Problemă Logan 1.4 MPI
Last Updated: Jun 24 2022 13:19, Started by
s_aLx93
, Sep 12 2019 00:01
·
0
#19
Posted 12 September 2019 - 09:01
Domnule, este doar unu.
Pe cutie ai senzorul de viteza. |
#20
Posted 12 September 2019 - 09:07
#21
Posted 12 September 2019 - 09:18
Si, ma rog, senzorul de pe arborele cotit unde este pozitionat la 1.4 MPI?
Edit: n-am vazut ultimele doua postari. Ce sa zic, nu stim dar ii aratam pe altii cu degetul. Sanatate! |
#22
Posted 12 September 2019 - 10:01
Mașina are benzina!
Pompa de benzină funcționează fără probleme! Bujiile schimbate acum 500 km fiindcă la semafor a scăzut rpm-ul la relanti până a murit și de când am schimbat bujiile nu a mai făcut nimic ciudat, fisele nu au fost schimbate |
#23
Posted 12 September 2019 - 10:20
Daca ai un vecin/prieten cu Logan nu ezita sa-l rogi pentru jumatate de ora sa-ti imprumute fisele , sa nu cumperi aiurea .
Bobina se verifica vizual ziua iar noaptea cu un recipient de pulverizat solutie de geamuri , pui apa si sprituiesti in zona bobinei , daca sunt scapari apar descarcari dar trebuie sa fie intuneric perfect , daca are fisuri vizibile nu mai testezi nimic , direct alta. Edited by ldpe, 12 September 2019 - 10:21. |
#24
Posted 12 September 2019 - 10:26
OK
O să încerc astăzi mai multe imediat ce o aduc acasă...m-a lăsat la 20km de casă Prima chestie vreau să scot capacul de la ulei și să văd dacă învârte motorul la automat...am o presimțire că nu... Se simte ciudat când dau la automat parca se aude doar electromotorul și nimic altceva nu se învârte.... |
#25
Posted 12 September 2019 - 10:30
"să scot capacul de la ulei și să văd dacă învârte motorul la automat...am o presimțire că nu..."
Acest lucru este deosebit de grav ! distributia fusa si se dusa , asta atrage o cheltuiala mare poate chiar schimbarea motorului...Motor ok dupa o distributie rupta rar mai faci, ma refer sa functioneze ca inainte , la Mioveni se rezolva mai ieftin si relativ rapid . Daca scoti busonul de ulei , pe unde introduci ulei e ok dar daca dai jos capacul de culbutori atentie ca la remontare trebuie : cheie dinamometrica si garnitura noua . Nu silicon si alte manjeli , garnitura noua stock . Edited by ldpe, 12 September 2019 - 10:33. |
#26
Posted 12 September 2019 - 10:36
Doar scot bușonul de la ulei, nu mă bag aiurea în alte părți...totuși mă gândeam că dacă era distribuția nu era oprirea motorului puțin mai “spectaculoasă”?
Mă refer la zgomote... |
#27
Posted 12 September 2019 - 10:47
Lasa si tu ce e mai grav...verifica aprinderea , daca porneste si din cand in cand nu e distributia, daca era cu lopatica luai piesele din baia de ulei .
|
#28
Posted 12 September 2019 - 10:50
La distributie rupta 1.4 mpi poti sa nu auzi nimic, pur si simplu pierzi putere si gata.
Daca dai la demaror invarte normal ? (nu am ascultat clipul) . Daca invarte asa a gol ca si cum nu ar cupla electromotoru pe coroana, e distributia rupta. Vezi daca nu e moarta bobina de inductie, i-a imprumut de la altu si vezi. Vezi de asemenea daca auzi ca amorseaza pompa in rezervor cand pui contactu. |
|
#29
Posted 12 September 2019 - 10:51
Pompa amorsează, se aude a gol ca și cum nu cuplează
|
#30
Posted 12 September 2019 - 10:51
s_aLx93, on 12 septembrie 2019 - 10:26, said:
OK O să încerc astăzi mai multe imediat ce o aduc acasă...m-a lăsat la 20km de casă Prima chestie vreau să scot capacul de la ulei și să văd dacă învârte motorul la automat...am o presimțire că nu... Se simte ciudat când dau la automat parca se aude doar electromotorul și nimic altceva nu se învârte.... E exact ce am descris mai sus, distributia rupta, asa face, parca ar invarti electromotoru in gol... Vreau mult sa ma insel |
#31
Posted 12 September 2019 - 11:00
Daca ai distributia rupa, din pacate motorul este compromis.
|
#32
Posted 12 September 2019 - 11:11
Nu e compromis pana nu il desface sa vada cum arata cilindri si pistoanele
La mine (dupa ce am vandut-o, n-a schimbat distrib) s-au indoit toate supapele si atat, fara cilindri zgariati si alte cele. Supape noi, distributie noua si merge ceas si acum. In jur de 850-1000 lei toata distractia la particular. |
#33
Posted 12 September 2019 - 11:38
Ai scapat ieftin , poate te-ai abtinut sa nu mai dai chei - asa se distruge totul.
|
|
#35
Posted 12 September 2019 - 11:50
Daca e distributia dusa, l-ai aranjat tot dând chei... Desfa capacul, vezi cureaua daca e la locul ei intai, apoi la service vezi, in caz ca e intreaga cureaua, daca a sarit de la punct motorul si daca mai are cureaua toti dintii...bine, asta presupunand ca e distributia si nu ai alta defectiune.
|
#36
Posted 12 September 2019 - 12:52
Daca`i dusa din mers crezi ca datul la cheie mai face vreun rau??
Nu cred asta in ruptul capului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users