Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW opreste productia de i3
#19
Posted 16 September 2019 - 16:09
Pacat de i3, mie imi place masinuta maxim.
De fiecare data cand o gasesc la ride sharing ma dau cu ea, absolut superba. As merge in fiecare zi cu una daca as putea. |
#20
Posted 16 September 2019 - 16:11
I 3? Cestia aia buleftrica?
Pai normal ... Asta pen ca o electrica ar fi mai degraba o bazdaganie ptr oras .... hai sa faci naveta de la suburbia SB aflata la 15 km de Oras. Da I3 e BMW cu norma intreaga fara sa se ridice la prentiile BMW. Si oricumk BMW e cam scump Ar fi trebuit sa se inspire din https://en.wikipedia.org/wiki/Isetta . Asta s-ar fi potrivit cu ideea de amsina de oars .. si electrica (adica fara pretentii de BMW) Si era mai ieftina (ca o bazdaganie din astea presupuen ca maii tii o masina .. ptr we, concedii samd) |
#21
Posted 16 September 2019 - 16:45
business11, on 16 septembrie 2019 - 16:08, said:
Poluarea la constructia bateriilor este uriasa. nu mai mult decat construirea motoarelor/componentelor de masini conventionale. Ideea e sa nu mai polueze ulterior, in exploatare. business11, on 16 septembrie 2019 - 16:08, said:
Cu tot cu ajutoare de la stat, eliberarea de taxe si alte treburi pe o durata de 5 ani, tot motoarele normale sunt mai ieftine. motoarele electrice sunt mai ieftine de fapt. business11, on 16 septembrie 2019 - 16:08, said:
si producerea curentului este la fel de daunator asta trebuie sa mearga in paralel cu schimbarea ponderii surselor care produc curentul (scaderea ponderii centralelor pe carbune, de exemplu), lucru care chiar se si face. business11, on 16 septembrie 2019 - 16:08, said:
pe langa asta masiniile nu sunt practice deloc. de fapt ele sunt (practice). Sunt mult mai economice in exploatare. Mentenanta incomparabil mai redusa, incarcare mult mai ieftina (in multe cazuri moca), dinamism foarte bun (raportat la putere) samd. Si in State simti diferenta la costuri, daramite in Europa, unde combustibilul e mult mai scump. Problema mare deocamdata e in general autonomia. Sunt putine modele care ofera autonomie decenta, o autonomie intr-adevar buna si mai putine. business11, on 16 septembrie 2019 - 16:08, said:
Dupa 5-8 ani, bateria trebuie inlocuita. daca circuli intr-adevar mult. Pina pe la 150k de km nu prea ai treaba la nici un producator. Pina ii faci, se vor ieftini semnificativ si imbunatati. Viitorul e in directia aia, sigur ca se va face treptat, mai dureaza, dar asta e altceva. Edited by SorinGT, 16 September 2019 - 16:48. |
#22
Posted 16 September 2019 - 16:50
#23
Posted 16 September 2019 - 17:00
@Sorin, eu tocmai ce am citit ieri o statistica in toate tarile din Europa motoarele electrice sunt mai scumpe (pret de achizitionare, asigurare, alimentare, reparatii) pe o durata de 5 ani de zile. Diesel-ul iese cel mai ieftin pe perioada asta. Pretul de achizitionare cu tot cu ajutoarele de la stat si in multe tari nu platesti unele taxe, ies mai scumpe decat masiniile diesel/benzina.
|
#24
Posted 16 September 2019 - 17:59
Kappa17, on 16 septembrie 2019 - 15:49, said:
Nici i8 din pacate n-as putea sa zic ca arata chiar asa de bine. i8 e altceva, o silueta mult mai buna, vezi din lateral, fluid, coupe 2 usi, sportiv, prag lateral adancit, posibilitate roadster, airflow din lateral spre stopuri, farurile si grila nu sunt anormale avand in vedere ca sunt tipice brandului iar pentru ca masina e sport nu ai cum sa obtii sport decat prin turtire si unghiuri deci alta varianta nu era. Am mentionat usile ? Iar bara fata o inlocuiesti, la fel ca cea din spate. Nu poti sa copiezi alte masini care arata bine, cand esti un brand puternic trebuie sa presupui ca altii se vor lua dupa tine, ca tu ai inceput un trend, trebuie sa incerci lucruri noi, exista riscuri. Nu ii dau nota 10 dar ii dau 9. |
#25
Posted 16 September 2019 - 18:00
Pretul de achizitie e in general mai mare pentru o masina electrica (la unele modele se mai companseaza cu primele de mediu).
La alimentare, daca ai sa zicem o baterie de 100kWh (gen un Tesla Model 3 Long Range), te costa cam 35 de euro la supercharger "plinul" si ceva mai ieftrin acasa. Nu ai pe aceiasi bani aceiasi autonomie cu o conventionala, chiar diesel sa fie. Atata ca o masina electrica cu autonomie buna costa. Mentananta e mai ieftina la electrica, nu ai atatea revizii, nu ai ulei, filtre pompe, o gramada de componente pe care o masina clasica le are (deci si susceptibilitate mai mare de a pica). La reparatii, nu stiu la care gen se referea statistica respectiva. |
#26
Posted 16 September 2019 - 18:05
#27
Posted 16 September 2019 - 18:07
business11, on 16 septembrie 2019 - 17:00, said:
@Sorin, eu tocmai ce am citit ieri o statistica in toate tarile din Europa motoarele electrice sunt mai scumpe (pret de achizitionare, asigurare, alimentare, reparatii) pe o durata de 5 ani de zile. Diesel-ul iese cel mai ieftin pe perioada asta. Pretul de achizitionare cu tot cu ajutoarele de la stat si in multe tari nu platesti unele taxe, ies mai scumpe decat masiniile diesel/benzina. |
#28
Posted 16 September 2019 - 18:31
Chiar m-am mirat ca a tinut atat, s-a vandut chiar relativ "bine" in conditiile date: pe langa ca are un design controversat, e mica(mai degraba la nivel de polo decat golf) si are un pret exagerat
MicroEdge, on 16 septembrie 2019 - 18:07, said: Neah, nu compara mere cu pere.... Clio prin programul rabla e 8000 eur vezi aici lista:https://www.renault....otii/rabla.html Iar zoe e mai mic decat clio din ce-am observat ochiometric. Edited by LOLkekLOL, 16 September 2019 - 18:33. |
|
#29
Posted 16 September 2019 - 18:46
#31
Posted 16 September 2019 - 21:18
Subscriu la teoria experimentului. Dar designerul plus cei care au aprobat designul mașinii ar trebui zburați...
Oricum, orice ar face au două probleme majore de rezolvat - autonomia și timpul de încărcare. Pînă nu le aduc la valori rezonabile - adică similare ICE - electricele vor rămîne jucării de oraș și ieșit la picnic... |
#32
Posted 16 September 2019 - 21:43
MicroEdge, on 16 septembrie 2019 - 18:46, said: Dar nici automata, ca nu are deloc cutie. Daca iti baga ceva pe gat sa fie gratis, nu?Cine isi face calcule de rentabilitate, nu isi face cum zici tu. Isi face strict pe ce are nevoie. Daca nu are nevoie de automata, nu valoreaza nici o ceapa degerata pt el faptul ca electrica nu are cutie de viteze. Astia sunt banii. Iau Megane sau o kkreaza de zoe? Sau un Clio si merg gratis vreo 5 ani de diferenta de pret. Edited by underb, 16 September 2019 - 21:55. |
#33
Posted 16 September 2019 - 22:18
Ce procent dintre masinile de clasa mica se vand cu automata? 10%? Posibil, cu putin noroc. Astia sunt clientii. Daca aveau nevoie de automata luau.
Ce procent dintre masinile de clasa mica se vand la pret de zoe? Insignifiant. Majoritatea sunt 10-12k. Pe astia trebuie sa ii convinga sa dea in plus banii de combustibil pe 5 ani ca sa stea la coada la Kaufland sa alimenteze gratis ca mai apoi sa dea masina pe nimic pt ca au aparut masini electrice mult mai bune si nu se va mai uita nimeni la un experiment de masina electrica din 2019. Legat de dinamica, e f buna la viteze mici dar e un aspect secundar al faptului ca masina poate depasi 100kmph. Nu s-au preocupat sa aiba acceleratii f bune in oras ci sa atinga o viteza maxim rezonabila. Un motor care atinge acea viteza are implicit si acceleratie. Daca ai da banii pt un motor termic cu acceleratie buna, e relevant. Daca nu, nu. E ca pirateria. Studioul care a facut filmul la care ma uit eu gratis nu poate sa considere ca as fi dat bani pe filmul ala daca nu il gaseam gratis. Probabil ma lipseam de el daca era pe bani. Asa e si cu lipsa cutiei de viteze sau dinamica la viteza mica si medie la electrice. Prea putini ar plati in plus pt ele cand au de ales. Edited by underb, 16 September 2019 - 22:20. |
|
#34
Posted 17 September 2019 - 07:41
#35
Posted 17 September 2019 - 07:44
#36
Posted 17 September 2019 - 07:45
@underb,
Ce ai scris acolo este pur punctul tău de vedere vis a vis de cutiile automate. În vest cutiile automate sunt foarte apreciate și pe mâinile mici tocmai pentru comoditatea pe care o ofera în regim de oras. Și prețul de vânzare țintă al mașinilor de masa nu e 12k ci 20-30k. România cu puterea ei de cumpărare nu este o piață țintă. Edited by ro_explorer, 17 September 2019 - 07:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users