Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Porsche Taycan

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1013 replies to this topic

#91
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 25.09.2011

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:


Te referi la afirmatia asta?

Attachment TeslaS.png

Eu zic ca a/au exagerat in mod evident. Sau gresesc eu si n-au exagerat amandoi?
Altfel, comparand doar cu performantele Model S din 2015-2016, da, pot spune ca tu si figo aveti dreptate. Insa Taycan este evident mai evoluat decat Model S din 2016. Este aproape sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag

Ce ma bucura faptul ca firma asta Porsche a reusit cu prima masina sa electrica sa fie peste o alta firma care face masini electrice de 10+ ani.

Aproape totul e sub Tesla ca specificatii si costa cu 50% mai mult dar e clar ca e mult evoluata fata de un model S.

#92
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
Nu e. Prezumtiv ar tine mai bine la multe lansari repetate decat Tesla S dinainte de Raven. In rest e mai lenta si cu o autonomie mult mai mica.

@Vali, cred ca la Taycan nu ne puteam astepta la pret mai mic, intr-adevar. Adica acolo ai referintele de la Panamera.

Totusi, ca se vorbea si de E-Tron, eh, acolo din cate am vazut n-au prea scos ce au promis. Nu mai stau sa caut acum (corecteaza-ma daca gresesc), dar promisesera o putere mai mare decat acei 408cp care au iesit in final si parca promiteau si ei un 450-500km autonomie. Apoi au marketat produsul la 408cp, pe care ii are de fapt doar vreo 8-10s ca boost, dupa care puterea cade pe la 360 si cuplul cu vreo 100Nm. Iar la capitolul autonomie e modest.

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:

Attachment TeslaS.png
desi este ceva mai slab la range si la drag

Autonomia e importanta totusi cand vorbesti de o masina de aproape 200k. Nu e un lucru marunt. Si nu e cu "ceva" mai slab la range fata de raven, ci e vorba de peste 150km, e chiar foarte mult. Cat ar cere Porsche pe un Taycan cu autonomie de 550-600km?

Gandeste-te ca Roadster 2 va fi tot 200k (afara de Founder Edition) si acolo vorbesc de 1000-1050km. Stiu, nu e sedan, are 4 scaune cu 2 super-inghesuite in spate, dar intelegi ideea, adica vorbim de tehnologie.

Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:15.


#93
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:

Te referi la afirmatia asta?

Attachment TeslaS.png

Eu zic ca a/au exagerat in mod evident. Sau gresesc eu si n-au exagerat amandoi?
Altfel, comparand doar cu performantele Model S din 2015-2016, da, pot spune ca tu si figo aveti dreptate. Insa Taycan este evident mai evoluat decat Model S din 2016. Este aproape sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag


Din nou nu intelegi exact ce citesti...

Robert Meier a spus urmatoarele, mot a mot:
“We’re expecting a price somewhere between a Cayenne and a Panamera” - remarci ghilimelele, da?
De asemenea, el a mai spus in mod indirect:
However, Porsche Chief Financial Officer Lutz Meschke told reporters that he wants to offer higher-performance versions that could be priced as much as 200,000 euros, such as a Taycan Turbo S

Doar atat a spus Robert Meier. Afirmatia urmatoare nu este facuta de el:
Including taxes, that would place the vehicle between 74,828 euros and 90,655 euros for its base version of the car in Germany.

Hai sa vedem daca s-au tinut de cuvant:
Pretul trebuie sa fie intre Cayenne si Panamera.
Cat costa un Panamera?
- de la 98.000 euro (baza) cu 330 CP si 5,5 s 0-100 km/h
- pana la 204.000 euro pentru un hibrid de 550 CP si 3,5 s 0-100 km/h

Acum spune-mi tu cat te asteptai sa coste un Porsche electric cu 2,8 s 0-100 km/ si 750 CP? Unde au mintit oficialii Porsche?
Nu vrei sa trecem peste discutia asta stupida deschisa gratuit de inuendo0?
Sa iti aduc aminte de zbaterile privind ,,minciunile" lui Elon cu Model 3 la 35000USD? Care continua culmea, si in ziua de azi.
Cam asa si la Porsche, cred ca n-ai inteles nuanta. Fanii Porsche se asteptau in urma declaratiilor oficialilor ca modelul de baza sa coste si sa aibe performantele unui Model S. Surpriza a fost ca la anumiti parametrii (acceleratie 0-100, autonomie) modelul de varf e similar Model S din 2015 si costa dublu. Intrebarea e modelul de baza cand/daca va aparea la 85000 cam ce performante ar avea? Hint: probabil sub Model 3...

#94
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostFord4, on 07 septembrie 2019 - 23:26, said:

Eu nu sunt dezamăgit. De când a fost lansat e-tron mi-am dat seama că nu pot ajunge la nivelul unei Tesla.
Măcar VW depune eforturi în ce privește mașinile electrice, VAG are o mulțime de modele deja: Porsche Taycan, Audi e-Tron, VW e-Golf, VW e-Up, și urmează ID-urile. În timpul ăsta, ceilalți mari producători ce fac? Toyota câte mașini electrice are? Dar Ford?

Voi sunteți ca cei care criticau Samsung pentru primele lor smartphone-uri cu Android, că nu erau la fel de bune ca iPhone-urile din aceeași perioadă. Lucrurile evoluează în timp.

#95
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
Aici tipul spune de un start de aprox 65k de lire sterline pentru o versiune de 300cp, tractiune spate, single motor. Putem deduce aprox. performantele pe o astfel de motorizare. Probabil cam pe la nivelul unui Tesla S 60 sau ceva de genul (ca performante). Dar ok, nu stiu cat e de oficial, deocamdata suna mai mult a speculatii.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TP9kokeyxGU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

pe la 13:50.

Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:37.


#96
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postdiabolik213, on 08 septembrie 2019 - 10:57, said:

Aproape totul e sub Tesla ca specificatii si costa cu 50% mai mult dar e clar ca e mult evoluata fata de un model S.
Am zis mai evoluata din doua motive:
1. Are cutie de viteze. Asta face ca puterea maxima a motoarelor sa atinsa, practic, cam la orice viteza, chiar si la 200 km/h. La model S puterea maxima este atinsa doar pana pe la 100-120 km/h, dupa care scade
2. Are un sistem de racire si frane mult mai performante. Asta o face mult mai buna decat Model S pentru circuit, Model S fiind mai buna pentru strada.
In rest, Model S are specificatii clar mai bune.

Insa si telefoanele cu Android au specificatii mai bune decat cele Apple, si costa s cu 50% mai putin daca nu mai mult. Si totusi Apple is trage 70% din profitul total al industriei de telefoane. Nu totul sta in specificatii

View PostSorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:

Totusi, ca se vorbea si de E-Tron, eh, acolo din cate am vazut n-au prea scos ce au promis. Nu mai stau sa caut acum (corecteaza-ma daca gresesc),
Habar n-am care au fost promisiunile la e-tron. Nu ma pasioneaza subiectul, nu stiu. Daca ai ceva, pune link si am sa-l citesc. Dar e-tron-ul e off topic aici

View PostSorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:

Autonomia e importanta totusi cand vorbesti de o masina de aproape 200k. Nu e un lucru marunt. Si nu e cu "ceva" mai slab la range fata de raven, ci e vorba de peste 150km, e chiar foarte mult. Cat ar cere Porsche pe un Taycan cu autonomie de 550-600km?
Mai, Taycan Turbo S are autonome de 412 km  la o putere de 700 CP, Turbo S are 450 km autonomie,  911 GT3 RS, o alta masina de 700 CP dar care costa 300k euro, nu 200k, are 530 km autonomie.
Eu zic ca este absolut decent pentru prima masina electrica. Era musai sa scoata peste Tesla, altfel e fiasco?

View PostSorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:

Gandeste-te ca Roadster 2 va fi tot 200k (afara de Founder Edition) si acolo vorbesc de 1000-1050km.
Nu ma gandesc pana nu-l vad. Pana lanseaza Roadster, Musk zicea ca ajunge pe Marte. Ma gandesc mai mult la Marte

LE: cred ca e mai bine acum cu citatele

Edited by valitudor, 08 September 2019 - 11:46.


#97
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014
@Vali, nu stiu cum ai reusit sa-l citezi pe @diabolik pe posturile mele Posted Image  , adica sa ma citezi pe mine si sa apara diabolik ca citat (nu-i bai, sa fie primit, aduci mielul si vinul Posted Image  ).

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 11:38, said:

Era musai sa scoata peste Tesla, altfel e fiasco?

M-am legat de aspectul autonomiei pentru ca tu ai afirmat ca Taycan e doar "cu ceva" mai jos decat S, ceea ce e fals. Diferenta e mare.

Nu vad nici de rost are comparatia cu 911 GT3, comparam electice aici.

Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:50.


#98
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Am rezolvat cu citatele

View PostHansolo, on 08 septembrie 2019 - 11:28, said:

Sa iti aduc aminte de zbaterile privind ,,minciunile" lui Elon cu Model 3 la 35000USD? Care continua culmea, si in ziua de azi.
Cam asa si la Porsche, cred ca n-ai inteles nuanta. Fanii Porsche se asteptau in urma declaratiilor oficialilor ca modelul de baza sa coste si sa aibe performantele unui Model S. Surpriza a fost ca la anumiti parametrii (acceleratie 0-100, autonomie) modelul de varf e similar Model S din 2015 si costa dublu. Intrebarea e modelul de baza cand/daca va aparea la 85000 cam ce performante ar avea? Hint: probabil sub Model 3...

Am lamurit-o pe asta cu promsiunile mincinoase ale celor de la Porsche? Adica e clar ca nu au scos altceva decat au zis?
Nu stiu ce asteptari aveau "fanii Porsche". O spui de parca ai facut un sondaj obiectiv printre ei. Mai corect era sa spui "unii fani ai Porsche", dar cauti dramatism si promisiuni neonorate si minciuni la ori are legatura cu VW. Stiu bine asta

View PostSorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:44, said:

Nu vad nici de rost are comparatia cu 911 GT3, comparam electice aici.
Vorbeai de autonomia prea mica la Taycan. Iar eu ti-am raspuns ca o masina ICE echivalenta ca putere, dar mai slaba la specificatii, are autonomie cu doar vreo 20% mai mult
E rau tare autonomia masinii electrice la un Porsche de700 CP? Nu e masina de concediu Romania - Franta

View PostSorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:44, said:

M-am legat de aspectul autonomiei pentru ca tu ai afirmat ca Taycan e doar "cu ceva" mai jos decat S, ceea ce e fals. Diferenta e mare.
Nu mai adauga in acelasi mesaj daca ti s-a raspuns deja, nu e corect. Editarile sunt pentru corecturi gramaticale sau de genul

Da, diferenta intre Model S si Taycan la autonomie este mai mare, nu e chiar nesemnificativa. Poate am exagerat

Edited by valitudor, 08 September 2019 - 11:51.


#99
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 11:50, said:

E rau tare autonomia masinii electrice la un Porsche de700 CP? Nu e masina de concediu Romania - Franta

Pun din nou motivul pentru care m-a legat de autonomie:

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:

sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag


#100
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Iar eu ti-am raspuns cu doar cateva secunde mai inainte de a scrie tu din nou

#101
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postdiabolik213, on 08 septembrie 2019 - 10:57, said:

Ce ma bucura faptul ca firma asta Porsche a reusit cu prima masina sa electrica sa fie peste o alta firma care face masini electrice de 10+ ani.

Aproape totul e sub Tesla ca specificatii si costa cu 50% mai mult dar e clar ca e mult evoluata fata de un model S.
Asta e ceea ce fanii Tesla nu înțeleg, e prima mașină electrică de la Porsche, dar ei ar vrea* să depășească Tesla din toate punctele de vedere, deși Tesla a avut 10 ani să perfecționeze diverse lucruri. Faptul că Porsche a reușit să vină cu o mașină mai performantă pe circuit nu pare să impresioneze pe nimeni. Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode. Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț.

*Când zic că ar vrea, de fapt nu vor, Tesla e o religie și Musk e zeul suprem. Pentru ei, orice mașină electrică care apare e un prilej de a zice: Tesla face mașini mai bune, mai ieftine, mai performante, etc.

Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm.

#102
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 23.07.2014

View PostMr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:

Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode.

Era o hiba intr-adevar, dar pare ca au lucrat la partea asta destul de mult la Raven, au alte motoare fata de modelul precedent si sistemul de racire al bateriilor e imbunatatit. E un tip care a intrat la liniute de curand si are un clip cu un concurs unde a alergat de mai multe ori consecutiv. Rezultatele au fost constante (in jur de 10.7x), iar cel mai bun rezultat, de 10.54s a fost pe la a 6-a sau a 7-a cursa. P100D-ul dinainte pierdea cate putin la fiecare lansare la interval scurt de timp. Adica se vede clar o diferenta. Daca o fi de ajuns cand or incerca pe Nürburgring, om vedea. Totusi eu zic ca sa egaleze timpul Taycanului va fi un task foarte greu. Vedem saptamana viitoare daca optimismul lui Musk are acoperire. Aici, cum am zis si prin primele posturi, transmisia mi se pare o chestie foarte interesanta.

Cu ultima idee sunt 100% de acord.

#103
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View PostMr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:

Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț.

Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm.
Ai reusit sa pui doua fraze contradictorii in acelasi post.
Evident ca atat Taycan cat si Tesla Model S conteaza pentru oricine deoarece modelul de business si cercetarea vor conduce si la aparitia unor masini electrice cu autonomie/performante si pentru cei care nu-si permit modelele respective.
Model de business nu inseamna sa faci cateva exemplare ca halo-cars (gen Bugatti, ala fiind care nu conteaza pentru omul de rand) si sa ai divizia in pierdere, ci un produs de serie larga. Din punctul asta de vedere evident ca Taycan e binevenit si e o masina buna.

#104
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View PostHansolo, on 08 septembrie 2019 - 14:18, said:

Ai reusit sa pui doua fraze contradictorii in acelasi post.
Care e contradicția?

#105
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,145
  • Înscris: 30.08.2017
Nu prea inteleg lupta asta intre

View PostMr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:

Asta e ceea ce fanii Tesla nu înțeleg, e prima mașină electrică de la Porsche, dar ei ar vrea* să depășească Tesla din toate punctele de vedere, deși Tesla a avut 10 ani să perfecționeze diverse lucruri. Faptul că Porsche a reușit să vină cu o mașină mai performantă pe circuit nu pare să impresioneze pe nimeni. Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode. Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț.

*Când zic că ar vrea, de fapt nu vor, Tesla e o religie și Musk e zeul suprem. Pentru ei, orice mașină electrică care apare e un prilej de a zice: Tesla face mașini mai bune, mai ieftine, mai performante, etc.

Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm.

Nici eu nu prea inteleg lupta asta de a demonstra ca Tesla e mai buna. Oricum ar fi Taycan, lansarea e de bun augur pentru industrie. Iar Porsche e altceva, se pozitioneaza mai sus in piata, e normal sa aiba alt pret, chiar daca are performante scazute. E precum comparatia premium vs non premium.

#106
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHansolo, on 08 septembrie 2019 - 14:18, said:

Din punctul asta de vedere evident ca Taycan e binevenit si e o masina buna.
Aha, din restul punctelor de vedere este o masina proasta, indiscutabil sub Tesla Model S. Bine ca e electrica, in rest e praf.
Concluzii superficiale, la fel ca la e-tron

Citeam ca inainte de lansare l-au testat in 26 de curse consecutive 0-200 km/h. Cica diferenta dintre cea mai rapida si cea mai lenta accelerare a fost doar de 0,8 secunde
De asemenea, cica -au testat in Italia pentru 24 h in continuu. Cica a parcurs 3425 km cu temperaturi care au ajuns si 42C

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4jSG_10_JRg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dar ce conteaza? Pentru clientii Porsche conteaza doar ca e mai slab decat tehnologia Tesla din 2016... sau 2013

Edited by valitudor, 08 September 2019 - 17:30.


#107
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 08 septembrie 2019 - 17:22, said:

Dar ce conteaza? Pentru clientii Porsche conteaza doar ca e mai slab decat tehnologia Tesla din 2016... sau 2013

Pai nu-i normal sa conteze ? De ce crezi ca au migrat spre Tesla :) ?

https://electrek.co/...ts-porsche-ceo/

#108
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Eu nu cred că Porsche o sa piardă clienți in favoarea Tesla, singurul lucru care contează pt ei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate