Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
Last Updated: Oct 26 2022 11:36, Started by
figo1988
, Sep 05 2019 14:25
·
0
#37
Posted 05 September 2019 - 17:41
[ https://cdn3.imggmi.com/uploads/2019/9/5/71b2a3ce795d30fec6b71f1e3aed8a13-full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by diabolik213, 05 September 2019 - 17:44. |
#38
Posted 05 September 2019 - 20:19
Jucarii pentru oameni care n-au ce face cu banii (la fel ca aia cu Tesla). Cum spunea cineva mai sus, astia mai au 7-15-30 de masini in garaj, private jet si yaht. Ecologisti monser!
|
#39
Posted 05 September 2019 - 20:29
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JPdxNZf57F0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Looool, ce tare se potriveste |
#41
Posted 06 September 2019 - 08:27
figo1988, on 05 septembrie 2019 - 15:51, said:
Constatarea este ca Porsche cu 80% mai scump lansat in 2019 este cel mult la fel de performant ca o tehnologie pe care Tesla a lansat-o in 2016. Si intrebarea naturala este: "Daca maximul pe care-l pot realiza in 2019 cei de la Porsche/VAG este Taycan, de ce este inferior lui Model S si care este explicatia?". Interesanta e transmisia cu 2 trepte, care pare ca rezista. Porsche se lauda cu 0-200 in 9.8s (chestie care ar putea aduce si sfertul de mila sub 10) si la asta ajuta transmisia aia. Bun, multiple alte surse vorbesc de "0-200 in sub 12s", interesant de vazut care o fi cifra reala. |
#42
Posted 06 September 2019 - 09:23
Cum adica rezista cutia cu 2 trepte? Ce alta vechitura electrica mai are asa ceva(sa nu zici vechiul Rimac C2)
Pentru mine modelul este prea mult asa ca ma mulțumesc cu ID3. Sunt fan Porsche...adica eram...pana am vazut la Panamera ca gurile de ventilatie au motoare pentru directionare si comenzi pe pe tableta la cativa cm. Ca miliardar si pilot de curse ma simt jignit |
#43
Posted 06 September 2019 - 09:29
Phev-ul meu are transmisie cu 2 trepte pe motorul electric. Ajuta la viteze mai mari caci poți tine motorul electric într-un regim mai eficient.
|
#44
Posted 06 September 2019 - 09:38
ZF cica dezvolta acum o transmisie tot in trepte pe care o vor vinde producatorilor de EV-uri. Cand a incercat Tesla, ca startup fara finantare si acum 12 ani, le-a dat cu minus la transmisia asta in 2 trepte, au avut probleme destul de mari si pana la urma au renuntat la ea, deci ceva dificultati tehnice probabil ca sunt, sau mai degraba erau. Cuplul nu e nimic de speriat pentru tehnologia de acum.
|
#45
Posted 06 September 2019 - 10:25
ro_explorer, on 06 septembrie 2019 - 09:29, said:
Phev-ul meu are transmisie cu 2 trepte pe motorul electric. Ajuta la viteze mai mari caci poți tine motorul electric într-un regim mai eficient. Am zis electric nu combinatii ZF recent a ajuns la solutia ideala de 2 trepte dar amicul nostru se refera la ea ca la motorul cu carburator si credeam ca mi-a scapat mie ceva. Si in Formula E dupa mai multe tentative cu 3,4,5 trepte s-au linistit si au ramas cu 2...eficienta maxima...Taycan o sa foloseasca a doua viteza pentru topspeed dar in realitate in 95% din timp o sa foloseasca doar una. Si motorul are alta executie, la ora actuala este mai eficient decat ce ofera concurenta. Am inteles ca STB vrea sa transforme autobuzele Mercedes in troleibuze si o sa avem si noi niste motoare Taycan pe transportul in comun |
#46
Posted 06 September 2019 - 10:49
Sigmus, on 06 septembrie 2019 - 09:23, said:
Cum adica rezista cutia cu 2 trepte? In sensul ca si Tesla a incercat implementarea transmisiei cu 2 trepte, dar au avut probleme si au abandonat ideea. Inca e abandonata, pentru ca se pare ca si roardsterul nou va avea tot o treapta. Despre Rimac C2 n-am prea citit detalii. Transmisia cu 2 trepte ajuta la o acceleratie mai buna la viteze mai mari, electricele performante de acum (gen S sau Model 3) rup pina la 160-180, dupa care acceleratia scade destul de vizibil (peste 200-210 e ceva mai clara scaderea). Ce e de ajuns la fiecare e alta treaba, oricum Taycan nu-i de nasul nostru, probabil a nici unuia de pe aici. Edited by SorinGT, 06 September 2019 - 10:51. |
|
#47
Posted 06 September 2019 - 11:35
#48
Posted 06 September 2019 - 11:36
Ce modest esti...ne permitem dar nu vrem sa cheltuim aiurea
Taycan are 1motor cu 2trepte spate si doua motoare cu o treapta fata...Tesla are insa doua pe spate si unul pe fata...probabil toate de aceeasi putere daca zici ca au adoptat modul unidrive. Solutia Porsche e clar mai eficienta...dar Tesla a folosit motoarele care le avea deja prin curte nu a mai facut investiții. Poate ca exista pe forum un tanar pensionar cu 3-4pensii speciale si ne-o prezinta si noua la Jurnal de bord...macar atat meritam daca tot o platim noi |
#49
Posted 06 September 2019 - 11:44
Sigmus, on 06 septembrie 2019 - 11:36, said:
Taycan are 1motor cu 2trepte spate si doua motoare cu o treapta fata...Tesla are insa doua pe spate si unul pe fata...probabil toate de aceeasi putere daca zici ca au adoptat modul unidrive. Solutia Porsche e clar mai eficienta...dar Tesla a folosit motoarele care le avea deja prin curte nu a mai facut investiții. Daca tot vrem sa informam, macar sa o facem corect, nu? Taycan are 2 motoare, unul in fata, unul in spate. La fel si Tesla. Tehnologia folosita e asemanatoare, doar ca la Tesla se pare ca eficienta e mai mare, se presupune ca datorita motorului pe inductie folosit pentru puntea fata, motor care poate fi complet oprit, spre deosebire de cele PSM folosite de Porsche la toata masina si de Tesla la puntea spate care consuma permanent curent. https://www.caradvic...ynamic-chassis/ Edited by figo1988, 06 September 2019 - 11:45. |
#50
Posted 06 September 2019 - 11:57
Sigmus, on 06 septembrie 2019 - 11:36, said:
Ce modest esti...ne permitem dar nu vrem sa cheltuim aiurea Ma rog, eu cand vorbesc de faptul ca-ti permiti o masina de aproape 200k de parai, nu mai refer la faptul ca aia e cheltuiala vietii tale, ci ca intai ai o vila cu teren ca un parc de jur imprejur, ca sa se asorteze masina asta in garajele din curtea ta. Nu-ti iei masina de 40-50k daca stai la garsoniera, una de 70-80k daca nu ai barem un Penthouse, una de 100k+ daca nu ai o casa proprie care sa arate pe masura, sau una catre 200k daca nu ai vila....plus banii sa traiesti la nivelul ala, sa poti intretine fara efort special bunurile amintite samd. Cam asta inteleg eu prin a-ti permite. Eu unul nu-s la nivelul unui Taycan sau unui S. figo1988, on 06 septembrie 2019 - 11:44, said:
.................... Dpdv performante ramane de vazut daca intr-adevar rivalizeaza sau depaseste intr-o oarecare masura S-ul. La capitolul autonomie insa, diferenta mi se pare mare (410km fata de 600). figo1988, on 06 septembrie 2019 - 11:44, said:
La fel si Tesla. da, din cate stiu doar roadsterul nou va avea 2 motoare pe spate. |
#51
Posted 06 September 2019 - 12:19
figo1988, on 06 septembrie 2019 - 11:35, said:
Nu este mai eficient, ba din contra. Poti calcula impartind capacitatea bateriei la nr de km estimati pentru autonomie. Am zis eficienta motorului nu masinii, altfel ID 3 o sa consume cea mai putina energie la 100km nu Tesla....sau o banala electrica....oricum nu am vazut date omologate la Taycan... La o masina in final mai conteaza masa, aerodinamica si eficienta bateriei...si sa nu se incinga cand ai mai multa nevoie de ea. Cand am zis 3 motoare m-am referit la Roadster ca la S deja nu le-a a iesit cutia cum a zis cineva mai sus La Taycan am gresit eu sunt 2 motoare unul fara cutie celalat cu 2 viteze SorinGT ...repet Tesla Roadster are 3 motoare Edited by Sigmus, 06 September 2019 - 12:20. |
|
#53
Posted 06 September 2019 - 12:40
Ah ok 3 sa fie.
Da, sa ai 200k mărunțiș dar la noi mai degraba vezi Nissan GTR la apartament cu 2 camere. Se pare ca cea mai eficienta dpdv energetic este Hyundai Ioniq...cum am zis..o banala electrica...14,7kw...astea de bogati consuma mult...era si normal...sunt grele. |
#54
Posted 06 September 2019 - 12:42
Cica duc astia Model S pe Nurburgring saptamana viitoare si incearca sa bata recordul lui Taycan. Nu au nici o sansa cu masina stoc, dar cu ea modificata, circuitul inchiriat in intregime si pilot au toate sansele. Model 3 Performance a scos 9:12 cu un Gigel la volan si in timpul unei sesiuni de circuit deschisa publicului.
Parerea mea e ca Model S nu are nici o sansa contra lui Taycan in varianta stoc, Porschele e construit ca masina sport, Model S nu prea. Dar, cu niste modificari destul de simplu de facut pentru o companie auto, cred ca pot sa-i bata timpul de circuit. Sigur, ca dupa aceea vor veni oameni (pe buna dreptate) si vor zice ca Model S nu era varianta de productie, dar maketing-ul deja isi va fi facut treaba. Sigmus, on 06 septembrie 2019 - 12:19, said:
Am zis eficienta motorului nu masinii, altfel ID 3 o sa consume cea mai putina energie la 100km nu Tesla....sau o banala electrica....oricum nu am vazut date omologate la Taycan... Datele WLTP sunt tocmai din omologare. De unde stii eficienta motorului la Tesla, respectiv la Taycan? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users