Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 

Record mondial de viteza - 490Km/h

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Postct10dre, on 02 septembrie 2019 - 14:43, said:

Interesant cum se incapataneaZa unii sa inventeze useless shit . Fa-o dracu sa zboare daca tot prinde 400..

E ilegal sa zbori din alta parte decat de pe aeroport, e obligatoriu program de zbor aprobat inainte cu ruta, altitudine si orar exact.

Exista semiexceptii si aprobari in regim de urgenta doar pt. SMURD si forte speciale.

Daca nu erau aceste normative internationale, existau demult masini zburatoare.
Cei pe care-i duce capul sa le faca, nu sunt idioti sa piarda vremea cu lucruri ilegale.

Apropo de idiotenie, se cunosc cazuri de oameni care au incercat o viata intreaga sa faca asa ceva, avand studii de iginerie in motoare si aeronautica, si cu toate astea dupa multe zeci de ani de eforturi si sume mari de bani cheltuiti, inca testeaza solutii constructive absurd de cretine de genul jaluzele orientabile in spatele unor elici carenate, si abea la 80 de ani se trezesc sa miste tot ansamblul propulsor cu elice cu tot ca pe ea se genereaza forta, si nici atunci nu sunt capabili sa rezolve zborul pt ca au randament mic si consum inacceptabil de mare.

Exista solutii tehnice, chiar mai multe, dar atata vreme cat nu are rost dezvoltarea lor - cel putin pt uz. normal de transport personal, cei capabili sa le faca nu-si pierd timpul si banii cu asa ceva.



#38
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
oare cu cat se va da pe piata SH cu 150.000km la bord? 6000€??

oricum, daca nu consuma ca un A4 TDI care se misca evident la fel e degeaba

Edited by mannes, 02 September 2019 - 15:40.


#39
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,611
  • Înscris: 07.02.2003

View Postloock, on 02 septembrie 2019 - 15:03, said:

E ilegal sa zbori din alta parte decat de pe aeroport, e obligatoriu program de zbor aprobat inainte cu ruta, altitudine si orar exact.
Exista semiexceptii si aprobari in regim de urgenta doar pt. SMURD si forte speciale.
Daca nu erau aceste normative internationale, existau demult masini zburatoare.
Exista cum sa nu, dar nu zboruri comerciale si cu aparate grele. Sunt cele de antrenament, planoarele, elicopterele, privatele, dai tu ruta nu o ceri, trebuie doar sa te asiguri ca nu treci prin zone interzise.

Edited by andreic, 02 September 2019 - 16:48.


#40
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Postandreic, on 02 septembrie 2019 - 16:45, said:


Exista cum sa nu, dar nu zboruri comerciale si cu aparate grele. Sunt cele de antrenament, planoarele, elicopterele, privatele, dai tu ruta nu o ceri, trebuie doar sa te asiguri ca nu treci prin zone interzise.

Elicopterele au voie doar de pe aeroport, cu exceptia SMURD.
Nu au voie nici sa aterizeze altfel decat pe aeroport, cu exceptia unor aterizati fortate.

La prima vedere ceva mai relaxate erau regulile pt categoria ultralight, 130 kg, insa evident ca aici intra doar motodeltaplane si jetpackuri, deci limita este foarte stricta.

Limitarile astea sunt justificate de pericolul si riscurile zborului unor obiecte aiurea care pot cadea oriunde si se pot intersescta oriunde.
De asemenea o justificare buna pt limitare este si poloarea fonica.
Exista solutii tehnice si pt asta, dar pt. cei mai multi care se ocupa cu asa ceva, reprezinta o problema chiar mai mare decat celelalte.

Regulile si limitarile legate de zona de zbor, aprobari, etc., sunt in prezent mai exigente chiar si pt planoare si parapante.

Edited by loock, 02 September 2019 - 17:45.


#41
Disstrack

Disstrack

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 29.04.2018

View Postbusiness11, on 02 septembrie 2019 - 11:46, said:


Bugatti-ul nu se foloseste pe circuit, ba mai mult nici nu se misca. In general masiniile sunt limitate in productie si se vand ca painea calda fiind o investitie.
Chiron-ul are un pret undeva la 2,6 mil eur net (mai vine si tva-ul) si nu este o masina cu care sa te plimbi ci o pastrezi ca la muzeu.

Cel mai scump model (fiind unic) costa 11 mil eur si a fost cumparat de Ronaldo.
Eu stiam de 19...

#42
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009

View PostBaxon, on 02 septembrie 2019 - 14:36, said:

Ihi ...

Scriam de pe telefon. Care-i poanta?

View Postdriftking91, on 02 septembrie 2019 - 15:01, said:

Au făcut chestia asta ca să arate că pot. Garantat nici un posesor de Bugatti n-o să sară vreodată de 350-400 km/h în condiţii normale de condus, să nu zic chiar mult mai puţin.

Se mai gaseste cate-unul sa-i fure masina lui tata-sau si sa plece intr-o aventura.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/I-pzol0sxro?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#43
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View PostDisstrack, on 02 septembrie 2019 - 22:20, said:

Eu stiam de 19...

11 mil sunt net, nu stiu exact unde se ajunge cu taxe dar nu cred ca sunt 19.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate