Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
TV-ul nu detecteaza Cl +

Cimentare definitiva

Dacia Duster 3 vs precedentele ve...

Cilindree mica versus cilindree m...
 Cum pot sa evit delay-ul de 60 mi...

display nu se stinge programat

De ce saliveaza motanul cand cala...

Recomandare prelungire cablu inst...
 Greutate brad 100-130cm din leroy...

Problema Centrala Arca Poket - se...

Lipsa atestat spania

neuropatie periferica
 Incarcare butelii de voiaj

Bariera acces auto - cum/unde gas...

Localizare prin IMEI

Problema ușa la inchidere

Facultatea de info-Iasi

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

alex0745

alex0745

New Member

• Grup: Candidate Members
Buna! Din octombrie voi studia la Facultatea de informatica din Iasi din cadrul UAIC. Ma intrebam daca sunt pe aici fosti studenti ai facultatii care m-ar putea ajuta cu cursurile din anul 1, semestrul 1. As vrea sa ma uit putin peste ele inainte sa inceapa facultatea. Multumesc!

Inocentia

Inocentia

Member

• Grup: Members
Așa tare te-ai plictisit ?  Eu zic stai liniștit și bucură-te de cât mai ai din vacanță. ;)

dorin_2k

dorin_2k

Master Member

• Grup: Senior Members
O sa ai timp in sesiune. ,;)
Daca s-au schimbat profesorii si vine altul cu cursul lui?

silentiumobile

silentiumobile

Junior Member

• Grup: Junior Members
Pe site-ul facultatii ai linkul catre orar (cel vechi, de acum). https://profs.info.u...r_studenti.html
Cauta pentru grupele din anul I orarul, apoi da click pe profesor (numele lui este hyperlink) si intri pe pagina lor. De obicei, fiecare profesor are prezentarile de curs si temele (cateodata) pe pagina personala.

Spor!

neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

Guru Member

alex0745, on 04 septembrie 2019 - 12:39, said:

cursurile din anul 1, semestrul 1
Le-au dat foc demult. Ai titlurile materiilor de studiu in link, cu o fisa de prezentare, ai bibliografie, spor la studiu: https://www.info.uai...ormatica-ro-en/

alex0745

alex0745

New Member