Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E umanitatea pregatita sistematic...

Brimonal Glaucom Reactii adverse ...

La multi ani @heinz!

Piuit mașina in mers
 Aparataj modular Comptec

Munca la distanta si plata pe ora

Wednesday - Addams Family woke ga...

Am nevoie de cablu scripete/elect...
 Sfat achzitie laptop second hand

Xiaomi Redmi Note 12 Pro / Pro+

Altex: plata online cu cardul de ...

Pensiile speciale ale europarlame...
 Andorra - Romania (25.03.2023, 21...

Pareri izolatie baza magazie lemn

Portare telefon fix la digi, se p...

Mobilitate urbana sect 4
 

Problema sonor TV Philips 55PUS7304/12, 4K Ultra HD

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
qwerty_783

qwerty_783

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.10.2010
Salut, am cumparat tv-ul acum 2 saptamani si nu reusesc sa-i dau de cap, am sonor numai la posturile TV si la filmele redate de pe stick. La orice aplicatie pe partea de smart (youtube, netflix) nu functioneaza sonorul. Am pornit youtube-ul pe TV prin telefon si la fel, nu am sonor. Ce setare ar putea fi?

#2
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Măcar rămâne volumul setat de pe tv....pe iutub?

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Vezi astea, in special primele, alea cu setarile din meniuri....
https://philips-tvco...en/Faq/All/1988
https://www.philips....f-my-philips-tv

Ai legat la tv ceva soundbar, boxe, sistem de sunet extern.... ?!

Incearca sa lansezi browserul si intra pe youtube sau orice alt site de video, vezi daca acolo ai sunet.
Vezi daca ai ceva optiuni cind intri pe aplicatii (NU direct pe vreo aplicatie.... la Samsung, de exemplu, am un buton Smart, alnseaza Smart Hub, prezinta toate aplicatiile.....)

Edited by trollerul_de_serviciu, 08 August 2019 - 08:59.


#4
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,313
  • Înscris: 08.02.2011
Ai asteptat doua saptamani sa treaca termenul de returnare sau e luat din magazin fizic ?  Daca de nou trebuie vreo "setare" speciala presupunand ca nu-i defect returneaza-l oricum si ia alt model.

#5
qwerty_783

qwerty_783

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.10.2010
Salut baieti si fete, am pus o sesizare la cei de la philips, referitor la problema mea, iata ce au raspuns:

Dragă client,
Vă mul?umim pentru ca ne-ati contactat, referitor la întrebarea dumneavoastră dorim să vă oferim următoarele informa?ii:
Situatia prezentata de dvs. este cunoscuta de noi si se va remedia doar printr-un update a softului care se va face in cateva saptamani. Pentru moment, pentru remedierea situatiei, va rugam sa scoateti televizorul din priza pentru cateva minute, dupa care sa il reporniti.
Este posibil să primi?i o scurta ancheta despre interac?iunea noastră ?i sfaturile pe care vi le-am dat astazi. Feedback-ul ?i comentariile dumneavoastră vor fi extrem de utile, deoarece ne va permite sa îmbunătă?im serviciile noastre. Dacă ave?i orice alte întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contacta?i.

Cu stima ,
Serviciul Clienti Philips Romania


Am scos televizorul din priza, l-am lasat cateva minute, l-am reconectat si acum functioneaza si sonorul pe partea de smart. Am testat pe youtube, netflix si TED, functioneaza perfect. Deci sfantul reset functioneaza la orice :)))

Multumesc tuturor pt pareri!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate