Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Majorare cu 60% a tarifelor la internet Telekom din Octombrie 2019

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#685
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
salut, cine ma ajuta cu magazinele telekom din Bucuresti unde pot returna echipamentele in urma rezilierii?

multumesc in avans

#686
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai in sediile mari romtelecom care le-au mai ramas (dorobanti, Ferdinand, Obregia si care or mai fi...).

#687
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

View PostKres, on 01 octombrie 2019 - 19:16, said:

Cred au pierdut clienti in draci de asta au renuntat la majorare pe final..E socoteala puly sa cresti preturile pe contractele in derulare  pierzi clienti de n-ai aer, nu face majorarea cati bani pierzi. Daca aplicau 2 euro doar la contractele iesite din perioada, la reinnoire era alta socoteala, omul hotara daca face sau nu face.
Nu poti sa jefuiesti clientii la drumul mare..
ai fi surprins sa afli ca nu pierd pe cat ne asteptam noi.
majoritatea clientilor sunt persoane varstnice care nu inteleg notificarile primite, nu reactioneaza si se trezesc cu abonamentul majorat cand legal  e prea tarziu pentru ei.
o alta categorie o reprezinta clientii captivi care nu au alternativa deci nu vor reactiona la majorare.
cei cu alternative au migrat de la telekom fara sa se uite inapoi.

#688
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
Sa piardă??? Nici gând...
Au socotelile făcute

Nu au cum sa iasă pe minus

#689
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

View Postaddelin, on 04 octombrie 2019 - 16:47, said:

Pai in sediile mari romtelecom care le-au mai ramas (dorobanti, Ferdinand, Obregia si care or mai fi...).

merci. am ajuns vineri acolo. am predat echipamentele de fix, internet si tv(ale parintilor).
am ramas surprins sa aflu, ca parintii au fost pacaliti cand au cerut rezilierea si li s-a spus ca doar partea de fix se reziliaza, nu si mobilul(primit gratuit pe acelasi contrat).
domna din magazin mi-a inregistrat si cererea de reziliere pentru mobil.
no comment Telekom...

#690
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
Am depus cerere rezilere online in data de 28.09 in urma mail-ului primit in august ref la cresterea pretului abonamentului. Cost actual abonament, pe tehnologie ADSL,  Net L+ Voce 0 30.90 ron ( la inceputul anului plateam 28.00 ron ) . Pretul viitor al abonamentului ar fi aprox 39.00 ron .
Avand in vedere ca resursele acestui abonament erau utilizate exclusiv pentru  dispozitive de smarthome si backup abonament FTTH de la alt provider voi renunta la el.
Inca nu am fost contactat de Telekom.

Edited by george_c_ro, 09 October 2019 - 21:42.


#691
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
Cum ai trimis cererea? Prin plic recomandat? Ai primit confirmarea inapoi?
Sau online pe site? Si aici trebuie sa fi primit un mail de confirmare.
Daca ai trimis doar un mail la nus ce adresa, nu e ok. Ori fine un mail automat ca acea adresa nu mai e valabila, ori...
Oricum doar primele 2 variante le accepta. In 5 zile ar fi trebuit sa te sune.
Cred ca nu au inregistrat solicitarea ta. Si trebuia sa o faci in 30 zile de la primire.
Posibil sa platesti acum taxe.

#692
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
prin  29 am trimis cererea de reziliere, pana in prezent nu m-au contactat. oricum abonamentul era iesit din perioada obligatorie de vreo 2 ani.

#693
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
Cereri trimise pe 28 si 29? Sambata si duminica? Deci sifur nu prin plic recomandat.
Online direct din formularul de pe site. Daca ati primit confirmarea pe mail, e ok.
Daca ati trimus doar un mail la rezilieri@..... nu mai e ok.

Vine automat un mail de forma

Quote

Stimate client, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In vederea optimizarii timpului de raspuns, avem rugamintea de a utiliza linkul urmator: https://www.telekom....ziliere-online/ Ca urmare a completarii acestui formular, un reprezentant Telekom va va contacta in cel mai scurt timp cu putinta. Cu drag, Echipa Telekom Romania

Acum o luna functiona acel link. Acum si pe ala l-au dezactivat.

Suna si afla situatia

#694
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
Am primit confirmare pe mail + sms in aceeasi zi . In mail se specifica ca voi fi contactat anterior procesare cerere...
Ps : eram in afara perioadei contractuale oricum.

#695
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
Gata, dupa 8 ani de " colaborare " ,
am primit duminica 13.09 un simplu sms :
"Stimate client, va reamintim ca solicitarea Dvs de deconectare nr 11442xxx va fi procesata conform contractului. Echipa Telekom"

Nu am fost contactat anterior de nimeni pe tel mobil completat pe cererea de reziliere... poate pe fix :).



#696
scorpyo

scorpyo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,460
  • Înscris: 14.01.2008
Pe fix m-au sunat si pe mine, nu pe mobil...

#697
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Că sa va dați seama cat de dobitoci sunt va reamintim că și în ziua de azi serviciile apar active în my account iar Telekom tv funcționează .
Cu toate că invariabil răspund că sunt reziliate   și să stau fara griji .Cea mai idioata companie ever .

#698
rzv74

rzv74

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 30.09.2014
m-au sunat după cca 25 de zile de la cererea de reziliere (fix, net si tv) și când le-am zis că am facut cerere de portare, au întrebat cât e noul preț, 68 lei,  și a băgat ca si ei pot oferi cu 59 lei!!!!! Cum? îmi mărești de la 85 la nu știu cât ar fi fost și acum îmi dai cu 59 lei?  Am spus pas, m.am saturat ca la 6 luni sa ma țigănesc, + ca nu aveau cablu, doar iptv

#699
george_c_ro

george_c_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 378
  • Înscris: 06.04.2012
update:

Voce 0 internet L / tehnologie ADSL / fara perioada contractuala

Dupa SMS-ul primit 13.09 am sunat 16.09 la relatii cu clientii pentru lamuriri cum returnez echipamentele. Surpriza , sms-ul reprezinta confirmarea ca cererea de reziliere  a intrat in atentia departamentului de rezilieri .

In data de 17.09 am vrut sa fac portarea numarului de fix in alta retea si avand in vedere ca instalarea noului serviciu de la furnizorul nou dureaza am sunat pentru anularea cererii de reziliere.In max 1 ora dupa aceasta convorbire am fost sunat de departamentul retentie ref la anulare cerere, motiv depunere cerere ( raspuns cresterea de 2 ori anul acesta a pretului abonamentului ) si in prima instanta mi-a oferit sa ramana acelasi pret la abonament ( 30 ron) iar la  final chiar 27 ron ( aprox valoarea abonamentului de la inceputul anului ) .
Nu am acceptat deoarece am semnat cu  furnizorul concurent pentru tel fix + prelungire abonament internet tehnlogie FTTH (oferta 4 luni 50% abonament ) .Dupa instalarea si a serviciului de tel fix voi porta numarul de fix.

PS: Voi ramane totusi client Telekom deoarece  sunt in proces de portare a unui numar de mobil din alta retea pe motiv:  crestere valoare abonament...

Edited by george_c_ro, 19 October 2019 - 00:31.


#700
gabone256

gabone256

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 28.07.2015
Apropo,cei care v au trecut de la internet m la internet L cu noua scumpire, se vede ceva la viteza de internet? La mine a rămas aceași viteza 100/100. Am sunat la ei si a zis ca a dat un reset si atat, dar tot la fel merge? Am fibra optica până în casă.

#701
tenie5022

tenie5022

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 11.08.2009
Daca ai FTTH verifica sa nu ai placa de rețea 10/100 .

#702
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Ciclul să râdem cu Telepom continua cu un umor de buna calitate .
Au reușit să miște cat de cat ceva după e mailurile mele .
Printre reușite remarcabile remarc dezactivarea după o lungă și grea suferință,  de o lună jumătate de la predarea echipamentelor a celebrului  Telepom TV, care abia acum și-a dat ultima suflare,și anularea din my account a tuturor serviciilor .
Saga însă continua pentru că pe 26 ar trebui să iasă factura in sfârșit finala, cred eu .
Chestia drăguță e că după dezactivarea serviciilor nici facturile nu mai apar acolo, pentru că ...nu mai am servicii .
O formă de viață la celebrul call center binecunoscut m-am dojenit părintește când am îndrăznit să o deranjez cu în mic apel că sa mă informez cum aflu eu suma finala de luat sau de dat arunci .
Dojana era că "trebuia să mă fi gândit" când am tot reclamat neinchiderea serviciilor in my account .
To be continued .
Ombilical legatura Hanului cu Telepom  pare indestructibila .
Mă visez moșneag bătrân peste ani, încă abonat la nemuritoarea companie germani eleno dâmbovițeană !

Edited by GingisHan2015, 23 October 2019 - 23:40.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate