentru ca mori de cald. Edited by blue_marlin, 31 May 2020 - 22:34. |
|
#371
Posted 31 May 2020 - 23:27
Cateva ponturi pentru lucrul cu silicatul:
- HS-urile trebuie sa fie pentru lemn, cu pas mare; de evitat cele cu pas mic pentru montat gips carton pe structura metalica care macina silicatul si se smulg usor. - HS-urile trebuie sa fie infiletate cu grija, pt ca silicatul este destul de friabil. - Trebuie neaparat amorsate ambele suprafete inainte de a le lipi; silicatul este ca un burete si daca nu e amorsat lipitura cedeaza usor. - Lipiturile amorsate cu amorsa universala de la Apla sunt mai rezistente decat cele unde am folosit amorsa dedicata (am facut teste cand mi-am dat seama ca cei doi litri de amorsa pt silicat pe care i-am cumparat nu vor ajunge). - Udarea suprafetei cu apa simpla inainte de lipire, asa cum vezi in unele filme pe net, produce lipituri foarte slabe. - Pentru a intari structura este de preferat sa dublezi toate imbinarile de colt cu baghete din silicat. - Adezivul se usuca destul de repede,deci trebuie sa il intinzi si sa presezi cat mai rapid placile. Edited by blue_marlin, 31 May 2020 - 23:28. |
#372
Posted 01 June 2020 - 07:31
#373
Posted 01 June 2020 - 09:33
Cu siguranță nu.
Încercăm sa ținem lucrurile cât mai simple. Sper sa ne reușească și cu mobila... |
#374
Posted 10 June 2020 - 22:00
Salut,
As avea si eu niste intrebari, la care tu esti in masura sa raspunzi ptr ca ai facut deja o lucrare asemanatoare Mi-ar prinde bine nitel ajutor. Am mutat intrebarea la mine pe jurnal, ca sa nu disturb jurnalul tau Attached FilesEdited by addysoftware, 10 June 2020 - 22:28. |
#375
Posted 30 July 2020 - 19:10
blue_marlin
As vrea sa intreb daca pentru dusumeaua flotanta ai luat in considerare folosirea placilor de rigips dur peste vata in baie, in loc de placile OSB 15 ? Si daca da ce te-a determinat sa nu le folosesti ? |
|
#376
Posted 31 July 2020 - 08:10
Am luat in considerare si Rigidur H dar placile astea costa mai mult decat dublul OSB-ului de 15mm, fara sa aiba proprietati mecanice mai bune.
Si nici nu se lauda cu rezistenta la umezeala. Daca nu le primesti cadou nu prea ai motive sa le folosesti pentru asa ceva... |
#377
Posted 31 July 2020 - 18:34
blue_marlin, on 31 iulie 2020 - 08:10, said:
Am luat in considerare si Rigidur H dar placile astea costa mai mult decat dublul OSB-ului de 15mm Intr-una din perioadele de conceptie am analizat si eu o casa tip american . Si sunt cateva lucruri mai sensibile : - placarea cu OSB pe interiorul peretilor erau unii care n-o recomandau pentru ca OSB nu este permeabil la vapori si in acest fel vata si structura din perete ramane sigilata . - placarea cu rigips nu se recomanda sa fie facuta direct pe structura de lemn/OSB din cauza coeficientilor de dilatare diferiti . Ceea ce ar implica craparea placilor de rigips. Din cauza asta am luat in calcul ca in zona baii unde se monteaza gresie si faianta aceasta sa nu aiba ca suport lemnul . Eu neavand experienta practica nu am o parere . Am vazut in diverse filmulete Rigips montat pe stinghii /grinzi de lemn fara sa mai fie folosite profilele speciale metalice pentru rigips . |
#378
Posted 31 July 2020 - 21:28
altul3, on 31 iulie 2020 - 18:34, said:
Intr-una din perioadele de conceptie am analizat si eu o casa tip american . Si sunt cateva lucruri mai sensibile : - placarea cu OSB pe interiorul peretilor erau unii care n-o recomandau pentru ca OSB nu este permeabil la vapori si in acest fel vata si structura din perete ramane sigilata .- Pe fata interioara (calda) a peretelui se monteaza bariera de vapori. Cu ce deranjeaza daca mai adaugi inca un strat impermeabil, OSB-ul? Cred ca e doar o legenda urbana... - placarea cu rigips nu se recomanda sa fie facuta direct pe structura de lemn/OSB din cauza coeficientilor de dilatare diferiti . Ceea ce ar implica craparea placilor de rigips. - Asa cum spui mai jos americanii folosesc sipci in loc de profile metalice. Eu l-am prins direct pe OSB; au aparut fisuri doar unde banda de armare a fost slefuita de tot. Din cauza asta am luat in calcul ca in zona baii unde se monteaza gresie si faianta aceasta sa nu aiba ca suport lemnul .Eu am aplicat atat faianta cat si gresia direct pe OSB, folosind un adeziv elastic si amorsa corespunzatoare, ambele avand mentionat in specificatie ca pot fi aplicate si pe OSB. In baie, zona dusului si tot planseul l-am hidroizolat cu un alt produs care are in specificatie ca e si pentru OSB. Eu neavand experienta practica nu am o parere . Am vazut in diverse filmulete Rigips montat pe stinghii /grinzi de lemn fara sa mai fie folosite profilele speciale metalice pentru rigips . |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users