![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Porsche Taycan
Last Updated: Oct 26 2022 11:36, Started by
figo1988
, Sep 05 2019 14:25
·
12

#109
Posted 09 September 2019 - 08:38

"Tripleta germana are experienta de 100 de ani, daca ar vrea sa scoata o masina electrica maine, ar face-o si ar fi mai tare decat orice Tesla, care va disparea subit. Dar nu vor pentru ca nu e timpul. Dar cand vor vrea..."
Cam asta ara retorica haterilor Tesla. Acum Etronul a fost lansat dupa ani si ani de scremeri, Taycanul a fost lansat si el si ambele au dezamagi profund. Indiferent cat se chinuie unii sa nege asta, este deajuns sa vedeti comentariile de pe youtube al clipului de prezentare, sau reactiile de pe Twitter. Deci acum cum e? Nici acum nu au vrut? Sau au vrut numai pe jumatate? Sau le place ca Tesla sa le infulece cota de piata dand ture in jurul lor in timp ce ei se scarpina nedumeriti la ceafa? Eu ma declar dezamagit. |
#110
Posted 09 September 2019 - 11:07

Eu ma declar dezamagit. Din punctul meu de vedere e o mașină extraordinară având în vedere că e prima lor mașină electrică. Îți amintești prima mașină electrică de la Tesla? Au timp să evolueze. E ca și cum Tesla s-ar apuca acum de mașini ICE și i-ai critica că alții care fac mașini ICE de mult timp le fac mai bine. ![]() Important e că au început pe drumul spre electrificare, merită numai laude și încurajări, practice makes perfect, vorba englezului. Următoarele mașini electrice de la Porsche vor fi mai avansate și poate că se vor bate cu Tesla cot la cot și la autonomie, preț și alte alea, vom vedea. Eu sper să intre toată lumea în competiția pentru electrice, chiar dacă nu vor fi extraordinare din prima, îți amintești primele mașini Kia? |
#112
Posted 09 September 2019 - 11:16

@Mr_Nobody
Marcel de pe Softpedia iubeste masinile electrice. Pe toate. Dar Porsche m-a pierdut ca si potential client. Si din pacate nu sunt singurul. Atat am vrut sa zic. Despre restul postarii ce ai de zis? Nu erai unul din aia cu poezia "daca germanii ar vrea ar face maine o masina electrica care sa bata Tesla. Dar nu vor". Edited by inuendo0, 09 September 2019 - 11:17. |
#113
Posted 09 September 2019 - 11:29

Marcel de pe Softpedia iubeste masinile electrice. Pe toate. Dar Porsche m-a pierdut ca si potential client. Si din pacate nu sunt singurul. Atat am vrut sa zic. Despre restul postarii ce ai de zis? Nu erai unul din aia cu poezia "daca germanii ar vrea ar face maine o masina electrica care sa bata Tesla. Dar nu vor". Germanii au făcut deja o mașină electrică care bate Tesla la cam orice, se cheamă ID.R, dar nu e de vânzare. ![]() |
#115
Posted 09 September 2019 - 13:43

Cam asta ara retorica haterilor Tesla. Acum Etronul a fost lansat dupa ani si ani de scremeri, Taycanul a fost lansat si el si ambele au dezamagi profund. Indiferent cat se chinuie unii sa nege asta, este deajuns sa vedeti comentariile de pe youtube al clipului de prezentare, sau reactiile de pe Twitter. Eu ma declar dezamagit. Avand in vedere ca pe continentul nostru e-tron se vinde de doua ori pentru fiecare Model X vandut, eu zic ca nu sunt chiar atat de multi oameni dezamagiti. Mai ales ca sunt in aceeasi clasa. Taycan e totusi mult diferit de Model S. Eu zic sa nu-ti faci griji, dezamagit poti fi. Stiu pe cineva mai dezamagit de Tesla decat esti tu de Porsche, asa ca nu-i bai... ![]() |
#116
Posted 09 September 2019 - 13:47

Avand in vedere ca pe continentul nostru e-tron se vinde de doua ori pentru fiecare Model X vandut, eu zic ca nu sunt chiar atat de multi oameni dezamagiti. Mai ales ca sunt in aceeasi clasa. Sunt in aceeasi clasa precum sunt in aceeasi clasa Touareg si T-Roc. Doar sunt amandoaua SUV-uri nu-i asa ![]() |
#117
Posted 09 September 2019 - 13:53

Daca atat pricepi tu din clasele de masini, atunci da, ambele sunt SUV-uri
In realitate ambele sunt crossovere premium ale segmentului D |
#120
Posted 09 September 2019 - 16:55

Haters Gonna Hate.
"A colloquial saying. It means that people who don't like you will always find a reason to dislike you, no matter how stupid that reason may be." |
#121
Posted 09 September 2019 - 17:30

Cel mai funny lucru e ca haterii vag se plang de lucruri care lipsesc la masina lor de obicei japoneza dar care vag le are
![]() Eu prefer vag nu pentru am ci pentru ca dupa zeci de masini testate mi se potrivesc cel mai bine in medie. Pe de alta parte vanzarile spun totul...mentiune speciala Kia si Hyundai. |
#122
Posted 09 September 2019 - 17:54

Hai ca le place 😀
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qsZ7PR_lFUQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#123
Posted 09 September 2019 - 22:07

Cred că ideea propusă până acum de o parte a membrilor Softpedia a fost că firmele tradiționale nu fac o electrică mai bună și mai ieftină decat Tesla a fost pentru că nu vor.
Și o confirmare a acestui fapt ar fi fost lansarea modelul de baza de Taycan la performante superioare și la un preț mai bun fata de model S. Nu au făcut-o, au preferat să creeze încă o nișă in piata mașinilor electrice decât să concureze in cea deja existentă. Vor lua niște clienți și de la Tesla și foarte mulți de la masinile clasice. Nu înțeleg de ce unii o tot dați înainte cu Apple și Android. Analogia este greșită. Nu poți avea o companie mare de mașini vânzând mașini de 180k de dolari. Telefoane de 1000$ își permite insa cam oricine în lumea civilizată, mai ales cand vin in pachete cu abonamente. Că atare, Porsche și VAG vor trebui să scadă prețul pentru a vinde volume mai mari. Și reiau întrebarea. Cum ar arata un Taycan de 90k dolari ținând cont de ce știe cel de 180k de dolari? Tăiem la jumătate motoarele, bateria, interiorul și dotările? Cu ce rămânem? Porsche putea sa dea lovitura cu lansarea asta, distrugând model s cu o masina mai buna, la acelasi preț. Nu au făcut-o, ba mai mult, au anunțat că respectivul model va fi lansat in peste un an de zile. De ce așa târziu? Oare pentru că tesla are de fapt un avantaj competitiv in ceea ce privește mașinile electrice și singura soluție pentru Porsche a fost sa se poziționeze complet in afara nișei respective pentru a evita comparațiile directe? |
#124
Posted 10 September 2019 - 08:03

Cine a zis ca Musk se lauda ca o sa bata recordul Taycan pe Nordschleife saptamana asta?
Poate pe Nordschleife de pe MarteMarte 😀 "Tesla nu ne-a trimis o cerere și nu a închiriat un slot orar. Circuitul este deja rezervat integral în timpul sezonului și nu cred că sunt date disponibile pentru Tesla pentru a stabili un record în zilele următoare", |
#126
Posted 10 September 2019 - 10:28

Cine a zis ca Musk se lauda ca o sa bata recordul Taycan pe Nordschleife saptamana asta? Poate pe Nordschleife de pe MarteMarte "Tesla nu ne-a trimis o cerere și nu a închiriat un slot orar. Circuitul este deja rezervat integral în timpul sezonului și nu cred că sunt date disponibile pentru Tesla pentru a stabili un record în zilele următoare", |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users