Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Emigrare Noua Zeelanda
Last Updated: Sep 19 2019 08:09, Started by
KeithDropTopDown
, Sep 17 2019 21:21
·
0
#37
Posted 18 September 2019 - 20:00
KeithDropTopDown, on 18 septembrie 2019 - 19:41, said:
Eu din pacate nu detin o religie, si nici nu ma gandesc sa ader la una, cred ca l pot numi ghinion, insa foarte buna observatie, am si eu o cunostiinta in sua, unde parintii lui au plecat pe filiala asta religioasa sau religia penticostala, daca asa este numita. Toate cultele neoprotestante au facilitat plecarea membrilor catre alte congregatii, la inceput pe motive religioase, apoi s-au asezat in comunitati, ii gasiti pe cei mai multi in grupul Masini de Vanzare in Anglia |
#38
Posted 18 September 2019 - 20:01
In Canada poți pleca destul de ușor si cu contract. Primisem eu o oferta de munca acum câțiva ani... insă să ai în vedere că o muncești mai mult pentru aceeași bani ca și in Europa și in caz că ai dor de casă, o sa vii mai rar în țară. Canada merita doar dacă vrei musai să schimbi continentul. Dacă mergi in Montreal o să fii înconjurat de români. Cunosc baieți (șoferi) care s-au întors in Romania după 7 ani de Canada și au recunoscut ca au facut o greșală cu plecarea. Si sfaturile lor m-au facut și le mine sa renunț la ideea de Canada si să incerc în Australia. Însă in Australia ca și șofer este foarte greu să ajungi.... (daca esti pocait e mai ușor) . Vezi ca pe youtube sunt niste baieti romani care conduc in noua zeelanda
|
#39
Posted 18 September 2019 - 20:08
scrisit, on 18 septembrie 2019 - 20:01, said:
In Canada poți pleca destul de ușor si cu contract. Primisem eu o oferta de munca acum câțiva ani... insă să ai în vedere că o muncești mai mult pentru aceeași bani ca și in Europa și in caz că ai dor de casă, o sa vii mai rar în țară. Canada merita doar dacă vrei musai să schimbi continentul. Dacă mergi in Montreal o să fii înconjurat de români. Cunosc baieți (șoferi) care s-au întors in Romania după 7 ani de Canada și au recunoscut ca au facut o greșală cu plecarea. Si sfaturile lor m-au facut și le mine sa renunț la ideea de Canada si să incerc în Australia. Însă in Australia ca și șofer este foarte greu să ajungi.... (daca esti pocait e mai ușor) . Vezi ca pe youtube sunt niste baieti romani care conduc in noua zeelanda Nu prea duc dorul de casa, In general, am inteles ca acolo esti platit la mile, nu cred ca salariile din Canada din cadrul truck driver se compara cu Europa unde salariul e aproximat la 2000-2700, probabil 3000, nu stiu sigur, nu vreau sa vorbesc prostii, nu mai stiu cat erai platit pe mile, insa faceam un calcul cu un an in urma si imi iesea calculul in jur de 3800-4200, daca nu ma insel, cat despre Australia, ador tara, cunosc relieful, traditiile in general, insa e greu sa ajung acolo, si sa si rezist, nu vreau sa gafez si sa ma intorc de unde am plecat, de asta imi cladesc un plan in timp si cand o sa fiu sigur pe mine, am sa aleg locatia si am sa incep demersurile, cat despre baietii romani care conduc in nz, ai un link de la canal, un nume, ceva? Poate as putea lua legatura cu ei, sa I intreb una alta, mersi anticipat! |
#40
Posted 18 September 2019 - 20:55
In Canada alea sunt salarii de owner-operator, adica cu camionul tau. Au si ei salarii fixe, plata la zi, la descarcari etc.. dar in general la milă si nu uita ca le-au băgat si lor tahografe electronice si nu se mai fac bani multi.
Cauta sofer de camion in nz si o sa ii gasesti. Ei lucreaza pe basculante cu remorci. Eu voiam sa plec in Canada si pentru bani.. dar, am cunoscut colegi care au spus ca e mult mai bine in Europa din toate punctele de vedere. |
#41
Posted 18 September 2019 - 21:12
scrisit, on 18 septembrie 2019 - 20:55, said:
In Canada alea sunt salarii de owner-operator, adica cu camionul tau. Au si ei salarii fixe, plata la zi, la descarcari etc.. dar in general la milă si nu uita ca le-au băgat si lor tahografe electronice si nu se mai fac bani multi. Cauta sofer de camion in nz si o sa ii gasesti. Ei lucreaza pe basculante cu remorci. Eu voiam sa plec in Canada si pentru bani.. dar, am cunoscut colegi care au spus ca e mult mai bine in Europa din toate punctele de vedere. |
#42
Posted 18 September 2019 - 23:35
In Canada e pe km nu pe mila,
Nu mai stiu unde citisem de salariu de genul 40¢/km, nu stiu sigur, cauta caci gasesti Aici in state sunt anunturi pe trucks-uri ca angajeaza si da si numar de telefon In Canada poti ajunge ca landed immigrant nu pe viza de munca, lucru care-ti ingradeste libertatea. Daca vii ca operator forklift nu poti lucra ca si camionagiu Stiu ca te costa scoala de air brakes in jur de $5,000, apoi daca ai ceva bani stransi poti incepe cu camionul tau Depinde de tine cat de disciplinat si tenace esti In Canada si State ai libertate mai mult decat in Europa cu truck-ul tau, e mai confortabil, dar si distantele mai lungi Apoi, te poti baga dupa ceva experienta la sporturi extreme sa mergi in Nord. De munca e berechet, dar te-am avertizat e un stil de viata. Dac-as vrea truckist nu m-as mai gandi la Australia, in Canada ai luxul Canada + SUA + Mexic sau.. si mai departe E un dinamism de nu te vezi |
#43
Posted 19 September 2019 - 02:44
scrisit, on 18 septembrie 2019 - 13:32, said: djpadrecito, on 18 septembrie 2019 - 19:31, said:
Mai pe scurt, vizele pe considerente religioase se obtin foarte usor. Cunosc pe cineva din cadrul personalului monahal ortodox, care a mers in Ellenville, NY, unde a pus bazele uneio manastiri de maici, A obtinut viza rapid si a stat acolo cativa ani, si-a luat si permisul acolo . Nu cunosc situatia din SUA deci nu ma pronunt. Nu sun agent de migratie, nu am legaturi cu nici un cult religios (usor agnostic as putea sa zic) Legat strict de Australia, as vrea sa iti prezint varianta oficiala: Temporary Activity visa (subclass 408) - Religious Work stream ReligiousWorkSteam408.png 282.74K 10 downloads ReligiousWorkSteam408v2.png 72.89K 14 downloads ReligiousWorkSteam408v3.png 56.45K 13 downloads Ca sa nu umplem topicul omului cu discutii care nu sunt pe subiect, toti cei ce sunt interesati despre aceasta optiune, gasesc totul clar explicat aici >> nu scrie nimic de Truck Driver ("camionagiu"). Or mai fi si alta variante (mereu exista o solutie daca esti dispus sa o cauti) insa prefer sa vorbesc doar despre ceva ce stiu ca exista (nu din auzite) Tsunnnami, on 18 septembrie 2019 - 23:35, said:
Dac-as vrea truckist nu m-as mai gandi la Australia, in Canada ai luxul Canada + SUA + Mexic sau.. si mai departe E un dinamism de nu te vezi Australia's Highway 1 is a network of highways that circumnavigate the country, joining all mainland state capitals. At a total length of approximately 14,500 km (9,000 mi) it is the longest national highway in the world, surpassing the Trans-Siberian Highway (over 11,000 km or 6,800 mi) and the Trans-Canada Highway (8,030 km or 4,990 mi). A part of the highway network is traversed by over a million people every day.[1] The Pan-American Highway is a network of roads stretching across the American continents and measuring about 30,000 kilometres (19,000 mi) in total length. Highway_1_(Australia)_map.png 110.88K 9 downloads 800px-PanAmericanHwy.png 1.63MB 6 downloads Strict despre Australia si Truck Driver: The number of people working as Truck Drivers (in their main job) grew very strongly over the past 5 years and is expected to grow over the next 5 years: from 209,300 in 2018 to 223,100 by 2023.
Gata m-am linistit. Nu mai fac research gratuit. Mai am si alta treaba pe ziua de azi Edited by diabboliq, 19 September 2019 - 02:32. |
#44
Posted 19 September 2019 - 07:03
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Je-kY1wO1vM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vezi aici
|
#45
Posted 19 September 2019 - 07:26
diabboliq, on 19 septembrie 2019 - 02:44, said:
Gata m-am linistit. Nu mai fac research gratuit. Mai am si alta treaba pe ziua de azi researchul nu-l faci la nr de km de autostradail faci la ECONOMIA tarii si la populatie Daca vrei la km aduna toate autostrazile din Australia si apoi toate autostrazile din Canada + SUA +Mexic sa vezi ce aberatie iti da. Nu in ultimul radn pretul camionului, pretul de operare, serviceul costul asigurarii etc. Australia nu se compara nici cu Canada macar ce sa mai vorbesc de comparatia cu continentul Nord American |
#46
Posted 19 September 2019 - 07:35
Tsunnnami, on 19 septembrie 2019 - 07:26, said:
Daca vrei la km aduna toate autostrazile din Australia si apoi toate autostrazile din Canada + SUA +Mexic sa vezi ce aberatie iti da. Tsunnnami, on 19 septembrie 2019 - 07:26, said:
researchul nu-l faci la nr de km de autostradail faci la ECONOMIA tarii si la populatie Nu am spus niciodata ca una sau alta dintre variantele de mai sus este mai buna. Nu e locul meu sa am astfel de afirmatii. Edited by diabboliq, 19 September 2019 - 07:36. |
|
#47
Posted 19 September 2019 - 08:09
diabboliq, on 19 septembrie 2019 - 02:44, said: Australia's Highway 1 is a network of highways that circumnavigate the country, joining all mainland state capitals. At a total length of approximately 14,500 km (9,000 mi) it is the longest national highway in the world, surpassing the Trans-Siberian Highway (over 11,000 km or 6,800 mi) and the Trans-Canada Highway (8,030 km or 4,990 mi). A part of the highway network is traversed by over a million people every day.[1] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users