![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan

#163
Posted 12 September 2019 - 07:16

Pe forumul Porsche, numai saraci, credeau ca le face pomana Blume de o EV la pret de Panamera entry level cu autonomie ca din povesti. E interesant de citit pe acolo si ce informatii au primit oamenii de la dealeri cu privire la pret, se plang de autonomie si tot asa. Asta nu e ca sa arat ce naspa e Porsche si ce misto e Tesla, ci ca toate companiile auto au probleme mai mici sau mai mari si nu exista companie fara clienti nemultumiti.
https://www.taycanfo...sit-refund.541/ Edited by figo1988, 12 September 2019 - 07:17. |
#164
Posted 12 September 2019 - 07:24

Dpmdv Porsche a pierdut la imagine, care și asa era afectata in ultimii ani de asocierea cu Audi. De ce a pierdut la imagine? Simplu, pentru ca este comparata cu Tesla, o companie care nu concurează pe aceleasi segmente de piață. Tesla concurează cu tripleta germana iar Porsche era considerata next level fata de ele.
|
#165
Posted 12 September 2019 - 08:01

Porsche Brand Ambassador e angajat Porsche după cum îți dai seama din logo-urile pe care le folosește în email și din informațiile disponibile public.
Nimic din ce scrie acolo nu a fost contrazis de Porsche. Acolo scrie ca varianta cea mai ieftina va porni de la sub 100.000 €. Cuvinte cheie: entry level, start at under In 2019 Porsch a lansat doar variantele cele mai scumpe, nu entry level. Eu zic ca ar trebui sa trecem peste...
?!?!? Majoritatea din lista ta sunt masini sport cu tractiune spate. Sa le compari doar la 0-100 e undeva la nivelul de Fast & Furious. La pret de Cayenne de 350 CP, nu-i asa? |
#166
Posted 12 September 2019 - 09:02

Te-au impacientat din nou golanii astia veseli
![]() Sa o luam pe pasi: 1. Eu am intrebat cum ar arata un Taycan la pretul promis de ~100k de euro in Europa, daca cel de 180k are specificatiile astea. Pentru ca nu vad de unde ai putea taia costurile la 1/2 si sa ramai cu o masina decenta. 2. Tu te-ai agitat spunand ca nu au promis niciodata vreun model mai ieftin, dar dupa un timp pareai ca ne intelegem. 3. Eu am prezentat informatii clare, inclusiv articole cu declaratii ale CEO-ului Porsche si informatii OFICIALE primite de un jurnalist de la un reprezentant de vanzari al Porsche. Nu am spus undeva ca modelul de baza va avea 620CP, dar nu vad cum reducand doar puterea ar putea ajunge la pretul promis. Asta e tot. Daca tu vezi, explica-mi si mie te rog ce specificatii crezi ca o sa aiba Taycan 4S. |
#167
Posted 12 September 2019 - 09:05

Cate aberatii spui, nu stiu cum te mai suporti. Intr-adevar, cine si-ar fi inchipui ca un Porsche de 700 CP si 2,8 s pana la 100 km/h ar fi fost marketata ca masina sport daca n-ar fi existat Tesla? Probabil ar fi fost marketata ca masina de familie, sa-ti duci copiii la gradinita cu ea... No shit, vorbesti serios? Pai inuendo0, Hansolo, tu si Figo, daca nu ma insel, spuneau ca si-au dezamagit fanii si au scos o masina prea scumpa, prea slaba. Pe cine doare-n fund de Tesla? Porsche este Porsche cu sau fara Tesla, cu mult inainte de a exista Tesla Fanatismul tau te impiedica sa vezi clar situatia. Porsche nu e Ferrari si scoate si masini de familie cu tenta sportiva. Am un vecin care are Macan si culmea merge cu ea la servici zilnic. Nu are copii ca altfel probabil ii ducea cu ea si la gradinita. Ca nu le-a iesit faza asta fiindca Tesla e mult mai avansata pe acest segment e alta treaba. De aia am si spus ca au cotit-o pe o latura unde deocamdata nu are concurenta din partea Tesla. Sa vedem cat o mai fi de avansata dupa ce apare Roadster. Si da, dupa cum vezi si din postarea lui figo si-a dezamagit fanii, macar pe aia care erau invatati ca Porsche e mai buna decat competitia in aproape toate specificatiile. Cand insa vii ca o marca de traditie cum tot o lauzi tu si o scoti mai buna doar pe circuit si pe strada e sub specificatiile uneia la jumatate de pret e si normal sa fie dezamagiti. Fanii Porsche nu sunt din cei ca tine care se multumesc cu 'merge si asa", cel putin nu la pretul asta. PS. La faza cu ambasadorii si alte prostii de ale tale, las-o balta ca esti prea rupt de realitate. Nici-o firma nu spune oficial pretul cu 2 ani inainte. Testarea reactiei pietei se face prin scurgeri in presa prin diverse canale. Mai naspa e cand pe CEO il ia gura pe dinainte chiar daca nu e o declaratie oficiala cum spui tu : "Blume doesn’t provide details on the price. However, he tells CAR in an interview that the all-electric four-door sports car is designed to sit between the Panamera and the 911 in Porsche’s portfolio. And it will be priced like an entry-level Panamera, which is $85,000." https://techcrunch.c...porsche-taycan/ Poti sa gugalesti si tu ca e plin netul in 2017 de exact acelasi pret. Crezi ca toti ar spune aceeasi chestie asa dintr-o data ? Eventual poti sa cauti si interviul cu Blume ![]() Edited by Ford4, 12 September 2019 - 09:05. |
#168
Posted 12 September 2019 - 09:22

Voi va certati ca aceasta masina are un pret mult prea mare ?
Inteleg ca daca era 100.000 era ok... si aveati de unde alege intre Tesla de 100k su porche de 100k. ![]() cat despre fani... cred ca nu e ok sa vorbim asa.. sunt fani iPhone si vezi cat platesc pentru tehnologie de acum 3 ani... doar pentru ca este iPhone. Oameni cu bani... ce sa zic... |
#169
Posted 12 September 2019 - 09:43

Te-au impacientat din nou golanii astia veseli ![]() ![]()
1. Eu am intrebat cum ar arata un Taycan la pretul promis de ~100k de euro in Europa, daca cel de 180k are specificatiile astea. Pentru ca nu vad de unde ai putea taia costurile la 1/2 si sa ramai cu o masina decenta.
2. Tu te-ai agitat spunand ca nu au promis niciodata vreun model mai ieftin, dar dupa un timp pareai ca ne intelegem.
13. Eu am prezentat informatii clare, inclusiv articole cu declaratii ale CEO-ului Porsche si informatii OFICIALE primite de un jurnalist de la un reprezentant de vanzari al Porsche. ![]() Uitat-te la filmul ala si ai sa vezi cum cu o luna inainte Porsche nu voia sa confirme NIMIC legat de pret
1Nu am spus undeva ca modelul de baza va avea 620CP, dar nu vad cum reducand doar puterea ar putea ajunge la pretul promis. Asta e tot. Daca tu vezi, explica-mi si mie te rog ce specificatii crezi ca o sa aiba Taycan 4S. Fortzoso, da, ar putea crede asta, tu nu o crezi... ![]() Edited by valitudor, 12 September 2019 - 09:43. |
#170
Posted 12 September 2019 - 09:46

Cat despre statiile de incarcare ma faci sa rad. Mi se pare ca asta va fi principala problema a Taycan nu daca e mai buna sau nu decat Tesla fiindca pierde principalul avantaj al incarcarii ceva mai rapide (350 KWH vs 250 kwh la Tesla) Zici 90 de statii in 2 ani ? Calculeaza in cati ani va ajunge la peste 22000 de statii cat are Tesla ![]() Pe de alta parte totusi afirmatia privind statiile de 800V are un raspuns mai simplu: Ionity https://insideevs.co...power-chargers/ With around 140 stations already installed and over 50 under construction, IONITY is on track to install 400 stations by the end of 2020 in 24 countries in Europe. All of the stations will be equipped with multiple 350 kW DC fast chargers (CCS Combo 2), running at up to 800 V. Care Ionity tocmai are 2 noi investitori https://insideevs.co...arging-network/ The decision to join this network will provide enhanced benefits for Hyundai and Kia’s European customers. Starting in 2021, Hyundai and Kia EVs will be equipped with 800 volt charging systems to accommodate IONITY’s maximum charging power of 350 kilowatts. Sa mai spune si ca pretul actual la Ionity e perfect pentru o sesiune de incarcare de mare putere: 8 euro/sesiune https://ionity.eu/en...re-and-how.html |
#171
Posted 12 September 2019 - 09:55

Ca valitudor nu prea stie/intelege/intereseaza nici macar din gradina VAG in ce priveste electricele e una. ![]() Nu de alta, dar sa nu ne ascundem dupa cuvinte. Astept niste like-uri pentru tine de la Fortzoso si Inunedo0... ![]() Edited by valitudor, 12 September 2019 - 10:01. |
#172
Posted 12 September 2019 - 10:19

Like si tie pentru efortul de a trolla si lui Hansolo pentru corectitudine. Bun asa?
|
|
#173
Posted 12 September 2019 - 10:23

Nope. Era suficient sa spui ca ai batut campii mai devreme si eu am avut dreptate. Dar e ok si asa..
![]() |
#174
Posted 12 September 2019 - 10:41

![]() Mi-e greu sa raspund. Probabil un RWD de vreo 250-300 CP, cu vreo 4,5-5 secunde mai curand cam 6s, cam ca un Tesla S60. E masina grea, nu e Model 3 Long Range. Actualul are 2350kg, cel de 250-300cp single motor ar avea probabil un 2100. in zona asta putem deduce ca ar fi http://www.zeperfs.c...-model-s-60.htm Edited by SorinGT, 12 September 2019 - 10:43. |
#175
Posted 12 September 2019 - 10:41

Like si tie pentru efortul de a trolla si lui Hansolo pentru corectitudine. Bun asa? Cum am spus si intr-o postare anterioara, o discutie in contradictoriu e utila cat timp nu apare ad-hominem, moment in care orice dezbatere ajunge in derizoriu. Edited by Hansolo, 12 September 2019 - 10:52. |
#176
Posted 12 September 2019 - 10:47

@valitudor: Da, nu cred ca si-a pus cineva problema aproape de lansare ca vor scoate masina asta la pret de Model S. Si-ar fi sapat absolut tot restul gamei.
Cat despre pret, au vorbit foarte increzatori in 2017, cand specificatiile Model S erau foarte diferite fata de acum, odata cu trecerea la platforma Raven. Intre timp au ramas la versiunea asta super-sportiva si cam atat. Se pare ca versiunea imediat inferioara va fi anuntata cam intr-o luna deci putem sa asteptam pana atunci zic. |
#177
Posted 12 September 2019 - 11:17

Personal nu cred ca postarea respectiva merita raspuns, pentru ca ,,errare humanum est, perseverare diabolicum". Ghici cine persista in a reaminti altora de greseli si uita de cele proprii? Cum am spus si intr-o postare anterioara, o discutie in contradictoriu e utila cat timp nu apare ad-hominem, moment in care orice dezbatere ajunge in derizoriu. Urmezi fix acelasi sablon: intr-o contrazicere inceputa lui inuendo0, postezi ceva care confirma spusele mele, insa il citezi pe Fortzoso si vorbesti despre mine, spunand ca nu inteleg nici macar ce este in gradina VW. Dupa care ne vorbesti pe un ton de calugar impaciuitor, spunand ca eroarea este umana ![]()
@valitudor: Da, nu cred ca si-a pus cineva problema aproape de lansare ca vor scoate masina asta la pret de Model S. Si-ar fi sapat absolut tot restul gamei.
Cat despre pret, au vorbit foarte increzatori in 2017, cand specificatiile Model S erau foarte diferite fata de acum, odata cu trecerea la platforma Raven. Intre timp au ramas la versiunea asta super-sportiva si cam atat. Se pare ca versiunea imediat inferioara va fi anuntata cam intr-o luna deci putem sa asteptam pana atunci zic. |
|
#178
Posted 12 September 2019 - 11:46

Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG, a fost plăcut impresionat de performanțele lui Taycan, primul model electric Porsche. Reprezentantul diviziei de performanță a ținut să precizeze că noul Taycan stabilește noi standarde în industrie.
https://m.automarket...arde-93571.html Edited by cata, 12 September 2019 - 11:47. |
#179
Posted 12 September 2019 - 11:47

@valitudor
Ce tot ii dai cu "tesla din 2013"? Ti se pare ca am gresit/exagerat? Vezi ce prestanță avea primul Model S Performance si apoi vin-o sa ma contrazici. Edited by inuendo0, 12 September 2019 - 11:47. |
#180
Posted 12 September 2019 - 11:56

Tobias Moers, șeful Mercedes-AMG, a fost plăcut impresionat de performanțele lui Taycan, primul model electric Porsche. Reprezentantul diviziei de performanță a ținut să precizeze că noul Taycan stabilește noi standarde în industrie. https://m.automarket...arde-93571.html "Accelerația nu reprezintă cel mai important element pentru diferențierea modelelor din noua eră electrică. Unul dintre cele mai importante aspecte va fi cel referitor la caracteristicile dinamice. Comportamentul mașinii și legătura dintre șofer și vehicul sunt alte elemente care pot face diferența". Dar na, aici toti ne uitam doar la 0-100 si la autonomia cu x km in plus
@valitudor Ce tot ii dai cu "tesla din 2013"? Ti se pare ca am gresit/exagerat? Vezi ce prestanță avea primul Model S Performance si apoi vin-o sa ma contrazici. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users