Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Service Istyle
Last Updated: Oct 05 2022 11:46, Started by
morogan
, Sep 17 2019 10:25
·
0
#1
Posted 17 September 2019 - 10:25
Am trimis in 28.08.2019 un MacBook si un MacBook Pro la service la Istyle Bucuresti in vederea inlocuirii tastaturilor (program apple) Mi-au dat termen de reparatie 5 zile lucratoare. Ieri 16.09 am sunat la ei pentru ca nu mai aveam nicio informatie (la email raspund cand vor) si mi s-a spus ca sunt depasiti de situatie si ca nu se stie cand se vor repara. Case la Apple, reclamatie. Am primit mail ieri ca s-au reparat. Incredibil ... suntem lumea a 3-a pentru ca noi ne dorim asta. 3 saptamani pentru inlocuirea unei tastaturi ... Si mai sa ma ia la bataie pentru ca m-am interesat de statusul reparatiei dupa depasirea cu 10 zile a termenului ... Din pacate Noumax nu mai sunt service autorizat apple asa ca suntem la mana nesimtitilor...
|
#2
Posted 17 September 2019 - 10:35
Chiar e aroganta sa ai produse apple la noi. Merita incercati si cu un ANPC plus un review negativ pe unde se poate. In felul asta poate taticii lor din strainatate fac ceva sa fie si la noi cum trebuie.
|
#3
Posted 17 September 2019 - 19:13
Unul dintre atuuri principale pentru care cumparai apple nu era ''experienta premium cu service-ul''?
|
#4
Posted 17 September 2019 - 22:07
morogan, on 17 septembrie 2019 - 10:25, said:
Am trimis in 28.08.2019 un MacBook si un MacBook Pro la service la Istyle Bucuresti in vederea inlocuirii tastaturilor (program apple) Mi-au dat termen de reparatie 5 zile lucratoare. Ieri 16.09 am sunat la ei pentru ca nu mai aveam nicio informatie (la email raspund cand vor) si mi s-a spus ca sunt depasiti de situatie si ca nu se stie cand se vor repara. Case la Apple, reclamatie. Am primit mail ieri ca s-au reparat. Incredibil ... suntem lumea a 3-a pentru ca noi ne dorim asta. 3 saptamani pentru inlocuirea unei tastaturi ... Si mai sa ma ia la bataie pentru ca m-am interesat de statusul reparatiei dupa depasirea cu 10 zile a termenului ... Din pacate Noumax nu mai sunt service autorizat apple asa ca suntem la mana nesimtitilor... Mda, din pacate asa este. Am avut numai surprize placute vis-a-vis de Noumax, adevarati profesionisti baietii. In schimb, cu iStyle.. no comment. Disstrack, on 17 septembrie 2019 - 19:13, said:
Unul dintre atuuri principale pentru care cumparai apple nu era ''experienta premium cu service-ul''? Da, in tarile civilizate, nu in rromia de aici. Edited by JohnnyUSA, 17 September 2019 - 22:08. |
#5
Posted 18 September 2019 - 08:29
Nu stiu altii cum sunt, dar eu pot caracteriza experienta mea cu iStyle = scarbosi.
La service e jale mare. De ate ori am avut nevoie, chiar cu surprize foarte placute din partea lor, am apelat la Neomax. |
#6
Posted 18 September 2019 - 09:10
Da, si eu am avut aceiasi impresie: istyle sunt buni doar sa vanda (la preturi umflate din care sa faca "reduceri"), dar neseriosi la servicii (am inlocuit un ecran spart iphone, a durat si costat o gramada).
Noumax am avut experiente placute. Pacat. Sper sa puna Apple piciorul in prag si aici. Foarte bine ca ati facut sesizare la apple legat de istyle, o sa fac si eu daca o sa mai am probleme. |
#7
Posted 18 September 2019 - 20:27
Azi le-am primit. Dar in loc de English Int keyboard mi-au pus ... Danish
|
#9
Posted 03 October 2019 - 21:41
Sa va zic ce am patit si eu acum cat e proaspat, e vorba de un iPad cumparat de la iStyle, eram inca garantia de 2 ani plus aveam acea asigurare de la Allianz.
Ecran crapat: OK, caz normal de asigurare nu? Confirm ca service-ul nu raspunde la telefoane/emailuri. Cand am fost la ei i-am intrebat daca le merge telefonul si au zis ca daca ar raspunde la telefon nu ar mai face acele pretioase reparatii... Bun, au trimis abia dupa 2 saptamani la asigurator documentatia, dupa ce am insistat prin email si telefon(sunat la magazin ca la service nu raspunde nimeni). Vine aviz negativ de la asigurator: pt ca reiese din documentatie ca e defect din fabrica, uzura normala sau ceva de genul. Ei constatasera insa "soc mecanic" si se spalasera pe maini. Ajuns la service ma ia destul de tare un tehnician de acolo ca ei nu au ce face, e intre mine si asigurator, ei au trimis poze, ce mai vreau?? Am stat o ora acolo si am plecat cum am venit, bou/vaca . Am facut reclamatie la Allianz(astia raspund la telefon) si am cerut reanalizarea dosarului dar... stiti cum e, nu am pe nimeni de partea mea. Serviceul nu vrea sa ofere garantie(ecran spart, bine, sa zicem ca nu e acoperit), asiguratorul nu vrea sa onoreze polita pt ca... de ce ar face-o cand au acoperire legala sa nu o faca? Mentionez insa ca la cumparare experienta e ok, sunt amabili cu tine cand cumperi ceva, si in general cei din magazin sunt amabili dar inutili in cazuri cand ai de a face cu service-ul. Ma rog, morala, nu va luati niciun fel de asigurare extra de la iStyle ca va saboteaza chiar ei cand vine vorba sa o folositi si apoi zic: nu e de la noi, va descurcati, noi suntem numai un intermediar si noi nu reparam, doar inlocuim integral(a da mi-au trimis un deviz initial de inlocuire pe cheltuiala mea a dispozitivului, nici nu s-au deranjat sa citeasca ca am asigurare). Edited by crazyquark, 03 October 2019 - 21:44. |
#10
Posted 08 October 2019 - 20:53
reclama la ANPC ambele firme că sa fii sigur că cel puțin una va primi amenda
|
|
#11
Posted 10 October 2019 - 17:45
Eu am noroc in Timisoara cu VOX, ca iStyle sunt praf si la retail si la service aici.
|
#12
Posted 24 October 2019 - 14:14
La Cordon Electronics de pe Calea Mosilor a fost cineva pana acum cu produse Apple ?
Aparent sunt singurii "Premium Service Provider" din Romania (inteleg ca peste iStyle care e doar service autorizat Apple). |
#13
Posted 24 October 2019 - 15:57
am sunat recent la noumax sa intreb de o inlocuire ecran la iphone x. dupa ce prima data mi-au zis ca e scump, nu stiu cat costa, dar sigur e scump, apoi ca dureaza destul de mult... cand a vazut ca nu renunt, m-a intrebat - nu mai bine incercati la depanero?
epilog, l-am schimbat intr-un apple store in afara, a durat o ora (cu programare facuta cu cateva zile inainte). |
#14
Posted 05 October 2022 - 11:46
rellyc, on 04 octombrie 2022 - 07:21, said:
Un service execrabil care te mai bagă voalat și undeva dacă îndrăznești sa trimiți ceva Pt reparații sau înlocuire pe garantie. Atasat găsiți rezoluțiile istyle Pt un iPad defect din fabrica înainte (13.09) și după tichet Apple și diagnoza level 3 (29.09). Le doresc succes cu ANPC, poate reușesc sa le explice cum de la ei funcționa “perfect” pe 13.09, iar pe 14.09 defectul reclamat inițial a fost observat de consultantul Apple care a indicat retrimiterea in service pentru înlocuirea tabletei. Nu au mai avut ce face in cele din urma căci decizia de înlocuire le-a fost comunicată de Apple, altfel îmi mai dădeau un flit. Exista arie dedicata dispozitivelor mobile de la Apple. Am mutat ultima parte a discutiei in acest topic: https://forum.softpe...service-istyle/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users