![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#91
Posted 08 September 2019 - 10:57

valitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said: Te referi la afirmatia asta? TeslaS.png Eu zic ca a/au exagerat in mod evident. Sau gresesc eu si n-au exagerat amandoi? Altfel, comparand doar cu performantele Model S din 2015-2016, da, pot spune ca tu si figo aveti dreptate. Insa Taycan este evident mai evoluat decat Model S din 2016. Este aproape sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag Ce ma bucura faptul ca firma asta Porsche a reusit cu prima masina sa electrica sa fie peste o alta firma care face masini electrice de 10+ ani. Aproape totul e sub Tesla ca specificatii si costa cu 50% mai mult dar e clar ca e mult evoluata fata de un model S. |
#92
Posted 08 September 2019 - 11:14

Nu e. Prezumtiv ar tine mai bine la multe lansari repetate decat Tesla S dinainte de Raven. In rest e mai lenta si cu o autonomie mult mai mica.
@Vali, cred ca la Taycan nu ne puteam astepta la pret mai mic, intr-adevar. Adica acolo ai referintele de la Panamera. Totusi, ca se vorbea si de E-Tron, eh, acolo din cate am vazut n-au prea scos ce au promis. Nu mai stau sa caut acum (corecteaza-ma daca gresesc), dar promisesera o putere mai mare decat acei 408cp care au iesit in final si parca promiteau si ei un 450-500km autonomie. Apoi au marketat produsul la 408cp, pe care ii are de fapt doar vreo 8-10s ca boost, dupa care puterea cade pe la 360 si cuplul cu vreo 100Nm. Iar la capitolul autonomie e modest. valitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said: Autonomia e importanta totusi cand vorbesti de o masina de aproape 200k. Nu e un lucru marunt. Si nu e cu "ceva" mai slab la range fata de raven, ci e vorba de peste 150km, e chiar foarte mult. Cat ar cere Porsche pe un Taycan cu autonomie de 550-600km? Gandeste-te ca Roadster 2 va fi tot 200k (afara de Founder Edition) si acolo vorbesc de 1000-1050km. Stiu, nu e sedan, are 4 scaune cu 2 super-inghesuite in spate, dar intelegi ideea, adica vorbim de tehnologie. Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:15. |
#93
Posted 08 September 2019 - 11:28

valitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:
Te referi la afirmatia asta? TeslaS.png Eu zic ca a/au exagerat in mod evident. Sau gresesc eu si n-au exagerat amandoi? Altfel, comparand doar cu performantele Model S din 2015-2016, da, pot spune ca tu si figo aveti dreptate. Insa Taycan este evident mai evoluat decat Model S din 2016. Este aproape sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag Din nou nu intelegi exact ce citesti... Robert Meier a spus urmatoarele, mot a mot: “We’re expecting a price somewhere between a Cayenne and a Panamera” - remarci ghilimelele, da? De asemenea, el a mai spus in mod indirect: However, Porsche Chief Financial Officer Lutz Meschke told reporters that he wants to offer higher-performance versions that could be priced as much as 200,000 euros, such as a Taycan Turbo S Doar atat a spus Robert Meier. Afirmatia urmatoare nu este facuta de el: Including taxes, that would place the vehicle between 74,828 euros and 90,655 euros for its base version of the car in Germany. Hai sa vedem daca s-au tinut de cuvant: Pretul trebuie sa fie intre Cayenne si Panamera. Cat costa un Panamera? - de la 98.000 euro (baza) cu 330 CP si 5,5 s 0-100 km/h - pana la 204.000 euro pentru un hibrid de 550 CP si 3,5 s 0-100 km/h Acum spune-mi tu cat te asteptai sa coste un Porsche electric cu 2,8 s 0-100 km/ si 750 CP? Unde au mintit oficialii Porsche? Nu vrei sa trecem peste discutia asta stupida deschisa gratuit de inuendo0? Cam asa si la Porsche, cred ca n-ai inteles nuanta. Fanii Porsche se asteptau in urma declaratiilor oficialilor ca modelul de baza sa coste si sa aibe performantele unui Model S. Surpriza a fost ca la anumiti parametrii (acceleratie 0-100, autonomie) modelul de varf e similar Model S din 2015 si costa dublu. Intrebarea e modelul de baza cand/daca va aparea la 85000 cam ce performante ar avea? Hint: probabil sub Model 3... |
#94
Posted 08 September 2019 - 11:33

Ford4, on 07 septembrie 2019 - 23:26, said:
Eu nu sunt dezamăgit. De când a fost lansat e-tron mi-am dat seama că nu pot ajunge la nivelul unei Tesla. Voi sunteți ca cei care criticau Samsung pentru primele lor smartphone-uri cu Android, că nu erau la fel de bune ca iPhone-urile din aceeași perioadă. Lucrurile evoluează în timp. |
#95
Posted 08 September 2019 - 11:35

Aici tipul spune de un start de aprox 65k de lire sterline pentru o versiune de 300cp, tractiune spate, single motor. Putem deduce aprox. performantele pe o astfel de motorizare. Probabil cam pe la nivelul unui Tesla S 60 sau ceva de genul (ca performante). Dar ok, nu stiu cat e de oficial, deocamdata suna mai mult a speculatii.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TP9kokeyxGU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pe la 13:50. Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:37. |
#96
Posted 08 September 2019 - 11:38

diabolik213, on 08 septembrie 2019 - 10:57, said:
Aproape totul e sub Tesla ca specificatii si costa cu 50% mai mult dar e clar ca e mult evoluata fata de un model S. 1. Are cutie de viteze. Asta face ca puterea maxima a motoarelor sa atinsa, practic, cam la orice viteza, chiar si la 200 km/h. La model S puterea maxima este atinsa doar pana pe la 100-120 km/h, dupa care scade 2. Are un sistem de racire si frane mult mai performante. Asta o face mult mai buna decat Model S pentru circuit, Model S fiind mai buna pentru strada. In rest, Model S are specificatii clar mai bune. Insa si telefoanele cu Android au specificatii mai bune decat cele Apple, si costa s cu 50% mai putin daca nu mai mult. Si totusi Apple is trage 70% din profitul total al industriei de telefoane. Nu totul sta in specificatii SorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:
Totusi, ca se vorbea si de E-Tron, eh, acolo din cate am vazut n-au prea scos ce au promis. Nu mai stau sa caut acum (corecteaza-ma daca gresesc), SorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:
Autonomia e importanta totusi cand vorbesti de o masina de aproape 200k. Nu e un lucru marunt. Si nu e cu "ceva" mai slab la range fata de raven, ci e vorba de peste 150km, e chiar foarte mult. Cat ar cere Porsche pe un Taycan cu autonomie de 550-600km? Eu zic ca este absolut decent pentru prima masina electrica. Era musai sa scoata peste Tesla, altfel e fiasco? SorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:14, said:
Gandeste-te ca Roadster 2 va fi tot 200k (afara de Founder Edition) si acolo vorbesc de 1000-1050km. LE: cred ca e mai bine acum cu citatele Edited by valitudor, 08 September 2019 - 11:46. |
#97
Posted 08 September 2019 - 11:44

@Vali, nu stiu cum ai reusit sa-l citezi pe @diabolik pe posturile mele
![]() ![]() valitudor, on 08 septembrie 2019 - 11:38, said:
Era musai sa scoata peste Tesla, altfel e fiasco? M-am legat de aspectul autonomiei pentru ca tu ai afirmat ca Taycan e doar "cu ceva" mai jos decat S, ceea ce e fals. Diferenta e mare. Nu vad nici de rost are comparatia cu 911 GT3, comparam electice aici. Edited by SorinGT, 08 September 2019 - 11:50. |
#98
Posted 08 September 2019 - 11:53

Am rezolvat cu citatele
Hansolo, on 08 septembrie 2019 - 11:28, said:
Sa iti aduc aminte de zbaterile privind ,,minciunile" lui Elon cu Model 3 la 35000USD? Care continua culmea, si in ziua de azi. Cam asa si la Porsche, cred ca n-ai inteles nuanta. Fanii Porsche se asteptau in urma declaratiilor oficialilor ca modelul de baza sa coste si sa aibe performantele unui Model S. Surpriza a fost ca la anumiti parametrii (acceleratie 0-100, autonomie) modelul de varf e similar Model S din 2015 si costa dublu. Intrebarea e modelul de baza cand/daca va aparea la 85000 cam ce performante ar avea? Hint: probabil sub Model 3... Am lamurit-o pe asta cu promsiunile mincinoase ale celor de la Porsche? Adica e clar ca nu au scos altceva decat au zis? Nu stiu ce asteptari aveau "fanii Porsche". O spui de parca ai facut un sondaj obiectiv printre ei. Mai corect era sa spui "unii fani ai Porsche", dar cauti dramatism si promisiuni neonorate si minciuni la ori are legatura cu VW. Stiu bine asta SorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:44, said:
Nu vad nici de rost are comparatia cu 911 GT3, comparam electice aici. E rau tare autonomia masinii electrice la un Porsche de700 CP? Nu e masina de concediu Romania - Franta SorinGT, on 08 septembrie 2019 - 11:44, said:
M-am legat de aspectul autonomiei pentru ca tu ai afirmat ca Taycan e doar "cu ceva" mai jos decat S, ceea ce e fals. Diferenta e mare. Da, diferenta intre Model S si Taycan la autonomie este mai mare, nu e chiar nesemnificativa. Poate am exagerat Edited by valitudor, 08 September 2019 - 11:51. |
#99
Posted 08 September 2019 - 11:53

valitudor, on 08 septembrie 2019 - 11:50, said:
E rau tare autonomia masinii electrice la un Porsche de700 CP? Nu e masina de concediu Romania - Franta Pun din nou motivul pentru care m-a legat de autonomie: valitudor, on 08 septembrie 2019 - 10:43, said:
sigur ca este mai evoluat decat Model S din 2019, desi este ceva mai slab la range si la drag |
#100
Posted 08 September 2019 - 11:54

Iar eu ti-am raspuns cu doar cateva secunde mai inainte de a scrie tu din nou
|
|
#101
Posted 08 September 2019 - 13:12

diabolik213, on 08 septembrie 2019 - 10:57, said:
Asta e ceea ce fanii Tesla nu înțeleg, e prima mașină electrică de la Porsche, dar ei ar vrea* să depășească Tesla din toate punctele de vedere, deși Tesla a avut 10 ani să perfecționeze diverse lucruri. Faptul că Porsche a reușit să vină cu o mașină mai performantă pe circuit nu pare să impresioneze pe nimeni. Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode. Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț. *Când zic că ar vrea, de fapt nu vor, Tesla e o religie și Musk e zeul suprem. Pentru ei, orice mașină electrică care apare e un prilej de a zice: Tesla face mașini mai bune, mai ieftine, mai performante, etc. Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm. |
#102
Posted 08 September 2019 - 13:56

Mr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:
Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode. Era o hiba intr-adevar, dar pare ca au lucrat la partea asta destul de mult la Raven, au alte motoare fata de modelul precedent si sistemul de racire al bateriilor e imbunatatit. E un tip care a intrat la liniute de curand si are un clip cu un concurs unde a alergat de mai multe ori consecutiv. Rezultatele au fost constante (in jur de 10.7x), iar cel mai bun rezultat, de 10.54s a fost pe la a 6-a sau a 7-a cursa. P100D-ul dinainte pierdea cate putin la fiecare lansare la interval scurt de timp. Adica se vede clar o diferenta. Daca o fi de ajuns cand or incerca pe Nürburgring, om vedea. Totusi eu zic ca sa egaleze timpul Taycanului va fi un task foarte greu. Vedem saptamana viitoare daca optimismul lui Musk are acoperire. Aici, cum am zis si prin primele posturi, transmisia mi se pare o chestie foarte interesanta. Cu ultima idee sunt 100% de acord. |
#103
Posted 08 September 2019 - 14:18

Mr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:
Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț. Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm. Evident ca atat Taycan cat si Tesla Model S conteaza pentru oricine deoarece modelul de business si cercetarea vor conduce si la aparitia unor masini electrice cu autonomie/performante si pentru cei care nu-si permit modelele respective. Model de business nu inseamna sa faci cateva exemplare ca halo-cars (gen Bugatti, ala fiind care nu conteaza pentru omul de rand) si sa ai divizia in pierdere, ci un produs de serie larga. Din punctul asta de vedere evident ca Taycan e binevenit si e o masina buna. |
#104
Posted 08 September 2019 - 14:30

#105
Posted 08 September 2019 - 14:45

Nu prea inteleg lupta asta intre
Mr_nobody_, on 08 septembrie 2019 - 13:12, said:
Asta e ceea ce fanii Tesla nu înțeleg, e prima mașină electrică de la Porsche, dar ei ar vrea* să depășească Tesla din toate punctele de vedere, deși Tesla a avut 10 ani să perfecționeze diverse lucruri. Faptul că Porsche a reușit să vină cu o mașină mai performantă pe circuit nu pare să impresioneze pe nimeni. Model S e o mașină avansată, nimic de zis, dar după câțiva km de mers sportiv intră în limp mode. Pentru omul de rând, chestia asta chiar nu contează, dar Porsche Taycan nu e pentru omul de rând. Bine, nici Model S nu e pentru omul de rând, dar e mai accesibilă ca preț. *Când zic că ar vrea, de fapt nu vor, Tesla e o religie și Musk e zeul suprem. Pentru ei, orice mașină electrică care apare e un prilej de a zice: Tesla face mașini mai bune, mai ieftine, mai performante, etc. Orice mașină electrică care apare e un pas înainte spre un viitor electric, aduce competiție și inovație. Deci ar trebui să ne bucurăm, nu să denigrăm. Nici eu nu prea inteleg lupta asta de a demonstra ca Tesla e mai buna. Oricum ar fi Taycan, lansarea e de bun augur pentru industrie. Iar Porsche e altceva, se pozitioneaza mai sus in piata, e normal sa aiba alt pret, chiar daca are performante scazute. E precum comparatia premium vs non premium. |
|
#106
Posted 08 September 2019 - 17:22

Hansolo, on 08 septembrie 2019 - 14:18, said:
Din punctul asta de vedere evident ca Taycan e binevenit si e o masina buna. Concluzii superficiale, la fel ca la e-tron Citeam ca inainte de lansare l-au testat in 26 de curse consecutive 0-200 km/h. Cica diferenta dintre cea mai rapida si cea mai lenta accelerare a fost doar de 0,8 secunde De asemenea, cica -au testat in Italia pentru 24 h in continuu. Cica a parcurs 3425 km cu temperaturi care au ajuns si 42C [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4jSG_10_JRg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dar ce conteaza? Pentru clientii Porsche conteaza doar ca e mai slab decat tehnologia Tesla din 2016... sau 2013 Edited by valitudor, 08 September 2019 - 17:30. |
#107
Posted 08 September 2019 - 19:39

valitudor, on 08 septembrie 2019 - 17:22, said: Pai nu-i normal sa conteze ? De ce crezi ca au migrat spre Tesla ![]() https://electrek.co/...ts-porsche-ceo/ |
#108
Posted 08 September 2019 - 21:09

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users