Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Service Istyle

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,472
  • Înscris: 14.04.2002
Am trimis in 28.08.2019 un MacBook si un MacBook Pro la service la Istyle Bucuresti in vederea inlocuirii tastaturilor (program apple) Mi-au dat termen de reparatie 5 zile lucratoare. Ieri 16.09 am sunat la ei pentru ca nu mai aveam nicio informatie (la email raspund cand vor) si mi s-a spus ca sunt depasiti de situatie si ca nu se stie cand se vor repara. Case la Apple, reclamatie. Am primit mail ieri ca s-au reparat. Incredibil ... suntem lumea a 3-a pentru ca noi ne dorim asta. 3 saptamani pentru inlocuirea unei tastaturi ... Si mai sa ma ia la bataie pentru ca m-am interesat de statusul reparatiei dupa depasirea cu 10 zile a termenului ... Din pacate Noumax nu mai sunt service autorizat apple asa ca suntem la mana nesimtitilor...

#2
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Chiar e aroganta sa ai produse apple la noi. Merita incercati si cu un ANPC plus un review negativ pe unde se poate. In felul asta poate taticii lor din strainatate fac ceva sa fie si la noi cum trebuie.

#3
Disstrack

Disstrack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 29.04.2018
Unul dintre atuuri principale pentru care cumparai apple nu era ''experienta premium cu service-ul''?

#4
JohnnyUSA

JohnnyUSA

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 27.01.2006

View Postmorogan, on 17 septembrie 2019 - 10:25, said:

Am trimis in 28.08.2019 un MacBook si un MacBook Pro la service la Istyle Bucuresti in vederea inlocuirii tastaturilor (program apple) Mi-au dat termen de reparatie 5 zile lucratoare. Ieri 16.09 am sunat la ei pentru ca nu mai aveam nicio informatie (la email raspund cand vor) si mi s-a spus ca sunt depasiti de situatie si ca nu se stie cand se vor repara. Case la Apple, reclamatie. Am primit mail ieri ca s-au reparat. Incredibil ... suntem lumea a 3-a pentru ca noi ne dorim asta. 3 saptamani pentru inlocuirea unei tastaturi ... Si mai sa ma ia la bataie pentru ca m-am interesat de statusul reparatiei dupa depasirea cu 10 zile a termenului ... Din pacate Noumax nu mai sunt service autorizat apple asa ca suntem la mana nesimtitilor...

Mda, din pacate asa este.
Am avut numai surprize placute vis-a-vis de Noumax, adevarati profesionisti baietii. In schimb, cu iStyle.. no comment.

View PostDisstrack, on 17 septembrie 2019 - 19:13, said:

Unul dintre atuuri principale pentru care cumparai apple nu era ''experienta premium cu service-ul''?

Da, in tarile civilizate, nu in rromia de aici.

Edited by JohnnyUSA, 17 September 2019 - 22:08.


#5
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003
Nu stiu altii cum sunt, dar eu pot caracteriza experienta mea cu iStyle = scarbosi.
La service e jale mare.

De ate ori am avut nevoie, chiar cu surprize foarte placute din partea lor, am apelat la Neomax.

#6
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,668
  • Înscris: 06.08.2004
Da, si eu am avut aceiasi impresie: istyle sunt buni doar sa vanda (la preturi umflate din care sa faca "reduceri"), dar neseriosi la servicii (am inlocuit un ecran spart iphone, a durat si costat o gramada).
Noumax am avut experiente placute. Pacat.
Sper sa puna Apple piciorul in prag si aici. Foarte bine ca ati facut sesizare la apple legat de istyle, o sa fac si eu daca o sa mai am probleme.

#7
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,472
  • Înscris: 14.04.2002
Azi le-am primit. Dar in loc de English Int keyboard mi-au pus ... Danish

#8
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,304
  • Înscris: 14.06.2006
Zi merci ca nu au pus chineza simplificata...

#9
crazyquark

crazyquark

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.08.2006
Sa va zic ce am patit si eu acum cat e proaspat, e vorba de un iPad cumparat de la iStyle, eram inca garantia de 2 ani plus aveam acea asigurare de la Allianz.
Ecran crapat: OK, caz normal de asigurare nu?
Confirm ca service-ul nu raspunde la telefoane/emailuri. Cand am fost la ei i-am intrebat daca le merge telefonul si au zis ca daca ar raspunde la telefon nu ar mai face acele pretioase reparatii...

Bun, au trimis abia dupa 2 saptamani la asigurator documentatia, dupa ce am insistat prin email si telefon(sunat la magazin ca la service nu raspunde nimeni).

Vine aviz negativ de la asigurator: pt ca reiese din documentatie ca e defect din fabrica, uzura normala sau ceva de genul.
Ei constatasera insa "soc mecanic" si se spalasera pe maini.

Ajuns la service ma ia destul de tare un tehnician de acolo ca ei nu au ce face, e intre mine si asigurator, ei au trimis poze, ce mai vreau??

Am stat o ora acolo si am plecat cum am venit, bou/vaca Posted Image.

Am facut reclamatie la Allianz(astia raspund la telefon) si am cerut reanalizarea dosarului dar... stiti cum e, nu am pe nimeni de partea mea.
Serviceul nu vrea sa ofere garantie(ecran spart, bine, sa zicem ca nu e acoperit), asiguratorul nu vrea sa onoreze polita pt ca... de ce ar face-o cand au acoperire legala sa nu o faca?

Mentionez insa ca la cumparare experienta e ok, sunt amabili cu tine cand cumperi ceva, si in general cei din magazin sunt amabili dar inutili in cazuri cand ai de a face cu service-ul.

Ma rog, morala, nu va luati niciun fel de asigurare extra de la iStyle ca va saboteaza chiar ei cand vine vorba sa o folositi si apoi zic: nu e de la noi, va descurcati, noi suntem numai un intermediar si noi nu reparam, doar inlocuim integral(a da mi-au trimis un deviz initial de inlocuire pe cheltuiala mea a dispozitivului, nici nu s-au deranjat sa citeasca ca am asigurare).

Edited by crazyquark, 03 October 2019 - 21:44.


#10
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,465
  • Înscris: 21.12.2006
reclama la ANPC ambele firme că sa fii sigur că cel puțin una va primi amenda

#11
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Eu am noroc in Timisoara cu VOX, ca iStyle sunt praf si la retail si la service aici.

#12
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007
La Cordon Electronics de pe Calea Mosilor a fost cineva pana acum cu produse Apple ?

Aparent sunt singurii "Premium Service Provider" din Romania (inteleg ca peste iStyle care e doar service autorizat Apple).

#13
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004
am sunat recent la noumax sa intreb de o inlocuire ecran la iphone x. dupa ce prima data mi-au zis ca e scump, nu stiu cat costa, dar sigur e scump, apoi ca dureaza destul de mult... cand a vazut ca nu renunt, m-a intrebat - nu mai bine incercati la depanero?

epilog, l-am schimbat intr-un apple store in afara, a durat o ora (cu programare facuta cu cateva zile inainte).

#14
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

 rellyc, on 04 octombrie 2022 - 07:21, said:

Un service execrabil care te mai bagă voalat și undeva dacă îndrăznești sa trimiți ceva Pt reparații sau înlocuire pe garantie.
Atasat găsiți rezoluțiile istyle Pt un iPad defect din fabrica înainte (13.09) și după tichet Apple și diagnoza level 3 (29.09).
Le doresc succes cu ANPC, poate reușesc sa le explice cum de la ei funcționa “perfect” pe 13.09, iar pe 14.09 defectul reclamat inițial a fost observat de consultantul Apple care a indicat retrimiterea in service pentru înlocuirea tabletei. Nu au mai avut ce face in cele din urma căci decizia de înlocuire le-a fost comunicată de Apple, altfel îmi mai dădeau un flit.

Exista arie dedicata dispozitivelor mobile de la Apple. Am mutat ultima parte a discutiei in acest topic: https://forum.softpe...service-istyle/

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate