Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Reparatie iPhoneX

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
bogdanbbo

bogdanbbo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 24.08.2011
Salut!
Va deranjez si daca ma puteti ajuta cu o problema!
Am achizitionat un iPhoneX, 64GB pe data de 15.01.2019 de la eMag. Telefonul a costat 4.789 Lei(am platit si garantia 1 AN PLUS de la eMag). Acum o saptamana am constatat ca nu mai functioneaza camera frontala. FaceiD functioneaza fara probleme.
Am fost la eMag in showroom sa il trimit la service, iar baietii de acolo "nu aveau chef" sa deschida un tichet de trimitere in service la Depanero spunand ca este tarziu si ca nu merge programul, ei, m-au trimis la iStyle in AFI, cum ca este acelasi lucru. Ei il trimiteau la depanero, de acolo la iStyle. (nu stiu cat de adevarat este)
Am lasat la o parte cele 50 de minute de asteptat la coada la eMag, am plecat in Afi cu gandul ca o sa rezolv problema mai rapid si fara sa ma mai stresez cu angajatii eMag. Le-am lasat telefonul baietilor de acolo si l-au trimis in service.
Astazi, am primit email de la cei de la service cum ca "Produsul se returneaza nereparat" deoarece "Produsul prezinta interventie neautorizata" si "Prezinta piese si elemente din interior lipsa".

Ce imi propuneti sa fac mai departe?
Mentionez ca telefonul este aproape nou,putin folosit, are 6-7 luni, nu a fost desfacut, imprumutat etc. Le-am spus celor de la iStyle ca nu am de gand sa vin in magazin sa ridic telefonul.

Edited by bogdanbbo, 06 September 2019 - 21:34.


#2
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,069
  • Înscris: 19.12.2012
tzeapa clasica.... Deaia eu cer proces verbal de predare primire cand trimit cva la garantie. Au mai patit altii sa trimita tablete la garantie cu probleme de soft si au fost returnate pe motiv ca ecran spart sau alte porcarii deastea.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postbogdanbbo, on 06 septembrie 2019 - 21:33, said:

am primit email de la cei de la service cum ca "Produsul se returneaza nereparat" deoarece "Produsul prezinta interventie neautorizata" si "Prezinta piese si elemente din interior lipsa".


Daca esti sigur ca nu ai umblat in el, ai de facut doar un singur lucru. Vorbesti la Emag si ceri sa fii sunat de catre un team leader/Customer support expert. Ii spui ca tu 100% nu ai umblat in telefon si ca daca nu se rezolva o sa faci cazul public. Inseamna ca Emag vinde produse SH ori umba in ele, "fura" piese. Spune-le ca o sa chemi toate autoritatile pe capul lor, o sa ceri sa se faca expertize telefonului ca sa se vada ca nu ai umblat in el. Spune-le ca o sa ii bubui cu toate caile lagale pe care le ai la dispozitie. Spune-le ca avand in vedere ca tu nu ai umblat in el, o sa se descopere adevarul ca ei au umblat in telefon si au furat piese.

#4
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Reclamatie ANPC

#5
bogdanbbo

bogdanbbo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 24.08.2011
Eu va garantez 100% ca nu am umblat. Nici macar nu ar avea logica sa umblu in el, mai ales dupa ce am achizitionat si garantia extra. Omenesc nu are logica.
Un prieten mi-a povestit cum ca la eMag sunt sanse sa se vinda telefoane "noi" sigilate dar defapt ele sunt folosite etc.
Le-am spus si eu printr-un email (singura solutie a celor de la iStyle de a face o reclamatie) cum ca daca nu primesc un raspuns rapid, urmatoarea etapa va fii protectia consumatorului)

#6
Freak404

Freak404

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 985
  • Înscris: 29.01.2008

View PostA10, on 06 septembrie 2019 - 21:40, said:

tzeapa clasica.... Deaia eu cer proces verbal de predare primire cand trimit cva la garantie. Au mai patit altii sa trimita tablete la garantie cu probleme de soft si au fost returnate pe motiv ca ecran spart sau alte porcarii deastea.
Intreb pentru informare, ce anume trebuie sa contina procesul verbal de predare-primire? Si in ce conditii se cere?

#7
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,332
  • Înscris: 14.06.2006

View Postbogdanbbo, on 06 septembrie 2019 - 21:33, said:

"Prezinta piese si elemente din interior lipsa".
Foarte interesanta aceasta exprimare... ce ai putea scoate dintr-un telefon (deci sa fie lipsa) si el sa functioneze in continuare?

#8
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,379
  • Înscris: 08.02.2011
Cum ar fi suruburi lipsa sau diverse protectii gen banda dublu adeziva sau elemente de plastic pentru sustinere mecanica.

#9
CeapaIndustries

CeapaIndustries

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 20.01.2016
Ca si la diverse service-uri auto, cand le lasi masina pe mana te trezesti cu piese lipsa sau schimbate cu altele SH proaste. Asa e si pe la astia cu reparatii electronice. Am un prieten de a trimis laptopul in garantie pt tastatura cu probleme si cand l-a primit inapoi a observat ca i-au schimbat si ecranul si bateria cu unele care nu erau originale. I-a amenintat cu tot felul de procese si pana la urma i-au dat altul nou.
Eu zic sa faci plangere direct, daca stii ca ai dreptate.

Edited by CeapaIndustries, 07 September 2019 - 09:11.


#10
bogdanbbo

bogdanbbo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 24.08.2011
email de la tehnician

"lipsa protectiei conectorilor  de pe placa de baza , acest lucru este considerat intervenite neautorizata si componente lipsa" Posted Image Posted Image Posted Image

#11
Garkan

Garkan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,010
  • Înscris: 08.05.2017
Nu prea ai ce face, doar plangere la emag, anpc si sa te rogi.
Au uitat sa ii puna cand l au asamblat.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Asa preventiv o plangere pe site https://www.politiar...petitii-online. Daca va fi sau nu de competenta politiei, vei vedea. Dar macar stii sigur ca aia vor fi obligati sa o inregistreze. Pt inselaciune eu zic ca este de competenta lor.

#13
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Postbogdanbbo, on 09 septembrie 2019 - 09:33, said:

email de la tehnician

"lipsa protectiei conectorilor  de pe placa de baza , acest lucru este considerat intervenite neautorizata si componente lipsa" Posted Image Posted Image Posted Image
Intreaba si tu asa: l-am desfacut, i-am facut ceva - mai ales am luat protectiile alea, l-am asamblat la loc - fara urme vizibile, nu ati spus nimic de urme vizibile de desfacere, CORECT ??!!!
Apoi intreaba: cit de reped se repara telefonul dupa ce fac reclamatie la ANPC ?!

#14
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Aruncăm vina aiurea și pe eMAG.

Dacă telefonul a fost cumpărat nou, sigilat, cum poate să fie vina lor?

Așa ajungem să zicem că sunt de vină chinezii de la Foxcon care l-au asamblat.

Personal eu cred că cei din service iStyle au dat-o de gard. Poate au confundat cu un alt telefon adus în service

#15
bogdanbbo

bogdanbbo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 24.08.2011
Va dati seama ca eu nu sunt de rea voința sa cer bani înapoi sau produs nou. Ma bântuie gândul ca eu nu o sa l mai pot repara niciodată pe baza garanției, ba mai mult am mai plătit și garanția extra!

Edited by bogdanbbo, 12 September 2019 - 22:23.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate