Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Porsche Taycan

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1013 replies to this topic

#109
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
"Tripleta germana are experienta de 100 de ani, daca ar vrea sa scoata o masina electrica maine, ar face-o si ar fi mai tare decat orice Tesla, care va disparea subit. Dar nu vor pentru ca nu e timpul. Dar cand vor vrea..."
Cam asta ara retorica haterilor Tesla. Acum Etronul a fost lansat dupa ani si ani de scremeri, Taycanul a fost lansat si el si ambele au dezamagi profund. Indiferent cat se chinuie unii sa nege asta, este deajuns sa vedeti comentariile de pe youtube al clipului de prezentare, sau reactiile de pe Twitter.

Deci acum cum e? Nici acum nu au vrut? Sau au vrut numai pe jumatate? Sau le place ca Tesla sa le infulece cota de piata dand ture in jurul lor in timp ce ei se scarpina nedumeriti la ceafa?

Eu ma declar dezamagit.

#110
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 09 septembrie 2019 - 08:38, said:

Eu ma declar dezamagit.
Nu cred că scopul celor de la Porsche era să-l satisfacă pe Marcel de pe softpedia. Au făcut ce au putut/vrut, e pe barba lor, nu înțeleg de ce trebuie să te lamentezi pe aici.

Din punctul meu de vedere e o mașină extraordinară având în vedere că e prima lor mașină electrică. Îți amintești prima mașină electrică de la Tesla? Au timp să evolueze. E ca și cum Tesla s-ar apuca acum de mașini ICE și i-ai critica că alții care fac mașini ICE de mult timp le fac mai bine. :rolleyes:

Important e că au început pe drumul spre electrificare, merită numai laude și încurajări, practice makes perfect, vorba englezului. Următoarele mașini electrice de la Porsche vor fi mai avansate și poate că se vor bate cu Tesla cot la cot și la autonomie, preț și alte alea, vom vedea. Eu sper să intre toată lumea în competiția pentru electrice, chiar dacă nu vor fi extraordinare din prima, îți amintești primele mașini Kia?

#111
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
De ce dezamagit? Priveste partea buna...te bucuri mai mult timp de Tesla :) iar Musk o sa stranga bani sa ajunga pe Marte...ne trimite niste vederi, mai vedem si noi lumea.

#112
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@Mr_Nobody
Marcel de pe Softpedia iubeste masinile electrice. Pe toate. Dar Porsche m-a pierdut ca si potential client. Si din pacate nu sunt singurul. Atat am vrut sa zic.
Despre restul postarii ce ai de zis? Nu erai unul din aia cu poezia "daca germanii ar vrea ar face maine o masina electrica  care sa bata Tesla. Dar nu vor".

Edited by inuendo0, 09 September 2019 - 11:17.


#113
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Postinuendo0, on 09 septembrie 2019 - 11:16, said:

Marcel de pe Softpedia iubeste masinile electrice. Pe toate. Dar Porsche m-a pierdut ca si potential client. Si din pacate nu sunt singurul. Atat am vrut sa zic.
Despre restul postarii ce ai de zis? Nu erai unul din aia cu poezia "daca germanii ar vrea ar face maine o masina electrica  care sa bata Tesla. Dar nu vor".
Tu ești deja fan Tesla, câte mașini electrice vrei?
Germanii au făcut deja o mașină electrică care bate Tesla la cam orice, se cheamă ID.R, dar nu e de vânzare. :)

#114
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017
Vorbeam de masini nu de palarii electrice :) !

#115
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 09 septembrie 2019 - 08:38, said:

Cam asta ara retorica haterilor Tesla. Acum Etronul a fost lansat dupa ani si ani de scremeri, Taycanul a fost lansat si el si ambele au dezamagi profund. Indiferent cat se chinuie unii sa nege asta, este deajuns sa vedeti comentariile de pe youtube al clipului de prezentare, sau reactiile de pe Twitter.
Eu ma declar dezamagit.
Aaa, tu esti dezamagit? Nu prea intereseaza pe nimeni
Avand in vedere ca pe continentul nostru e-tron se vinde de doua ori pentru fiecare Model X vandut, eu zic ca nu sunt chiar atat de multi oameni dezamagiti. Mai ales ca sunt in aceeasi clasa.
Taycan e totusi mult diferit de Model S. Eu zic sa nu-ti faci griji, dezamagit poti fi.
Stiu pe cineva mai dezamagit de Tesla decat esti tu de Porsche, asa ca nu-i bai... :D

#116
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View Postvalitudor, on 09 septembrie 2019 - 13:43, said:

Avand in vedere ca pe continentul nostru e-tron se vinde de doua ori pentru fiecare Model X vandut, eu zic ca nu sunt chiar atat de multi oameni dezamagiti. Mai ales ca sunt in aceeasi clasa.

Sunt in aceeasi clasa precum sunt in aceeasi clasa Touareg si T-Roc. Doar sunt amandoaua SUV-uri nu-i asa Posted Image ?

#117
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Daca atat pricepi tu din clasele de masini, atunci da, ambele sunt SUV-uri

In realitate ambele sunt crossovere premium ale segmentului D

#118
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017
Deci exact cum a zis și eu T-Roc și Touareg sunt în aceeași clasă. Cam tot atâta este și diferența de mărime și de preț dintre e-tron și Model X :)

#119
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017
Eu nu înțeleg care e faza cu mașinile electrice de la VAG, se adună fanii Tesla și cei anti-VW ca muștele la kkt, deși am impresia că sunt aceleași persoane. Nu am văzut așa ceva la subiecte despre alte mașini electrice, deci care e faza?

#120
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Haters Gonna Hate.
"A colloquial saying. It means that people who don't like you will always find a reason to dislike you, no matter how stupid that reason may be."

#121
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Cel mai funny lucru e ca haterii vag se plang de lucruri care lipsesc la masina lor de obicei japoneza dar care vag le are :)) știu ca am fost tentat sa comentez..."vezi daca nu ti-ai luat vw?
Eu prefer vag nu pentru am ci pentru ca dupa zeci de masini testate mi se potrivesc cel mai bine in medie.
Pe de alta parte vanzarile spun totul...mentiune speciala Kia si Hyundai.

#122
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Hai ca le place 😀
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qsZ7PR_lFUQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#123
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cred că ideea propusă până acum de o parte a membrilor Softpedia a fost că firmele tradiționale nu fac o electrică mai bună și mai ieftină decat Tesla a fost pentru că nu vor.

Și o confirmare a acestui fapt ar fi fost lansarea modelul de baza de Taycan la performante superioare și la un preț mai bun fata de model S. Nu au făcut-o, au preferat să creeze încă o nișă in piata mașinilor electrice decât să concureze in cea deja existentă. Vor lua niște clienți și de la Tesla și foarte mulți de la masinile clasice.

Nu înțeleg de ce unii o tot dați înainte cu Apple și Android. Analogia este greșită. Nu poți avea o companie mare de mașini vânzând mașini de 180k de dolari. Telefoane de 1000$ își permite insa cam oricine în lumea civilizată, mai ales cand vin in pachete cu abonamente. Că atare, Porsche și VAG vor trebui să scadă prețul pentru a vinde volume mai mari.

Și reiau întrebarea. Cum ar arata un Taycan de 90k dolari ținând cont de ce știe cel de 180k de dolari? Tăiem la jumătate motoarele, bateria, interiorul și dotările? Cu ce rămânem? Porsche putea sa dea lovitura cu lansarea asta, distrugând model s cu o masina mai buna, la acelasi preț. Nu au făcut-o, ba mai mult, au anunțat că respectivul model va fi lansat in peste un an de zile. De ce așa târziu? Oare pentru că tesla are de fapt un avantaj competitiv in ceea ce privește mașinile electrice și singura soluție pentru Porsche a fost sa se poziționeze complet in afara nișei respective pentru a evita comparațiile directe?

#124
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Cine a zis ca Musk se lauda ca o sa bata recordul Taycan pe Nordschleife saptamana asta?
Poate pe Nordschleife de pe MarteMarte 😀

"Tesla nu ne-a trimis o cerere și nu a închiriat un slot orar. Circuitul este deja rezervat integral în timpul sezonului și nu cred că sunt date disponibile pentru Tesla pentru a stabili un record în zilele următoare",

#125
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tesla nu va fi Porsche niciodata. Asa ca diferenta de prestanta si istorie va fi mereu in defavoarea teslei. Nu se pot compara nicicand.

#126
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostSigmus, on 10 septembrie 2019 - 08:03, said:

Cine a zis ca Musk se lauda ca o sa bata recordul Taycan pe Nordschleife saptamana asta?
Poate pe Nordschleife de pe MarteMarte ��

"Tesla nu ne-a trimis o cerere și nu a închiriat un slot orar. Circuitul este deja rezervat integral în timpul sezonului și nu cred că sunt date disponibile pentru Tesla pentru a stabili un record în zilele următoare",
Nu stiu, cine a zis? El nu. Oficial vor participa la Industry Pool unde nu se inregistreaza rezultate https://www.roadandt...porsche-taycan/

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate