Problema sonor TV Philips 55PUS7304/12, 4K Ultra HD
Last Updated: Aug 12 2019 17:33, Started by
qwerty_783
, Aug 07 2019 21:37
·
0

#1
Posted 07 August 2019 - 21:37

Salut, am cumparat tv-ul acum 2 saptamani si nu reusesc sa-i dau de cap, am sonor numai la posturile TV si la filmele redate de pe stick. La orice aplicatie pe partea de smart (youtube, netflix) nu functioneaza sonorul. Am pornit youtube-ul pe TV prin telefon si la fel, nu am sonor. Ce setare ar putea fi?
|
#3
Posted 08 August 2019 - 08:58

Vezi astea, in special primele, alea cu setarile din meniuri....
https://philips-tvco...en/Faq/All/1988 https://www.philips....f-my-philips-tv Ai legat la tv ceva soundbar, boxe, sistem de sunet extern.... ?! Incearca sa lansezi browserul si intra pe youtube sau orice alt site de video, vezi daca acolo ai sunet. Vezi daca ai ceva optiuni cind intri pe aplicatii (NU direct pe vreo aplicatie.... la Samsung, de exemplu, am un buton Smart, alnseaza Smart Hub, prezinta toate aplicatiile.....) Edited by trollerul_de_serviciu, 08 August 2019 - 08:59. |
#4
Posted 08 August 2019 - 09:19

Ai asteptat doua saptamani sa treaca termenul de returnare sau e luat din magazin fizic ? Daca de nou trebuie vreo "setare" speciala presupunand ca nu-i defect returneaza-l oricum si ia alt model.
|
#5
Posted 12 August 2019 - 17:33

Salut baieti si fete, am pus o sesizare la cei de la philips, referitor la problema mea, iata ce au raspuns:
Dragă client, Vă mul?umim pentru ca ne-ati contactat, referitor la întrebarea dumneavoastră dorim să vă oferim următoarele informa?ii: Situatia prezentata de dvs. este cunoscuta de noi si se va remedia doar printr-un update a softului care se va face in cateva saptamani. Pentru moment, pentru remedierea situatiei, va rugam sa scoateti televizorul din priza pentru cateva minute, dupa care sa il reporniti. Este posibil să primi?i o scurta ancheta despre interac?iunea noastră ?i sfaturile pe care vi le-am dat astazi. Feedback-ul ?i comentariile dumneavoastră vor fi extrem de utile, deoarece ne va permite sa îmbunătă?im serviciile noastre. Dacă ave?i orice alte întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contacta?i. Cu stima , Serviciul Clienti Philips Romania Am scos televizorul din priza, l-am lasat cateva minute, l-am reconectat si acum functioneaza si sonorul pe partea de smart. Am testat pe youtube, netflix si TED, functioneaza perfect. Deci sfantul reset functioneaza la orice ![]() Multumesc tuturor pt pareri! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users