Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...
 Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 

Un sfat părintesc

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
haisalut

haisalut

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 03.12.2016
Va salut! Nu știu dacă mă îndrept spre drumul cel bun in viața, și as să mă ajutați cu niste sfaturi.
  Am terminat in 2018 facultatea de construcții de mașini iar acum trec în al doilea an la master în cadrul aceleiași facultăți. Deci sunt inginer mecanic la baza dar mă pot angaja pe mult mai multe posturi de inginer într o companie.