Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

CHINA

* * * * - 7 votes
  • This topic is locked This topic is locked
5081 replies to this topic

#37
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005
2200 de kilometri în circa 2 ore...

#38
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postasul, on 03 octombrie 2019 - 17:46, said:


Hold your horses.

Nu-i asa simplu, se chinuie si japonezii la Chuo Shinkansen. Mai e de lucru.
Rentabil s-ar putea sa fie intre orasele lor de zeci de milioane. Ma rog, pana una alta au infrastructura HSR conventionala.

Edited by shefu_de_combinat, 03 October 2019 - 20:09.


#39
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,491
  • Înscris: 24.12.2005

View Postshefu_de_combinat, on 03 octombrie 2019 - 20:08, said:

Hold your horses.

Nu-i asa simplu, se chinuie si japonezii la Chuo Shinkansen. Mai e de lucru.
Rentabil s-ar putea sa fie intre orasele lor de zeci de milioane. Ma rog, pana una alta au infrastructura HSR conventionala.

Nu mă gândeam că în Europa ar putea fi rentabil, dacă nu mă înșel nemții au fost printre pionieri dar au renunțat de ceva timp la dezvoltarea tehnologiei tocmai din motive de rentabilitate. Mi se pare interesant ce fac chinezii pe acolo, au lichidități ca la balamuc și investesc în toate domeniile posibile poate reușesc undeva „să fure” startul - vezi și automobilele cu hidrogen unde vor investi încât să ajungă în câțiva ani la 1 milion de automobile, asta în condițiile în care dezvoltă masiv și pe electric. Asta e posibil doar în dictaturi sau tot soiul de state din astea parțial disfuncționale, unde nu există răspundere față de banii cheltuiți, birocrație, etc.

#40
AMDG

AMDG

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,091
  • Înscris: 23.01.2007

View Postasul, on 03 octombrie 2019 - 20:22, said:

Asta e posibil doar în dictaturi sau tot soiul de state din astea parțial disfuncționale, unde nu există răspundere față de banii cheltuiți, birocrație, etc.

China e un colos cu picioare de lut, ce are o multime de probleme interne si externe care o limiteaza. Problema e ca declinul lor viitor va crea o reactie in lant cu consecinte negative pentru tot globul.

#41
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011
Incepand cu decembrie, Bank of China va incepe operatiunile in Romania.

Gigantul financiar Bank of China, al patrulea grup din lume, deținut de statul chinez, a deschis o sucursală la București via Ungaria și va începe operațiunile din 18 decembrie.

Nu stiu daca-i o veste buna sau proasta. Pe de-o parte imi doresc dolareii chinezilor, da' pe de alta parte ma gandesc ca ne cumpara astia la kilogram si apoi ne transeaza la bucata.. metaforic vorbind. O.o

#42
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
China va ajunge să aibă 35.000 de km de linii de mare viteză la final de an

Quote

China a inaugurat recent un nou tronson pe care vor circula trenuri de mare viteză și rețeaua totală va ajunge la 35.000 km la finalul acestui an. China nu avea niciun km de linie de mare viteză în 2008, dar de atunci a construit o rețea mai mare decât restul lumii la un loc.

China a construit în 2008 prima sa linie de mare viteză, 120 km dintre Beijing și Tianjin, iar trenurile fac între 30 și 37 de minute. Cele mai rapide trenuri ating 350 km/h și viteza medie trece de 250 km/h pe sute bune de kilometri.
În aceste condiții, rețeaua totală de cale ferată din China a ajuns la 139.000 km, dintre care 35.000 km sunt linii de mare viteză.

[ https://i.postimg.cc/zXwXmFKX/china-hsr-station-710.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#43
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Din declaratia NATO de la summit-ul de la Londra:

Quote

We recognise that China’s growing influence and international policies present both opportunities and challenges that we need to address together as an Alliance.
In traducere:
Recunoaștem că influența în creștere și politicile internaționale ale Chinei prezintă atât oportunități cât și provocări pe care trebuie să le abordăm împreună ca o alianță.

Alambicata exprimare. Este China noua amenintare globala?

#44
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostPatefon, on 04 decembrie 2019 - 23:44, said:

Este China noua amenintare globala?

Yes.
Si elitele sistemului stagnant stiu ca timpul trece in defavoarea lor. Si sa vrea, nu mai au ce oferi atractiv, se pompeaza la greu propaganda si lozinci care sa mentina status quo-ul.
Monstrul pe care l-au nascut din lacomie pe termen scurt prin outsourcing va sfarsi prin a-si devora creatorii. Si daca nu-i reuseste pe deplin, celalalt monstru cu 1.5 miliarde de oameni va continua.

Edited by shefu_de_combinat, 04 December 2019 - 23:58.


#45
Ramuran

Ramuran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,790
  • Înscris: 16.01.2017
E un motiv bun pentru a se cere sporirea cheltuielilor pentru inarmare, ca sa faca profit complexul militar industrial. Sa mai cumpere si RO niste rachete si avioane de la americani, ca se se apere de China. Posted Image

#46
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

View PostRamuran, on 04 decembrie 2019 - 23:58, said:

E un motiv bun pentru a se cere sporirea cheltuielilor pentru inarmare, ca sa faca profit complexul militar industrial. Sa mai cumpere si RO niste rachete si avioane de la americani, ca se se apere de China. Posted Image
China e in primul rand o amenintare prin poluare. Apoi e o amenintare prin asaltul colonial in Africa. In 30 de ani, daca dormim, vom fi vecini cu China.

https://static01.nyt...ina-blog480.jpg

Edited by Patefon, 05 December 2019 - 00:06.


#47
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostPatefon, on 05 decembrie 2019 - 00:02, said:

China e in primul rand o amenintare prin poluare.

Nu e ca si cand polueaza ca se plictisesc si s-au gandit ca ar fi fain sa faca niste fabrici.
Occidentalii au ajuns la concluzia ca nu-i frumy cu muncitul la furnal, santier naval, chestii la care nu iesi la pranz sa-ti iei un smoothie organic fara gluten, cu pai de carton, evident.

Ii putem ajuta pe chinezi sa-si reduca poluarea uriasa fabricand dracu lucruri aici la noi in cartier.

Edited by shefu_de_combinat, 05 December 2019 - 00:06.


#48
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

View Postshefu_de_combinat, on 05 decembrie 2019 - 00:05, said:

.....
Ii putem ajuta pe chinezi sa-si reduca poluarea uriasa fabricand dracu lucruri aici la noi in cartier.

Da. Si noi putem face. Dar noi avem reguli care previn poluarea. La ei totul e permis. Statul subventioneaza mai tot. Plus ca jefuiesc Africa de materii prime. De aceea trebuiesc marite si reintroduse (acolo unde exista scutiri) taxele vamale.

Edited by Patefon, 05 December 2019 - 00:16.


#49
Ramuran

Ramuran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,790
  • Înscris: 16.01.2017
China emite doar de 2x mai mult CO2 decat SUA care are o populatie de 4x+ mai mica. Calculul trebuie facut raportat la numarul de locuitori, nu raportat la o tara oarecare. Daca raportam emisiile intre tari, oricare tara din UE emite de zeci-sute-mii de ori mai mult decat Vatican City de ex., sau Monaco.

#50
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,821
  • Înscris: 13.07.2011

View PostRamuran, on 05 decembrie 2019 - 01:20, said:

China emite doar de 2x mai mult CO2 decat SUA care are o populatie de 4x+ mai mica. Calculul trebuie facut raportat la numarul de locuitori, nu raportat la o tara oarecare. Daca raportam emisiile intre tari, oricare tara din UE emite de zeci-sute-mii de ori mai mult decat Vatican City de ex., sau Monaco.

Eu din cate stie se calculeaza la suprafata nu la numar de locuitori. Din cate stiu Arabia Saudita este numarul 1 la aceasta categorie.

#51
doxan

doxan

    Disident politic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,502
  • Înscris: 22.12.2015

View PostPatefon, on 05 decembrie 2019 - 00:15, said:

Plus ca jefuiesc Africa de materii prime.
De parca americanii si europenii le-ar vrea cumva binele negrilor din Africa! Aia au fost dintotdeauna exploatati de catre ceilalti, incepand cu arabii si berberii nord africanii care secole la rand i-au exfoliat de resurse...ca sa nu mai vorbim de faptul ca ii foloseau drept sclavi.
In Mali, Burkina Faso, Niger, Sahel, etc...arabii tuaregi practica si azi sclavia.

Edited by doxan, 05 December 2019 - 11:00.


#52
WhatNot

WhatNot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,644
  • Înscris: 23.02.2011

View PostPatefon, on 05 decembrie 2019 - 00:02, said:

China e in primul rand o amenintare prin poluare. Apoi e o amenintare prin asaltul colonial in Africa.

https://static01.nyt...ina-blog480.jpg

Uhm, chiar nu cred ca e ok sa te uiti prea mult la Greta sau te iei doar dupa propaganda ecologista.

Sau cine stie, poate poluarea e mai amenintatoare decat asta.


[ https://www.economist.com/sites/default/files/imagecache/800-width/images/2019/11/articles/body/20191123_cnm928.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
https://www.economis...hat-is-changing

The DF-41 (Dong Feng-41, CSS-X-20) is a road- and rail-mobile intercontinental ballistic missile (ICBM). It is estimated to have an operational range of 12,000 to 15,000 km, which would make it the longest range missile in operation. It will likely have a top speed of Mach 25 and will be capable of delivering up to 10 MIRVed warheads. It is projected to be able to strike the continental United States within 30 minutes.
DF-41 at a Glance

Originated From: People’s Republic of China (PRC)
Possessed By: People’s Republic of China (PRC)
Alternate Names: Dong Feng-41, CSS-X-20
Class: Intercontinental Ballistic Missile (ICBM)
Basing: Road/rail-mobile, silo-based
Length: 21.0 m
Diameter: 2.25 m
Launch Weight: 80,000 kg
Payload: 2,500 kg
Warhead: Single 1 MT or up to 10 MIRV with 20/90/150 kT warhead
Propulsion: Three-stage solid propellant
Range: 12,000-15,000 km
Status: Development


https://missilethrea.../missile/df-41/

Edited by WhatNot, 05 December 2019 - 18:48.


#53
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008
Si bancile lor cad...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Fbe1j5R5sow?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#54
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,818
  • Înscris: 10.12.2006
China polueaza pentru ca e fabrica intregului glob, polueaza la cererea europenilor ai americanilor.
Din acest punct de vedere SUA polueaza mult mai mult, la cat de putin produc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate