Reparatie iPhoneX
Last Updated: Sep 12 2019 22:19, Started by
bogdanbbo
, Sep 06 2019 21:33
·
0
#1
Posted 06 September 2019 - 21:33
Salut!
Va deranjez si daca ma puteti ajuta cu o problema! Am achizitionat un iPhoneX, 64GB pe data de 15.01.2019 de la eMag. Telefonul a costat 4.789 Lei(am platit si garantia 1 AN PLUS de la eMag). Acum o saptamana am constatat ca nu mai functioneaza camera frontala. FaceiD functioneaza fara probleme. Am fost la eMag in showroom sa il trimit la service, iar baietii de acolo "nu aveau chef" sa deschida un tichet de trimitere in service la Depanero spunand ca este tarziu si ca nu merge programul, ei, m-au trimis la iStyle in AFI, cum ca este acelasi lucru. Ei il trimiteau la depanero, de acolo la iStyle. (nu stiu cat de adevarat este) Am lasat la o parte cele 50 de minute de asteptat la coada la eMag, am plecat in Afi cu gandul ca o sa rezolv problema mai rapid si fara sa ma mai stresez cu angajatii eMag. Le-am lasat telefonul baietilor de acolo si l-au trimis in service. Astazi, am primit email de la cei de la service cum ca "Produsul se returneaza nereparat" deoarece "Produsul prezinta interventie neautorizata" si "Prezinta piese si elemente din interior lipsa". Ce imi propuneti sa fac mai departe? Mentionez ca telefonul este aproape nou,putin folosit, are 6-7 luni, nu a fost desfacut, imprumutat etc. Le-am spus celor de la iStyle ca nu am de gand sa vin in magazin sa ridic telefonul. Edited by bogdanbbo, 06 September 2019 - 21:34. |
#2
Posted 06 September 2019 - 21:40
tzeapa clasica.... Deaia eu cer proces verbal de predare primire cand trimit cva la garantie. Au mai patit altii sa trimita tablete la garantie cu probleme de soft si au fost returnate pe motiv ca ecran spart sau alte porcarii deastea.
|
#3
Posted 06 September 2019 - 21:43
bogdanbbo, on 06 septembrie 2019 - 21:33, said:
am primit email de la cei de la service cum ca "Produsul se returneaza nereparat" deoarece "Produsul prezinta interventie neautorizata" si "Prezinta piese si elemente din interior lipsa". Daca esti sigur ca nu ai umblat in el, ai de facut doar un singur lucru. Vorbesti la Emag si ceri sa fii sunat de catre un team leader/Customer support expert. Ii spui ca tu 100% nu ai umblat in telefon si ca daca nu se rezolva o sa faci cazul public. Inseamna ca Emag vinde produse SH ori umba in ele, "fura" piese. Spune-le ca o sa chemi toate autoritatile pe capul lor, o sa ceri sa se faca expertize telefonului ca sa se vada ca nu ai umblat in el. Spune-le ca o sa ii bubui cu toate caile lagale pe care le ai la dispozitie. Spune-le ca avand in vedere ca tu nu ai umblat in el, o sa se descopere adevarul ca ei au umblat in telefon si au furat piese. |
#5
Posted 06 September 2019 - 21:51
Eu va garantez 100% ca nu am umblat. Nici macar nu ar avea logica sa umblu in el, mai ales dupa ce am achizitionat si garantia extra. Omenesc nu are logica.
Un prieten mi-a povestit cum ca la eMag sunt sanse sa se vinda telefoane "noi" sigilate dar defapt ele sunt folosite etc. Le-am spus si eu printr-un email (singura solutie a celor de la iStyle de a face o reclamatie) cum ca daca nu primesc un raspuns rapid, urmatoarea etapa va fii protectia consumatorului) |
#6
Posted 06 September 2019 - 22:24
A10, on 06 septembrie 2019 - 21:40, said:
tzeapa clasica.... Deaia eu cer proces verbal de predare primire cand trimit cva la garantie. Au mai patit altii sa trimita tablete la garantie cu probleme de soft si au fost returnate pe motiv ca ecran spart sau alte porcarii deastea. |
#7
Posted 07 September 2019 - 05:02
#8
Posted 07 September 2019 - 06:40
Cum ar fi suruburi lipsa sau diverse protectii gen banda dublu adeziva sau elemente de plastic pentru sustinere mecanica.
|
#9
Posted 07 September 2019 - 09:10
Ca si la diverse service-uri auto, cand le lasi masina pe mana te trezesti cu piese lipsa sau schimbate cu altele SH proaste. Asa e si pe la astia cu reparatii electronice. Am un prieten de a trimis laptopul in garantie pt tastatura cu probleme si cand l-a primit inapoi a observat ca i-au schimbat si ecranul si bateria cu unele care nu erau originale. I-a amenintat cu tot felul de procese si pana la urma i-au dat altul nou.
Eu zic sa faci plangere direct, daca stii ca ai dreptate. Edited by CeapaIndustries, 07 September 2019 - 09:11. |
#10
Posted 09 September 2019 - 09:33
email de la tehnician
"lipsa protectiei conectorilor de pe placa de baza , acest lucru este considerat intervenite neautorizata si componente lipsa" |
|
#11
Posted 09 September 2019 - 09:59
Nu prea ai ce face, doar plangere la emag, anpc si sa te rogi.
Au uitat sa ii puna cand l au asamblat. |
#12
Posted 09 September 2019 - 16:50
Asa preventiv o plangere pe site https://www.politiar...petitii-online. Daca va fi sau nu de competenta politiei, vei vedea. Dar macar stii sigur ca aia vor fi obligati sa o inregistreze. Pt inselaciune eu zic ca este de competenta lor.
|
#13
Posted 10 September 2019 - 11:27
bogdanbbo, on 09 septembrie 2019 - 09:33, said:
email de la tehnician "lipsa protectiei conectorilor de pe placa de baza , acest lucru este considerat intervenite neautorizata si componente lipsa" Apoi intreaba: cit de reped se repara telefonul dupa ce fac reclamatie la ANPC ?! |
#14
Posted 12 September 2019 - 21:51
Aruncăm vina aiurea și pe eMAG.
Dacă telefonul a fost cumpărat nou, sigilat, cum poate să fie vina lor? Așa ajungem să zicem că sunt de vină chinezii de la Foxcon care l-au asamblat. Personal eu cred că cei din service iStyle au dat-o de gard. Poate au confundat cu un alt telefon adus în service |
#15
Posted 12 September 2019 - 22:19
Va dati seama ca eu nu sunt de rea voința sa cer bani înapoi sau produs nou. Ma bântuie gândul ca eu nu o sa l mai pot repara niciodată pe baza garanției, ba mai mult am mai plătit și garanția extra!
Edited by bogdanbbo, 12 September 2019 - 22:23. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users